eitaa logo
🕋 ⚘خاتم النبیین محمد مصطفی صلی الله علیه وآله وسلّم ⚘غزه کربلا ⚘اللهم عجل لولیک الفرج ⚘⚘⚘
106 دنبال‌کننده
11.6هزار عکس
2.2هزار ویدیو
48 فایل
🕋بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ اللَّهُ لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ الْحَيُّ الْقَيُّومُ لَا تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلَا نَوْمٌ لَهُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ سلام قران وسخنان اهل بیت علیهم السلام بهار دلهاست. اللهم‌ عجل لولیک الفرج نشرمطالب صدقه جاریه
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🕋بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ✅تلاوت زیبای توسط سوره های حمد 💠بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ﴿۱﴾💠 الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ ﴿۲﴾ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ ﴿۳﴾ مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ ﴿۴﴾ إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ ﴿۵﴾ اهدِنَا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ ﴿۶﴾ صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ ﴿۷﴾. 🌼بر سللامتی رهبر معظم انقلاب صلوات🌼 🌸اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل 🌸 💠   ✨ ALLAH ✨ 📖👆 قرار قرآنی👆📖
✨✅️🔴⭕️🟢🔵✅️👈👈👈📣📣🌱🥀🏝🌷👈کجای قرآن از علی ابن ابیطالب علیه السلام گفته است⁉️ 📜روزی معاویه «لعنة‌الله‌علیه» وارد مکه شد، گروهی بر معاویه وارد شدند و گفتند: آیا می‌دانی که ابن عباس تفسیر قرآن می‌کند❓👇👇👇 👈معاویه گفت: خب ابن عباس پسر عمهٔ پیغمبر بوده، او از هاشمیان است! اگر او نکند که تفسیر کند⁉️⬇️⬇️ ⬅️گفتند: آیات را به نفع علی بن ابیطالب تفسیر می‌کند و ما از این قضیه شاکی هستیم! 👈معاویه گفت: خودم رسماً وارد مجلس می‌شوم و جمعشان را بر هم می‌زنم.⬇️⬇️⬇️ ⬅️ معاویه وارد مجلسِ تفسیر ابن عباس شد، ابن عباس با چنان کیفیتی تفسیر آیات می‌کرد که معاویه هیچ جای اعتراضی برخود ندید! بعد از مجلس، معاویه رو به ابن عباس کرد و گفت: ابن عباس تو تفسیر آیات می‌کنی، یا فضائل علیّ بن ابیطالب را بازگو می‌کنی⁉️⬇️⬇️ ⬅️ابن عباس گفت: معاویه! به من بگو کجای قرآن است که فضائل علی بن ابیطالب نیست؟ 