eitaa logo
سربازانقلاب | سیدفخرالدین موسوی
17.3هزار دنبال‌کننده
5.4هزار عکس
3هزار ویدیو
287 فایل
🚩 درگاهی برای معرفی #شبکه_نفوذ @fakher56 گروه متصل: https://eitaa.com/joinchat/1366360084C09602dbad0 کانالهای دیگرم: @mostanadsazam @parvandeha @roshana_media
مشاهده در ایتا
دانلود
1.08M
یکی از شاخصه های امیدسازی صبوریست... | يجاهدون في سبيل الله ولا يخافون لومة لائم | 💡شبکه نفوذ | سیدفخرالدین موسوی 🆔@nofoz_shenasi👈عضو شوید ♦️آرشیو پرونده ها (اینجا) https://eitaa.com/parvandeha
💢آیا می دانید در مسیر روشنگری هسته ای شهید داده ایم!!!؟؟؟💢 🌹آشنایی با روحانی بسیجی، شهید حجت الاسلام حاج مهدی مطلبی(شهید عرصه جهاد روشنگری هسته ای، عمار ولایت و نویسنده بسیجی)🌹 ⛔️برای به بن بست نرسیدن انقلاب در مسایل جاری و ایجاد ممانعت در تحمیل جام زهر دیگری به امام امت، باید آماده خون دادن هم باشیم.⛔️ ✅شهید حجة‌السلام‌ حاج مهدی مطلبی از مبلغان شاخص حوزه‌ی علمیه‌ی شهر مقدس قم و مؤلف کتاب‌های تحلیلی نقد مذاکرات هسته‌ای، صبح روز یکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ در مسیر مجاهدت برای روشنگری در قبال پرونده هسته‎ای بر اثر سانحه رانندگی به لقاء‌الله شتافت. روز تشییع او مصادف شد با تشییع شهدای غواص در تهران که قبل از شروع مراسم، پیکر شهید در وسط بود و شهدای غواص او را بر گرفته بودند که خیلی قابل تأمل بود. این روحانی جوان و فاضل که برای شرکت و سخنرانی با موضوع نقد روند مذاکرات هسته‎ای و دفاع از استقلال و شرافت ملت ایران در شهر سنندج عازم استان کردستان بود، در ۴۰ کیلومتری این شهر دچار سانحه شد و دعوت حق را لبیک گفت. شهید شیخ مهدی مطلبی فارغ از تألیف دو کتاب تحقیقی در موضوع مذاکرات هسته‌ای با عنوان "عقب‌نشینی ممنوع" و " راز آن چه مرقوم داشته‌اند" نقشی کلیدی در برپایی دوره‌های آموزشی و نشست‌های تحلیلی در موضوع هسته‌ای در حوزه‌ی علمیه‌ی شهر قم داشت. وقتی دکتر سعید جلیلی کتاب های او در مورد مباحث هسته ای را دید باور نمی کرد که یک طلبه جوان اینقدر سطح اطلاعات و تحلیل بالایی در مورد مسائل هسته ای داشته باشد. نقد مذاکرات هسته‌ای در نشست‌های متعدد در حوزه‌ها، دانشگاه‌ها، هیات ها و مساجد سراسر کشور از دیگر فعالیت‌های این راوی شهید بود. حجةالسلام حاج شیخ مهدی مطلبی در آخرین روزهای حضور در شهر مقدس قم، در همراهی با دهمین برنامه‌ی کوه‌پیمایی هسته‌ای طلاب، قله‌ی حسن [طهرانی مقدم] بلندترین قله‌ی ارتفاعات هسته‌ای فردو را فتح کرد. یکی از نزدیکان شهید مطلبی با اشاره به آخرین مکالمه با این شهید بزرگوار، اظهار داشت: شهید مطلبی گفت که "برای به بن بست نرسیدن انقلاب در مسایل جاری و ایجاد ممانعت در تحمیل جام زهر دیگری به امام امت، باید آماده خون دادن هم باشیم". ❤️مهدی مطلبی در ۳ آبان سال ۱۳۶۴ در تهران و خانواده ای مذهبی متولد