#سلام_مولای_مهربانم♥️
دنیا با همه زرق و برقش
بدون شما
مثل ویرانه ایست!
همان قدر بی روح
وهمان قدر عذاب آور...
ای کاش بیایید تا دوباره حیات
در رگهای خشکیده جهان جاری شود!
🌤ألـلَّـهُـمَ عَـجِّـلْ لِـوَلـیِـکَ ألْـفَـرَج🌤
#خودمانی
※ گاهی از راهرویی،
اتاقی،
کوچهای، رد میشوی،
بوی یک عطر خاص مشامت را در دام میاندازد و میفهمی فلانی از آنجا رد شده!
※ گاهی هم میدانی او هرگز نمیتوانسته در چنین مکانی باشد، اما تو آن عطر را ، با این عزیزت میشناسی و ذهن و قلبت با استشمامش، تا او سفر میکند.
※ بهار، فصلِ عجیبی است!
انگار خدا جهان را قرق کرده برای ما،
و آنقدر جلوهگری میکند تا این قلبهای به خواب زمستانی رفتهمان تکانی بخورند،
بیدار شوند،
چشم باز کنند،
او را ببینند، ببویند، ببوسند ....
مثل عطر این یاس که برای بو کشیدن او کافیست.
※ بهار فصل عجیبی است،
گویی خدا نمایشگاهی براه انداخته،
بــــرایِ #لاالهالاالله 💫
سلام / عص اردیبهشت تان بخیر.
#استاد_شجاعی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#کلیپ 🎬 #استاد_شجاعی
✘ بعد فوت بچهام، دیگه کاری با امام رضا (ع) ندارم !
✘ بعد اینهمه سال خادمیِ هیئت امام حسین (ع) حق من نبود سرطان بگیرم !
✘ چهل هفته رفتم جمکران، آخرش پدرش با ازدواجمون موافقت نکرد!
من قهــــرم / با خدا / با اهل بیت (ع)⛔️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#استوری #استاد_شجاعی
آیا خدایی که من میشناسم، خدای درستیه؟
یا من درگیر یه خدایِ توهمی هستم؟
✘ از کجا بفهمم؟
#استاد_شجاعی
23.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 راهکار تشویق فرزندان به #حجاب به سبک انیمیشن
👌آنچه والدین و مربیان باید درباره حجاب کودکان بدانند.
#امام_زمان
#سبک_زندگی
#حجاب
4_5834849209194385278.mp3
12.03M
این ویس برای سرکتاب باز کردنه !
بعید میدونم تا حالا شنیده باشید من که شوکه شدم چون تصور نمیکردم اینطوری باشه شما هم حتماً به اشتراک بزارید تا بقیه هم استفاده کنند و همگی از بلا دور باشیم ان شاءالله..
هر روز با گلاب و اسپند خونه هاتونو خوشبو و ضد عفونی کنید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥آیت الله العظمی جوادی آملی:
مرحوم #حاج_آقا_رحیم ارباب را خدا غریق رحمت کند! یک بار خودمان خدمتشان رسیدیم که آن یک ساعت تقریباً طول کشید،
#تمام_این_یک_ساعت
#نوشتنی_بود! ما یک حرف زائدی از این بزرگوار نشنیدیم، همهاش نوشتنی بود؛ البته ما هم همه آن حرفها را نوشتیم؛ یعنی جلسهای نبود که حرف عادی رد و بدل شود. بزرگان دیگر هم رفتند خدمتشان یک نواری را ضبط کردند که در آن نوار شرح حال خودشان را گفتند،
فرمودند:
💢اوّلین روزی که من به درس نهجالبلاغه مرحوم جهانگیرخان قشقایی رفتم، ایشان این خطبه حضرت امیر سلام الله علیه را داشتند تفسیر میکردند که «یَعْلَمُ عَجِیجَ الْوُحُوشِ فِی الْفَلَوَاتِ وَ مَعَاصِیَ الْعِبَادِ فِی الْخَلَواتِ وَ اخْتِلاَفَ النِّینَانِ فِی الْبِحَارِ الْغَامِرَاتِ»...
درس تفسیر ٩۵/٨/٢٣
💢بیانیه تبیینی وزارت اطلاعات پیرامون حوادث مسمومیت در مدارس کشور/ ماده سمی در کار نبود اما عوامل دیگر شناسایی شدند
🔹🔸در بخشی از این بیانیه درباره عوامل ایجاد بدحالی در دانشآموزان آمده است:
♦️به طور کلی در ایجاد یا القای بدحالی در آموزشگاههای مختلف کشور ۵ دسته از عوامل کشف شدند که به اختصار مورد اشاره قرار میگیرند:
♦️بمبک بدبو: بخشی از موارد گزارش شده مربوط به استفاده از عاملی است که به «بمبک بدبو» معروف شده است.