💠💠بگو ببینم آیهٔ﴿انَّما اَنتَ مُنذِرٌ و َلِکُلِ قَومٍ هاد﴾ خطاب به کیست معاویه❓ ✅معاویه گفت : رسول خدا فرمودند که: مُنذِر این امّت منم و هادی ، وجود علیّ بن ابیطالب است👉 ولی ابن عباس! حتماً باید این آیه را بخوانی⁉️ 💠💠ابن عباس گفت : ﴿اِنَّما یُریدُ اللهُ لِیُذهِبَ عَنکُمُ الرِّجسَ اَهلَ البَیتِ وَ یُطَهِّرَکُم تَطهیراً﴾ برای کیست معاویه❓ معاویه گفت: قصهٔ طهارت و عصمت علیّ بن ابیطالب و اهل بیتش، قبول ولی... ⁉️ 💠💠ابن عباس گفت :﴿اِنَّما وَلیُّکُمُ اللهُ وَ رَسولُه وَالَّذینَ یُقیمونَ الصَّلوٰةَ وَ یُؤْتونَ الزَّکوٰةَ وَ هُم راکِعونَ﴾ خطاب به کیست❓ معاویه گفت: زمانی که علی بن ابیطالب انگشتر در راه خدا داد،اما... ‼️ 💠💠ابن عباس گفت:﴿عَمَّ یَتَساءَلون عَنِ النَّبَإِ العَظیمِ﴾ در حق کیست❓ معاویه گفت : رسول خدا فرمود، خبر عظیم علی بن ابیطالب است، درست است اما آیا... ⁉️ 💠💠ابن عباس گفت :﴿وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللهِ جَمیعاً وَ لا تَفَرَّقوا﴾ برای کیست❓ معاویه گفت : پیغمبر فرمود: حبل الله علی بن ابیطالب است، ولی تو باید همین را تفسیر کنی⁉️ 💠💠ابن عباس گفت :﴿کَفیٰ بِاللهِ شَهیداً بَینیٖ وَ بَینَکُم﴾ این آیه برای چیست معاویه❓ معاویه گفت: این قصهٔ علمِ علی بن ابیطالب است که در سیرهٔ علی است، چرا... ⁉️ 💠💠ابن عباس گفت:﴿قُلْ تَعَالَوْا نَدْعُ أَبْنَاءَنَا وَ أَبْنَاءَکُمْ وَ نِسَاءَنَا وَ نِسَاءَکُمْ وَ أَنْفُسَنَا وَ أَنْفُسَکُمْ﴾ بگو که این آیه برای کیست❓ معاویه گفت: ماجرای مباهله با اهل نجران، که خدا علی بن ابیطالب را نفس پیغمبر میخواند، خب... ‼️ 💠💠ابن عباس گفت :﴿سَأَلَ سَائِلٌ بِعَذابٍ واقِع﴾ این آیه برای چیست معاویه❓ معاویه گفت: نزول عذاب الهی در روز غدیر، بر کسی که گفت تابِ ولایتِ علی را ندارم... ❗️ 💠💠ابن عباس گفت:﴿یا اَیُّهَا الرَّسولُ بَلِّغْ مَا اُنزِلَ اِلَیکَ﴾ این آیه دیگر برای چیست معاویه❓ معاویه گفت: ابلاغِ ولایت علی بن ابیطالب ! ولی این را حتماً باید بازگو کنی⁉️ 💠💠ابن عباس گفت:﴿اَلیومَ اَکمَلتُ لَکُم دینَکُم﴾ معاویه این آیه برای کیست❓ معاویه گفت:این آیهٔ اِکمال دیانت در پرتوی ولایت علی بن ابیطالب است اما آیا لازم است که اینها را تفسیر کنی⁉️ آیه‌ای دیگر بخوان‼️ 🔰ابن عباس از جا بلند شد و گفت: معاویه به من بگو کجای قرآن را بخوانم که فضل علی بن ابیطالب نباشد⁉️ کجا را بخوانم که از علی بیان نشده باشد⁉️ ☜☜☜معاویه گفت : اصلاً ابن عباس بخوان ﴿إِذا زُلزِلَتِ الأَرضُ زِلزَالَها﴾ ابن عباس گفت: این آیه هم فضل علی بن ابیطالب است‼️ 🟢 معاویه گفت : علی در این آیه دیگر چه می‌کند ابن عباس⁉️ ❇️ابن عباس گفت : نشنیدی بعد از رسول خدا یک سال نگذشته بود که زلزله‌ای بر مدینه آمد که همهٔ مردم از شدّت وحشت، از خانه به در شده بودند و علی در میانشان حاضر شد و خواند این آیه را و پایش را بر زمین کوبید و فرمود: 🔰🔰🔰🔰 ☜زمین! ابوتراب بر تو امر می‌کند، آرام گیر⁉️ 🔹🔹معاویه که از غضب بر خود می‌پیچید گفت:ابن عباس راحت بگو ⬅️ تا قرآن باشد، علی هم خواهد بود... ☜ابن عباس گفت: آری، قرآن خودِ علی است‼️ 📚بحار الانوار ج ۴۴ ص ۱۲۵