شد. وی تحصیلات خود را در زادگاه خود آغاز کرد و در دبیرستان فرهنگ تهران (زیر نظر غلامعلی حدادعادل) موفق به اخذ مدرک دیپلم شد. وی در سال ۱۳۸۲ وارد حوزه علمیه قم شد و در مدرسه علمیه معصومیه(سلام‌الله‌علیها) مشغول به تحصیل دروس حوزوی شد. وی در کنار تحصیلات حوزوی همواره فعالیت های فرهنگی و انقلابی خود را نیز پیگیری می کرد. مسئولیت واحد شهدای بسیج مدرسه معصومیه و برگزاری نشست های شبی با شهدا، شب های پر خاطره‎ای را از وی در ذهن طلاب برجای گذاشته است. مهدی مطلبی انس ویژه ای با شهدا داشت و راوی کاروان های راهیان نور بود. زندگی او پیوند عجیبی با حیات شهدا داشت. کتاب بچه های محله من و تو، اثر وی درباره‌ی نکات برجسته زندگی شهدا است که در همین سال‌ها به چاپ رسید. مطلبی، تحصیلات سطوح عالی و خارج خود را در قم ادامه داد و از محضر اساتید مبرز قم، دروس خارج فقه و اصول را فراگرفت و حدود ۳ سال در دروس خارج شرکت نمود. وی مسئولیت هیئت مکتب‌الشهدای محله‌ی تهرانسر در شهر تهران را به عهده داشت. از فعالیت‌های فرهنگی وی می‌توان به تأسیس و راه اندازی پایگاه اینترنتی جامع اشعار آیینی با نام حسینیه اشاره کرد که در مدت کوتاهی تبدیل به یکی از سایت های مرجع اشعار آیینی کشور گردید. عشق و ارادت او به آستان اهل بیت(علیهم‌السلام) مثال زدنی بود. مطلبی، مداح اهل بیت بود و نوای دلنشین مناجات و روضه خوانی او از ذهن و یاد طلاب معصومیه هیچ گاه فراموش نمی شود. 💐مزار پاک این شهید طلبه‌ی بسیجی و عمار خستگی‌ناپذیر حضرت امام خامنه‌ای، در صحن مزار مطهر نوادگان حضرت امام موسی کاظم(سیدجعفر و سید‌ه‌حمیده خاتون) در محله‌ی باغ‌فیض تهران و در کنار قبر پاک کارگردان متعهد و انقلابی سینما و تلویزیون، شهید فرج الله سلحشور قرار دارد. 🕊 شادی روح پاکش حمد و سوره و صلواتی قرائت کنیم. https://eitaa.com/joinchat/3426484567Cc6495a27c8
⃣ ♦️شاخص اول: به داداش شیطان اعتماد نکن!! اگه کاندیدایی رو دیدید که شامهای آنچنانی میده، خرج میکنه، مفصل و سنگین هزینه میکنه، بدون تردید دورش رو ی خط قرمز بکش. توی این شرایط اقتصادی وخیم در دو حالت داره خرج سنگین میکنه: یا خودش سرمایه داره(که تازه باید بری بررسی کنی که از چه راهی به سرمایه رسیده) یا اسپانسر و حامی مالی داره(که بررسی خود این هم ی داستانه دیگه س) پس خودت رو به زحمت ننداز و با ی خط قرمز دور اسمش، خیال خودت رو راحت کن. شاخصه ی دینی‌ش هم طبق آیه قران روشنه: "اسراف کنندگان برادران شیطانند" به داداشای شیطان اعتماد نکن... ادامه دارد... | يجاهدون في سبيل الله ولا يخافون لومة لائم | 💡شبکه نفوذ | سیدفخرالدین موسوی 🆔@nofoz_shenasi👈عضو شوید ♦️آرشیو پرونده ها (اینجا) https://eitaa.com/parvandeha
