eitaa logo
پایگاه خبری ضیاءالصالحین
3.4هزار دنبال‌کننده
22.4هزار عکس
9.5هزار ویدیو
42 فایل
پایگاه تحلیلی-خبری و اطلاع رسانی بنیاد فرهنگی تربیتی ضیاءالصالحین (ارائه خبرهای مهم بین المللی، کشوری و استانی) ziaossalehin.ir/fa/News ارتباط با ادمین 👇 @adminziaossalehin تبلیغات: 👇 @Admin_sardabir313
مشاهده در ایتا
دانلود
8.57M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰ردپای تخلف و تقلب در نبود یک سامانه 🔹وزارت صمت: برخی واحدهای صنفی با ارائه کالای غیراصلی و با نام و نشان خارجی به مشتریان تخلف کرده‌اند. 🔹مصرف‌کنندگان هنگام خرید به شناسه کالا و کد رهگیری درج شده روی محصول، دقت و پس از استعلام اصالت کالا، خرید کنند. 🌐 به پایگاه خبری بپیوندید 👇 🆔☫ @news_ziaossalehin
11.37M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰جزئیات پس گرفتن طلای «بیت‌سیاح» سرپرست پارادوومیدانی: 🔹در جلسۀ اول فنی اعتراض ما به دیسکالیفۀ بیت سیاح پذیرفته نشد ما تلاش کردیم اهدای مدال را به عقب بیندازیم و به فردا موکول شد. 🔹با توجه به اینکه داور کارت قرمز داده احتمال تغییر نظر و برگشت نشان طلا کم است. 🔹بیت سیاح در جریان مسابقه دو کارت زرد گرفته که منجر به دیسکالیفه شدن او شده است. کارت زرد اول به دلیل خوشحالی غیرورزشی. کارت زرد دوم به دلیل خوشحالی با پرچم غیر رسمی 🌐 به پایگاه خبری بپیوندید 👇 🆔☫ @news_ziaossalehin
🔰حماس خواستار مجازات جنایتکاران جنگی اسرائیلی 🔹جنبش مقاومت اسلامی حماس امروز تاکید کرد که گزارش منتشر شده توسط «مایکل فخری» گزارشگر ویژه سازمان ملل در زمینه حق غذا در رابطه با قحطی و گرسنگی در نوار غزه، مستلزم مداخله فوری برای امدادرسانی به ملت فلسطین است. 🔸حماس خواستار امدادرسانی فوری به مردم فلسطین و مجازات جنایتکاران جنگی رژیم صهیونیستی شد. 🌐 به پایگاه خبری بپیوندید 👇 🆔☫ @news_ziaossalehin
🔰یحیی سریع: نیروهای پدافندی ما یک فروند پهپاد MQ9 آمریکایی را در آسمان یمن منهدم کردند. 🌐 به پایگاه خبری بپیوندید 👇 🆔☫ @news_ziaossalehin
9.81M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰معترضان: توافق امضا نشود اسرائیل را آتش می‌کشیم 🔹تظاهرات کنندگان صهیونیست در تل آویو تهدید کردند که اگر توافق مبادله اسرا به امضا نرسد، اسرائیل را به آتش خواهند کشید. 🌐 به پایگاه خبری بپیوندید 👇 🆔☫ @news_ziaossalehin
🚨 - [۶۱] 🔻 احمد سالیانی (..... - ۱۳۰۳ ق) آخوند میراحمد سالیانی از جمله بزرگان و فضلای سلسله سادات عظیم‌الشأنی است که در شهر سالیان قفقاز حضور چند صد ساله دارند و عالمان دینی بسیاری از آنان برخاسته است. وی در اواخر قرن هجدهم میلادی، برابر با دهه اول قرن سیزدهم هجری قمری در شهر سالیان دیده به جهان گشود. تحصیلات اولیه را از روحانیون زادگاهش فراگرفت و در جوانی عازم حوزه علمیه نجف اشرف شد و سالیان متمادی در آنجا به تحصیل علوم اسلامی از محضر بزرگان پرداخت. از مدت اقامت و اساتید و سطح علمی وی اطلاعی به دست نیامد، لکن به فضل و فضیلت اشتهار داشته و در زمان خود از اعلام منطقه به شمار آمده است. فرزندان وی آقا میراشرف و سید محمد هر دو از عالمان نامی بعد از پدر بوده‌اند. وفاتش در ۱۳۰۳ق (۱۸۸۶م) اتفاق افتاده است و پیکر پاکش به نجف اشرف منتقل و در جوار بارگاه ملکوتی مولى الموحدین امام علی (علیه‌السلام) به خاک سپرده شده است.[۱] 📚 پ.ن. ۱. مصاحبه با اقوام معظم له و مطلعين محل. 📘 منبع: فرزانگان قفقاز، عادل مولایی، ص ۸۵. 👇 🆔 ☫ @sardabir313
🚨 «استان قراباغ بخش بزرگی از آذربایجان باستان و آذربایجان بخش قدیمی کشور ایران بوده است». 📚 (قره‌باغ‌نامه‌ها. کتاب سوم) میرزا رحیم فنا، تاریخ جدید قره‌باغ، ص ۹ باکو، «شرق-غرب» ۲۰۰۶. 🔗 مرجع: تاریخ آذربایجان 👇 🆔 ☫ @sardabir313
6.51M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨 تحلیلِ ، کارشناس مسائلِ اوراسیا از کارکردِ جنگ دوم قره‌باغ برای ایجادِ «فتنۀ ژئوپلتیک»: 🔺 «دالانِ تورانی ناتو» چه اهدافی دارد؟ (گفتگوی ویژۀ خبری شبکۀ خبر صداوسیما در ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ خورشیدی) 👇 🆔 ☫ @sardabir313
