#ثبتنام_جدید
عنوان دوره: انجام امور پیمان ها در #عملیات #ساختمانی
ویژه : خواهران وبرادران
شیفت : عصر
نام استاد: مهندس ثابت
تاریخ برگزاری : 1402/9/28 لغایت 1402/10/24
روزهای برگزاری : یکشنبه - سه شنبه
ساعت برگزاری : 14:30 لغایت17/30
ساعت استاندارد: 40ساعت
پیش نیاز: لیسانس عمران یا معماری
لطفا "برای پیش ثبت نام دراین دوره ازمرورگرfirefox استفاده نمایید .
لطفا برای پیش ثبت نام دراین دوره رشته تحصیلی را لیسانس عمران – معماری انتخاب نمایید .
لینک پیش ثبت نام دردوره : B2n.ir/h23258
@ngonosrat
#آموزش
💢نمیخواستم پر رو باشم
👈جب بلانت در کتاب خود به نام «هوش فروش» مینویسد:
👈چند ماه قبل با کِن، که نماینده فروش یکی از مشتریان موسسه آموزشیمان است، در حال تمرین بودم. پس از اولین تماس او با مشتری، این دو سوال را مطرح کردم:
1️⃣فکر میکنی ملاقات با این مشتری چگونه بود؟
2️⃣آیا در این ملاقات به اهدافت رسیدی؟
👈او پاسخ داد: فکر میکنم ملاقات خوبی بود. به نظرم مشتری از ملاقات با ما خوشحال شد و دیدگاه مثبتی نسبت به محصولمان داشت. فکر میکنم ظرف دو ماه آینده بتوانم این مشتری را جذب کنم
👈در حالی که میدانستم نمیتواند آن مشتری را جذب کند، پاسخ دادم: گام بعدیات برای جذب این مشتری چیست؟
👈کِن به یادداشتهایش نگاهی کرد و گفت: خُب باید به دفتر کارم بروم و چیزهایی که مشتری گفت را کنار هم بگذارم تا نیازش را به صورت دقیق شناسایی کنم. سپس چند روز بعد با او تماس میگیرم و قرار ملاقات بعدی را مشخص میکنم
👈به او گفتم: چرا وقتی پیش مشتری بودی و به قول خودت مطمئن بودی از محصولمان خوشش آمده، قرار ملاقات بعدی را نگذاشتی؟
👈کِن جواب داد: چون نمیخواستم یک فروشنده پر رو به نظر بیایم
👈از او پرسیدم: به نظرت تعیین قرار ملاقات بعدی با این مشتری، کار آسانی است؟
👈کِن گفت: نه اصلا کار سادهای نیست چون این مشتری سرش خیلی شلوغ است و خیلی دیر به دیر وقت آزاد برای ملاقات دارد
👈اینجا بود که فقط سرم را تکان دادم و یک ماه منتظر ماندم. سپس با کِن تماس گرفتم و پرسیدم: آیا موفق شدی با آن مشتری قرار ملاقات بگذاری؟
👈کِن پاسخ داد: هنوز نتوانستهام قراری را با مشتری تنظیم کنم. واقعا گیج شدهام و نمیفهمم چرا مشتری به تماسهایم پاسخ نمیدهد چون کاملا به محصولمان علاقهمند بود
👈بعد از توضیحات کِن به او گفتم: به این دلیل سردرگم هستی که مهمترین قانون فروش را رعایت نکردی: هیچ وقت جلسه با مشتری را بدون برداشتن یک گام محکم و رو به جلو و گرفتن یک تعهد جدی از مشتری، ترک نکنید
👈وقتی تو به مشتری میگویی «هفته بعد با شما تماس میگیرم» یعنی فروشنده باهوشی نیستی. فروشنده باهوش، به جای این جمله، وقتی در جلسه با مشتری است، به او میگوید: هفته بعد روز دوشنبه جلسه بعدی را داشته باشیم یا روز سهشنبه؟
@ngonosrat
#آموزش
💢خدمات واقعی یا تصنعی؟
👈هنری مینتزبرگ در کتاب خود به نام «قصههای شب برای مدیران» مینویسد:
👈از نظر من شرکتها دو دستهاند: یک دسته صرفا «ادعا» میکنند برای خدمات به مشتریان برنامه دارند و درگیر نمایشهای مصنوعی هستند. دسته دوم، شرکتهایی هستند که «واقعا» به مشتریانشان خدمت میکنند
👈از نظر شرکتهای دسته دوم، ارائه خدمت به مشتریان صرفا یک تکنیک و برنامه برای کسب درآمد بیشتر نیست، بلکه روشی برای زندگی و فلسفهای برای کسب و کار است