♦️این عامل که در بازار و بهویژه در سکوهای خرید و فروش اینترنتی به فراوانی وجود داشت، پس از استعمال در محیطها، موجب پراکندن بوی نامطبوعی میشود و معمولاً برای شوخی و تفریحهای ناسالم و نامتعارف مورد بهرهبرداری قرار میگرفت.
♦️در بررسی بازار خرید و فروش آن مشخص شد که در بازه زمانی حدوداً سه ماهه، سیصد نفر اقدام به خرید آن کرده بودند که بلافاصله کارِ شناسایی خریدارانِ مورد بحث آغاز، غالب آنها شناسایی و افرادی که با کاربستِ آنها، موجب ایجاد هراس شده بودند بازداشت شدند.
♦️از دیگر موارد تعمّدی، بهرهبرداری از افشانههای اشکآور و گاز فلفل و نظایر آن در محیطهای آموزشی به قصد شیطنت، بازیگوشی، دیگرآزاری و تعطیل کردن کلاسها بوده است.
♦️در این قبیل موارد نیز با کشف قوطیهای افشانه و بازداشت عوامل استعمال آنها، التهاب در محیط آموزشی فروکش کرده است.
♦️در موارد متعددی وجود یک عاملِ بودار در محیط یا اطراف آن موجب ایجاد هراس شده است.
♦️از جمله مصادیقِ کشف شده که موجب گزارش به اورژانس، آتشنشانی، پلیس و حتی انتقال به درمانگاه شده عبارتند از: پرکردن گاز خودرو با روشهای دستی و غیراستاندارد، قطع و وصل گاز شهری و نشتی مقداری گاز در محیط، آتش زدن ضایعات در زمین کنار مدرسه و انتشار دود در حیاط آن، استفاده از حشرهکش، پارک نمودن تانکر حامل ته ماندهی نفتا کنار یکی از دبیرستانها و بازگذاشتن دریچههای روی تانکر برای عدم تراکم گاز آن و مواردی دیگر از این قبیل.
♦️در تعدادی از موارد مکشوفه، وجود اهداف ضدامنیتی و ضدمردمی احراز شده است. بهاین ترتیب که یک یا تعدادی از شیوههای پیشگفته با هدفِ ایجاد ناامنی یا دامنزدن به انگارهی ضعف امنیت در کشور، ایجاد التهاب و آشوب و اعتراض بهمنظور فیلمبرداری و انعکاس به شبکههای فارسی زبان معاند و یا با هدف ایجاد تجمع در مقابل آموزشگاهها صورت گرفته است. عوامل این قبیل موارد غالباً بازداشت و تحویل مرجع قضایی شدند.
♦️عاملِ هراس جمعی: هراس جمعی (هیستری جمعی) شکلی از اختلال روانزاد است که معمولاً از یک نفر شروع و به سرعت در جمعی از افراد منتشر میشود.
♦️این اختلال زمانی رخ میدهد که افراد یک اجتماع بهطور همزمان تحتتأثیر یک محرک تنشزا واقع میشوند؛ حتی در پی این عارضه برخی علائم فیزیکی ناشی از تنشهای ذهنی نیز بروز پیدا میکند و در حقیقت این افراد بهطور ناگهانی اعتقاد پیدا میکنند که توسط یک عامل خارجی بیمار شدهاند.
♦️اگرچه اغلب موارد هراسِ جمعی در ابتدا بهعنوان مسمومیت، حمله شیمیایی یا بیوتروریسم تلقی میشود اما بررسیها هیچ اثری از توکسین یا عامل شیمیایی را نشان نمیدهد و در کلیهی موارد، مبتلایان به سرعت و بدون کوچکترین عوارضی بهبود مییابند.
♦️نکته قابل توجه آنکه در مصادیق ایرانی و جهانی علائم و عوارض مشابهی مطرح میشوند. همچنین بیشترین فراوانی در عامل شروع کننده، وجود یک بو در محیط یا ادراک بویایی غیرواقعی، شروع کننده ایجاد هراسِ جمعی بوده است.
♦️مکان رخداد این پدیده غالباً در مدارس بوده است. سن غالب، زیر ۲۰ سال؛ جنسیت مبتلایان به این عارضه غالباً در دختران بوده است.
#قرآن
✨يُرِيدُ اللَّهُ أَنْ يُخَفِّفَ عَنْكُمْ
✨وَخُلِقَ الْإِنْسَانُ ضَعِيفًا ﴿۲۸﴾
✨خدا مى خواهد تا بارتان را سبك گرداند و
✨مى داند كه انسان ناتوان آفريده شده است (۲۸)
📚#سوره مبارکه النساء
✍#آیه ۲۸
#حدیث
▫️#امام_باقر علیه السلام :
💬 مؤمن از کوه سختتر است.
از کوه کم مىشود اما
از دین مؤمن چیزى کم نمىشود.
📚 کافی : جلد۲ ، ص۲۴۱