🔴 #فــــــــــــوری آغاز به کار کانال خبری اخبار فوری جبهه مقاومت
اگر به دنبال خبرهای آنلاین و فوری اخبار جبهه مقاومت هستید این کانال را از دست ندهید.
🚨#پیشنهاد_ویژه به ما بپیوندید👇
https://eitaa.com/joinchat/3907518836C1d248b4b3a
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 انفجار خبری / خطر آنتیتز انقلاب از قم❗️
👤 حجت الاسلام دکتر حسین جلالی نمایند انقلابی مجلس ( 22 فروردین 1402 )
در صحن علنی مجلس شورای اسلامی پرده از اسامی برخی مجموعههای زاویهدار با انقلاب اسلامی را برای افکار عمومی برانداخت!
📌 مجمع محققین و مدرسین در قم
📌مجمع روحانیون مبارز
📌خانۀ فرهنگ قرآن هاشمی سیدضیاء
📌مفتاح الکرامه قاضی
📌موسسه فهیم سروش
📌انجمن حجتیه مدرن نصیری
📌مرجع سازی علوی کرجی
📌آقازادگی از بیوت یکی از مراجع
📌محمد خاتمی با همپالگیهایش با سایت شفقنا و جماران
✔️ درود خدا بر این شیخ شجاع که تعارفهای چندین و چند ساله را کنار گذاشت و قبل از اینکه خیلی دیر شود اندکی صراحت ورزید... یاد مجلس انقلابی اول انقلاب افتادیم که هیچ تعارفی با منافقین نداشتند.
🌍 #انتشار_حداکثری_با_شما
🌐 به عصــــای موســــی بپیوندید👇
https://eitaa.com/joinchat/1738014900Ccbb48c7afe
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 عبدالحمید وهابی در مراسم نماز جمعه زاهدان:
🔹 در اسلام اعتدالی تمام مسئولان از جانب مردم تعیین میشوند و هیچ حاکمی اختیار مطلق ندارد
❌ حتما این کلیپ و سخنان شیطانی او را در مورد حضرت علی عليه السلام و امامان را بشنوید
❌ میخواد با این اراجیف ولی فقیه و حکومت اسلامی ایران رو هم زیر سئوال ببره
❌ جواب این بیسواد رو در پست های بعدی با استناد به منابع اهل سنت گذاشتم حتما بخونید
✍ #دختر_سیاسی
https://eitaa.com/joinchat/572850353Ca4e6fe6d24
🚫 آيا اجماع بر خلافت ابوبكر منعقد شده؟
🔺علماي اهل سنت وقتي ديده اند كه نصي براي اثبات خلافت ابوبكر نيست، به اجماع پناه برده اند و ادعا نموده اند كه صحابه با اجماع او را انتخاب كرده اند؛ در حالي اين كه ادعا نيز با صحيح ترين روايات اهل سنت سازگار نيست؛ چنانچه بخاري در صحيح خود نقل كرده است كه عمر بن خطاب سخنراني كرد و گفت:
كَانَتْ بَيْعَةُ أَبِي بَكْرٍ فَلْتَةً... وَلَكِنَّ اللَّهَ وَقَي شَرَّهَا. وَلَيْسَ فيكم من تُقْطَعُ الْأَعْنَاقُ إليه مِثْلُ أبي بَكْرٍ من بَايَعَ رَجُلًا من غَيْرِ مَشُورَةٍ من الْمُسْلِمِينَ فلا يتابع هو ولا الذي تابعه تَغِرَّةً أَنْ يُقْتَلَا.
📚صحيح البخاري، ج 8، ص26، ح6830.
🔹مبادا كسي در ميان شما باشد كه همانند ابوبكر كه كساني به سوي او تمايل پيدا كنند؛ اگر با كسي بدون مشورت با مسلمانان بيعت شود، از او پيروي نمي شود؛ زيرا هم كسي كه با او بيعت شده و هم كسي كه بيعت كرده اند، خود را در معرض كشتن قرار مي دهند.
قرطبي از بزرگترين مفسران اهل سنت تصريح كرده است كه عمر به تنهايي ابوبكر را انتخاب كرد و هيچ اجماعي در كار نبوده است:
فإن عقدها واحد من أهل الحلّ والعقد فذلك ثابت... ودليلنا: أنّ عمر - رض - عقد البيعة لأبي بكر ولم ينكر أحد من الصحابة ذلك.
