لعنت خدا بر انقلابی ای که برای جذب چند دنبال کننده بیشتر حاضر میشه حتی از حکم صریح رهبرش عدول کنه.
اونو نادیده بگیره.
فرمانش رو نشنیده بگیره.
حرفی از این بدعت تبدیل یک حرام سیاسی به تخلف نزنه.
فریادش بلند نشه.
عیب نداره، هزارتا برچسب به ما زدید، تند رو هم اضافه کنید به تمام برچسبهای قبلی.
#پروژه_عادی_سازی_حرام_سیاسی
#حرام_سیاسی
#کشف_حجاب
#لایحه_عفاف_و_حجاب
| يجاهدون في سبيل الله ولا يخافون لومة لائم |
💡شبکه نفوذ | سیدفخرالدین موسوی
🆔@nofoz_shenasi👈عضو شوید
♦️آرشیو پرونده ها (اینجا)
https://eitaa.com/parvandeha
26.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#بازنشر
⭕️ ساحل آزاد شد؟!
بررسی جزئیات لایحه عفاف و حجاب
🔻در این ویدئو به بررسی نقاط ضعف و قوت لایحه عفاف و حجاب میپردازیم؛
🔻لایحهای که با حذف ورود میدانی ضابطین قضایی، میتواند نیمه برهنگی را در اماکن فاقد دوربین مثل ساحل و کوه و... آزاد کند.
🔻در مناطق دارای دوربین نیز، با امکان پرداخت هزینه برای اقشار مرفه، نیمه برهنگی را بعنوان یک پرستیژ معرفی خواهد کرد.
🔹فارغ از این که تدبیری برای افرادی که با نیت قبلی، چهره خود از دوربین ها بپوشانند و برای قبح شکنی بصورت نیمه برهنه تردد کنند وجود ندارد.
#کیسیون_فرهنگی_به_هوش_باش
#کمیسیون_قضائی
#عزل مستقیم جناب #ضرغامی توسط ریاست محترم جمهور، هم موجب صرفه جویی در وقت باارزش نمایندگان مجلس میشود که تقاضایشان برای استیضاح وزیر گردشگری بارها به هیئت رئیسه ارسال و اعلام وصول نشده است و هم امت #انقلابی را مسرور میسازد مضاف بر اینکه ایشان بیش از این از تصمیمات ناصواب نظام متأثر نمیشوند.
✍ مریم اشرفی گودرزی
هدایت شده از 🌴 نخلستان نخبگان
کتابی زیبا درباره اصول بازگشت به کار فرهنگی مردمی
مناسب برای فعالان تشکلات مردمی
🔸درباره کتاب به اضافهی مردم
در این نوشتار، رشیدی به استناد تجربیات ارزنده تاریخ انقلاب اسلامی، تلاش کرده است برخی اصول و قواعد کار فرهنگی را مرور کند. او قواعد را در قالب «ده اصل» آورده است. این اصول ده گانه، اگرچه از هم جدا هستند، اما عملاً در دل هم قرار دارند. در واقع ما با یک منظومه نظری و عملی مواجه هستیم. هر اصل به طریقی به اصل دیگر مرتبط است.
بر اساس این گزارش، این کتاب در ۱۰ فصل به بررسی ۱۰ قاعده اساسی در کار فرهنگی و تشکیلاتی پرداخته و در هر فصل، مثالهایی هم که از خاطرات و تجربههای عینی افراد گرفته شده، جهت کاربردی شدن این قواعد آورده شده است. همچنین در بخش ضمیمه کتاب، ضمن آسیبشناسی نحوه اجرا و برگزاری یک برنامه فرهنگی، شیوۀ رویارویی با مسائل و چالشهای موجود در فرآیندهای فکری و اجرایی برنامههای فرهنگی به عنوان تمرین درنظر گرفته شده است.
#معرفی_کتاب_تشکیلات
لینک کتاب از سایت طاقچه
سلام پدر
ببخشید
سلام سردار
راستش دعوایم کردند!
گفتند به تو «پدر» نگویم
گفتند پدر مال ادیان دیگر است
مال بزرگان است
من هم چشم گفتم
گفتم چشم؛
یادم افتاد که آنروز سر نماز، همین که چشمت به من افتاد غرق شادی شدم
وسط نماز بودی
چه انتظاری داشتم که مرا ببینی؟!
ولی تو فقط ندیدی پدر؛
ببخشید
تو فقط ندیدی سردار؛
تو شاخهی گل را هم از دستم گرفتی!
