هدایت شده از کارگزینی و امور اداری
مشکل کنکوری های ارشد و دکتری حل خواهد شد
🔹سخنگوی دولت: مشکل ناهماهنگی ایجاد شده بین سازمان سنجش و دولت روز سه شنبه در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور دکتر پزشکیان حل خواهد شد.
@farhangian120
.
هدایت شده از کارگزینی و امور اداری
پدافند غیر عامل مردم محور_قرچک.pdf
963.8K
#قرچک_نمره20_فایل_رایگان
📣🔴 0️⃣5️⃣سوال #پدافند غیر عامل مردم محور "
🟢 استان: تهران (#قرچک)
🔺 مدت دوره: 16ساعت
🟢تاریخ آزمون :1403/08/14
9:00لغایت9:30
11:00لغایت11:30
19:00لغایت19:30
ضمن خدمت و سوالات دوره ها در تلگرام👇
https://t.me/farhangian120
سوالات دوره ها در ایتا👇
https://eitaa.com/joinchat/3536322754C92b1b910fd
هدایت شده از کارگزینی و امور اداری
پذیرش بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان متوقف شد
🔹طبق آییننامه «جذب و پذیرش استعدادهای برتر ملی در حوزههای علمی، پژوهشی، فنّاوری، فرهنگی، هنری، تربیتی، قرآنی و ورزشی در دانشگاه فرهنگیان» که توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب شد، قرار بود سه هزار نفر از استعدادهای برتر بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان پذیرش شوند.
🔹قرار بود شناسایی و جذب استعدادهای برتر در میان دانشآموزان و طلاب از طریق فراخوان عمومی انجام شود.
🔹اما طبق اطلاعیه دانشگاه فرهنگیان این موضوع فعلا متوقف شده است و با توجه به روزآمدسازی آخرین ظرفیتهای پذیرش، نتایج مسابقات و جشنوارههای ۹گانه و ایجاد تغییرات لازم در این راستا در سامانههای ثبتنام، زمان فراخوان متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.
@farhangian120
.
هدایت شده از کارگزینی و امور اداری
✅سوال از میز رتبه بندی وزارت
📍لطفا اعلام فرمایید تصمیم وزارت برای بارگذاری برای سایر همکاران فاقدرتبه بعد از ۴۰۳/۳/۱ و افرادی که تاکنون وارد سامانه نشده اند چیست؟
بعضی از مناطق اعلام میدارن مای مدیو برای این همکاران فعال شده است.
پاسخ میزکار رتبه بندی وزارت
این ها دو گروه متفاوت هستند اشتباه نشود به گروه فاقد هستند که از مزایا استفاده میکنند اینها به محض اینکه یک سالشان پر شود سامانه در my meduباز میشود و میتوانند بارگذاری مدارک انجام دهند و گروه بعدی افراد جدید الاستخدام و یا بازگشت از ماموریت یا مرخصی یا تغییر سمت از اداری به آموزشی که تاکنون وارد سامانه rtb نشده اند و از هیچ مزایای رتبه بندی تاکنون استفاده نکرده اند اینها متعاقبا اعلام می گردد که چه موقع وارد سامانه شوند و بارگذاری را انجام دهند.
@farhangian120
.
هدایت شده از کارگزینی و امور اداری
⭕️ سقف موارد قابل بارگذاری در سامانه رتبه بندی معلمان به قرار زیر است:
کتاب 6 مورد
مقاله 6 مورد
مدرک تحصیلی اعمال نشده 1مورد
دستاوردها 3 مورد
پژوهش های مرتبط با بهبود
اقدام پژوهی و درس پژوهی و روایت پژوهی در مجموع 5 مورد
تالیف کتاب ۶ مورد
تالیف مقاله ۶ مورد
کسب مقام در مسابقات 10 مورد
مشارکت در کارگروهها 10مورد
یادگیری مستمر 5 مورد
تقدیر نامه 40 مورد
سابقه تدریس 13مورد
@farhangian120
.
هدایت شده از کارگزینی و امور اداری
💢 نحوه رسیدگی به اعتراضات پروندههای کد «۱۹» و «۵» آزمونهای استخدامی/ رسیدگی تا پایان آذرماه
👤مدیرکل گزینش وزارت آموزش و پرورش:
▫️ افراد کد ۱۹ همان داوطلبانی هستند که در آزمون استخدامی دبیری، آموزگاری یا کیفیت بخشی شرکت کرده و به هر دلیلی گزینش وزارت آموزش و پرورش با پذیرش و به کارگیری آنها مخالفت کرده است.
▫️ این افراد میتوانند به رای گزینش اعتراض کنند مرحله اول رسیدگی به اعتراضات در خود استان انجام میشود؛ اگر اعتراض مورد قبول واقع شد به منابع انسانی برای بکارگیری معرفی می شوند، اگر اعتراض آنها قبول نشد میتوانند اعتراض دوم را انجام دهند. اعتراض دوم در هیئت مرکزی وزارتخانه رسیدگی میشود که اگر موافقت شد، به منابع انسانی معرفی میشوند و اگر مخالفت شد نیز اینبار حق اعتراض در دیوان عدالت اداری دارند.