👈اغلب شرکتهای بزرگ و مشهور تاریخ بر اساس همین روحیه و ارائه خدمات واقعی به مشتریان و جامعهشان رشد کردهاند، نه با کمک تبلیغات و کمپینهای پرهزینه. نکته مهم این که این شرکتها حتی پس از آن که نامشان سر زبانها افتاد و بزرگ شدند نیز همین روحیه را در خود حفظ کردند
👈اما چگونه میتوان خدمت واقعی به مشتری را از خدمت مصنوعی و فریبکارانه تشخیص داد؟
👈خیلی ساده است: خدمات واقعی، اصالت دارند و مشتری از دریافت آن احساس صداقت و صمیمیت میکند و نمیتواند آن را فراموش کند
👈در مقابل، خدمات مصنوعی به مشتری احساس تصنعی بودن و غیر صادقانه بودن را منتقل میکند. درست مانند کار شرکتهایی که ما را به مدت طولانی پشت تلفنهای گویای خود منتظر نگه میدارند و در عین حال ادعا میکنند زمان مشتری برایشان اهمیت دارد
👈یا مثلا دربانی را در نظر بگیرید که جلوی فروشگاه ایستاده تا یک خوشآمدگویی مصنوعی تحویل مشتریان بدهد
👈برای مثال، روزی به یکی از نمایندگیهای فروش هوندا رفتم. بعد از این که چند ماشین را قیمت کردم، فروشنده از من پرسید: «خریدار واقعی هستی یا نه؟ فکر کنم خریدار نیستی و برای همین، قیمتها را نمیگویم»
👈من هم از آنجا خرید نکردم و به نمایندگی دیگر هوندا رفتم. در آن جا فروشنده صبورانه بهترین قیمتها را به من پیشنهاد کرد و من نیز فورا یکی از ماشینهای او را خریدم
👈حتی اگر نمایندگی اول حاضر میشد قیمت کمتری از این نمایندگی هم به من پیشنهاد کند، از آنجا خرید نمیکردم
👈اما خدمات واقعی به مشتری، یک روی دیگر هم دارد و آن احترام واقعی به فروشندگان است. در حقیقت، اگر مشتریان رفتار مناسبی نداشته باشند، رفتار فروشندگان هم صرفا نمایشی و ظاهری خواهد شد زیرا مشتری را شایسته دریافت خدمت واقعی تشخیص نمیدهند
@ngonosrat
✅ کمبود نیروی کار، زنگ خطر است
👤 دانشگاه سجاد با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و حمایت سازمانهای دستاندرکار و تاثیرگذار در حوزهی اشتغال برگزار می کند:
⏰ همایش «بررسی چالشها و راهکارهای شناسایی، جذب، توانمندسازی و حفظ نیرویانسانی» در تاریخ ۲۲و۲۳ آذرماه در دانشگاه سجاد برگزار خواهد شد.
🔹برای دریافت اطلاعات بیشتر و نحوه ثبتنام به سایت job.sadjad.ac.ir مراجعه فرمایید.
🔹 برای کلیه شرکتکنندگان در همایش و کارگاههای آموزشی گواهی از سوی سازمان مدیریت و برنامهریزی استان صادر خواهد شد.
📝شبکههای اجتماعی مرکز کاریابی سجاد در تلگرام، اینستاگرام و ایتا:
🆔@job_sadjad
هدایت شده از محصولات ارگانیک سبزسیب
.آهای آهای خبر خبررررررررررر📣
چخبرررررررره اینجا؟🙅
مگه انقدر خوشمزه لاکچری داریم ؟ مگه میشه؟ .
این شما و این محصولاتی که مجدد شارژ و آماده شده ، تازه و ارگانیک .
🍅گوجه خشک
🥕هویج خشک
🧅پیاز خشک
🧄سیر خشک
🌶پاپریکا
🥬🥦 انواع سبزیجات
🫑فلفل دلمه ای خشک
🍆بادمجان خشک
🍠شلغم فرنگی خشک
🍲خوراک اماده
🥘سوپ اماده
❗️میدونی که ادویه قبل از اینکه یه
چاشنی واسه طعم و رنگ باشه؛ و به
غذا مزه بده، یه #داروی_گیاهیه.
• #دارچین؛ یه آنتیاکسیدان قویه
•# زردچوبه؛ یه معجزه ضدسرطان برای همه
• #سماق؛ بمب ویتامینسی و ضددیابت و...
اینجا با کمک همدیگه، یه #کدبانو
میشی که خواص ادویه رو میشناسه
و عطر و طعم غذاهاش محشره!