📚تفسير القرطبي ج 1 ص 269.
اگر خلافت توسط يكي از اهل حلّ و عقد شكل گرفت خلافت ثابت مي گردد.... دليل ما براي اين مدعا اين است كه: عمر به تنهايي براي ابوبكر بيعت گرفت و هيچكدام از صحابه منكر نشدند.
🔹همچنين بخاري در صحيح خود از زبان عمر بن خطاب نقل كرده است كه تمام انصار و نيز علي بن أبي طالب عليه السلام، زبير بن عوام و تمام طرفداران آن ها با خلافت ابوبكر مخالف بودند:
أَنَّ الأَنْصَارَ خَالَفُونَا وَاجْتَمَعُوا بِأَسْرِهِمْ فِي سَقِيفَةِ بَنِي سَاعِدَةَ، وَخَالَفَ عَنَّا عَلِيٌّ وَالزُّبَيْرُ وَمَنْ مَعَهُمَا...
📚صحيح البخاري ج 8 ص 26 ح 6830
تمامي انصار با ما مخالفت كردند و در سقيفه بني ساعده جمع شدند، و نيز علي (عليه السلام) و زبير و كساني كه همراه آن ها بودند، با ما مخالفت كردند.
🔺و ابن تيميه، در منهاج السنهء مي نويسد:
وكان أكثر بني عبد مناف ـ من بني أمية وبني هاشم وغيرهم ـ لهم ميل قوي إلي عليّ بن أبي طالب يختارون ولايته.
📚منهاج السنة ج 7 ص 47.
بيشتر بني عبد مناف ـ از بني اميه و بني هاشم و ساير قبايل ـ علاقه فراواني داشتند كه خلافت علي بن ابي طالب را بپذرند.
🔺و طبري و ابن أثير در تاريخ شان نقل كرده اند كه تمام انصار و يا بعضي از آن ها گفتند كه ما تنها با علي بن أبي طالب عليه السلام بيعت مي كنيم:
فقالت الأنصار أو بعض الأنصار: لا نبايع إلاّ عليّاً.
📚الكامل ج 2، ص 325 وتاريخ الطبري ج 2 ص 443.
و در بخاري به نقل از عائشه آمده است كه حضرت زهرا و اميرمؤمنان عليهما السلام تا شش ماه با ابوبكر بيعت نكردند:
عن عائشة:... وَعَاشَتْ ]فَاطِمَةُ[ بَعْدَ النَّبِيِّ (ص) سِتَّةَ أَشْهُر... وَلَمْ يَكُنْ علي يُبَايِعُ تِلْكَ الأَشْهُرَ.
📚صحيح البخاري ج 5 ص82 ح 4240 و ح 4241
(حضرت زهرا سلام الله عليها) بعد از پيامبر صلي الله عليه واله وسلم شش ماه زنده بود... و علي در اين مدت هرگز با او (ابوبكر) بيعت نكرد.
🔺و ابن حزم اندلسي در باره اجماعي كه علي بن أبي طالب عليه السلام آن را قبول نداشته باشد، گفته است:
ولعنة اللّه علي كلّ إجماع يخرج عنه علي بن أبي طالب ومن بحضرته من الصحابة.
📚المحلي ج 9 ص 345.
لعنت خداوند بر هر اجماعي كه علي بن ابي طالب عليه السلام و اصحابي كه در محضرش هستند در آن جمع حضور نداشته باشند.
✍ #دختر_سیاسی
https://eitaa.com/joinchat/572850353Ca4e6fe6d24
🚨آيا در خلافت ابوبكر دموكراسي حاكم بود وبه زور متوسل نشدند؟
بخاري در صحيح خود به نقل از عائشه مي نويسد كه عمر بن خطاب در زمان انتخاب ابوبكر مردم را مي ترساند و در ميان مردم نفاق وجود داشت:
خَوَّفَ عُمَرُ النَّاسَ وَإِنَّ فِيهِمْ لَنِفَاقًا.
📚صحيح بخاري، ج4، ص195، ح 3669.