هدایت شده از حسین
باسلام🌷 اما مراقب دنیا باش که پس از رسیدن به هرچیزی از دنیا، شادی و خوشحالی در آن وجود ندارد 📚 نهج البلاغه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹انبيا ناز فروشند به گلزار بهشت 🔹اگر از دور به ايوان طلايت نگرند. دلتنگ_حرمیم --- صلوات خاص امام رضا علیه‌السلام تصویری 🌹تاخراسان راهی نیست...✋ 🌹دست بر سینه و عرض ادب 🌷بسم الله الرحمن الرحیم ‌‌‌‌🌷اللّهُمَّ صَلِّ عَلى 🌷علِیِّ بْنِ مُوسَى الرِّضا الْمُرْتَضَى 🌷الاِمامِ التَّقِیِّ النَّقِیِّ 🌷و حُجَّتِکَ عَلى مَنْ فَوْقَ الاَرْضِ 🌷و مَنْ تَحْتَ الثَّرى 🌷الصِّدّیقِ الشَّهیدِ 🌷صلاةً کَثیرَةً تامَّةً 🌷زاکِیَةً مُتَواصِلَةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَةً 🌷کاَفْضَلِ ما صَلَّیْتَ عَلى اَحَد مِنْ اَوْلِیائِک... 🌹تو بزن نقـاره زن اسیر آهنگ توام... 🌹به امام رضابگوبدجوری دلتنگ توام... 🌹خوشبختی یعنی تو زندگیت امام رو رضا داری. 📖 السَّلامُ عَلَيْكَ يَا غریب الغربا 📖 السَّلامُ عَلَيْكَ يَا معین الضعفا 📖 السَّلامُ عَلَيْكَ يَا علی بن موسی الرضا التماس دعا
🕋بسم‌الله الرحمن الرحیم ✋✋دعای علقمه برای دفع شر ومکر ونقشه فتنه‌گران بر ضد حرم جمهوری اسلامی وَ تَكْفِيَنِي هَمَّ مَنْ أَخَافُ هَمَّهُ وَ عُسْرَ مَنْ أَخَافُ عُسْرَهُ وَ حُزُونَةَ مَنْ أَخَافُ حُزُونَتَهُ‏ و مرا كفايت كنى از هر هم و غمى كه از آن مى‏ ترسم و از هر مشكل و خشونت هر كه خايفم وَ شَرَّ مَنْ (مَا) أَخَافُ شَرَّهُ وَ مَكْرَ مَنْ أَخَافُ مَكْرَهُ وَ بَغْيَ مَنْ أَخَافُ بَغْيَهُ‏ و از هر شر اشرارى كه ترسانم و از مكر و ظلم و جور كسانى كه خوفناكم وَ جَوْرَ مَنْ أَخَافُ جَوْرَهُ وَ سُلْطَانَ مَنْ أَخَافُ سُلْطَانَهُ وَ كَيْدَ مَنْ أَخَافُ كَيْدَهُ‏ و از تسلط و خدعه و كيد و اقتدار كسانى كه از آنها خائفم بر خودوَ مَقْدُرَةَ مَنْ أَخَافُ (بَلاَءَ) مَقْدُرَتَهُ عَلَيَّ وَ تَرُدَّ عَنِّي كَيْدَ الْكَيَدَةِ وَ مَكْرَ الْمَكَرَةِاز همه مرا حفظ و كفايت فرمائى و كيد و خدعه حيلت گران و مكر مكاران را از من بگردانىاللَّهُمَّ مَنْ أَرَادَنِي فَأَرِدْهُ وَ مَنْ كَادَنِي فَكِدْهُ‏پروردگارا هر كس با من اراده شرى دارد شرش را به خود او برگردان وَ اصْرِفْ عَنِّي كَيْدَهُ وَ مَكْرَهُ وَ بَأْسَهُ وَ أَمَانِيَّهُ وَ امْنَعْهُ عَنِّي كَيْفَ شِئْتَ وَ أَنَّى شِئْتَ‏و هر كه با من قصد خدعه و فريب دارد آرزو و فريب و آسيب او را از من برطرف ساز و به هر طريق و به هرگاه مى ‏خواهى آزارش را از من منع فرما اللَّهُمَّ اشْغَلْهُ عَنِّي بِفَقْرٍ لاَ تَجْبُرُهُ وَ بِبَلاَءٍ لاَ تَسْتُرُهُ وَ بِفَاقَةٍ لاَ تَسُدُّهَاوَ بِسُقْمٍ لاَ تُعَافِيهِ وَ ذُلٍّ لاَ تُعِزُّهُ وَ بِمَسْكَنَةٍ لاَ تَجْبُرُهَا وعجل فرجهم
بسم‌الله الرحمن الرحیم راه رهایی از فتنه افشاگری و روشنگری است. ( رهبر معظم انقلاب اسلامی: سیره‌ی امام علی(ع) در مبارزه با فتنه‌های زمان خویش، روشنگری و تبیین بود. یکی از نخستین گام‌هایی که آن حضرت در مواجهه با مخالفان خود برمی‌داشت این بود که تا حد ممکن با فروتنی و تواضع کامل با آنان به گفت‌وگو می‌پرداخت و سخنان، براهین و ادلّه‌ی آنان را می‌شنید و شبهه‌های فکری آنان را پاسخ می‌داد. به‌عنوان مثال، امام علی(ع) با برخی از افراد گروه اندک قاعدین که حاضر نشدند با آن حضرت بیعت کنند، به گفت‌وگو پرداخت و تلاش کرد آنان را به راه حق بازگرداند؛ یا با طلحه و زبیر، سران فتنه‌ی جمل، به کرات گفت‌وگو کرد و از هیچ تلاشی برای روشنگری آنان فروگذار نکرد و حتی حاضر شد بخشی از اموال و دارایی‌های خود را به آنان بدهد تا بدین‌وسیله آن‌ها از زیاده‌خواهی و تصرف در اموال عمومی درگذرند و با فتنه‌ی خود، موجب ریختن خون انسان‌های بی‌گناه نشوند. گفت‌وگوها و مکاتبه‌های امام علی(ع) با معاویه نیز به حدی رسید که محققی همچون ابن‌ابی‌الحدید آرزو می‌کند ای کاش کار امام علی(ع) بدان‌جا نمی‌رسید که معاویه خود را همسان او بپندارد و در پاسخ نامه‌های پندآموز و نصایح الهی او، سخنانی وقیح و شرم‌آور درباره‌ی آن حضرت بنویسد. امام علی(ع) در نامه‌ای خطاب به مردم کوفه به افشاگری درباره‌ی فتنه‌ی جمل پرداخت و دلایل آنان برای مقابله با خود را بهانه‌ای بیش ندانست: "اما بعد، من شما را از کار عثمان به گونه‌ای که شنیدنش چون دیدن آن باشد، آگاه می‌سازم. مردم بر او خرده گرفتند و من یکی از مهاجران بودم که بیشتر خشنودی او را می‌خواستم و کمتر از دیگران او را سرزنشسیره‌ی امام علی(ع) در مبارزه با فتنه‌های زمان خویش، روشنگری و تبیین بود. یکی از نخستین گام‌هایی که آن حضرت در مواجهه با مخالفان خود برمی‌داشت این بود که تا حد ممکن با فروتنی و تواضع کامل با آنان به گفت‌وگو می‌پرداخت و سخنان، براهین و ادلّه‌ی آنان را می‌شنید و شبهه‌های فکری آنان را پاسخ می‌داد. به‌عنوان مثال، امام علی(ع) با برخی از افراد گروه اندک