🔻استخدام داروخانه شبانه روزی
♦️یک داروخانه شبانه روزی در هرمزگان جهت تکمیل کادر خود در سراسر کشور از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری میکند.
💢 مسئول فنی داروخانه
شرایط احراز:
جنسیت: آقا و خانم
مقطع تحصیلی: دکتری
رشته تحصیلی: داروسازی
سابقه کاری: مهم نیست
باحضور در یکی از شهرستانهای استان هرمزگان (140 امتیازی) و منزل مبله جهت سکونت
تمام وقت همه روزه 12 ساعت
مزایا:
حقوق: توافقی
اسکان
📱 09174386255
@ngonosrat
🔻استخدام بیمه رسان
♦️بیمه رسان جهت تکمیل کادر خود در استان خراسان رضوی، شهر مشهد از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری میکند.
💢 کارمند اداری
شرایط احراز:
جنسیت: خانم
سابقه کاری: 1 سال
آشنا با بیمه های عمر
دارای روابط عمومی بالا
دارای قدرت آنالیز و ارتباط با مشتری
تمام وقت 8 تا 4
مزایا:
حقوق: از 6 میلیون تومان
📱 09150665001
@ngonosrat
🔻استخدام یک مجموعه معتبر
♦️یک مجموعه معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان خراسان رضوی، شهر مشهد از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری میکند.
💢 مهندس الکترونیک
شرایط احراز:
جنسیت: آقا
مجرد
مقطع تحصیلی: کارشناسی
رشته تحصیلی: الکتروتکنیک
سابقه کاری: مهم نیست
با حدود 27 سال سن
جهت فعالیت در یک شرکت با سابقه در امور فنی نیازمندیم
تمام وقت شنبه تا پنجشنبه
مزایا:
حقوق: توافقی
💢 مهندس مکانیک
شرایط احراز:
جنسیت: آقا
مجرد
مقطع تحصیلی: کارشناسی
رشته تحصیلی: مکانیک
سابقه کاری: مهم نیست
با حدود 27 سال سن
جهت فعالیت در یک شرکت با سابقه در امور فنی نیازمندیم
تمام وقت شنبه تا پنجشنبه
مزایا:
حقوق: توافقی
📱 09153108112
@ngonosrat
#آموزش
💢اهمیت گروه سنی #مشتریان هدف
@ngonosrat
👈گروه سنی (Age Group)، به معنای مشتریانی است که در یک بازه سنی مشخصی قرار دارند
👈مهمترین کاربرد گروه سنی، بخشبندی مشتریان به گروههای سنی مختلف است، چون:
@ngonosrat
1️⃣بسیاری از افراد برای انتخاب محصول یا خدمتی که میخواهند بخرند، به گروه هم سن خود نگاه میکنند و از آنها تقلید میکنند. پس برای بازاریابی در یک گروه سنی مشخص، ابتدا باید چند نفر از آن گروه سنی را جذب کنیم تا بقیه از آنها تقلید کنند
2️⃣نیازهای افراد با خروج از یک گروه سنی و ورود به یک گروه سنی بزرگتر، تغییر میکند. پس برای بازاریابی موفق، اولا باید مراقب تغییر نیازهای مشتریان هدفمان با تغییر گروه سنی آنها باشیم و ثانیا، برای گروههای سنی مختلف، محصولات و خدمات جذابی ارائه کنیم
👈در بازاریابی صنعتی، منظور از گروه سنی، سابقه شرکتها است که معمولا به صورت در حال تاسیس، تازه تاسیس، در حال رشد، بالغ و در حال افول بخشبندی میشوند
@ngonosrat
#آموزش
💢تقلید نکنید
👈برایان تیل در کتاب خود به نام «خلق #برندهای مردمپسند» مینویسد:
👈الگوبرداری یکی از روشهای مشهور و سادۀ موفقیت است. در این روش، معیارهای محبوبیت رقبایتان نزد مشتریان را شناسایی و سعی میکنید با بهبود عملکرد خود در آن معیارها، از رقبا پیشی بگیرید
👈به همین دلیل، میتوان این تکنیک را نوعی «بهبود تقلیدی» نامگذاری کرد زیرا شما تقریباً شبیه رقیبتان و فقط کمی بهتر از آن هستید
@ngonosrat
👈اتخاذ چنین استراتژی به ندرت باعث خلق یک برند قدرتمند میشود زیرا نقاط تمایز شما از رقبایتان به قدر کافی قدرتمند و کافی نیست
👈برای مثال، مزیت برند «پپسی وان» بر اساس مفهوم «نوشابهای تنها با یک کالری انرژی» طراحی شده بود و پپسی سعی میکرد این نوشابه را در مقابل برند «کوکاکولا زیرو» قرار دهد که نوشابهای کاملاً بدون کالری و انرژی است
👈هر چند در نگاه اول، مفهوم «یک کالری» تفاوت اساسی با مفهوم «بدون کالری» دارد، اما، دلیل عدم موفقیت پپسی وان ریشه در یک خطای استراتژیک بازاریابی دارد: تقلید از رقیب نه تمایز از آن
@ngonosrat
👈پس یادمان باشد، شرکتهای مقلد معمولاً شکست میخورند زیرا نمیتوانند کل عوامل موفقیت برند مرجع و موردنظرشان را به صورت کامل کپیبرداری کنند
👈یکی دیگر از دلایل عدم موفقیت شرکتهای مقلد این است که آنها مزیت «اولین بودن در بازار» را از دست میدهند. برندهای جدید و خلاق که محصول یا خدمتی را برای اولین بار به یک بازار معرفی میکنند، از نظر مشتریان به عنوان رهبر و متخصص بازار شناخته میشوند. هجوم به چنین برندهایی مستلزم داشتن نقاط تمایز اساسی از آنها است
@ngonosrat
@ZehnehBartar-- 08 servatmandtarinMardeBabel.mp3
2.54M
#جمعه_ها_باکتاب
#کتاب_صوتی
📣کتاب صوتی #ثروتمندترین_مرد_بابل
🔅#قسمت_هشتم
🎯ایجاد بینشی درست، تا به #موفقیت_مالی و #ثروت برسید واز همه مهمتر آنکه بتوانیداز ثروت خود نگهداری کنید
@ngonosrat