eitaa logo
کانال مسجد حضرت نورالاصفیا(عج)
357 دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
3هزار ویدیو
56 فایل
کانال رسمی مسجد حضرت نورالاصفیاء(عج) - حکیمیه.ایران پایگاه اطلاع رسانی مسجد https://noorolasfia.ir/
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از راز موفقیت
۹۲ 🔻در اروپای قرون وسطا، زنان پرحرف را با بستن این ماسک عجیب تنبیه می کردند!  ✍این کرامت زن در اروپا بوده و حالا برای ما ایرانیان دم از حقوق زنان می زنند درحالیکه در قضیه کشتار زنان بیگناه غزه لال شده اند
هدایت شده از جهاد کبیر
7.96M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 بغض سنگین کریم منصوری در برنامه محفل شبکه سه ✅ @Rajanews_com
⭕️ اگر هر خبر کشکی رو در ‎ رو قبول و باور نکنیم، بسیاری از مشکلات در کف جامعه رخ نمیده و بسیاری از هزینه ها و موانع ایجاد نمیشه... خود ما ‎مردم در تشویق دروغ‌گویان مجازی، مقداری مقصریم. پ ن : آیت الله بجنوردی ۵ اسفند ۱۴۰۲ به رحمت خدا رفتن،چطور نوروز ۱۴۰۳ رفتن منزل حسن روحانی؟!! 🇮🇷تحلیل سیاسی و جنگ نرم ✍@tahlile_siasi@tahlile_siasi
هدایت شده از انقلاب اسلامی
. 🌸 حضرت امام خامنه‌ای روحی‌فداه: علاوه‌بر اینکه از جملۀ قرآنی "لَیْلَةُ الْقَدْرِ خَیْرٌ مِنْ أَلْفِ شَهْر" می‌شود فهمید که ازنظر ارزشیابی و تقویم الهی، یک شب برابر هزار ماه است. در دعایی که این روزها می‌خوانیم، برای ماه رمضان چهار خصوصیت ذکر می‌کند: یکی تفضیل و تعظیم روزها و شب‌های این ماه است بر روزها و شب‌های ماه‌های دیگر؛ یکی وجوب روزه در این ماه است؛ یکی نزول قرآن در این ماه است؛ و یکی هم وجود لیلةالقدر در این ماه است؛ یعنی در این دعای مأثور، لیلةالقدر را عِدل نزول قرآن در ارزش دادن به ماه رمضان مشاهده می‌کنیم. بنابراین قدر لیلةالقدر را باید دانست، ساعات آن را باید مغتنم شمرد و کاری کرد که ان‌شاءالله قلم تقدیر الهی در شب‌های قدر برای کشور عزیز و آحاد ملت ما تقدیری آن‌چنان که شایستۀ مردم مؤمن و عزیز ماست، رقم بزند (۱۳۸۲/۰۸/۲۳). @Enghelabe_Islami
هدایت شده از انقلاب اسلامی
. 🌸 حضرت امام خمینی روحی‌فداه: اگر سرّ لیلة‌القدر و سرّ نزول ملائکه در شب‌هاى قدر ــ که الان هم براى ولى‌الله اعظم حضرت صاحب سلام‌الله‌علیه این معنا امتداد دارد ــ سرّ اینها را ما بدانیم، همۀ مشکلات ما آسان مى‌شود. تمام مشکلاتى که ما داریم براى این است که ما محجوبیم از اینکه واقعیت را آن‌طور که هست و نظام هستى را به آن‌طورى که تنظیم شده است، مشاهده کنیم. ما گمان مى‌کنیم که حیات در اینجا چیزى است و نبودن در اینجا نقصى است؛ درصورتى‌که حیات در اینجا نازلۀ آن حقیقتى است که از عالم غیب آمده است و موت ــ اگرچنانچه موت انسانى باشد ــ رجوع به همان مرتبه‌اى است که در اول بوده است، و البته مراتب مختلف و شئون مختلف است. 📚 صحیفۀ نور، ج۱۹، ص۱۷۲. @Enghelabe_Islami
*اللهم صل علی محمدوال محمد وعجل فرجهم باسلام وادب خدمت باسعادت عزیزان وتوفیق رسیدن به مرتبه بندگی آگاهانه خدا وند وتسلیم دربرابر اوامر الهی روز آدینه شمابزرگواران همراه با سلامتی وطول عمرباعزت وبرکت همراه باخیرات وبرکات الهی اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم *آزمایشِ بندگان ازسنت ها وبرنامه های قطعی خداوند *مقیاس پاداش ها و کیفرها* شکی نیست تنها داشتن صفات درونی مقایس پاداش و کیفر نیست بلکه تا صفات خوب و بد انسان ظاهر نشود هرگز نمی توان کسی را به صفات درونی، کیفر یا پاداش داد و این صفات از طریق افعال و برداشت های انسان آشکار می گردد و ظهور آن بدون این که انسان در بوته امتحان قرار بگیرد امکان پذیر نیست و این خود یکی از انگیزه های امتحان خدا است که در سخنان امیر مؤمنان وارد شده است، آنجا