قاعدین که حاضر نشدند با آن حضرت بیعت کنند، به گفت‌وگو پرداخت و تلاش کرد آنان را به راه حق بازگرداند؛ یا با طلحه و زبیر، سران فتنه‌ی جمل، به کرات گفت‌وگو کرد و از هیچ تلاشی برای روشنگری آنان فروگذار نکرد و حتی حاضر شد بخشی از اموال و دارایی‌های خود را به آنان بدهد تا بدین‌وسیله آن‌ها از زیاده‌خواهی و تصرف در اموال عمومی درگذرند و با فتنه‌ی خود، موجب ریختن خون انسان‌های بی‌گناه نشوند. گفت‌وگوها و مکاتبه‌های امام علی(ع) با معاویه نیز به حدی رسید که محققی همچون ابن‌ابی‌الحدید آرزو می‌کند ای کاش کار امام علی(ع) بدان‌جا نمی‌رسید که معاویه خود را همسان او بپندارد و در پاسخ نامه‌های پندآموز و نصایح الهی او، سخنانی وقیح و شرم‌آور درباره‌ی آن حضرت بنویسد. امام علی(ع) در نامه‌ای خطاب به مردم کوفه به افشاگری درباره‌ی فتنه‌ی جمل پرداخت و دلایل آنان برای مقابله با خود را بهانه‌ای بیش ندانست: "اما بعد، من شما را از کار عثمان به گونه‌ای که شنیدنش چون دیدن آن باشد، آگاه می‌سازم. مردم بر او خرده گرفتند و من یکی از مهاجران بودم که بیشتر خشنودی او را می‌خواستم و کمتر از دیگران او را سرزنش می‌کردم. اما طلحه و زبیر آسان‌ترین کارشان آن بود که بر او بتازند و نرم‌ترین برنامه‌شان اعمال فشار بر وی بود. عایشه نیز ناگهان خشم درونی خود را بر وی آشکار کرد. سپس گروهی برای کشتن عثمان مهیا شدند و او را کشتند و مردم بدون اکراه و اجبار، بلکه از روی رضا و اختیار با من بیعت کردند." آن حضرت در سخنی جداگانه به افشاگری درباره‌ی طلحه پرداخت و در تحلیل مخالفت او با خود فرمود: "به خدا طلحه به این کار نپرداخت و خون‌خواهی عثمان را بهانه نساخت، جز از بیم آن‌که خون عثمان را از او خواهند؛ زیراکه در این‌باره متهم می‌نمود و در میان مردم آزمندتر از او به کشتن عثمان نبود." امام علی(ع) همین سخن را درباره‌ی عایشه و زبیر، دیگر سران فتنه‌ی جمل نیز فرمود: "آنان به دنبال خونی هستند که خود ریخته‌اند." حضرت در خطبه‌ی یک‌صد و سی و هفتم نهج‌البلاغه به روشنگری بیشتری درباره‌ی طلحه و زبیر می‌پردازد: "آنان حقی را می‌خواهند که خود رها کردند و خونی را می‌جویند که خود ریختند... نخستین گامی که باید در راه عدالت بردارند، آن است که خود را محکوم شمارند..." در جریان فتنه‌ی نهروان نیز روشنگری‌های امام موجب نجات بسیاری از فتنه‌زدگان شد. روشنگری‌های امام علی(ع) و پاره‌ای از یاران او مانند ابن‌عباس موجب شد حدود دو سوّم از جمعیت دوازده‌هزار نفری خوارج نهروان مجدداً به سپاه امام علی(ع) برگردند و از فتنه‌ی نهروان رهایی یابند."
