اون باغ های بهشتی برای من هم هست.mp3
738.8K
اون وعده های باغ های بهشتی
برای من هم هست
یا رسول الله صلی الله علیه واله
ای اهل جود وسخاوت
ای برطرف کننده گرفتاری وبلا
ای فرج رساننده به غمگین
ای یاور و ناصر انکه خوار وذلیل شده
ای پوشاننده عیب هر معیوب
ای پناه هر طرد شده
ای انکه پرده دری نمیکند واسرار را فاش نمیکند
ای انکه بخشندگی وعفو تو عظیم است
ای انکه خیلی زیبا گذشت میکنی و اغماض
ای انکه صادق ترین هستی
ای انکه پاکیزه ترین ها هستی
ای انکه هرچه تولیدکنی و خلق نمایی به بهترین شکل ممکن تولید وخلق میکنی
ای انکه پای قولت محکم ایستاده ای
ای انکه در وفای به عهد خود مصمم هستی
ای انکه زیبایی را اشکار و ترویج میکنی
ای انکه زشتی ها را پرده پوشی میکنی
ای انکه یقه گیری نمیکنی
ای انکه نعمت بخشی های تو عظیم است
ای انکه دستهای محبت ورحمت خودرا برهمگان گشوده ای و...
https://eitaa.com/noktaha/3627
صلوات وسلام بر پیامبر صلی الله علیه واله
همراه با اطاعت امر او
وخشنود ساختن وی است که
این همه فضیلت دارد
به پدر خود
دوست خود و...
سلام کنیم و درود فرستیم و...
بعد خلاف خواسته شون عمل کنیم
برنجانیم شون
ودلشون را به درد آوریم
غصه دارشون کنیم و...
این ها هرکدام باشد نشانه
نوعی نفاق است ودورویی و دروغگویی
صلوات بر محمد و آل محمد
در ما بين ظهر و عصر معادل هفتاد ركعت است و كسى كه بگويد بعد از عصر روز جمعه
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ الْأَوْصِيَاءِ الْمَرْضِيِّينَ بِأَفْضَلِ صَلَوَاتِكَ وَ بَارِكْ عَلَيْهِمْ بِأَفْضَلِ بَرَكَاتِكَ وَ السَّلاَمُ عَلَيْهِمْ وَ عَلَى أَرْوَاحِهِمْ وَ أَجْسَادِهِمْ وَ رَحْمَةُ اللَّهِ وَ بَرَكَاتُهُ
خواهد بود براى او مثل ثواب عمل جن و انس در آن روز. ...
اگر ده مرتبه و اگر نه هفت مرتبه بخواند افضل است..از حضرت صادق عليه السلام روايت است كه هر كه بعد از نماز عصر روز جمعه پيش از آنكه از جاى نماز خود برخيزد ده مرتبه اين صلوات را بخواند صلوات فرستند بر او ملائكه از اين جمعه تا جمعه آينده همين ساعت وو شيخ كلينى در كافى روايت كرده كه چون روز جمعه نماز را ادا كردى بگو
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ الْأَوْصِيَاءِ الْمَرْضِيِّينَ بِأَفْضَلِ صَلَوَاتِكَ
وَ بَارِكْ عَلَيْهِمْ بِأَفْضَلِ بَرَكَاتِكَ وَ السَّلاَمُ عَلَيْهِ وَ عَلَيْهِمْ وَ رَحْمَةُ اللَّهِ وَ بَرَكَاتُهُ
به درستى كه هر كه اين صلوات را بعد از نماز عصر بخواند بنويسد حق تعالى براى او صد هزار حسنه و محو فرمايد از او صد هزار سيئه و برآورد صد هزار حاجت او را و بلند فرمايد براى او صد هزار درجه
و نيز فرموده كه روايت شده كه هر كه اين صلوات را هفت مرتبه بگويد
خداوند رد كند بر او به عدد هر بنده اى حسنه اى و عملش در آن روز مقبول باشد و بيايد در روز قيامت در حالتى كه ما بين نوری باشد مفاتیج اعمال روز جمعه
https://eitaa.com/noktaha/13
۳۰ سال بعد
🔴اثرات ازدواج دیر هنگام
و فرزندی اوری کم را
بر کاهش جمعیت
شیعیان امام زمان عج الله تعالی فرجه را بعد از ۳۰ سال ببینیم
https://eitaa.com/noktaha/737
✒️ پرورش مهمتر از آموزش
💌 لوح سفید و آماده دانشآموزان نیاز به ساختن دارد...
📝 «باید کار پرورشی جذّاب باشد، بچّهها را فراری نباید بدهد؛ باید جوری باشد که بچّهها به طرف آن جذب بشوند. تقویت هویّت ملّی، تقویت عشق به میهن، تقویت پرچم ملّی، تعلیم سبک زندگی اسلامی و ایرانی، در شمار اصلیترین کارهایی است که بایستی انجام بگیرد.» ۱۴۰۲/۲/۱۲
💫 نو+جوان؛ انرژی امید ابتکار
🌱 @Nojavan_khamenei
مشکل بیهویتی.mp3
4.94M
🎧 #شنیدنی | مشکل بیهویتی!
⚠️ وقتی احساس هویت وجود نداشته باشد، دیگران میتوانند آدم را به این سمت و آن سمت بکشند.
📻 #رادیونو شنیدنیهای رسانه نو+جوان
💫 نو+جوان؛ انرژی امید ابتکار
🌱 @Nojavan_khamenei
🎙 #کلیپ_صوتی | زنگ هویّت
✏️ حضرت آیتالله خامنهای: «یکی از چیزهایی که از معلّمین عزیز و محترم انتظار میرود این است که احساس هویّت ایرانی و اسلامی و شخصیّت ملّی را در کودکان این کشور باید زنده کنید. مسئلهی زبان مهم است، مسئلهی ملّیّت مهم است، مسئلهی پرچم مهم است؛ دلبسته باید باشد؛ اینها چیزهای لازمی است، اینها اساسی است. بایستی این شناخت را، این هویّتشناسی ملّی و شخصی را در دانشآموز زنده کنید؛ [دانشآموز] باید به ایرانی بودنِ خودش افتخار کند.» ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
🔹 رسانه KHAMENEI.IR براساس این بخش از بیانات رهبر انقلاب در دیدار معلمان، کلیپ صوتی «زنگ هویّت» را منتشر میکند.
🎧بشنوید👇
https://eitaa.com/khamenei_ir/17770
https://farsi.khamenei.ir/audio-content?id=52719
با یه صلوات صادقانه
یاتلاوت سوره مبارکه شمس
و خیرات دیگر درحدتوان فریاد رسی کنیم
گرفتاران عالم قبر و برزخ
فریاد کمک خواهی اهل برزخ
https://eitaa.com/noktaha/51
فضیلت تلاوت سوره مبارکه شمس
http://quran.anhar.ir/fazilat-323.htm