و طبري در تاريخ خود مي نويسد كه عمر بن خطاب پس به خلافت رسيدن ابوبكر مي گفت:
ما هو إلاّ أن رأيت أسلم، فأيقنت بالنصر.
📚تاريخ الطبري ج 2 ص 458.
هنگامي كه قبيله اسلم را كه ديدم يقين به پيروزي پيدا كردم.
قبيله اسلم همان قبيله چماق به دست مي باشد كه از مردم به زور براي خليفه بيعت مي گرفت.
🚨آيا نماز ابوبكر به جاي پيامبر دليل بر خلافت اوست؟
علماي اهل سنت وقتي ديده اند كه دست شان از دليل و نص خالي است، به قضيه نماز خواندن ابوبكر در زمان بيماري رسول خدا صلي الله عليه وآله استناد كرده اند و مي گويند كه اگر او شايستگي خلافت دنيوي را نداشت، رسول خدا صلي الله عليه وآله او را به امامت نماز كه امامت اخروي است نمي گماشت؛ در حالي كه طبق روايت صحيح بخاري هنگامي كه رسول خدا صلي الله عليه وآله فهميد كه ابوبكر به مسجد رفته تا امامت جماعت را به عهده گرفته است، براي اين كه براي او طرفدارانش دستاويزي براي آينده نشود، به مسجد رفت و ابوبكر را كنار زد و ابوبكر كناري ايستاد و تنها مكبر بود و با صداي بلند تكبير مي گفت:
وَأَبُو بَكْر يُسْمِعُ النَّاسَ التَّكْبِيرَ.
📚صحيح البخاري ج 1 ص 174 ح 712.
ابوبكر صداي تكبير را به مردم مي رساند.
همچنين در كتاب هاي اهل سنت آمده است كه تعدادي از صحابه در زمان رسول خدا صلي الله عليه وآله به دستور آن حضرت امام جماعت بوده اند. ابي داود در سنن خود مي نويسد:
اسْتَخْلَفَ ابْنَ أُمِّ مَكْتُومٍ يَؤُمُّ النَّاسَ وَهُوَ أَعْمَي.
📚سنن أبي داود ج 1 ص 143 ح 595.
پيامبر صلّي الله عليه وآله وسلّم ابن امّ مكتوم را كه شخصي نابينا بود به امامت مردم در نماز برگزيدند.
حتي علماي اهل سنت تصريح كرده اند كه خود رسول خدا صلي الله عليه وآله پشت سر عبد الرحمن بن عوف نماز خوانده است:
النبي (ص) صَلَّي خَلْفَ عبد الرحمن بن عَوْفٍ.
📚مصنف ابن أبي شيبة ج 2 ص 119 ح 7170.
رسول خدا صلي الله عليه وآله وسلّم پشت سر عبدالرحمن بن عوف نماز خواند.
پس اگر نماز گذاردن كسي به جاي پيامبر (ص) دليل بر خلافت اوست، چرا عبد الله بن ام مكتوم و يا عبد الرحمن بن عوف جانشين پيامبر (ص) نشدند؟
از اين گذشته، علماي اهل سنت نقل كرده اند كه رسول خدا صلي الله عليه وآله فرمود:
من أصل الدين الصلاة خلف كل بر وفاجر.
📚سنن الدارقطني ج 2 ص 44 ح 1747.
جواز نماز خواندن پشت سر هر نيك و بدكاري، از اصل دين است.
✍ #دختر_سیاسی
https://eitaa.com/joinchat/572850353Ca4e6fe6d24
🚨خلافت عمر بن خطاب
پيش از اين خوانديم كه علماي اهل سنت براي اثبات مشروعيت خلافت ابوبكر، به اجماع استدلال كرده اند، حال سؤال اين است كه اگر مبناي خلافت با شورا و اجماع صحابه است،چرا عمر توسط ابوبكر نصب شد، چرا براي انتخاب او نيز شورا تشكيل نشد؟
ابن أثير در اسد الغابه مي نويسد كه ابوبكر گفت:
إني استخلفت عليكم بعدي عمر بن الخطاب، فاسمعوا له وأَطيعوا
📚أسد الغابة ج 4 ص 180، نشر: دار إحياء التراث العربي - بيروت
ابوبكر گفت: من بعد از خودم بر شما عمر بن خطاب را جانشين قرار دادم، حرف شنو و مطيع او باشيد.
