eitaa logo
کانال نخبگان سیاسی
505 دنبال‌کننده
5.5هزار عکس
1.9هزار ویدیو
683 فایل
کانال در جهت بیان نقطه نظرات اسلامی انقلابی و ایرانی نخبگان سیاسی می باشد.
مشاهده در ایتا
دانلود
احکام انتخاباتی.pdf
467.2K
💠اختصاصی ❇️«احکام انتخاباتی» 🔸ضمن تشکر از حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین حاج‌آقای محمدحسین منتظری مسئول محترم دفتر تأیید شرعی و ضوابط و برنامه‌ها که با اهتمام و کوشش ایشان، این احکام آماده شده، از تمام هادیان سیاسی و کسانی که در امر بصیرت افزایی و جهاد روشنگری در عرصه انتخابات فعال هستند؛ 🔸درخواست می‌شود، اولاً با این احکام به طور دقیق آشنا شده و ثانیاً طبق آن عمل نمایند. ✳️✳️جبران ناکارآمدی ها با انتخاب درست ✳️ 🔸
💠امام خامنه ای خطاب به ملت ایران: 👈🏻 همه را برای شرکت در انتخابات دعوت کنید 🔻 رهبر انقلاب: همه‌ی آحاد مردم، خودشان را موظف بدانند که علاوه بر اینکه در انتخابات شرکت میکنند، دیگران را هم دعوت به شرکت در انتخابات کنند. 👈🏿 با ارسال پیامک، زنگ زدن، دیدار حضوری با دوستان و آشنایان و قانع کردنشان به امام امت لبیک بگوییم✌🏻 🔸🔸
7.19M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📢 شماره: 245 💠 بانیان وضع موجود اپوزیسیون و مخالفان نظام می‌شوند؟ 🎙 کارشناس برنامه: دکتر یدالله جوانی 💠
14.23M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 رویای شوم سازمان مجاهدین (منافقین) و عربستان سعودی برای انتخابات ایران؛ رای ندهید تا بتوانیم ایران را به آتش بکشیم و جنگ خیابانی راه بیندازیم! 🔸
راه درست، انتخاب درست است! ✅ رهبرمعظم انقلاب: 🔹اگر نابسامانی‌ای وجود دارد، اگر ناکارآمدی‌ای وجود دارد، ما باید آن را با انتخاب درست و انتخاب خوب جبران کنیم، نه با عدم انتخاب. خب اگر چنانچه واقعاً یک ضعفی وجود دارد در مدیریّتها، راه چاره‌اش چیست؟ 🔹 راه چاره‌اش این است که ما اصلاً در مدیریّتها دخالت نکنیم، یا راه چاره‌اش این است که دخالت کنیم و یک مدیریّت درست و حسابی، مدیریّت به معنای واقعیِ کلمه اسلامی و مردمی به وجود بیاوریم؟ راهش این است دیگر؛ یعنی اگر چنانچه دلخوری‌ای وجود دارد، این دلخوری را این جوری بایستی جبران بکنیم، نه با وارد نشدن در منطقه‌ی انتخابات. 🔸
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🔰 روابط عمومی دفتر مقام معظم رهبری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: 👈 مطلبی که درباره صالح و اصلح در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است اعتبار ندارد 🔻 درپی درج استفتائی از حضرت آیت الله خامنه‌ای در برخی صفحات رسانه‌های اجتماعی، روابط عمومی دفتر مقام معظم رهبری اعلام کرد: هر متنی که حاکی از نوعی ورود در انتخابات باشد از طرف دفتر مردود و بی اعتبار است. مطلبی نیز که اخیراً درباره صالح و اصلح عنوان شده است، اعتبار ندارد. 🔖 @khamenei_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🗳 انتخابات 1400 شبیه به جنگ احزاب است: غربی ها، منافقین، صهیونیست ها می گویند: رای ندهید. اما دلسوزان می گویند: فرصت اعتبار ملی را از دست ندهید. 🔸
