eitaa logo
🚩سربازانقلاب| سیدفخرالدین موسوی
18.1هزار دنبال‌کننده
5.3هزار عکس
2.9هزار ویدیو
274 فایل
🚩 درگاهی برای معرفی #شبکه_نفوذ @fakher56 گروه متصل: https://eitaa.com/joinchat/1366360084C09602dbad0 کانالهای دیگرم: @mostanadsazam @parvandeha @roshana_media
مشاهده در ایتا
دانلود
😳او یک انقلابی است، اعدامش کنید!!! (مرور کوتاه بر شاخصه های انقلابیگری از نظرگاه رهبری) 🔻دو از ۱۰ ❇️این هم خطا است که ما خیال کنیم اگر گفتیم فلانی انقلابی است، یعنی فلانی افراطی است؛ یا وقتی میخواهیم اشاره کنیم به انقلابی‌ها و انقلابیّون، تعبیر افراطی را به کار ببریم؛ نه، این خطا است. انقلابیگری به معنای افراطی بودن نیست. این دوگانه‌هایی که سوغات بیگانه‌ها و حرف دشمنان ایران است، نباید در ایران و در فرهنگ سیاسی ما جا باز کند؛ آنها تقسیم میکنند مردم را به تندرو و میانه‌رو. بحث تندرو و کندرو نداریم. انقلابی را میگویند تندرو، غیر انقلابی را میگویند میانه‌رو! این یک دوگانه‌ی بیگانه است، آنها اینها را در رادیوهایشان، در تبلیغاتشان، در اظهاراتشان تکرار میکنند، ما این را نباید تکرار بکنیم. انقلابی، انقلابی است. @nofoz_shenasi
😳او یک انقلابی است، اعدامش کنید!!! (مرور کوتاه بر شاخصه های انقلابیگری از نظرگاه رهبری) 🔻سه از ۱۰ ❇️این خطا است که ما از همه‌ی کسانی که انقلابی هستند، یک نوع عمل انقلابی توقّع داشته باشیم؛ یا یک درجه‌ی از انقلابیگری توقّع داشته باشیم؛ نه. به قول ما طلبه‌ها انقلابیگری مقول به تشکیک است. ممکن است یک نفر نسبت به مفاهیم انقلاب و عمل انقلابی بهتر حرکت کند، یک نفر به آن خوبی حرکت نکند امّا در همان راه دارد حرکت میکند. ❇️ اینکه ما هرکسی خوب حرکت نکرد یا به‌طور کامل حرکت نکرد را متّهم بکنیم به غیر انقلابی یا ضدّ انقلابی این هم خطا است؛ نه، ممکن است یک نفری صد درجه میزان حرکت او ارزش دارد، یک نفری کمتر ارزش دارد، یک نفری از او کمتر ارزش دارد امّا همه در این راه حرکت میکنند. 👈مهم این است که آن شاخصها تطبیق بکند. مهم شاخصها است. مهم این است که آن کسی هم که با آن شدّت و با آن جدّیّت حرکت نمیکند، شاخصهای انقلابیگری را داشته باشد. اگر این شاخصها وجود داشت، آن‌وقت طرف انقلابی است، فرد انقلابی، مجموعه‌ی انقلابی، دولت انقلابی، سازمان انقلابی؛ 👈عمده این است که شاخصها را بشناسیم. @nofoz_shenasi
⚜امشب ساعت ۲۰:۰۰ بارگذاری ⬇️⬇️⬇️ 🔍🗂 پرونده دوم 📍 آشنا کیست؟! 📍 گلزاده کیست؟! ⚠️ چرا مریم رجوی و آشنا برای مرگ گلزاده پیام تسلیت فرستادند؟! (مروری بر کارنامه فکری حسام الدین آشنا) ⭕️ استاد و مُرید حسام‌الدین آشنا که بود؟ ⭕️ مریم رجوی در مورد استاد آشنا چه گفته بود؟ ⭕️ رابطه‌ی آشنا و انجمن حجتیه چیست؟ ⚜پرونده در قالب متن میباشد⚜
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
آشنا کیست؟! گلزاده کیست؟! چرا مریم رجوی و آشنا برای مرگ گلزاده پیام تسلیت فرستادند؟! (مروری بر کارنامه فکری ) @nofoz_shenasi
چند وقتی هست که تحرکات، مغز رسانه ای و مشاوره ای دولت، تشدید شده و علناً علیه جریان انقلابی، شمشیر را از رو بسته و مانند گزمه های رضاخانی، به ساکت کردن منتقدین دولت، با هر ادبیاتی، مشغول شده است. برای اینکه بدانیم، این شخص و این جریان، اساسا از چه نوع مکتب فکری ای، ارتزاق دارند باید با دقت به عقبه ی اندیشه ای او نگاه کنیم و مشی فکری او را با حساسیت فراوان باید دریابیم که در کدام مسلک فکری قرار دارد.