و ابن حبان در كتاب الثقات مي نويسد كه ابوبكر در هنگام انتخاب عمر گفت:
اللهم وليته بغير أمر نبيك.
📚الثقات ج 2 ص 193
خدايا من عمر را بدون اجازه پيامبرت، ولي امر مسلمان ها قرار دادم
هنگامي كه ابوبكر، عمر بن خطاب را انتخاب كرد، صحابه به شدت اعتراض كردند؛ چنانچه ابن أبي شيبه مي نويسد:
أن أبا بكر حين حضره الموت أرسل إلي عمر يستخلفه فقال الناس: تستخلف علينا فظاً غليظاً، ولو قد ولينا كان أفظ وأغلظ، فما تقول لربك إذا لقيته وقد استخلفت علينا عمر.
📚المصنف ج 8 ص 574.
وقتي ابوبكر در حال احتضار قرار گرفت، كسي را به دنبال عمر فرستاد تا او را جانشين خود كند، مردم گفتند: كسي را بر ما مسلط مي كني كه خشن و بد اخلاق است، اگر او حكومت را به دست گيرد، سخت گيرتر و خشن تر خواهد شد، جواب خدا را چه خواهي داد كه عمر را بر ما مسلط مي كني؟
سند اين روايت صحيح و تمام روات آن ثقه هستند:
وكيع بن الجراح: ثقة.
📚تقريب التهذيب ج 2 ص 283.
إسماعيل بن أبي خالد: ثقة.
تقريب التهذيب ج 1 ص 93.
زُبيد بن الحارث: ثقة، ثقة.
تهذيب التهذيب ج 3 ص 268.
همچنبن ابن سعد به نقل از عائشه مي نويسد كه علي بن أبي طالب عليه السلام و طلحه نيز اعتراض كردند:
✍ #دختر_سیاسی
https://eitaa.com/joinchat/572850353Ca4e6fe6d24
لما حضرت أبا بكر المتوفي استخلف عمر فدخل عليه علي وطلحة فقالا من استخلفت قال عمر قالا فماذا أنت قائل لربك قال بالله تعرفاني لأنا أعلم بالله وبعمر منكما.
📚الطبقات الكبري ج 3 ص 196.
وقتي زمان مرگ ابو بكر فرا رسيد، عمر را به جانشيني خويش انتخاب كرد ؛ پس علي و طلحه به نزد او آمده و گفتند: چه كسي را انتخاب كرده اي؟ پاسخ داد عمر را! گفتند: با اين كار، پاسخ پروردگارت را چه خواهي داد؟ ابوبكر گفت: خدا را به من ميشناسانيد؟ من به خدا و به عمر از شما دانا تر هستم.
سند اين روايت نيز صحيح است:
📚الضحاك بن مخلد. وثقه ابن معين والعجلي.
تهذيب التهذيب ج 4 ص 397.
عبيد الله بن أبي زياد: وثقه العجلي. والحاكم.
تهذيب التهذيب ج 7 ص 14.
يوسف بن ماهك: وثقه ابن معين والنسائي.
تهذيب التهذيب ج 11 ص371.
حتي ابن تيميه حراني نيز اعتراف كرده است كه صحابه معترض بوده اند:
وقد تكلّموا مع الصديق في ولاية عمر وقالوا ماذا تقول لربك وقد وليت علينا فظا غليظا؟ فقال: أبالله تخوفوني!.
📚منهاج السنّة ج 6 ص 155.
صحابه با ابوبكر در باره جانشيني عمر با او صحبت (اعتراض) كردند و گفتند: چرا يك فرد خشن و تند را بر خلافت برگزيده اي؟ فردا جواب خدا را چه خواهي داد؟ ابوبكر گفت: من را از خدا ميترسانيد؟!
🔺شوراي 6 نفره خلافت عثمان توسط مردم انتخاب شدند يا توسط شخص عمر
اهل سنت براي اثبات مشروعيت خلافت عثمان به انتخاب او توسط شوراي شش نفره استناد كرده اند. براي ابطال اين قضيه نيز دلايل متعددي وجود دارد؛ از جمله:
عمر بن خطاب معتقد به شوري نبود!