⃣ ♦️شاخص دوم: به شرکای دزد اعتماد نکن!! شنیدی میگن طرف رفیق دزده و شریک قافله؟! میخوای انتخاب درستی داشته باشی، فرتکی تصمیم نگیر، خوب برانداز کن و ببین که طرف توی سختی‌هایی که تو هم اونها رو با گوشت و پوستت لمس کردی و چشیدی، کجای کار بوده؟! یعنی چی؟ یعنی رصد کن ببین توی ایام فتنه خیز کشور، طرف موضعش چی بوده؟! ❌یا همراه فتنه بوده👈با خط قرمز دور اسمش خوشحالش کن! ❌یا ساکت بوده در اون ایام👈سیب زمینی صفتها رو بنداز دور ✅یا نه، خوب موضع گرفته و خطش رو در مقابل فتنه روشن کرده، این شاخص خوبیه ولی کافی و لازم نیست، شاخصهای بعدی رو هم دنبال کنید تا به ی جمع بندی برسیم. ادامه دارد... | يجاهدون في سبيل الله ولا يخافون لومة لائم | 💡شبکه نفوذ | سیدفخرالدین موسوی 🆔@nofoz_shenasi👈عضو شوید ♦️آرشیو پرونده ها (اینجا) https://eitaa.com/parvandeha
با احمق چه باید کرد؟! یا باید در مقابلش سکوت کرد یا برای باز شدن دستش برای دیگران، خوب تبیین کرد... می‌گوید در مقابل کشف حجابها باید اقناع سازی کرد... رهبری گفت باتوم نه... باید فقط کار فرهنگی کرد... احمق واژه زیاد بدی هم نیست برای چنین تفکری... آنی که رهبری بدان اشاره کردند و اتفاقا خود قرآن روی آن دست گذاشته در حوزه و است که باید برایش اقناع صورت گیرد. اما در حوزه رفتارها و دو فاز و دو طرح را باید همزمان بکار گرفت: 👈هم تبیین 👈هم عملکردی و برخوردی خبط این جریان اینجاست که کلام رهبری را به راحتی تحریف می‌کنند و نمی‌گویند که نه به باتوم رهبری در مقابل دشمن بود که ذهن جوان را مورد هدف قرار داده و نه محصول این هدف دشمن که در عمل جوان هویدا می‌شود... 👈مثال میزنی؟! مثلا دشمن به جوان می‌گوید برو دزدی کن مثل بقیه تا حالشو ببری. این وسوسه هست و برای این وسوسه دشمن باید جوان را اقناع کنی و تبيين انجام دهی که دزدی چه هست و چنین هست و عاقبتش چیست. ولی وقتی جوان دزدی کرد یعنی وارد فاز عمل شده است. برای این جوان ابتدا تنبیه (طبق شرع) سپس تبیین تا باز دچار این وسوسه نشود. واقعا مقابله با جماعت احمقِ فیلسوفنما کار دشواری است😂 😉 ✍️ | يجاهدون في سبيل الله ولا يخافون لومة لائم | 💡شبکه نفوذ | سیدفخرالدین موسوی 🆔@nofoz_shenasi👈عضو شوید ♦️آرشیو پرونده ها (اینجا) https://eitaa.com/parvandeha
845.9K
غیرتمند که باشی خدا تو را خواهد خرید... 🎙 | يجاهدون في سبيل الله ولا يخافون لومة لائم | 💡شبکه نفوذ | سیدفخرالدین موسوی 🆔@nofoz_shenasi👈عضو شوید ♦️آرشیو پرونده ها (اینجا) https://eitaa.com/parvandeha
هدایت شده از انقلاب اسلامی
. سخنان در مناظره با جواد جاویدنیا، ۱۴۰۲/۰۳/۲۳ موضوع: لایحۀ مثلاً حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب! ۱ رضوی دربارۀ تخصصش گفت: من حدود سال است که در حوزۀ عفاف و حجاب می‌کنم! رضوی گفت: ما در حکمرانی اسلامی اگر می‌خواهیم برای جامعه طرح‌ریزی عملیاتی کنیم، درست است که افق نگاهمان باید به سمت آرمان‌ها باشد، اما باید مبتنی بر واقعیات کف جامعه طرح‌ریزی کنیم. 