eitaa logo
اخبار فوری و مهم
70.1هزار دنبال‌کننده
22.8هزار عکس
14.3هزار ویدیو
446 فایل
☫ خدایا جهان را پادشاهی توراست... ✨#بِسْــــــمِ‌اللَّهِ‌الرَّحْمَـنِ‌الرَّحِيــمِ✨ 💢بررسی جدیدترین خبرهای ایران و جهان 🔥 👑مدیریت👇 ✨ @adminita0 ✨ 🎯✅رزرو تبلیغات ارزان و به صرفه 😍👇 @rooyesh_ads . . . . ‌.
مشاهده در ایتا
دانلود
🍁 بِسمِ اللّهِ الرَّحمٰنِ الرَّحیمِ ⭕️ شنبه ☀ ۲۴ آذر ۱۳۹۷ هجری شمسی 🌙 ۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۰ هجری قمری 🎄 ۱۵ دسامبر ۲۰۱۸ میلادی 🆔 @tarbiyat_talim 💯
▪️تفاوت بیشعور با احمق▪️✍ ♦️ حقیقتش را که بخواهید احمق مجرم نیست بیمار است... یعنی معمولاً احمق ها آگاهانه دست به حماقت نمی زنند... خیلی از آن ها حتی فکر می کنند که خردمند و دانا هستند نه احمق! احمق ها بیشتر از آنکه موجب تنفر بشوند، مایه ترحمند... بیشعور ها داستان شان با احمق ها فرق دارد. کسی که ساعت سه صبح بوق میزند بیشعور است. کسی که جلو زنان درحال عبور می ایستد بیشعور است. کسی که در خیابان باریک دوبله پارک می کند بیشعور است. کسی که شب تمام مسیر را نور بالا می رود بیشعور است. این ها بیشعورند... حالا یا از نوع احمق بیشعور یا از نوع پرفسور بیشعور... احمق بودن درد ندارد، درمان هم ندارد، ربطی هم به شعور ندارد، بیشعوری از جای دیگری می آید... از خانه و مدرسه... از سرانه مطالعه... از خود شیفتگی... از بی وجدانی... از مرکز فرهنگ فاسد... بیشعوری واگیر هم دارد! هم درد دارد و هم درمان... مشکل ما، احمق ها نیستند مشکل ما، هیچوقت احمق ها نبودند مشکل ما، بیشعور ها هستند. یادتان باشد سواد هیچ وقت شعور نمیاورد. شعور یعنی تشخیص کار خوب از بد شعور یعنی تشخیص کار درست از اشتباه سواد یاد گرفتن فرمول و اطلاعات در علم و یا مبحث خاصی است! این شعور است که راه استفاده درست و یا غلط از علم (سواد) را به ما میگوید! شعور را به کسی نمیشود آموزش داد؛ یک انسان می بايست در درون خودش طلب شعورکند تا به آن دست پیدا کند! چه بسا ما اساتید برجسته علمی و دانشگاهی و یا دینی داریم که سواد دارند ولی شعور ندارند! ✅ خاویرکرمنت 🆔 @tarbiyat_talim 👈 ✍
🔰 آقای وزیر با مسببان تضعیف جایگاه معلمی برخورد کنید. در نامه بسیج دانشجویی ۷۶ پردیس دانشگاه فرهنگیان به وزیر آموزش و پرورش آمده است: با مسببان تضعیف جایگاه معلمی برخورد کنید تا مدیران بزرگوار، ضمن آگاهی از حساسیت جایگاهشان، بدانند اگر برای ارتقای شأن و جایگاه معلمی نمی توانند گامی بردارند، حداقل در تضعیف این جایگاه مقدس گام بر ندارند. ❇️ #گزارش_کامل را اینجا بخوانید👇 http://yon.ir/NkIot 🆔 eitaa.com/joinchat/1246101504C337d88e1e8 •┈┈••✾•🌿🍂🌸🍂🌿•✾••┈┈•