می‌کردم. اما طلحه و زبیر آسان‌ترین کارشان آن بود که بر او بتازند و نرم‌ترین برنامه‌شان اعمال فشار بر وی بود. عایشه نیز ناگهان خشم درونی خود را بر وی آشکار کرد. سپس گروهی برای کشتن عثمان مهیا شدند و او را کشتند و مردم بدون اکراه و اجبار، بلکه از روی رضا و اختیار با من بیعت کردند." آن حضرت در سخنی جداگانه به افشاگری درباره‌ی طلحه پرداخت و در تحلیل مخالفت او با خود فرمود: "به خدا طلحه به این کار نپرداخت و خون‌خواهی عثمان را بهانه نساخت، جز از بیم آن‌که خون عثمان را از او خواهند؛ زیراکه در این‌باره متهم می‌نمود و در میان مردم آزمندتر از او به کشتن عثمان نبود." امام علی(ع) همین سخن را درباره‌ی عایشه و زبیر، دیگر سران فتنه‌ی جمل نیز فرمود: "آنان به دنبال خونی هستند که خود ریخته‌اند." حضرت در خطبه‌ی یک‌صد و سی و هفتم نهج‌البلاغه به روشنگری بیشتری درباره‌ی طلحه و زبیر می‌پردازد: "آنان حقی را می‌خواهند که خود رها کردند و خونی را می‌جویند که خود ریختند... نخستین گامی که باید در راه عدالت بردارند، آن است که خود را محکوم شمارند..." در جریان فتنه‌ی نهروان نیز روشنگری‌های امام موجب نجات بسیاری از فتنه‌زدگان شد. روشنگری‌های امام علی(ع) و پاره‌ای از یاران او مانند ابن‌عباس موجب شد حدود دو سوّم از جمعیت دوازده‌هزار نفری خوارج نهروان مجدداً به سپاه امام علی(ع) برگردند و از فتنه‌ی نهروان رهایی یابند."
. بسم‌الله النور الهادی روشنگری‌های امام علی(علیه‌السلام) و پاره‌ای از یاران او روشنگری‌های امام موجب نجات بسیاری از فتنه‌زدگان شد. در جریان فتنه‌ی نهروان نیز روشنگری‌های امام موجب نجات بسیاری از فتنه‌زدگان شد. روشنگری‌های امام علی(ع) و پاره‌ای از یاران او مانند ابن‌عباس موجب شد حدود دو سوّم از جمعیت دوازده‌هزار نفری خوارج نهروان مجدداً به سپاه امام علی(ع) برگردند و از فتنه‌ی نهروان رهایی یابند." امام علی(ع) در نامه‌ای خطاب به مردم کوفه به افشاگری درباره‌ی فتنه‌ی جمل پرداخت آن حضرت در سخنی جداگانه به افشاگری درباره‌ی طلحه پرداخت و در تحلیل مخالفت او با خود فرمود: "به خدا طلحه به این کار نپرداخت و خون‌خواهی عثمان را بهانه نساخت، جز از بیم آن‌که خون عثمان را از او خواهند؛ زیراکه در این‌باره متهم می‌نمود و در میان مردم آزمندتر از او به کشتن عثمان نبود." امام علی(ع) همین سخن را درباره‌ی عایشه و زبیر، دیگر سران فتنه‌ی جمل نیز فرمود: "آنان به دنبال خونی هستند که خود ریخته‌اند." حضرت در خطبه‌ی یک‌صد و سی و هفتم نهج‌البلاغه به روشنگری بیشتری درباره‌ی طلحه و زبیر می‌پردازد: "آنان حقی را می‌خواهند که خود رها کردند و خونی را می‌جویند که خود ریختند... نخستین گامی که باید در راه عدالت بردارند، آن است که خود را محکوم شمارند..."
بسم‌الله الرحمن الرحیم راه رهایی از فتنه افشاگری و روشنگری است. روشنگری و تبیین سیره‌ی امام علی(علیه‌السلام) ( رهبر معظم انقلاب اسلامی: سیره‌ی امام علی(علیه‌السلام) در مبارزه با فتنه‌های زمان خویش، روشنگری و تبیین بود. یکی از نخستین گام‌هایی که آن حضرت در مواجهه با مخالفان خود برمی‌داشت این بود که تا حد ممکن با فروتنی و تواضع کامل با آنان به گفت‌وگو می‌پرداخت و سخنان، براهین و ادلّه‌ی آنان را می‌شنید و شبهه‌های فکری آنان را پاسخ می‌داد. به‌عنوان مثال، امام علی(ع) با برخی از افراد گروه اندک قاعدین که حاضر نشدند با آن حضرت بیعت کنند، به گفت‌وگو پرداخت و تلاش کرد آنان را به راه حق بازگرداند؛ یا با طلحه و زبیر، سران فتنه‌ی جمل، به کرات گفت‌وگو کرد و از هیچ تلاشی برای روشنگری آنان فروگذار نکرد و حتی حاضر شد بخشی از اموال و دارایی‌های خود را به آنان بدهد تا بدین‌وسیله آن‌ها از زیاده‌خواهی و تصرف در اموال عمومی درگذرند و با فتنه‌ی خود، موجب ریختن خون انسان‌های بی‌گناه نشوند.