لذا، بحث امشب، شاید یکی از مهمترین مباحثی باشد که جای مداقه فراوان دارد و به تعبیری مانیفست (اساسنامه) فکری دولت یازدهم و دوازدهم بر اندیشه های ایشان استوار شده است. خواهش اکید بنده این است، در صورت صلاحدید در هر گروه و هر منشای مجازی که حضور دارید این بحث را تکثیر کنید (به نام خودتان یا هر نامی که صلاح دیدید) تا چهره ی منافقانه ی تئوریسین فرهنگی و اندیشه ای این دولت، کنار رفته و ماهیت بسیار خطرناک، پرده نشین دولت یازدهم و دوازدهم، بیش از پیش، آشکار شود.
برخلاف دیدگاه بسیاری از فعالان سیاسی و فرهنگی که معتقدند ، در حوزه‌ی فرهنگ، فاقد سیاست و برنامه‌ی مدونی است، اظهارات رئیس جمهوری و مشاوران ایشان و نیز عملکرد دولت در حوزه‌ی فرهنگ، نشان می¬دهد که دولت، رویکرد منسجم و نظام¬مندی را در طرح¬ریزی کلان فرهنگی دنبال می¬کند. @nofoz_shenasi
♻️مرور ادبیات و مواضع فرهنگی مسئولان و متولیان فرهنگی و شخص رئیس جمهوری، شواهدی بر جاری شدن یک تئوری قدیمی اما به‌روز شده ارائه می¬دهد.
تمام نشانه ها حاکی از این است که این دولت، تلاشش برای پیاده‌سازی یک نظریه‌ی فرهنگی نه چندان خوشنام در فضای فرهنگی و سیاسی ایران است. کلیدواژه‌ای به نام «اسلام اجتماعی»، «» و «» که در پس نقاب خوش‌ رنگ و لعاب فرهنگی ، لانه کرده‌است. @nofoz_shenasi
با قاطعیت تمام می‌توان گفت که تئوری فرهنگی «اسلام اجتماعی و رحمانی»، در حال پیاده -سازی و گسترش است. تئوری‌ای که برای اجرایی شدنش شخص به عنوان مشاور امور فرهنگی رئیس ‌جمهوری، متولی همراه کردن تمامی شئون فرهنگی و دستگاه‌های مسئول در دولت با این نظریه است. @nofoz_shenasi
برای اثبات این فرضیه، با مروری مختصر بر آراء و نظرات فرهنگی و کنار هم قرار دادن صحبت¬ها و نوشته¬های رئیس جمهوری و حاملان تئوری اسلام غیرسیاسی و تأثیر آن بر عملکرد دولت، به محوریت نظریه‌ی «» بر سیاست‌‌های فرهنگی دولت خواهیم پرداخت و با انطباق این خط فکری با برخی نظریه¬ های قدیمی، با نگاهی عمیق‌تر عقبه‌ی فکری و فرهنگی را بررسی خواهیم کرد. @nofoz_shenasi
☸️1 . اسلام اجتماعی، محور سیاست‌ها و اقدامات مغز متفکر فرهنگی دولت @nofoz_shenasi
بارها به صراحت بر پیاده‌سازی الگوی اسلام اجتماعی سخن گفته‌است:⬇️⬇️⬇️
«پروژه ای هم که من دنبال آن هستم، فهم اسلام اجتماعی در کنار اسلام فردی و اسلام سیاسی است». (مصاحبه با مجله‌ی اندیشه‌ی پویا، شماره‌ی 19) @nofoz_shenasi