که می فرماید: *«و ان کان سبحانه اعلم بهم من انفسهم، و لکن لتظهر الافعال التی بها یستحق الثواب و العقاب* خداوند انسان را بهتر از خود او می شناسد ولی برای اینکه افعالی که ملاک پاداش و کیفر است آشکار گردد، آنان را در بوته امتحان قرار می دهد. *جدا سازی افراد نیک از افراد بد* سومین انگیزه برای آزمایش های الهی جدا سازی خوب از بد، و بد از خوب است زیرا در جامعه ای که همه ی گروه ها خود را انقلابی قلمداد کرده و به ظاهر از آن دفاع می کنند در حالی که گروهی از آنان منافق و ضد انقلابند، بهترین وسیله برای شناساندن افراد صالح و فاسد و مؤمن و منافق، آزمایش های الهی است، در غیر این صورت همه گروه ها با نقاب انقلابی در یک صف قرار گرفته و از یکدیگر تمیز داده نمی شوند قرآن در این مورد می فرماید: *«ما کانَ اللَّهُ لِیذَرَ الْمُؤْمِنِینَ عَلی ما أَنْتُمْ عَلَیهِ حَتَّی یمِیزَ الْخَبِیثَ مِنَ الطَّیبِ»* هرگز خداوند مؤمنان را بر آنچه که هستند وا نمی گذارد تا ناپاک را از پاک جدا سازد. و در آیه دیگر می فرماید: *«لِیمِیزَ اللَّهُ الْخَبِیثَ مِنَ الطَّیبِ وَ یجْعَلَ الْخَبِیثَ بَعْضَهُ عَلی بَعْضٍ فَیرْکمَهُ جَمِیعاً فَیجْعَلَهُ فِی جَهَنَّمَ أُولئِک هُمُ الْخاسِرُونَ»* تا ناپاک را از پاک جدا سازد و ناپاک را روی هم قرار دهد، و همه را گرد آورده در دوزخ قرار دهد، آنان زیان کارانند *فلسفه آزمایش الهی* یکی از سنت‌های‌الهی و برنامه‌های قطعیِ خداوند، آزمایشِ مردم است. خدا ما انسان‌ها رو آزمایش میکنه، تا خودمون رو نشون بدیم، و خصلت‌های خودمون رو بروز بدیم. *آزمایشهای الهی متفاوته* گاهی اوقات، خدا با مال‌و‌ثروت ماها رو آزمایش می‌کنه... و گاهی اوقات هم با فقروتنگدستی و مشکلات... ولی ما که از پشتِ پرده خبر نداریم، راجع به این دادن‌ها و گرفتن‌ها، قضاوتهای نادرست می‌کنیم: *عجول وکفوربودن انسان* تا خدا بهمون نعمتی داد، زود مغرور میشیم و فکر میکنیم خبری هست فکر میکنیم خدا ما رو خیلی دوست داره فکر میکنیم ما بهترین بنده خدائیم از اون طرف، تا یه ذرّه سختی و مشکلات برامون پیش بیاد، دیگه فکر میکنیم دنیا به آخر رسیده فکر میکنیم خدا ما رو دوست نداره فکر میکنیم خیلی بدبختیم قرآن کریم در این باره می‌فرماید: *فَأَمَّا الْإِنسَانُ إِذَا مَا ابْتَلَاهُ رَبُّهُ فَأَکْرَمَهُ وَ نَعَّمَهُ، فَیَقُولُ رَبِّی أَکْرَمَنِ* *وَ أَمَّا إِذَا مَا ابْتَلَاهُ فَقَدَرَ عَلَیْهِ رِزْقَهُ، فَیَقُولُ رَبِّی أَهَانَنِ* امّا انسان، هنگامی که پروردگارش او را برای آزمایش، اکرام می‌کند و نعمت می‌بخشد.. مغرور می‌شود و می‌گوید: «پروردگارم مرا گرامی داشته است!» و امّا هنگامی که برای امتحان، روزیش را بر او تنگ می‌گیرد.. مأیوس می‌شود و می‌گوید: «پروردگارم مرا خوار کرده است!» *آزمایش الهی وسیله تربیت ورشدانسان* نه فقر و تنگدستی نشانه‌ی اهانت است، و نه ثروت و دارایی نشانه‌ی کرامت.. بلکه هر دو وسیله آزمایش هستند. این آزمایش‌ها، وسیله‌ی تربیت و رشدِ ما انسان‌هاست. سوره فجر آیه ۱۶ سوره فجر آیه ۱۵ نهج البلاغه، کلمات قصار شماره ی ۹۳. آل عمران آیه ۱۷۹. انفال آیه ۳۷ *التماس دعا*
هدایت شده از جهاد کبیر
مقام معظم رهبری : بعضی‌ها خیال میکنند امیدآفرینی پنهان کردن ضعفها است، خودفریبی است؛ نه، ضعفها هم باید بیان بشود، اشکالی ندارد؛ امّا در کنار بیان ضعفها بایستی امیدآفرینی هم بشود، آینده و افق روشن در مقابل چشم قرار بگیرد و نشان داده بشود. وضع ما بحمداللّه وضع خوبی است. ما امروز باید این آیه‌ی شریفه را در نظر بگیریم: «وَ لا تَهِنوا»، سست نشوید، «وَ لا تَحزَنوا»، اندوهگین نشوید، «وَ اَنتُمُ الاَعلَون»، شما برترین هستید، «اِن کُنتُم مُؤمِنین»(۱)؛ ایمان شما موجب علوّ شما است، موجب برتری شما است.