🔰 آزمون ورودی مدارس سال آینده چگونه برگزار می‌شود؟ رئیس مرکز ملی پرورش استعداد‌های درخشان درباره چگونگی برگزاری آزمون ورودی مدارس تیزهوشان برای سال آینده توضیحاتی داد. ❇️ را اینجا بخوانید👇 http://yon.ir/ASUFT ــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🌺 لطفاً کانال خودتان را به همکاران کنید، همراهی شما دلگرمی ماست 🌸 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🔴 دریافت فوری اخبار آموزش و پرورش 👇 🆔 eitaa.com/joinchat/1246101504C337d88e1e8 •┈┈••✾•🌿🍂🌸🍂🌿•✾••┈┈•
💥 را حذف نکردیم. ♻️ ، معاون آموزش ابتدایی آموزش‌وپرورش گفت: ▫️به هیچ عنوان حذف مشق شب نداشتیم بلکه مشق های مهارت محور در پایه اول تا سوم ابتدایی جایگزین مشق های رونویسی شد. ▫️بچه های ما رونویسی و روخوانی بسیار داشتند اما مهارت نوشتن و درک مطلب کمتر است و و مشق های مهارت محور از روخوانی ها و رونویسی های تکراری به سمت مهارتی بودن برود. 💠 منبع : 🌺 لطفاً کانال خودتان را به همکاران کنید، همراهی شما دلگرمی ماست 🌸 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🔴 دریافت فوری اخبار آموزش و پرورش 👇 🆔 eitaa.com/joinchat/1246101504C337d88e1e8 •┈┈••✾•🌿🍂🌸🍂🌿•✾••┈┈•
💢 در دیدار مسئولان موسسه‌های کنکور با مراجع چه گذشت؟ ابوالفضل جوکار مدیر انتشارات گاج : ▫️چرا فکر می‌کنید باید همه مسائل را بگویم؟ ▫️ما سنگ کف رودخانه هستیم؛ سبزی لب آب نیستیم که یک شبه رشد کرده باشیم! ▫️اینکه موضوع در دیدار ما با مراجع پررنگ شده، تقصیر ما نیست 📎 khabaronline.ir/news/1212839 🌺 لطفاً کانال خودتان را به همکاران کنید، همراهی شما دلگرمی ماست 🌸 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🔴 دریافت فوری اخبار آموزش و پرورش 👇 🆔 eitaa.com/joinchat/1246101504C337d88e1e8 •┈┈••✾•🌿🍂🌸🍂🌿•✾••┈┈•
🍁 بِسمِ اللّهِ الرَّحمٰنِ الرَّحیمِ ⭕️ یکشنبه ☀ ۲۵ آذر ۱۳۹۷ هجری شمسی 🌙 ۸ ربیع‌الثانی ۱۴۴۰ هجری قمری 🎄 ۱۶ دسامبر ۲۰۱۸ میلادی 🌀 ولادت حضرت امام حسن عسکری علیه السلام ( ۲۳۲ ه ق ) 💠 روز پژوهش 🆔 @sedayemoallem 💯
▪️نکته▪️✍ ♦️ آیا تدریس موثر و ماندگار به معنای گفتن درس و سکوت کلاس و شنیدن صدای معلم و استاد است؟ 🔹 پاسخ قطعا منفی است. 🔹 در کلاس های قدیم، گاه بین استاد و شاگرد آنچنان بحث های علمی بالا می گرفته که اگر کسی تازه وارد می شد، استاد را از شاگرد،تشخیص نمی داد. 🔹 آنچه امروزه در شیوه های نوین، برای 《تدریس》معرفی می کنند، این است که تدریس یک تعامل دوسویه بین معلم یا استاد و فراگیران است. 🔹 تعاملی که در آن هدفی منطقی و منظم و از پیش تعیین شده مدنطر است. 🔹 «تدريس عبارت است از تعامل يا رفتار متقابل معلم و شاگرد، بر اساس طراحي منظم و هدف دار براي ايجاد تغيير در رفتار شاگرد. تدريس مفاهيم مختلف مانند نگرش ها ، گرايش ها ،باورها ، عادت ها و شيوه هاي رفتار وبه طور كلي انواع تغييراتي راكه مي خواهيم در شاگردان ايجاد كنيم، دربر مي گيرد.» (ميرزامحمدي، ص17، 13) 🔹 بنابراین باید در کلاس درس این تعامل علمی و حتی چالشی به صورت دوسویه پایه ریزی شود. 🔹 گرچه نظام اموزشی، سهم مهمی در فرهنگ سازی این مقوله دارد، اما اساتید و معلمان نقشی کلیدی برای نهادینه کردن این مهم را عهده دارند. 🆔 @sedayemoallem 💯