🔹نقد بنده که حدود سال است که در حوزۀ عفاف و حجاب می‌کنم، به آقای رضوی می‌گویم: شما از فهم بدیهیات دین و بدیهیات حکومت اسلامی نیز عاجزی، آن‌وقت ادعا می‌کنی مروج گفتمان اصیل انقلابی؟! حضرت امام خامنه‌ای روحی‌فداه فرمودند: امام در مقابل یک منکر واضحی که به‌وسیلۀ پهلوی و دنباله‌های پهلوی در کشور به‌وجود آمده بود، مثل کوه ایستاد، گفت باید حجاب وجود داشته باشد. در مقابل همۀ منکرات، امام همین‌جور محکم ایستاد. همان‌وقت بحث تجارت مشروبات الکلی بود... همان‌وقت کسانی بودند که معتقد بودند تجارت مشروبات الکلی برای کشور فایده دارد، ما از این فایده چطور صرف‌نظر کنیم؟ مایل بودند این تجارت ادامه پیدا بکند؛ از بیرون شراب بیاورند. امام قرص و محکم ایستاد؛ در مقابل حرام الهی، امام بزرگوار می‌ایستاد و ایستاد (‌۱۳۹۶/۱۲/۱۷). آقای پژوهشگر، چرا حضرت امام آن روز مبتنی بر واقعیات کف جامعه، طرح‌ریزی نکرد؟! روش حکمرانی حضرت امام خمینی روحی‌فداه درست بود، یا تُرّهات و توهمات شما درست است؟! ✍️ @Enghelabe_Islami
یا مختار أَمِتْ😂😂😂 | يجاهدون في سبيل الله ولا يخافون لومة لائم | 💡شبکۀ نفوذ | سیدفخرالدین موسوی 🆔@nofoz_shenasi👈عضو شوید ♦️آرشیو پرونده‌ها (اینجا) https://eitaa.com/parvandeha
هدایت شده از انقلاب اسلامی
. سخنان در مناظره با جواد جاویدنیا، ۱۴۰۲/۰۳/۲۳ موضوع: لایحۀ مثلاً حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب! ۲ رضوی دربارۀ تخصصش گفت: من حدود سال است که در حوزۀ عفاف و حجاب می‌کنم! رضوی گفت: ما در حکمرانی اسلامی اگر می‌خواهیم برای جامعه طرح‌ریزی عملیاتی کنیم، درست است که افق نگاهمان باید به سمت آرمان‌ها باشد، اما باید مبتنی بر واقعیات کف جامعه طرح‌ریزی کنیم. 🔹نقد بنده که حدود سال است که در حوزۀ عفاف و حجاب می‌کنم، به آقای رضوی می‌گویم: شما از فهم بدیهیات دین و بدیهیات حکومت اسلامی نیز عاجزی، آن‌وقت ادعا می‌کنی مروج گفتمان اصیل انقلابی؟! حضرت امام خامنه‌ای روحی‌فداه فرمودند: امام کسی نبود که با ‌این حرف‌ها، از حکم خدا منصرف بشود... آن روزی که امام مسئلۀ حجاب را مطرح کردند، خیلی‌ها مخالف بودند؛ حتی افراد نزدیک به خود امام. یکی از نزدیکان امام آن روز آمد پیش من ‌می‌گفت که آقا! این چه حرفی است که امام دارند می‌زنند؟ و شماها مثلاً بروید به امام ‌بگویید منصرف بشوند، که البته عقیدۀ ‌خود ما هم عقیدۀ امام بود؛ یعنی خیلی‌ها مخالف بودند، [اما] نظر امام این بود و به‌طور قاطع مسئلۀ حجاب را مطرح کردند که حرف درستی هم بود (‌۱۴۰۰/۰۳/۱۴). آقای پژوهشگر، چرا حضرت امام آن روز مبتنی بر واقعیات کف جامعه که خیلی‌ها مخالف الزام به حجاب بودند، طرح‌ریزی نکرد؟! روش حکمرانی حضرت امام خمینی روحی‌فداه درست بود، یا تُرّهات و توهمات شما درست است؟! ✍️ @Enghelabe_Islami
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
