eitaa logo
نیروگاه نکا روی خط خبر
1.1هزار دنبال‌کننده
6.1هزار عکس
764 ویدیو
110 فایل
کانال خبری نیروگاه شهید سلیمی نکا ارتباط با مدیر کانال : @admin_npgm @sme_emadi
مشاهده در ایتا
دانلود
✍ هوش هیجانی و تاثیر آن در مدیریت کسب و کار ▪اهمیت مباحث در مدیریت امروز غیرقابل انکار است. مدیران کسب‌وکارها برای داشتن یک کسب و کار موفق مخصوصا در زمینه فروش و بازاریابی، باید با کاربردهای روانشناسی در مدیریت آشنا باشند. ▪متاسفانه برخی افراد کاربرد این موارد در را نمی‌دانند. به همین دلیل سعی داریم تاثیر هوش هیجانی در کسب و کار را بررسی کنیم. پس اگر می‌خواهید مدیریت کسب‌وکارتان را به بهترین شکل انجام دهید، با این مطلب از بلاگ آموزشگاه حسابداری پکت همراه باشید. ✅ بررسی تعریف مفهومی هوش هیجانی ▪هوش هیجانی یعنی افراد توانایی لازم برای تشخیص، درک و خود و دیگران را داشته باشند. حال هوش هیجانی بالا یعنی چه؟ ▪افرادی که هوش هیجانی بالا دارند، به اندازه کافی روی مسلط هستند و همچنین می‌توانند احساسات طرف مقابل را به‌خوبی درک و کنترل کنند. ✅ اهمیت هوش هیجانی در کسب و کار ▪مسئولیت کنترل احساسات و عواطف انسان بر عهده نیمکره سمت راست مغز است. محرک‌های احساسی وظیفه کنترل رفتار انسان و واکنش‌های او را دارند. بنابراین تاثیر هوش هیجانی در کسب و کار همان تاثیر بر و رفتار افراد است. ▪هوش هیجانی با نام‌های ، هوش احساسی و EQ نیز شناخته می‌شود و مهارتی است که به افراد کمک می‌کنند احساسات و هیجانات خود و دیگران را بشناسند و در موقعیت‌های حساس، بهترین رفتار را داشته باشند. استفاده از یک مدیر با هوش هیجانی بالا بهترین انتخاب برای یک سازمان است. ▪این افراد به دلیل خود، سبب رنجش افراد نمی‌شوند و با دادن انگیزه به کارمندان، کسب‌وکار را به‌سوی موفقیت هدایت می‌کنند. در اینجا اهمیت هوش هیجانی در سازمان مشخص شد. ▪بنابراین درصورتی‌که قصد راه‌اندازی یک کسب‌وکار جدید یا را دارید، حتما در زمان استخدام کارمندان به این موضوع توجه کنید و افرادی با هوش هیجانی بالا را بکار بگیرید. ▪چراکه این افراد می‌توانند افراد تحت نظر خود را به‌خوبی هدایت و کنترل کنند. طبق تحقیقات انجام شده هوش هیجانی بالا با ، احساس مسئولیت و وظیفه‌شناسی رابطه مستقیم دارد.
💠🏭💠 ♻️ به مناسبت گرامیداشت هفته تعاون: 🔹مدیرعامل وجمعی از مدیران از شرکت تعاونی مصرف کارکنان بازدید نمودند  🔸به مناسبت گرامیداشت هفته تعاون، مدیر عامل، معاونین و جمعی از مدیران شرکت از تعاونی مصرف کارکنان نیروگاه شهید سلیمی نکا بازدید نمودند. 💠به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق نکا در این بازدید نوراله ادبی مدیرعامل شرکت ضمن گرامیداشت هفته تعاون از زحمات همکاران تعاونی مصرف کارکنان تقدیر نمود و برای بهبود روند کار چالش های پیشروی تعاونی را با مدیرعامل وکارکنان شرکت تعاونی بررسی نمود. 💢در این بازدید حسین کریمی مدیرعامل شرکت تعاونی مصرف کارکنان نیروگاه نکا گزارشی مختصر از عملکرد یک سال گذشته تعاونی ارائه نمود. ♻️https://chat.whatsapp.com/EgBC0V2FgYBK7E4tC2uDFU ✴️ http://eitaa.com/npgm_irhttps://ble.ir/npgm_ir ❇️ https://instagram.com/npgm.ir 🌐 t.me/nekapowerplant_ir 🏭 www.npgm.ir