و من اصلا فقط آمده بودم تا گل را به تو بدهم...
من آمده بودم که بین همه، تو را انتخاب کنم
من دلم میخواست آن شاخه گل مال تو باشد
دقیقا مثل الان که دلم میخواد خاطرم مال تو باشد؛
و دقیقا مثل همان صبحی...
که خبر شهادتت را دادند
صبحی که همهی دلها پرپر شدند!
صبحی که همهی گلها یکلحظه پژمردند
و دوباره به هوای اینکه یک روز مال تو باشند؛ زنده شدند!
پدر!
ببخشید... سردار!
من نه فقط به آن کودکِ گلبهدست حسرت بردم
بلکه به آن شاخهی گل
به آن نماز
به آن قبله
به آن فیلمبردار
و به آن خدایی که آن لحظات ابدی را نقاشی کرد...
من به همه چیز حسرت بردم
و حسرت، تمامِ مرا فرا گرفت
و بر من چیره شد
و خورشید امیدهایم یخ زد
و در آن صبح تیره که خبرِ تو آمد؛ در دریای ناامیدی غرق شدم
و او...
او... همان اویی که تو از او بودی...
به قول مولانا
شربتی داشت که پنهانی به نومیدان میداد...
و ایران را «او» از نامیدیِ بعد از تو درآورد
ایران را خودِ خودِ «او» بعد از تو دوباره زنده کرد
خوشبحالت پدر
ببخشید... سردار!
خوشبحالت که نبودی ببینی...
و من هم نمیگویم...
اصرار هم نکن!
بخدا نمیگویم...
1⃣
🔻 ابتدا متن تصاویر را خوب مطالعه بفرمایید.
🔷 خلاصه عبارات کلیدی ایشان به شرح زیر است:
▪️عدم درک و فهم مرد از خرج های بی رویه یک زن
▪️منطقی بودن خرج افراطی زنان در آرایش و زیبایی
▪️عدم امکان حل معضلات زنان با منطق و نگاه مردانه
▪️ تفاوتهای بنیادی زن و مرد
▪️حل مسائل حوزه زنان بر اساس منطق زنان و با اجرای زنان
و شگفت آورترین نتیجه ای که از این بحث میتوان گرفت:
تثبیت مکتب #فمینیسم از زبان یک بچه انقلابی!!!
نقد زیر را بخوانید تا بهتر موضوع را فهم کنیم.
2⃣
🔰اگر بگوییم که «باز هم شاهد نظرات شاذ و البته غیر علمی» جناب سید احمد رضوی، هستیم شاید متهم به قضاوت بیجا شویم، اما در توضیحات زیر تلاش میکنم، بر اساس استدلال و منطق دین، جوابگوی این قضاوت خود باشم.
🔴 در وهله اول باید پرسید که آیا اساسا قرآن، بین زن و مرد تفاوت بنیادین قائل شده است؟
🔹قرآن در خصوص خلقت زن و مرد چنین می فرماید:
خَلَقَكُم مِّن نَّفْسٍ وَاحِدَةٍ ثُمَّ جَعَلَ مِنْهَا زَوْجَهَا.
"او شما را از یک تن بیافرید و همسر او را ازجنس او قرار داد. زمر، آیه۶"
👈 فهم به دست آمده از این آیه چنین است که زن و مرد تفاوت بنیادینی با هم ندارند.
در ادامه قرآن چنین میفرماید:
👈 وَ لَقَد كَرَّمنا بَني آدَمَ
یا
👈 يا أَيُّهَا النّاسُ إِنّا خَلَقناكُم مِن ذَكَرٍ وَ أُنثى وَ جَعَلناكُم شُعوبًا وَ قَبائِلَ لِتَعارَفوا
یا
👈 مَن عَمِلَ صالِحًا مِن ذَكَرٍ أَو أُنثی وَ هُوَ مُؤمِنٌ فَلَنُحيِيَنَّهُ حَياةً طَيِّبَةً
🔹با توجه به همین چند آیه، میتوان نتیجه گرفت که در اخلاقیات و ارزشهای والای الهی نگاه به زن و مرد یکسان است و در ثواب و عقاب به یکنحو عمل میشود و خداوند متعال در این خصوص تفاوتی بین زن و مرد قائل نیست. چه برسد به اینکه تفاوتها بنیادین باشد.
مگر اینکه معنای «بنیادین» چیز دیگری است که ما از آن بی اطلاعیم.
⬅️ادامه متن در پست بعدی...
3⃣
🔴 «حل مسائل حوزه زنان بر اساس منطق زنان و با اجرای زنان»!!!!
