۫𝅘𝅥𝅯⎯ꥇꥇ𖫰ּׅׅ𝒯𝑎𝗇︎𝗂𖫰ᨘ۫𝑀𖫰ּׅ࣪࣪𝑒𝑙𝑜 𝑎𝑟𝑡 ּ۫
همچنین
داذم میمیرم هرچی به ای ای میگم درمورد گرایش چویا همش اینطوریه گه شاید گی باشه چون دازای طرفدارا میگن گی چون دازای میخوای رابطشو با دازای بمویسم چون دازااایییی؟؟؟
۫𝅘𝅥𝅯⎯ꥇꥇ𖫰ּׅׅ𝒯𝑎𝗇︎𝗂𖫰ᨘ۫𝑀𖫰ּׅ࣪࣪𝑒𝑙𝑜 𝑎𝑟𝑡 ּ۫
داذم میمیرم هرچی به ای ای میگم درمورد گرایش چویا همش اینطوریه گه شاید گی باشه چون دازای طرفدارا میگن
داشتم با سیلویا بحث میکردم درموردش یهو گفت میخوای همین موضوعو با دازایم ازش بنویسم
۫𝅘𝅥𝅯⎯ꥇꥇ𖫰ּׅׅ𝒯𝑎𝗇︎𝗂𖫰ᨘ۫𝑀𖫰ּׅ࣪࣪𝑒𝑙𝑜 𝑎𝑟𝑡 ּ۫
میگم تقدیمی ما کو؟-