▫️ «کد ۵» نیز داوطلبان دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی هستند. مراحل اعتراض آنها نیز به مانند کد ۱۹ها انجام میشود و اعتراضات آنها در حال رسیدگی است.
▫️نحوه رسیدگی به پرونده معترضان به صورت تحقیق مجدد، مصاحبه مجدد، استعلام مجدد، بررسی نقاط مثبت و منفی داوطلب است افزود: تصمیمگیری کلی برعهده همکاران است.
▫️ در یک ماه اخیر تقریبا حدود ۴۶۰۰ پرونده آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ که کد ۱۹ و ۵ برای آنها ثبت شده بود، مثبت اعلام شده که در مرحله اول رسیدگی به اعتراضات کد ۱۹ آزمون استخدامی آموزگاری سال ۱۴۰۳ تعداد ۱۱۹۹ پرونده مثبت، در آزمون دبیری و هنرآموزی در مرحله اول اعتراض ۱۲۷۱ پرونده مثبت و در کد ۵ فرهنگیان نیز ۱۹۳۳ پرونده مثبت اعلام شده که از طریق سازمان سنجش در حال پیگیری است.
▫️زمان به کارگیری پذیرفتهشدگان طبق تصمیم منابع انسانی است و ما فقط نظر گزینشی اعلام میکنیم.
@farhangian120
.
هدایت شده از کارگزینی و امور اداری
💢 چرایی کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان
👤رئیس دانشگاه فرهنگیان؛
▫️بر اساس قانون مجلس، دانشجو معلمان باید هزینههای رفاهی، خدماتی و فرهنگی خود را از حقوقی که به آنها داده میشود پرداخت کنند، این قانونی است که از قدیم اجرا میشود؛ این کار مقداری ساماندهی شده؛ قبلتر مقدار آن یک عدد بود، بعد در بازهای عدد بین افرادی که از خدمات استفاده میکنند یا نمیکنند تغییر کرد
▫️در دوره کرونا هم این عددها تغییر کرد و اخیرا در هیئت امنا به سه بخش تقسیم شده است، یک بخش کسانی که از همه مزایا استفاده میکنند که آموزش و پرورش ۴۵ درصد حقوق فرد را کم میکند.
▫️ سه ماه پیش هزینه تمام شده صندوق رفاه دانشجویی بابت صبحانه، ناهار، شام، خدمات رفاهی گرفته شد. برای ۹ ماه ۷۶ درصد حقوق یک دانشجو معلم حساب شد که این اصلا امکان پذیر نیست از یک دانشجو معلم چنین عددی گرفته شود، این عدد بین ۱۲ ماه تقسیم شد تا چیزی حدود ۵۶ تا ۵۸ درصد حقوق آنها شود، باز این عدد را به ۴۵ درصد کاهش دادیم.
@farhangian120
.
هدایت شده از کارگزینی و امور اداری
72سوال الزامات و امنیت اطلاعات )ویژه حراست(ـــ آذربایــجان غربی (1).pdf
1.18M
#آذربایجان_غربی_نمره20
📣🟡2⃣7⃣سوال ضمن خدمت
#الزامات و #امنیت اطلاعات (ویژه حراست)
❇️ استان:#آذربایجان_غربی
❎ مدت دوره: ۲۴ ساعت
❇️ تاریخ آزمون:
1403/08/15 تا 1403/08/15
انجام ۰۹۱۲۰۶۸۶۱۱۵
ساعت آزمون:
10:00 تا 10:30
14:00 تا 14:30
18:00 تا 18:30
ضمن خدمت و سوالات دوره ها در تلگرام👇
https://t.me/farhangian120
سوالات دوره ها در ایتا👇
https://eitaa.com/joinchat/3536322754C92b1b910fd
هدایت شده از کارگزینی و امور اداری
💢 اگر مدارس خاص را کنار بگذاریم، عملکرد مدارس دولتی عادی از مدارس غیردولتی عادی بهتر است
👤حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش:
▫️در میان مدارس دولتی و غیردولتی، تعدادی از مدارس عملکرد خوبی دارند؛ یعنی مدارسی که اقدام به غربالگری میکنند و دانشآموزان با سطح علمی و توانمندی بالا را هنگام ورود جدا و انتخاب میکنند.
▫️این گروه از مدارس شامل مدارس غیردولتی برند است که براساس آزمون و شروط مختلف دانشآموزان را انتخاب میکنند و همچنین مدارس دولتی خاص که با آزمون دانشآموز پذیرش میکنند. اگر این دو گروه از مدارس خاص را کنار بگذاریم، عملکرد مدارس دولتی عادی از مدارس غیردولتی عادی بهتر است.