💢💠💢 ♻️پس از انجام مراحل بازیابی و احیا, چاه دوم آب خام مجدد بهره برداری شد 🔸 به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق نکا, در راستای انتقال مطمئن و پایدار آب مصرفی واحدهای نیروگاه شهید سلیمی نکا، پس از انجام مراحل مختلف بازیابی و احیای چاه دوم آب خام، نسبت به نصب تجهیزات و بهره برداری مجدد از آن اقدام شد. 🔹این گزارش می افزاید: با اتمام عملیات تخلیه رسوب ،تزریق گاز نیتروژن تحت فشار، اسید شویی و زلال سازی آب خروجی چاه توسط پیمانکار، چاه آب خام تحویل نیروگاه و فرایند نصب تجهیزات و راه اندازی آن در شرایط سخت توسط کارکنان نیروگاه به اتمام رسید و چاه دوم آب خام مجدد مورد بهره برداری شد. 🔹ایستگاه تخلیه سوخت نکا در 22 کیلومتری نیروگاه واقع شده و در زمینه انتقال آب خام مصرفی واحدها و سوخت مایع به نیروگاه نقش حیاتی دارد. ♻️https://chat.whatsapp.com/EgBC0V2FgYBK7E4tC2uDFU ✴️ http://eitaa.com/npgm_irhttps://ble.ir/npgm_ir ❇️ https://instagram.com/npgm.ir 🌐 t.me/nekapowerplant_ir 🏭 www.npgm.ir
🏭⛰🏭 ⛰ حمیدی و زارعین از کارکنان نيروگاه نكا به قله چالویی سمنان صعود کردند 🔹امین حمیدی و احمد زارعین از اعضای گروه کوهنوردی نيروگاه شهیدسلیمی نكا به صورت خودجوش با شعار "برق به سختی بدست می آید، به درستی مصرف کنیم" به قله چالویی استان سمنان صعود کردند. 💠 این قله با ارتفاع 3850 متر, دومین قله بلند رشته کوه البرز شرقی است که همه ساله صعودهای مختلفی در فصل‌های مختلف بر پیکره این قله انجام می شود. مسیر طولانی رسیدن به این قله نیازمند صعودی دو روزه است و به علت عدم امکان انتقال مجزای وسایل سنگین کوهنوردی, صعود به این قله در دسته سخت‌ترین صعودهای کشور قرار دارد.   💢 این قله، علاوه بر شیب های تند و متعدد دارای مسیری بسیار طولانی است و همین دوعامل، سبب می شود که صعود به این قله، بسیار دشوار شود. ♻️https://chat.whatsapp.com/EgBC0V2FgYBK7E4tC2uDFU ✴️ http://eitaa.com/npgm_irhttps://ble.ir/npgm_ir ❇️ https://instagram.com/npgm.ir 🌐 t.me/nekapowerplant_ir 🏭 www.npgm.ir
🔴 *فراخوان شناسایی ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه و فناورانه حوزه «سرمایش موضعی و سرماسازهای شخصی» منتشر شد/ مهلت ارسال ایده تا ۱۶ مهر* 🔻 رویداد شناسایی ایده‌ها و طرح‌های فناورانه «سرمایش موضعی و سرماسازهای شخصی» با هدف جذب و حمایت از طرح‌های فناورانه، نوآورانه و خلاقانه در حوزه کاهش بارهای سرمایشی برای نخستین‌بار در کشور در تاریخ 26 مهرماه سال‌جاری در محل پارک علم و فناوری نیرو مستقر در پژوهشگاه نیرو برگزار می‌شود. فراخوان این رویداد برای تبیین اهداف و محورها منتشر شد. 🔹 به گزارش پایگاه خبری پژوهشگاه نیرو، هدف اصلی از برگزاری این رویداد، شناسایی و حمایت از طرح‌های فناورانه و خلاق با موضوع اصلی «سرمایش برای افراد» به جای «سرمایش محل استقرار افراد» در راستای دستیابی به اهداف زیر است: ◻ پیک‌سایی و کاهش مصرف با بکارگیری فناوری‌های نوآور در سرمایش و یا نوع اعمال سرمایش ◻ نوآوری در سیستم‌های سرمایش کم‌هزینه ◻ استفاده از منابع انرژی تجدیدپذیر در سرمایش محورهای اصلی این رویداد عبارتند از: ◻ طرح‌های نوآورانه در حوزه کولرهای شخصی ◻ بکارگیری منابع انرژی تجدیدپذیر برای سیستم های سرمایشی ◻ پوشیدنی‌های سرمایشی ◻ بهینه‌سازی و ارتقای بهره‌وری ◻ هوشمندسازی تجهیزات سرمایشی ◻ ارائه پیشنهادهای اجرایی برای سیاست‌گذاری جهت مدیریت مصرف سرمایش ◻ ذخیره‌سازهای سرمایش ◻ طرح‌های نوآورانه کسب و کار برای توسعه کولرهای شخصی ◻ کولرهای همراه سبز (استفاده همزمان انرژی‌های تجدیدپذیر، ذخیره‌سازهای سرمایشی و سرمایش موضعی) 🔹 کاهش مصرف بارهای سرمایشی در ساختمان‌های اداری، مسکونی، تجاری و صنعتی به نحوی که منجر به پیک‌سایی قابل توجه در پیک مصرف برق در سال 1403 شود، از اصلی‌ترین هدف‌گذاری‌های این رویداد هستند. 