14.32M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨 ، کارشناس مسائل اوراسیا، به این پرسش، پاسخ می‌دهد که موضع‌ِ روسیه در مورد "دالانِ جعلی زنگزور" چیست؟ (گفتگوی ویژۀ خبری شبکۀ خبر صداوسیما در ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ خورشیدی) 👇 🆔 ☫ @sardabir313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 ، کارشناس مسائل اوراسیا: 🔺 کنترل بر معابر ترانزیتی و انرژی یکی از مؤلفه‌های نقش‌آفرین در نظمِ نوین جهانی و منطقه‌ای است 🔺 پشتِ «دالانِ تورانی ناتو» اهداف و تبعات ژئوپُلتیکی علیه کشورهایی همچون ایران، روسیه و چین برنامه‌ریزی شده است (گفتگوی ویژۀ خبری شبکۀ خبر صداوسیما در ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ خورشیدی) 👇 🆔 ☫ @sardabir313
هدایت شده از گلستان تربیت
📌 سه عامل شخصيت را تشكيل مي دهند: 1- فرديت شخص – فرديت واقعي است و معني آن چيزي است كه از فرد مي بينيم مثل: جنسيت، شكل ظاهري، طبقه اجتماعي، سواد، دارايي، جنبه ي فرهنگي و اجتماعي، جغرافيايي و .... از دل اين مسائل چه قدر تفاوت ها مي شود بيرون آورد! كه همه ي آن ها تفاوتهاي فرديت ما است. فرديت واقعي است و ما از نظر فرديت با هم متفاوت هستيم. واقعيت اين است كه اندازه ي قد من يك متر و 70 سانتي متراست، فلان مقدار وزن دارم و سنم هم چند سالي هست و ده ها مشخصه ي ديگر، همه ي اين مشخصات واقعي هستند. 2-  ذهنيت – بر پايه ي فرديتي كه داريم از آن يك ذهنيت داريم كه مي تواند واقعي يا غير واقعي باشد. ذهنيت يعني ارزش گذاري هاي ذهني كه انجام مي دهيم. "قد من كوتاه است" اين يك ارزش گذاري و يك ذهنيت است. ما اصلاً آدم قد كوتاه نداريم. قد كوتاه واقعيت ندارد، قد بلند هم واقعيت ندارد؛ واقعيت اين است كه قد من يك متر و 70 است، يا قد او يك متر و 50 است. وقتي مي گيم قد كوتاه و بلند غير واقعي مي شود. به نظر شما قد 70/1 بلند است يا كوتاه؟ حاضرين: خوب است. استاد: اين يعني ارزش گذاري و غير واقعي است. واقعيت همان اندازه ي قد است. هر چيز ديگري غير از گفتن اندازه، ذهنيت ما است. يكي از حاضرين: اين معيار يك استاندارد جهاني است. استاد: استاندارد جهاني هم ذهنيت ما است و يك هنجار است.  واقعيت اين است كه قد من يا او يا شما يك متر و 70 است و بقيه حرف ها غيرواقعي و قرار دادي است. ذهنيت مي تواند واقعي يا غير واقعي باشد. ذهنيت غير واقعي برداشتي است كه ما داريم. يعني القايي، چيزي كه به ما القاء مي شود، يعني هنجار و چيزهايي كه در جامعه ي ما هست. بر پايه ي ذهنيتي كه ما از فرديت خودمان داريم، عامل سومي پيش مي آيد كه رفتار ما است. 3- رفتار نيز هم واقعي و هم غير واقعي است. مسئله ي مهم ذهنيت ما است و اين كه چه برداشتي داريم و چي به ما القاء شده و هنجارهاي جامعه ي ما چيست. وقتي مي گوييم استاندارد، استاندارد يك هنجار اجتماعي است. ما برپايه ي برداشت ها، القائات و هنجارها براي خودمان يكسري ذهنيات مي سازيم. هرچه قدر اين سه عامل هماهنگ و واقعي باشند، شخصيت فرد يك شخصيت مطلوب خواهد بود. و هرچه قدر غير واقعي باشند شخصيت نامطلوب خواهد بود. (ادامه دارد... ) {قسمت4} [مباحث کودک متعادل ] 🌐 به گلستان بپیوندید 👇 ☫ @golestane_tarbiat
انتشار تصاویر دانش‌‌‌آموزان بدون اجازه والدین ممنوع معاون شورای عالی آموزش و پرورش: 🔹ماده‌ای قانونی در این شورا مصوب شد که طبق آن با هدف حفظ حریم خصوصی و کرامت دانش‌آموزان، پیشگیری از آسیب‌های روحی و روانی و جلوگیری از استفاده ابزاری، انتشار تصاویر و فیلم از دانش‌آموزان ممنوع شد. 🔹براین اساس انتشار تصاویر و فیلم حاوی دریافت هر گونه اطلاعات شخصی و خانوادگی، نماهنگ و متن که به تضعیف حقوق فردی و اجتماعی، تحقیر و تخریب شخصیت دانش‌آموزان منجر شود، ممنوع است. 🔹اگر ولی قانونی دانش‌آموزان به انتشار تصاویر معترض باشند این موضوع قابل رسیدگی است. 👇 🆔☫ @news_ziaossalehin