🌀 بررسی وزیر آموزش و پرورش روز 27 آذر 💥 سید حمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: از آنجا که استیضاح سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش با 30 امضا به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ارجاع شده بررسی آن در کمیسیون برای روز سه‌شنبه 27 آذر در دستورکار قرار گرفته است. 💥 میرزاده به 33 محور طرح استیضاح وزیر آموزش اشاره کرده و یادآور شد: عدم توجه عملی به امور تربیتی، پرورشی، تربیت بدنی و سلامت در آموزش و پرورش و مدارس، عدم توجه عملی به سند چشم انداز آموزش و پرورش، عدم توجه عملی به اجرای قانون و نظام هماهنگ، تنزل جایگاه مدیران مدارس از نظر منزلت و حقوق و مزایا در دوره وزارت ایشان، گران‌تر شدن آموزش و پرورش در دوره وزارت ایشان، عدم توجه عملی در رسیدگی به سرانه مدارس کشور بخصوص مناطق محروم و متاسفانه افزایش جمعیت دانش آموزان بازمانده از تحصیل به ویژه در مناطق حاشیه شهر و مناطق محروم از جمله مسائل و مشکلات وزارت آموزش و پرورش از نظر متقاضیان استیضاح است. 💥 وی افزود: عزل و نصب‌های سیاسی – حزبی – باندی – رفاقتی در وزارت آموزش و پرورش و اداره کل‌ها، افزایش آسیب‌های اجتماعی در مدارس و نبود راهکارهای عملی وزیر برای مقابله با این آسیب‌های جدید، عدم برنامه جدید برای افزایش حقوق، مزایای رفاهی، معیشتی فرهنگیان و تنزل جایگاه و رتبه اجتماعی – اقتصادی معلمان در دوره وزارت ایشان، عدم پویایی و نشاط در بین معلمان و دانش‌آموزان و کاهش انگیزه کاری در بین معلمان و کاهش انگیزه ادامه تحصیل، کاهش دانش‌آموزان در خوابگاه‌های دانش‌آموزی ویژه در مناطق محروم و عدم توجه به دانش‌آموزان در بحث تغذیه و دیگر امکانات مورد نیاز دانش آموزان، عدم شایسته سالاری و عدم ایجاد رقابت در بحث انتخاب معلمان خرید خدمت در مهر سال 97 که باعث نارضایتی شدید در بین جوانان با تحصیلات عالیه شده و از طرفی بعضا افراد غیرشایسته و غیر تخصصی و غیرمرتبط و فقط با لابی گری وارد بدنه آموزش و پرورش و مدارس شده‌اند، عدم مدیریت در ساماندهی نیروی انسانی در مدارس، عدم مدیریت مالی در وزارت آموزش و پرورش، مدیریت ناکارآمد و عدم نظارت در واگذاری مدارس رفاهی، تربیتی و فرهنگی آموزش و پرورش به بخش خصوصی از جمله اردوگاه شهید باهنر و مراکز رفاهی از جمله محورهای طرح استیضاح بطحایی است. 💥 میرزاده با بیان اینکه عدم توجه به اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی یکی دیگر از محورهای استضاح وزیر آموزو ش پرورش است، خاطرنشان کرد:عدم پایبندی به برنامه‌های ارائه شده در زمان اخذ رأی اعتماد، عدم توجه به وضعیت گرمایش مدارس، سوء مدیریت و تضعیف تربیت دبیر فنی و حرفه‌ای شهید رجایی و مدیران چند شغلی، با توجه به تکالیف و محورهای قانونی برای تبدیل به احسن و استفاده بهینه از عرصه و اعیان مدارس و زمین‌های موجود با تغییر کاربری، متاسفانه