❇️ روابط عمومی دفتر مقام معظم رهبری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: 👈 مطلبی که درباره صالح و اصلح در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است اعتبار ندارد. 🔻 درپی درج استفتائی از حضرت آیت الله خامنه‌ای در برخی صفحات رسانه‌های اجتماعی، روابط عمومی دفتر مقام معظم رهبری اعلام کرد: هر متنی که حاکی از نوعی ورود در انتخابات باشد از طرف دفتر مردود و بی اعتبار است. مطلبی نیز که اخیراً درباره صالح و اصلح عنوان شده است، اعتبار ندارد. 🔸
🚨 دفتر رهبر انقلاب: مطلبی که درباره صالح و اصلح در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است اعتبار ندارد 🔸درپی درج استفتائی از حضرت آیت الله خامنه‌ای در برخی صفحات رسانه‌های اجتماعی، روابط عمومی دفتر مقام معظم رهبری اعلام کرد: هر متنی که حاکی از نوعی ورود در انتخابات باشد از طرف دفتر مردود و بی اعتبار است. مطلبی نیز که اخیراً درباره صالح و اصلح عنوان شده است، اعتبار ندارد.
🔴 حلقه گمشده مناظره‌ها ❌مناظره دوم نامزدهای ریاست جمهوری وسیله‌ای شد که خوراک مناسب شبکه‌های معاند برای سالیان متمادی تهیه شود؛ در این مناظره نیز مانند مناظره گذشته فرصت‌های دفاع از انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن به برخی از حملات سیاسی به همدیگر تبدیل شد که هزینه آن را باید نظام اسلامی پرداخت کند. در ذیل به برخی از بداخلاقی‌های سیاسی در این مناظره تحت عنوان تاکتیک‌های عملیات روانی مناظره کنندگان می‌پردازیم. 👈🏿گزاره‌های خبری: 🔸ساختن يك يا چند دشمن فرضي: ساختن دشمن فرضی همواره یکی از تکنیک‌های رسانه‌ها بوده است که با ایجاد جبهه‌های حق و باطل، رفتارهای خود را به‌عنوان طرفدار حق، محق و معتبر جلوه دهند و زمینه را برای هر نوع اقدامی، فراهم آورند. از این شیوه برای متحد کردن و تخریب طرف مقابل استفاده می‌شود. در دو مناظره اخیر، برخی از مناظره کنندگان این‌گونه وانمود می‌کردند که پنج‌تن از نامزدها یکی هستند و با این تاکتیک به دنبال مظلوم‌نمایی و ایجاد اعتبار برای ضعف‌های دفاعی خود بودند. 🔸پيچيده كردن خبر براي عدم كشف حقيقت: شکی نیست که هیچ فردی نمی‌خواهد پشت صحنه رفتارهایش در روز مناظره آشکار شود و برای همین منظور برای پنهان ماندن حقیقت، موضوع آن‌چنان با اخبار و اطلاعات فراوان و گاهی ضدونقیض، پیچیده بیان می‌شود که مخاطبان راهکار حل مسئله را فراموش می‌کنند. در مناظره‌های گذشته مشکلات کاهش ارزش پول ملی به مسائل و افرادی مرتبط شد که هیچ‌گونه ارتباطی با اصل مسئله نداشته‌اند. 🔸شگرد سیاه نمایی: با استفاده از این شگرد، تلاش می‌شود چهره یک فرد یا گروه یا یک نوع تفکر و یا نوعی از حکومت و مهم‌تر از همه، چهره یک مذهب و دین کاملاً منفی و خشن و ضد انسانی نشان داده شود. 