در كتاب هاي اهل سنت روايات وجود دارد كه ثابت مي كند خليفه دوم به شورا اعتقاد نداشته است و تصريح مي كرد كه اگر اشخاصي زنده بودند، آن ها را خودش انتخاب مي كرد نه اين كه انتخاب را به شورا واگذار كند؛ از جمله عبارات ذيل از او نقل شده است:
لو كان سالم حيا ما جعلتها شوري
📚الاستيعاب ج 2 ص 568، بتحقيق: علي محمد البجاوي، 2، نشر: دار الجيل- بيروت.
لو كان سالم حيا ما تخالجني الشك في توليته عليكم أو في تأميره.
📚تأويل مختلف الحديث ص 115؛ المحصول للرازي ج 4 ص 322؛
اگر سالم زنده بود شك وترديدي راجع به سر پرست (خليفه) قرار دادن او بر شما در من پيدا نميشد.
لو أدركت أبا عبيدة بن الجراح لوليته... ولو أدركت معاذ بن جبل ثم وليته... ولو أدركت خالد بن الوليد ثم وليته.
اگر ابا عبيده جراح زنده بود او را سرپرست (خليفه) شما قرار ميدادم.... اگر معاذ بن جبل و يا خالد بن وليد زنده بود او را سرپرست (خليفه) شما قرار ميدادم.
📚عمر بن شبة النميري البصري، تاريخ المدينة المنورة، ج2، ص61، ح1496
دستور قتل مخالفين در شوراي عمر، مظهر دموكراسي يا ديكتاتوري !
تعدادي از علماي اهل سنت نقل كرده كه عمر بن خطاب دستور داد كه اين شش نفر با همديگر مشورت كنند و اگر كسي از آن ها بر خلاف ديگران نظر داد، گردن او را بزنيد:
وقال (عمر بن الخطاب) للمقداد بن الأسود إذا وضعتموني في حفرتي فاجمع هؤلاء الرهط في بيت حتي يختاروا رجلا منهم وقال لصهيب صل بالناس ثلاثة أيام وأدخل عليا وعثمان والزبير وسعدا وعبد الرحمن بن عوف وطلحة إن قدم وأحضر عبد الله بن عمر ولا شيء له من الأمر وقم علي رؤوسهم فإن اجتمع خمسة ورضوا رجلا وأبي واحد فاشدخ رأسه أو اضرب رأسه بالسيف وإن اتفق أربعة فرضوا رجلا منهم وأبي اثنان فاضرب رؤوسهما فإن رضي ثلاثة رجلا منهم وثلاثة رجلا منهم فحكموا عبد الله بن عمر فأي الفريقين حكم له فليختاروا رجلا منهم فإن لم يرضوا بحكم عبد الله بن عمر فكونوا مع الذين فيهم عبد الرحمن بن عوف واقتلوا الباقين إن رغبوا عما اجتمع عليه الناس
📚تاريخ المدينة، ج 2 ص 82، نشر: دار الكتب العلمية - بيروت
تاريخ الطبري ج 2 ص 581، نشر: دار الكتب العلمية - بيروت
الكامل في التاريخ ج 2 ص 461، نشر: دار الكتب العلمية - بيروت
✍ #دختر_سیاسی
https://eitaa.com/joinchat/572850353Ca4e6fe6d24
عمر بن خطاب به مقداد بن أسود گفت: وقتي مرا داخل قبر گذاشتيد، اين 6 نفر را در يك خانه اي جمع كنيد تا اينها يك نفر را از ميان خودشان براي خلافت انتخاب كنند. به صُهيب هم گفت: تو 3 روز براي مردم نماز بخوان و علي و عثمان و زبير و سعد بن أبي وقاص و عبد الرحمن بن عوف و طلحه ( اگر بود) را جمع كنيد و عبد الله بن عمر (پسر مرا) هم حاضر شود (و او حق رأي ندارد) و با شمشير، بالاي سر اين 6 نفر بايست. اگر 5 نفر اتفاق نظر داشتند و يك نفر را براي خلافت انتخاب كردند و نفر ششم با آنان مخالفت كرد، سر او را با شمشير بشكافت (يا سرش را با شمشير بزن). اگر 4 نفر اتفاق نظر داشتند و 2 نفر مخالفت كردند، سر آن 2 نفر را بزن و اگر 3 نفر روي يك نفر اتفاق نظر داشتند و 3 نفر ديگر روي يك نفر ديگر اتفاق نظر داشتند، عبد الله بن عمر حَكَم است و نظر هر كدام را قبول داشت، حُكْم همان است. اگر نظر عبد الله بن عمر را قبول نكردند، نظر آن گروهي مورد قبول است كه عبد الرحمن بن عوف در آن گروه است و اگر بقيه مخالفت كردند، آنها را بكشيد.