جذابتر و کاربردی تر از این پک کجا می تونید پیدا کنید
تمام این محصولات هم بصورت پک و تک قلم اماده ارسال هست
#برترین#بهترین#لاکچری#پکیج_کاربردی#پیاز_خشک#هویج_خشک#گوجه_خشک#سیر_خشک
تلفن سفارشات:
۰۹۰۳۲۳۶۹۹۳۳
T.me/sabzesib
https://rubika.ir/sabzesib
السلام علیک یا بقیه الله..
فراخوان .....فراخوان.......📌
جلسه بزرگ وباشکوه....دعا برای ظهور منجی....🌅
سلام و عرض ادب خدمت شما خواهران مشهدی..💚.
به پا خیزید که همه جا را فساد وشبه فراگرفته...
وظیفه ماست در زمان غیبت ولی..💫...
دور هم جمع شویم...
برای نجات جهان از تاریکی🌌
دعا کنیم وختم برای برداشته شدن موانع ظهور بردارین....🎇
مکان🕌میدان بسیج...جنب شرکت برق...حسینیه دوطفلان مسلم
.
زمان⏰سه شنبه ۱۴ آذر...راس ساعت 17...
لطفا سر ساعت حضور پیدا کنید..کتاب دعا زیارت عاشورا وعلقمه بیاورید.
همراه تسبیح یا ذکر شمار..
جلسه حدودا دو ساعت زمان میبره.حتما با رضایت همسر باشه .برنامه شام شب ونظافت خونه رو قبل حرکت انجام دهید.
همراه باقرعه کشی جوایز نفیس معنوی .بین عزیزانی که در جلسه شرکت میکنند
از شما تقاضا میکنم...این پیام رو تا جایی که میتونید گسترش بدین...
تک تک دعاهای ما اثر دارد.در امر ظهور حضرت ولی عصر 🤲.
سوالی دارین به این شماره تماس بگیرد
09301391049
https://eitaa.com/zaminasazanzo
نشرحداکثرررررری💥💥💥
باسلام🌿
سفارش بافت انواع سبد های نظم دهنده 🧺 تریکویی
قبول سفارش انواع کیف های مکرومه 👜👝
انواع عروسک 🧸 بافتنی
سفارش لیف و اسکاج با نازلترین قیمت درخدمتم🧶🧸👜🧺
تماس بگیرید
09924532082
#ثبتنام_جدید
🌟🌟 #اپراتوری #ماشین #تراش :
دوره ویژه ایرانیان و رایگان است. هزینه ثبت نام در کلاس، مشاوره و شرکت در آزمون پایان دوره مبلغ 115/000 تومان می باشد که کارآموزان بعد از قبولی نهایی در مصاحبه ورودی از طریق لینکی که توسط مربی دوره به آنها داده خواهد شد، این مبلغ را به صورت اینترنتی به حساب سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور واریز می نمایند.
تاریخ شروع کلاس حدودا: 1402/10/03_تاریخ پایان کلاس حدودا: 1402/11/20 -
زمان برگزاری کلاس: روزهای فرد هر هفته- ساعت 7:30 تا 12:30 _
جهت شرکت در مصاحبه ورودی روز سه شنبه مورخ 1402/09/21 ساعت 9 صبح در محل کارگاه (تراشکاری) به آقای مهندس (نبوی) مراجعه نمایید. _نکات مهم:
1- عدم شرکت در مصاحبه ورودی برای پیش ثبت نام کنندگان، به منزله انصراف از شرکت در دوره تلقی شده و نام این افراد از لیست پیش ثبت نام کنندگان حذف شده و افراد جدید جایگزین ایشان می گردند.
2- در هنگام پیش ثبت نام ، تکمیل کردن بخش هایی که با علامت ستاره قرمز رنگ مشخص شده اند، ضروری بوده و پر کردن سایر بخش ها اختیاری است.
3- در قسمت (رشته تحصیلی) گزینه ی (دیپلم) را انتخاب نمایید.
4- چنانچه از موبایل برای پیش ثبت نام استفاده می کنید، برای دستیابی کامل به کلیه منوهای سایت، موبایل خود را به صورت ((افقی)) در دست بگیرید.
5- در هنگام وارد کردن (اعداد) ، (فونت) سیستم را بر روی (انگلیسی) تنظیم کنید.
6- چنانچه از کامپیوتر یا لپ تاپ استفاده می کنید و سایت به طور کامل در دسترس شما قرار نمی گیرد، مرورگر خود را تغییر دهید.
@ngonosrat