▫️این اتفاق به این دلیل است که معلمان در مدارس دولتی در مقایسه با مدارس غیردولتی عادی آموزشهای بیشتری دیده و رشتههای مرتبط دارند. معلمان مدارس دولتی عادی در کلاسهایی با ۴۰ دانشآموز و حداقلیترین امکانات، تلاش میکنند.
▫️خانوادهها باید بدانند که تمام مدارس غیردولتی از مدارس دولتی بهتر نیستند! اگر بخواهیم به عملکرد مدارس نمره بدهیم، زمانی میتوانیم از منظر علمی به آنها نمره بالا بدهیم که به جداسازی اقدام نکنند.
▫️من با این موضوع که عملکرد مدارس خاص بهتر از مدارس دولتی عادی است، موافق نیستم! این عملکرد مدارس خاص نیست، بلکه عملکرد بهتر دانشآموزانی است که آنها از طریق جداسازی انتخاب کردهاند. با نادیده گرفتن این حقیقت ممکن است به اشتباه درباره عملکرد مدارس قضاوت شود.
▫️مدارس خاص قوی نیستند بلکه دانشآموزان خاص آنها عملکرد بالاتری دارند. من بارها به مدیران و متولیان مدارس خاص گفتهام اگر عکس دانشآموزان را بر سایت مدرسه یا سر در مدرسه نصب کرده و قبولی آنها در دانشگاهها را به عنوان دستاورد خود میدانید، این دستاورد شما نیست، بلکه عملکرد دانشآموزان است.
@farhangian120
.
هدایت شده از کارگزینی و امور اداری
افزایش حقوق متناسب با تورم نیست
🔸 میثم ظهوریان عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: باید طبق قانون، افزایش ضریب ریالی حقوق به میزان تورم باشد که متأسفانه این موضوع در لوایح بودجه سالهای اخیر و همچنین سال ۱۴۰۴ رعایت نشده است.
🔸 حتماً باید مجلس به این موضوع ورود کند و در لایحه بودجه دولت اصلاحاتی را انجام دهد تا قانون به درستی اجرا شود.
@farhangian120
.
هدایت شده از کارگزینی و امور اداری
✅ صدور احکام متناسبسازی بازنشستگان تامیناجتماعی تا پایان آبان
🔹در حال حاضر سازمان تامین اجتماعی به دنبال تأمین منابع لازم و تمهیدات قانونی جهت اجرای متناسبسازی است.
🔹قرار است در آبان احکام حقوق بازنشستگان براساس متناسبسازی صادر شود.
🔸در صورت تامین منابع، حقوق آبان بازنشستگان با اعمال متناسبسازی و صدور احکام جدید پرداخت میشود.
@farhangian120
.
هدایت شده از کارگزینی و امور اداری
💢 نحوه تعیین سهمیه مناطق داوطلبان آزمون سراسری
▫️رئیسجمهور ماده واحده «نحوه تعیین سهمیه مناطق داوطلبان آزمون سراسری در سال ۱۴۰۴» که در شورای عالی انقلاب فرهنگی بهتصویب رسیده است را برای اجرا ابلاغ کرد.
✍️متن این ماده واحده به شرح زیر است
سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور
ماده واحده «نحوه تعیین سهمیه مناطق داوطلبان آزمون سراسری در سال ۱۴۰۴» که در جلسه ۹۰۴ مورخ ۲۰/۰۶/۱۴۰۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی و بنا به پیشنهاد سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور، به تصویب رسیده است؛ به شرح ذیل برای اجرا ابلاغ میگردد:
«ماده واحده - سهمیه مناطق براساس بخش محل تحصیل سه سال آخر دوره متوسطه داوطلب تعیین میشود. اگر این سه بخش در یک منطقه باشد، سهمیه اختصاصیافته به آن منطقه، بهعنوان سهمیه نهایی داوطلب منظور میشود. در صورتی که بخشهای محل تحصیل سه سال آخر متوسطه داوطلبان دارای سهمیه مناطق متفاوت باشد، سهمیه داوطلب بر اساس بخش محل اخذ مدرک تحصیلی بخش منطقه مرفهتر (حتی یک سال از سه سال) تعیین میشود.
تبصره ۱- داوطلبانی که حداقل ۲ سال از ۳ سال آخر تحصیل دوره متوسطه خود را در مدارس خارج از کشور گذرانده باشند، جزو سهمیه منطقه دو محسوب میشوند.
تبصره ۲- کلیه داوطلبان دارای معلولیت بینایی، شنوایی، جسمی حرکتی، آسیب گفتار و زبان، تکاملی رشد و اعصاب و روان، جزو سهمیه منطقه سه محسوب میشوند.
تبصره ۳- سهمیه مناطق برای داوطلبان طلبه سطح یک حوزههای علمیه، بر اساس بخش محل اخذ مدرک تحصیلی سه سال آخر سطح یک حوزه تعیین میشود. در صورت تفاوت بخش این سه منطقه، سهمیه براساس بخش منطقه مرفهتر (مطابق سایر داوطلبان) لحاظ میشود»
@farhangian120
.