موش کور بخوره اون زبونت رو که نفهمه چه تفاله ای رو نشخوار کرده😎 😶‍🌫 🥸 | يجاهدون في سبيل الله ولا يخافون لومة لائم | 💡شبکۀ نفوذ | سیدفخرالدین موسوی 🆔@nofoz_shenasi👈عضو شوید ♦️آرشیو پرونده‌ها (اینجا) https://eitaa.com/parvandeha
⃣ ♦️شاخص سوم: ببین رفقاش کیان؟! گاهی برای رسیدن به عمق شناخت از یک نفر، باید اطرافیان و دوستانی که وی بعنوان همراه و دوست برای خود انتخاب کرده است، دقیق بررسی شوند. گاهی دامنه ی این دوستی در یک حزب و رفتارهای حزبی تعریف می‌شود. خوب ببین که رفقای حزبیش چه کسانی هستند و چه مواضعی دارند و آیا او آن مواضع را رد کرده است؟ یا تایید نموده و یا سکوت کرده؟! اگر رد کرده بود که میشود اندکی رویش حساب کرد و باز باید شاخصهای دیگر را هم با او سنجید ولی اگر تایید کرده بود (بدون هیچ دلیلی، به صرف تایید حزب متبوعش) ضربدر را ❌ تقدیمش کن ولی اگر سکوت کرده بود با دو ضربدر❌❌ خوشحال‌ترش کن. کسی که نمی‌تواند برای عدم بهم خوردن روابط حزبیش درخصوص موضوعی، موضع بگیرد باید حواله اش دهید به لای جرز دیوار... اون هم نه دیوارها.. دیوااااااار... ادامه دارد... | يجاهدون في سبيل الله ولا يخافون لومة لائم | 💡شبکه نفوذ | سیدفخرالدین موسوی 🆔@nofoz_shenasi👈عضو شوید ♦️آرشیو پرونده ها (اینجا) https://eitaa.com/parvandeha
هدایت شده از انقلاب اسلامی
. سخنان در مناظره با جواد جاویدنیا، ۱۴۰۲/۰۳/۲۳ موضوع: لایحۀ مثلاً حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب! رضوی گفت: تبصرۀ مادۀ ۶۳۸ می‌گوید زنانی که حجاب شرعی را رعایت نکنند، باید مجازات شوند. بیش از هشتاد درصد زنان جامعۀ فعلی ما حجاب شرعی را رعایت نمی‌کنند! بعد ما با چه ظرفیتی می‌خواهیم این قانون را اجرا کنیم؟! 🔹نقد این آمار هشتاد درصد را از کجا آورده‌اید؟! حتی اگر این ادعای باطل شما درست باشد، دلیل می‌شود که از اجرای قانون کوتاه بیاییم؟! اصلاً غیرت دینی ــ که بعضی‌ها ندارند ــ به‌کنار، آیا در برابر هر جرمی که مثلاً هفتاد هشتاد درصد از مردم مرتکب شوند، باید کوتاه آمد و باج داد؟! آیا با این تفکر نابخردانه، دیگر سنگی روی سنگ بند خواهد شد؟! روزی که بستن کمربند ایمنی قانون شد، چند درصد از رانندگان کمربند ایمنی می‌بستند؟! آیا به ۵ درصد می‌رسید؟! قطعاً نمی‌رسید. چرا آن‌وقت نگفتند که اگر ما بخواهیم جریمه کنیم، باید بیش از ۹۵ درصد رانندگان را جریه کنیم، پس باید مبتنی بر واقعیات کف جامعه قانون را اجرا کنیم؟! آیا وقتی قانون را اجرا کردند همۀ آن بیش از ۹۵ درصد را جریمه کردند، یا با جریمه کردن عده‌ای متخلف دیگران از قانون تمکین کردند؟! نمونه: در انگلستان تنها ۱۰ درصد از سرنشینان صندلی‌های عقب، کمربند ایمنی می‌بستند؛ اما پس از اجباری شدن آن، این رقم به ۴۰ درصد رسید. چرا با استدلال‌های پوچی که هیچ مبنای عقلی و نقلی ندارد، برای حمایت از این لایحۀ کذایی یقه می‌درانید؟! ✍️ @Enghelabe_Islami