حتی یک کمیته تشکیل نشده است، عدم ساماندهی مبانی نیروهای آموزش و پرورش در مدارس به گونه‌ای که با گذشت دو ماه از سال تحصیلی برخی مدارس یا بدون معلم هستند یا با نیروی غیرهماهنگ اداره می‌شوند، ارائه آمارهای متفاوت در برخی امور مثل اعتبار مورد نیاز برای بازرسی مدارس فرسوده، به کارگیری مدیران غیرکارشناس و غیرمتخصص و مدیران غیربرخوردار از شاخصه مدیریتی محورهای دیگر استیضاح بطحایی است. 💥 سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد: تنوع مدارس در کشور و عدم برنامه برای ساماندهی آن به گونه‌ای که مدارس دولتی عملا از دستور کار خارج و هیچ گونه توجهی از حیث آموزش و پرورش و پژوهش به آنان نمی‌شود، عدم توجه به روستاهای فاقد مدرسه به گونه‌ای که مقرر شده بود از وسایل حمل و نقل برای انتقال دانش‌آموزان استفاده شود که عملا پس از چند ماه و عدم پرداخت حق الزحمه به رانندگان از دستور خارج شد، عملکرد ضعیف دانشگاه فرهنگیان، علت عدم اجرای احکام قانون برنامه توسعه ششم، دلیل عدم اجرای کامل قانون ایثارگران در وزارت آموزش و پرورش، چگونگی اداره امور مدارس و عدم نظارت بر امور آموزش و پرورش آن مدارس، نحوه واگذاری مدارس به بخش خصوصی و هیات امنایی، بی توجهی به مدارس و دانش‌آموزان نخبه و استعدادهای درخشان، علل رشد ناهنجاری در مدارس و کاهش سن اعتیاد در مدارس کشور، علت بی‌توجهی به تسهیلات معوق و مشکوک الوصول صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه از جمله مشکلاتی است که از نظر متقاضیان استیضاح به بررسی نیاز دارد. 🌺 لطفاً کانال خودتان را به همکاران کنید، همراهی شما دلگرمی ماست 🌸 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🔴 دریافت فوری اخبار آموزش و پرورش 👇 🆔 eitaa.com/joinchat/1246101504C337d88e1e8 •┈┈••✾•🌿🍂🌸🍂🌿•✾••┈┈•
🔴 توکلی مشاور عالی سازمان سنجش : داوطلبان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته تا #پایان امشب ۲۵ آذرماه برای ثبت‌نام #مهلت دارند. 🆔 eitaa.com/joinchat/1246101504C337d88e1e8 •┈┈••✾•🌿🍂🌸🍂🌿•✾••┈┈•
💢 اعتبارات وزارت آموزش و پرورش در لایحه بودجه ۹۸ به ۶۴ هزار میلیارد تومان رسیده است❗️ ▫️ سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس در خصوص جلسه این فراکسیون با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه، از قول اعلام کرده است که در لایحه بودجه ۹۸ به #۶۴هزارمیلیاردتومان رسیده است. 🌺 لطفاً کانال خودتان را به همکاران کنید، همراهی شما دلگرمی ماست 🌸 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🔴 دریافت فوری اخبار آموزش و پرورش 👇 🆔 eitaa.com/joinchat/1246101504C337d88e1e8 •┈┈••✾•🌿🍂🌸🍂🌿•✾••┈┈•
🔰 وزیر آموزش و پرورش: 🌀 چیزی به نام حذف تکالیف دانش‌‌آموزان در منزل #نداریم. 💢 بحث #ماهیت تغییر تکلیف مطرح بوده است. ⭕️ گزارش تکمیلی 👈 🌐 fna.ir/bq9p30 🆔 eitaa.com/joinchat/1246101504C337d88e1e8 •┈┈••✾•🌿🍂🌸🍂🌿•✾••┈┈•