🔸استفاده از عاطفه گيرندگان پيام: استفاده از حربه تحریک عواطف همواره از تکنیک‌های جذب طرفدار بیشتر در انتخابات بوده است. برجسته کردن پیامک به دختران، آب‌بازی و معتادان، برای استفاده از عواطف ملت بیان می‌شود؛ این در حالی است که دراین‌بین موضوعات گسترده‌تری مانند؛ ازدواج جوانان، بیکاری و تورم از سوی برخی نامزدها نادیده گرفته شد. فعالیت رسانه‌ای ممتد بر روی عاطفه مخاطبان سبب می‌شود که اولویت‌ها جابجا شود و مسائلی که اولویت نیستند با کمک تکنیک برجسته‌سازی، به دغدغه اولیه مردم تبدیل شود. 💠نکته پایانی: ارسال سیگنال موج منفی در این انتخابات همان خواسته دشمنان است تا مشارکت در انتخابات را کاهش دهند. نامزدهای محترم همه جریانات باید در زمینه افزایش مشارکت در همراهی با هم قرار گیرند و شور و شوق تلاش و حرکت به‌سوی هدف مطلوب را در مخاطبان برانگیزند و عواطف و احساسات و رفتار آنان را در پیشرفت و آبادانی کشور تقویت کنند و مردم را به آینده‌ای پر امید با تکیه بر ظرفیت‌های درونی وعده دهند. (نویسنده: فرهاد مهدوی) 🔸🔸
👈🏿چرا برخی نمی‌خواهند در انتخابات شرکت کنند؟ ✅«ناصر ایمانی»، تحلیلگر مسائل سیاسی در گفت‌وگو با «فرهیختگان» به بحث و بررسی پیرامون طیفی از جامعه پرداخت که به‌دلیل نارضایتی از وضع موجود پس از ۸ سال از عملکرد دولت یازدهم و دوازدهم، دیگر تمایلی برای حضور در انتخابات و مشارکت برای تعیین رئیس‌جمهور سیزدهم ندارند. 🔸او در خصوص دلایل این طیف برای عدم شرکت در انتخابات گفته است: «برآورد این است که عموم این افرادی که از صندوق‌ها قهر کرده‌اند، به رئیس‌جمهور وقت رأی داده‌اند، اما وقتی با شور و حرارت در انتخابات شرکت کرده اما نتیجه‌ای نگرفتند، دچار یک نوع سرخوردگی شده‌اند. 🔸مسئله دوم مسائل مربوط به اداره کشور اعم از مسائل معیشتی، مسئله تورم، اشتغال و امثالهم است که آن‌ها را به‌شدت متأثر کرده و نوعی واگرایی در این قشر از مردم ایجادشده تا بخواهند در انتخابات شرکت کنند. تنها راهی که وجود دارد این است که به مردم عزیز که نمی‌خواهند در انتخابات شرکت کنند یا هنوز مردد هستند، تذکر داده شود که با شرکت نکردن در انتخابات نه‌تنها مشکلی حل نمی‌شود و برخی از مشکلات هم احتمال دارد بیشتر شود؛ چراکه ممکن است فردی رأی بیاورد که گزینه مطلوبی برای ریاست‌جمهوری نباشد. 🔸تصمیم‌گیری در انتخابات باید به‌دوراز هیجانات و احساسات و توأم با عقل و منطق و درایت باشد. انتخابات سال 96 مملو از هیجانات و احساسات بوده است، یعنی آن‌قدر احساسات قلیان داشت و شخص روحانی و بعد جهانگیری در این کوره احساسات دمیدند و دوقطبی‌سازی‌های کاذب و موارد خلاف واقع درست کردند که طبیعی است آن احساسات اگر بخواهد به نتیجه نرسد که نرسید، سرانجام همین سرخوردگی ایجاد می‌شود. آن‌ها [مردم] می‌توانند به سوابق کاندیداها نگاه بیندازند و ببینند طی مسئولیت‌هایی که طی این سال‌های گذشته داشتند چه اقداماتی انجام دادند و چقدر اقدامات آن‌ها شعارگونه بوده و چقدر اقداماتشان را توانستند به عمل برسانند؟ از این طریق بهتر می‌توان انتخاب کرد». 🔸🔸