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و العن اعدائهم امیرالمومنین علی(ع) در حدیث خاصف النعل حدیث خاصف النعل در فضیلت چه کسی است؟ در سنن ترمذى آمده است که روزى پیامبر اکرم (صلى الله علیه وآله وسلم) مشرکان قریش را مخاطب ساخت و فرمود: «لَتَنْتَهَنَّ اَوْ لَیَبْعَثَنَّ اللهُ عَلَیْکُمْ مَنْ یَضْرِبُ رِقابَکُمْ بِالْسَّیْفِ عَلَى الدّینِ قَدِ امْتَحَنَ اللهُ قَلْبَهُ عَلَى الاْیمانِ»؛ (یا از عقاید و کارهاى خلاف خود دست بردارید یا خداوند کسى را برمى انگیزد که با شمشیر، به خاطر دفاع از اسلام، گردن شما را مى زند؛ کسى که خداوند قلب او را بر ایمان آزموده و مملوّ از ایمان به خودش ساخته است). حاضران سؤال کردند: «آن شخص کیست؟». ابوبکر پرسید: «آن شخص کیست؟». عُمر پرسید: «آن شخص کیست؟» پیامبر(صلى الله علیه وآله وسلم) فرمود: «هُوَ خاصِفُ النَّعْلِ»؛ (او کسى است که مشغول وصله کردن کفش است). این در حالى بود که پیامبر(صلى الله علیه وآله وسلم) نعلین خود را به على(علیه السلام) داده بود تا آن را وصله کند... . ترمذى سپس از ابوعیسى نقل مى کند که این حدیث، حدیث صحیحى است.(1) بدیهى است کار على(علیه السلام) هم در عصر پیامبر(صلى الله علیه وآله وسلم) و هم در زمان خلافتش که ذکر آن در آغاز خطبه 33 آمده است، به خاطر نشان دادن نهایت تواضع در برابر مردم و بى اعتنایى به دنیا و الگو قرار دادن براى ساده زیستن است. (1). صحیح ترمذى، ج5، ص634، (چاپ داراحیاء التراث  العربى).  (ینابیع  المودّة،  صفحه 59). پيام امام امير المومنين عليه السلام‏، آيت الله مكارم شيرازى، دار الكتب الاسلاميه‏، تهران‏، 1385 ه. ش‏، ج2، ص 303
🕋بسم‌الله الرحمن الرحیم 📗هر روز قرآن بخوانیم 💚اللّه لا اله إلا هو الحی القيوم قرآن ✨آیة الكرسی 💚اللهم صل علی مُحَمَّد 💚 وآل مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم 💚الحمدلله رب العالمین
امام عسکری: 💎 عليه‌السلام در بیانی به احمد بن اسحاق فرمود: «... يَا أَحْمَدَ بْنَ إِسْحَاقَ مَثَلُهُ فِي هَذِهِ الْأُمَّةِ مَثَلُ الْخَضِرِ وَ مَثَلُهُ مَثَلُ ذِي الْقَرْنَيْنِ، وَ اللَّهِ لَيَغِيبَنَّ غَيْبَةً لَا يَنْجُو فِيهَا مِنَ الْهَلَكَةِ إِلَّا مَنْ ثَبَّتَهُ اللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّ عَلَى الْقَوْلِ بِإِمَامَتِهِ وَ وَفَّقَهُ فِيهَا لِلدُّعَاءِ بِتَعْجِيلِ فَرَجِهِ ...¹» 💠... اى احمد‌بن‌اسحاق! مَثَل او در اين امت مثل خضر و مثل ذى القرنين است. به خدا سوگند هر آينه غيبتى خواهد نمود كه تنها كسانى كه خداوند آنان را بر قول به او ثابت كرده و به بر تعجيل فرجش موفق ساخته، هلاک نخواهند شد ... 🎤کلام فقیه : 🔰 اگر به حال خود واگذار شویم هلاکت حتمی است، ما راهی نداریم جز اینکه دست به دامان امام زمان علیه‌السلام باشیم ⚡️خودش فرمود: «ما شما را فراموش نمی‌کنیم، ما مراعات شما را از دست نمی‌دهیم» 🔆 همه شما تحت نظر او هستید، سعی کنید از این نظر بیگانه نشوید. را اول وقت بخوانید، رابطه را با خدا حفظ کنید، را هر روز بخوانید، به او هدیه کنید. ✨ با این دو عمل، هم به مبدأ عالم مرتبط اید، هم به حجت او، سعادت دنیا وآخرت نصیب همه شماست.  