⁉️⁉️سوال: مقصود از اسلام اجتماعی چیست؟
، مقصود خود از اسلام اجتماعی را حد واسطی میان اسلام فردی و اسلام سیاسی می‌خواند. اسلامی که دغدغه‌ی حکومت دینی ندارد و بیشتر به زندگی مؤمنانه در جامعه‌ی مدرن می‌اندیشد. او این قرائت از اسلام را این‌گونه شرح می‌دهد:⬇️⬇️ @nofoz_shenasi
«به عنوان یک تحلیل‌گر معتقدم که اسلام اجتماعی واسط میان اسلام فردی و اسلام سیاسی است. نگاه من تاریخی است و معتقدم که از اسلام فردی عبور کردیم و بعد از سرکوب مدرس و دوره‌ی رضاشاه به دهه‌ی سی تا دهه‌ی پنجاه رسیدیم که دوره‌ی اوج اسلام اجتماعی بود. پروژه‌ی اسلام سیاسی، روی اسلام اجتماعی سوار شده‌است.» (مصاحبه با مجله‌ی اندیشه‌ی پویا، شماره‌ی 19) @nofoz_shenasi
‼️ بسیار مهم ‼️
«تقابل اسلام‌اندیشان فرهنگی و اسلام‌اندیشان سیاسی در تقدم یا تأخر فرهنگ و سیاست بر یکدیگر است. گروه اول معتقدند؛ بدون جامعه‌ی دین‌دار، حکومت دینی محقق نمی‌شود پس باید ابتدا به اصلاح جامعه پرداخت. اما گروه دوم معتقدند؛ اولویت با تغییر رهبری جامعه است و استقرار حکومت دینی شرط لازم برای تحول دینی در جامعه است. (وبلاگ دکتر حسام‌الدین آشنا،17 دی 88) @nofoz_shenasi
فقط کافیه یک جستجوی کوتاه از فرمایشات حضرت امام در مورد مبدأ انقلاب داشته باشید و با این نوع تفکر که در ادامه بیشتر توضیح خواهم داد مقایسه کنید و به ابعاد خطرناک این منشای فکری بیشتری پی ببرید. @nofoz_shenasi
👈🏻👈🏻طبیعتاً نتیجه‌ی چنین نگاهی به اسلام سیاسی، اعتقاد به انقلاب کم‌عمق را در دیدگاه مشاور فرهنگی رئیس جمهوری، به دنبال دارد. از همین رو، آشنا مبدأ انقلاب اسلامی را نه ریشه‌دار در هویت تاریخی و اجتماعی ملت ایران و قیام 15 خرداد 1342، که کوتاه مدت و لحظه‌ای می‌داند. به این صحبت بیشتر دقت کنید:⬇️⬇️ @nofoz_shenasi
انقلاب اسلامی 57 از دی 56 شروع شد. در تظاهرات عاشورا و تاسوعای 57 خانواده‌ی ما روسری دوخته بود و به خانم‌های بدون حجاب، روسری می­دادیم. روسری تظاهرات عاشورای 57 قرار است چه مدتی دوام بیاورد؟ روسری را به عنوان یک تمثیل به‌کار می­برم. می‌خواهم بگویم که عمق تحولات انقلاب در سطح تغییر ساختارهای سیاسی بوده و نه در سطح تحول بنیادین فرهنگی. (مصاحبه با مجله‌ی اندیشه‌ی پویا، شماره‌ی 19) @nofoz_shenasi
2-1) آبشخورهای فکری نظریه‌ی اسلام اجتماعی 🗒📕📒