طبق اين روايت، عمر بن خطاب دستور داد كه فرزند عبد الله داور نهايي است و اگر افراد شورا به نتيجه نرسيدند، او داوري خواهد كرد. حال سؤال اين است كه عبد الله عمر كه صلاحيت طلاق زن خود را ندارد چگونه داوري اساسي ترين مسائل جامعه اسلامي را عهده دار مي شود؟!
📚ابن سعد متوفاي 230هـ در كتاب الطبقات مي نويسد:
عن إبراهيم قال: قال عمر من أَسْتَخْلِفُ؟ لَوْ كَانَ أَبُو عُبَيْدَةَ بنُ الْجَرَّاحِ فَقَالَ لَهُ رَجُلٌ: يَا أَمِيرَ المُؤْمِنِينَ فَأَيْنَ أَنْتَ مِنْ عَبْدِ اللَّهِ بن عُمَرَ؟ فَقَالَ:قَاتَلَكَ اللَّهُ وَاللَّهِ مَا أَرَدْتَ اللَّهَ بِهَذَا أَسْتَخْلِفُ رَجُلاً لَيْسَ يُحْسِنُ يُطَلقُ امْرَأَتَهُ.
📚الطبقات الكبري، ج3، ص343، نشر: دار صادر بيروت
جامع الأحاديث للسيوطي ج 13 ص 382،
تاريخ الخلفاء للسيوطي ج 1 ص 145، نشر: مطبعة السعادة - مصر
از ابراهيم نقل شده است كه عمر گفت: من چه كسي را خليفه كنم؟ اگر أبو عبيدة بن جراح بود، او را خليفه مي كردم. مردي به او گفت: اي امير المومنين! چرا پسرت عبد الله را خليفه نمي كني؟ عمر گفت: خداوند تو را بكشد! (اين چه حرفي است كه مي زني؟!) به خدا قسم! خداوند را با اين سخنت در نظر نگرفته اي. آيا مردي را خليفه كنم كه نمي تواند همسرش را طلاق بدهد؟!
✅نتيجه آن كه:
اميرمؤمنان عليه السلام توسط خداوند انتخاب و توسط رسول خدا صلي الله عليه وآله معرفي شده است ؛ اما از آن طرف هيچ دليلي براي اثبات مشروعيت خلافت خلفاي سه گانه حتي در كتاب هاي اهل سنت وجود ندارد.
الحمد لله الذي جعلنا من المتمسكين بولايهء علي بن أبي طالب عليه السلام.
✍ #دختر_سیاسی
https://eitaa.com/joinchat/572850353Ca4e6fe6d24
May 11
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥تاکید رئیسجمهور بر برخورد دستگاه قضایی با متخلفان در زمینه سقط جنین
🔹رئیسجمهور با تاکید بر این موضوع، از صداوسیما و وزارت ارشاد خواست مسائل شرعی این موضوع همچنین عوارض و تبعات فردی و اجتماعی آن در جامعه را بیشتر تبیین کنند.