🌹بسم‌الله الرحمن الرحیم ✍ امام خمینی رحمة الله علیه: 🌹🇮🇷شهدا امامزادگان عشقند، 🌹که مزارشان زیارتگاه اهل یقین است. 🌹نوزدهمین یادواره شهدای جوپار 🌹چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ 🌹بعد از نماز مغرب و عشاء مکان، حرم امام زادگان جوپار کرمان 🌹اللهم صل علی مُحَمَّد وآل مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
🚩هوالله المنتقم 🔥آمریکا مثل کشتی تایتانیک غرق خواهدشد.
🕋بسم‌الله الرحمن الرحیم الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ اَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ  دلهايشان یاد خدا آرام می‌گیرد، آگاه باشید فقط یاد خدا آرام‌بخش دلهاست. 📗سوره مباركه رعد راه نجات از اضطراب های دنیا پناه بردن به خداوند و یاد اوست. نماز، قرآن، دعا، ...یاد خداست.‏ به خدا کہ وصل شوۍ آرامشۍ وجودت را فرا مۍگیرد کہ نہ بہ راحتۍ مۍرنجۍ و نہ بہ آسانۍ مۍرنجانۍ آرامش سهم دل هایۍ است کہ نگاهشان بہ سمت
✨بسم‌الله الرحمن الرحیم خداوند اراده کرده است این ملت را پیروز کند. 🌹🇮🇷رهبر معظم انقلاب اسلامی
🕋بسم‌الله الرحمن الرحیم 🌼 🌼 🗓 اللهم عجل لولیک الفرج 🌸 عَنْ الاِمامِ الْمَهْدىّ عليه السلام فى تَوْقيعِهِ اِلى مُحَمَّدِ بْنِ عُثْمانَ 💠 وَ اَكْثِرُوا الدُّعآءَ بتَعْجيلِ الْفَرَجِ فَاِنَّ ذلِكَ فَرَجُكُمْ. 🌸 حضرت مهدى عليه السلام در نامه مباركش به سفير خود محّمد بن عثمان فرمود: 💠 براى تعجيل فرج زياد دعا كنيد، چون همين دعا موجب فرج شماست. 📚 منتخب الأثر، ص 268 🌾
سخنرانی شب پنجم ربیع الاول 1403.06.18.mp3
24.75M
💠 سخنرانی شب پنجم ربیع الاول 🎙حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد ⏱۱۸ شهریور ۱۴۰۳ 📌این مجموعه را با هشتگ دنبال کنید. 🆔 @astanfatemi
سخنرانی شب ششم ربیع الاول 1403.06.19.mp3
26.56M
💠 سخنرانی شب ششم ربیع الاول 🎙حجت الاسلام والمسلمین لقمانی ⏱۱۹ شهریور ۱۴۰۳ 📌این مجموعه را با هشتگ دنبال کنید. 🆔 @astanfatemi