▪️السلام علیک یا ابا صالح المهدی▪️ 🖤 ویژه برنامه شب های قدر ماه مبارک ۱۴۰۳ 🎙 سخنرانان: شب نوزدهم: حجت الاسلام والمسلمین اصغردوست شب بیست و یکم : حجت الاسلام والمسلمین تسخیری شب بیست و سوم : حجت الاسلام والمسلمین مصلحی 🔻مداحی : مداح اهل بیت علیهم السلام کربلایی سید اسدالله حسینی ⭕️ ساعت ۲۳ شروع مراسم ◇ شورای فرهنگی مسجد و مجتمع فرهنگی حضرت نورالاصفیاء (عجّل‌الله‌فرجه‌الشریف) ┄┅┅┅┅❀❀┅┅┅┅┄             ✍ باماهمراه باشید □ایتا 👇 🆔 کانال رسمی مسجد حضرت نورالاصفیاء(عج) - حکیمیه.ایران پایگاه اطلاع رسانی مسجد https://noorolasfia.ir/ https://eitaa.com/noorolasfia_mosque
هدایت شده از جهاد کبیر
4_6017054430698934315.mp3
1.96M
🌸کیمیای سیری در فضائل بی‌انتهای ذکر شریف 🎧 قسمت سوم 🌺🌸🌺 📣🔻با نشر مطالب در ثواب آنها سهیم باشیم. علاقه مندان به ذکر شریف صلوات کانال اختصاصی صلوات را دنبال کنید : @sallavat @sallavat
هدایت شده از جهاد کبیر
❌ کاربر عرب: ‏« ۳ هزار مصری برای کشتن شیخ حسن شحاته به دلیل اینکه شیعه بود جمع شدن، اما حتی ۱۰۰ نفر هم برای باز کردن گذرگاه رفح تجمع نکردن چون مطمئن بودن اسرائیل شیعه نیست!»
هدایت شده از جهاد کبیر
9.78M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🖤آرزوی شهید حسن شحاته از زبان خودش با حالی حزن آلود: اگر از من بپرسند ای حسن چه چیزی تو‌‌ را آزار میدهد خواهم گفت تنها یک چیز مرا آزار میدهد و‌ همین مسئله به تمام زندگی ام ضربه زده است و در زندگی ام اختلال ایجاد کرده است سالهای سال من در سخنرانی هایم مدح دشمنان فاطمه سلام الله علیه و مولایم علی علیه السلام را گفتم سخنرانی های من به کشورهای مختلف ارسال شد تمام آن خطبه ها چیزیست که در زندگی ام مرا آزار میدهد و احساس میکنم در یک زندان محبوسم چطور چطور دشمنان فاطمه را ستایش کردم نه نه ترس من در قیامت از گناه و‌جهنم نیست ترس من این است که سر پل صراط مولایم امام علی علیه السلام مرا نگه دارد و بپرسد که چرا در سخنرانی هایت مدح‌دشمنانم را گفتی! از خداوند میخواهم مرا نگه ندارد و اگر بپرسد میگویم چرا نمیتوانی مرا بپذیری؛ مرا مانند فرزندت که حر را پذیرفت بپذیر
هدایت شده از جهاد کبیر
6.04M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🛑زیرِ ناخن‌های کثیف در دنیای میکروسکوپی چه خبره؟ با دیدن این کليپ باز هم ناخن خود را خواهید خورد؟