✍ #دختر_سیاسی
https://eitaa.com/joinchat/572850353Ca4e6fe6d24
🔺این چه مزخرفی است. یعنی دعوای حقوقی بین یک نهاد و چند شهروند مظلوم جمهوری اسلامی در ده ونک یا ماجرای یک فساد اداری در فلان شهرستان قابل مقایسه با نسل کشی، غصب اراضی، جنایت های جنگی و توحش نژادپرستانه اسرائیل است؟
🔹حواستان هست دارید جمهوری اسلامی را با اسرائیل مقایسه می کنید؟
اینم از مطالبه گر و عدالت خواه ما بابا چرا ماست ها رو میریزی رو قیمه
این آقا همونی هست که سر سفر خانواده قالیباف مثلا افشاگری کرد
✍ #دختر_سیاسی
https://eitaa.com/joinchat/572850353Ca4e6fe6d24
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨آیا سیگاری و قلیانی شدن دختران برنامه ریزی شده است؟!؟
#حتما_ببینید
#نفوذ
✍ #دختر_سیاسی
https://eitaa.com/joinchat/572850353Ca4e6fe6d24
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺بعد از توافق ایران و عربستان امام جمعه مدینه در اقدامی بی سابقه حدیثی از حضرت رسول (ص) در مورد امام علی (ع) میخواند!
✍ #دختر_سیاسی
https://eitaa.com/joinchat/572850353Ca4e6fe6d24
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
زیباکلام: مولوی عبدالحمید نمیخواهد سیستان و بلوچستان از ایران جدا شود/علیزاده: شما مولوی عبدالحمید را به یک اپوزیسیون تبدیل کردید
در مناظره با موضوع راهبرد ایران در قبال فلسطین و رژیم جعلی صهیونیست بیان شد:
صادق زیباکلام:
🔸من معتقدم کردستان نمی خواهد از ایران جدا بشود
🔸مولوی عبدالحمید برای اینکه کاری برای منطقه محروم سیستان و بلوچستان بکند ناامیدانه به رئیسی متوسل می شود
🔸شماها باعث شدید تا مولوی عبدالحمید به این خطبه ها روی بیاورد
علی علیزاده:
🔸در سیستان مسجد مکی را با آن عظمت چه کسی ساخته است؟
🔸مولوی عبدالحمید که می توانست در سیستان امنیت و ثبات روی بیاورد شما او را به یک آدم اپوزیسیون تبدیل کردید
✍ #دختر_سیاسی
https://eitaa.com/joinchat/572850353Ca4e6fe6d24
🔘 آنجلیناجولی هستن؛ پرستوی سفیر مهربانی آمریکا
🔻حتی برای شواف و تبلیغات حاضر نشدن چند لحظه پای بچه رو باز کنن!
✍ #دختر_سیاسی
https://eitaa.com/joinchat/572850353Ca4e6fe6d24
🔴 صدور رای پرونده سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی
متهم ردیف اول به ۱۳ سال حبس محکوم شد
🔹رای پرونده سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی پس از حدود سه سال بررسیهای همهجانبه و برگزاری ۲۰ جلسه دادگاه صادر شد.
🔹براساس رای صادره از سوی دادگاه، متهم ردیف اول پرونده به اتهام مباشرت در قتل شبه عمد سرنشینان هواپیمای اوکراینی مستند به مواد قانونی به تحمل سه سال حبس تعزیری محکوم شده است.
🔹بر این اساس مجموع حکم حبس صادر شده در مورد متهم ردیف اول ( فرمانده سامانه دفاعی تور ام یک) ۱۳ سال حبس تعزیری می باشد که اشد مجازات ( ۱۰ سال حبس ) با احتساب ایام بازداشت قبلی قابل اجرا خواهد بود.
✍ #دختر_سیاسی
https://eitaa.com/joinchat/572850353Ca4e6fe6d24
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 باشگاه رایگان مختلط در تهران؟!😐
✍ #دختر_سیاسی
https://eitaa.com/joinchat/572850353Ca4e6fe6d24
🔘اولین پیامکهای حجاب رسید!
🔻در متن این پیامک آمده است: هم وطن گرامی؛ احترام به قانون حجاب و رعایت آن، مانند هر قانون دیگری ضروری است
🔻این پیام علاوه بر زنان برای برخی از شهروندان مرد هم ارسال شده است.