1⃣ ادعای بالا، همانطور که عرض شد، چکیده نگاه فمینیستی است که از زبان یک بچه انقلابی، نگارش شده است که جای شگفتی فراوان دارد.
👈 این ادعا، در نگاه اول شاید مقبول باشد ولی با یک نگاه سطحی و طرح چند پرسش از ایشان به راحتی پاسخ داده میشود.
🔹اولین نکته در رد ادعای مطرح شده از سوی ایشان، آن است که اولین قدم تکالیف و وظایف بانوان حوزه احکام شرعی خاص ایشان است.
👈 آیا غیر از این است که مراجع عظام تقلید همگان #مرد هستند و احکام بسیار جزئی و خاص آنان را از ادله شرعی استخراج کردهاند؟
👈 آیا غیر از این است که #بانوان محترم از همین #مردان استفتاء میکنند؟
❓اینجا تکلیف چیست؟ اینجا چالش و معضلات مربوط به زنان نیست ؟
2⃣ هر ساله شاهد هستیم مقام معظم رهبری در جلساتی که با بانوان برگزار میشود در این خصوص فرمایشاتی دارند و معظم له به گلوگاه های حوزه زنان پرداخته و راهبردهای اصلی حل معضل را نیز بررسی میکنند. اشکالات را تحلیل میکنند و برای آن راهکار دارند. و یا عنصر زن از نگاه غرب مورد بررسی قرار میدهند و با منطق بی بدیل اسلام مقایسه و سپس بطلان تمام نظریات غرب را به چالش میکشند.
👈 ایشان در خصوص مادر بودن، اشتغال زنان، جهاد زنان، تکالیف مربوط به آنها مدام سخن گفته اند.
🔹امام راحل عظیم الشأن ما هم فرمایشات متعددی در این خصوص دارند.
👈 حال باید پرسید که آیا اینها دخالت #مردان در حوزه مربوط به #زنان است؟
👈 آیا میشود اینها را هم متهم کرد که یک زن را نمیفهمند و برای او نسخه میپیچند؟
🔹 آیا حضرت علامه جوادی آملی که کتابی در خصوص زنان با عنوان «زن در آیینه جلال و جمال» دارند هم با منطق مردانه نگاه کرده اند و یا منطق زنانه؟
👈 طبق گفته جناب رضوی که مردان نمیفهمند!!! ایشان هم از سر ندانستن چنین کتابی نوشته اند؟
🔴 و نکته دیگر ایشان در خصوص خرج های اضافه زنان است.
👈 آیا زنان اصیل ایرانی چنین بوده اند و یا این یک فرهنگ وارداتی است که در این صد سال اخیر ذهن و روح زنان ما را چنین اسیر خود کرده است؟
🔶 به این فرمایشات توجه بفرمایید:
🔹 همان تربیت غلط غربی موجب شد که در دوران حکومت طاغوت در این کشور، زنان به آرایش، تجملات، زینتهای بیخودی، تبرج و خودنمایی تمایل پیدا کنند، که این هم از نشانههای مردسالاری است. یکی از نشانههای مردسالاری غربیها همین است که زن را برای مرد میخواهند؛ لذا میگویند زن آرایش کند، تا مرد التذاذ ببرد!
مقام معظم رهبری ۱۳۷۶/۰۷/۳
☑️ پس این فرهنگی که جناب رضوی از آن به عنوان منطق زنان یاد میکند یک فرهنگ وارادتی و طاغوتی است و با منطق زن مسلمان ایرانی سازگاری ندارد. مادران ایرانی و اصیل ما هیچگاه به دنبال این چیزها نبوده اند.
☑️ ایشان نقش تربیتی یک مادر و یک همسر که مجاهدان راه خدا را تربیت میکند و بزرگترین نقش را در نظام اسلامی ما دارد را به یک زن اهل تبرج، بی عقل و منطق، مُسرف و پیرو شهوات تنزل میدهد و یک ارزش سخیف برای او قائل میشود.
⁉️مگر میشود یک زن این چنینی شهید صدر زاده ها تحویل بدهد؟
⁉️مگر میشود از دامن چنین مادری شهید همت ها متولد بشود؟
⁉️مگر میشود از آغوش چنین مادری علی وردی ها رشد کند؟
⁉️آیا این اسمش منطق زنانه ست؟
متاسفانه ایشان مفهوم منطق را هم از عقل به نفس و شهوت تغییر داده اند!!
⬅️ادامه را در پست بعدی دنبال کنید...