✍ #دختر_سیاسی
https://eitaa.com/joinchat/572850353Ca4e6fe6d24
هدایت شده از 🍔آموزش آشپزی🍰
🔴 #فــــــــــــوری صحبت های جنجالی این خانم واکنش های زیادی در فضای مجازی به همراه داشت😳
🎥 فیلمش رو اینجا ببینید👇
https://eitaa.com/joinchat/986513781C252ddc1f64
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔘 علیزاده: 30 سال قبل از جمهوری اسلامی، منطقه با اسرائیل مشکل داشته است
🔻انقلاب اسلامی 32 سال پش از رژیم صهیونیستی شکل گرفته؛ آیا طی این مدت فقط آخوندها با اسرائیل مشکل نداشتند؟
🔻آیا حافظ اسد و جمال عبدالناصر با صهیونیستها مشکل نداشتند؟ آنها دشمن سرسخت اسرائیل بودند و این ربطی به جمهوری اسلامی ندارد.
✍ #دختر_سیاسی
https://eitaa.com/joinchat/572850353Ca4e6fe6d24
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨رواج عقد آریایی در ایران
شهلا شفیق، جامعهشناس ایرانی و مدافع حقوق زنان: جوانان میخواهند پیمان با زندگی ببندند و حکومت میخواهد پیمان بندگی را به مردم تحمیل کند. عقد آریایی یک مبارزه فرهنگی جدی با ارزشهای جمهوری اسلامی است
✍ #دختر_سیاسی
https://eitaa.com/joinchat/572850353Ca4e6fe6d24
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 عملیات تروریستی در شبکۀ اینترنشنال
✍ #دختر_سیاسی
https://eitaa.com/joinchat/572850353Ca4e6fe6d24
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥گله گرگها به جان هم افتادند!
🔹از قهر نازنین بنیادی تا ارتباط هیچکس با منافقین
✍ #دختر_سیاسی
https://eitaa.com/joinchat/572850353Ca4e6fe6d24
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 ادعاهای شهرام همایون در مورد مسیح علینژاد و مهدی هاشمی
✍ #دختر_سیاسی
https://eitaa.com/joinchat/572850353Ca4e6fe6d24
🚨 نحوه برخورد امام علی (ع) با سلبریتی زمان خودش
🔰عَنْ أَبِي مَرْيَمَ قَالَ: أُتِيَ أَمِيرُ اَلْمُؤْمِنِينَ عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ بِالنَّجَاشِيِّ اَلشَّاعِرِ قَدْ شَرِبَ اَلْخَمْرَ فِي شَهْرِ رَمَضَانَ فَضَرَبَهُ ثَمَانِينَ ثُمَّ حَبَسَهُ لَيْلَةً ثُمَّ دَعَا بِهِ مِنَ اَلْغَدِ فَضَرَبَهُ عِشْرِينَ سَوْطاً فَقَالَ لَهُ يَا أَمِيرَ اَلْمُؤْمِنِينَ فَقَدْ ضَرَبْتَنِي فِي شُرْبِ اَلْخَمْرِ وَ هَذِهِ اَلْعِشْرُونَ مَا هِيَ فَقَالَ هَذَا لِتَجَرِّيكَ عَلَى شُرْبِ اَلْخَمْرِ فِي شَهْرِ رَمَضَانَ . (کافی، ج7، ص216)
🔻ابو مريم گويد : نجاشى شاعر در ماه رمضان شراب نوشيده بود. او را محضر امير مؤمنان على عليه السّلام آوردند. حضرت هشتاد ضربه به او نواخت، سپس يك شب او را زندانى نمود. آنگاه فردا او را فرا خواند و بيست ضربه به او زد.
نجاشى به آن حضرت عرض كرد: اى امير مؤمنان! مرا براى شرابخوارى تازيانه زدى و اين بيست ضربه براى چيست؟
فرمود: اين بيست ضربه براى جرأت نمودن تو بر شرابخوارى در ماه رمضان است. (ترجمه فروع کافی، ج9، ص536)
🔹پن: در اسلام درباره کسی که از حدود شرعی و خط قرمز ها عبور می کند، تعارف نداریم. #شاعر باشد یا #بازیگر، #ورزشکار باشد یا #خواننده و ... .
اتفاقاً برخورد با افراد مشهور از آنجایی که مشهور هستند، به نوعی تبلیغ هم محسوب می شود و با صدای بلند اعلام می کنیم که در محیط جامعه اینگونه نیست که هر کاری که دلتان بخواهد، می توانید انجام دهید!
✍ #دختر_سیاسی
https://eitaa.com/joinchat/572850353Ca4e6fe6d24