🔹 رویکردهای اصلی این رویداد در پذیرش ایده‌ها و طرح‌های پیشنهادی عبارتند از؛ توان مصرفی پایین، آب مصرفی پایین، هزینه کم، دوام بالا، بکارگیری انرژی‌های تجدیدپذیر، حداکثر رفاه برای فرد، حداکثر کاهش مصرف بار سرمایشی، هوشمندی، قابلیت اجرا در دو مرحله آزمایشی و گسترده، امکان تولید انبوه. 🔹 ارائه خدمات توانمندسازی، استقرار و اختصاص گرنت در راستای ساخت نمونه اولیه برای ایده‌های برتر، معرفی طرح‌ها و محصولات جهت حمایت برای تولید انبوه، ارائه تسهیلات و پوشش ریسک تجاری‌سازی در راستای بازارسازی و بازاریابی برای طرح‌های برتر و ارائه جوایز ویژه و نفیس برای ایده‌ها و طرح‌های برتر اول تا سوم، از جمله مزایای حضور در این رویداد فناوری است. 🔹 دبیرخانه جشنواره از تولیدکنندگان تجهیزات تهویه مطبوع و تبرید، شرکت‌های دانش بنیان، واحدهای فناور، دانشجویان، اعضای هیئت علمی، صنعتگران و ایده‌پردازان دارای ایده، طرح و محصول در حوزه سرمایش موضعی، دعوت می‌‌نماید تا ایده‌ها و طرح‌های خود را برای ارزیابی و دریافت حمایت‌ها به این جشنواره ارسال کنند. 🔹 علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این رویداد، ایده‌ها و طرح‌های خود را به سایت دبیرخانه رویداد به نشانی https://www.nri.ac.ir/localcooler ارسال نمایند. همچنین دبیرخانه رویداد سرمایش موضعی به شماره تلفن 02188581968 آماده پاسخگویی به سوالات علاقمندان است. 🔹 مهلت ارسال ایده و طرح در این جشنواره تا 16 مهر 1402 و تاریخ برگزاری رویداد، 26 مهرماه است.
⭕ دبیران علمی و اجرایی جشنواره سایه‌بان‌ها مطرح کردند؛ 🔴 *رویکرد دوباره به بهره‌گیری از عوامل طبیعی برای مدیریت مصرف انرژی/ تبدیل ایده‌ به محصولات فناورانه هدف جشنواره سایه‌بان‌هاست* 🔻دبیران علمی و اجرایی جشنواره سایه‌بان‌ها و چترهای حرارتی، خورشیدی در پژوهشگاه نیرو عنوان کردند: سعی داریم با شناسایی ایده‌ها و طرح‌های این حوزه و حمایت از آنها، شرایط تبدیل این ایده‌ها به محصولات فناورانه و ورود آنها را به بازار را تسهیل کرده و با چند تغییر کوچک در سبک زندگی، اثرگذاری بالا در مدیریت مصرف انرژی بخصوص در فصل تابستان را ایجاد کنیم. 🔹 به گزارش پایگاه خبری پژوهشگاه نیرو، "محسن سلیمی" دبیر علمی نخستین جشنواره سایه‌بان‌ها و چترهای حرارتی و خورشیدی در پژوهشگاه نیرو گفت: این جشنواره با هدف کمک به بهره‌وری انرژی در 26 مهرماه سال‌جاری در پژوهشگاه نیرو برگزار می‌شود و هم اکنون در مرحله پذیرش ایده‌ها و طرح‌های فناورانه است که تا 14 مهرماه نیز تمدید شده است. 🔹 " محسن سلیمی" عضو هیئت علمی گروه پژوهشی انرژی‌های تجدیدپذیر و دبیر علمی نخستین جشنواره سایه‌بان‌‌‌ها، چترهای حرارتی و خورشیدی، در خصوص مزایای استفاده از سایه‌بان و چتر به منظور مدیریت انرژی گفت: استفاده از سایه‌بان و چترهای حرارتی در واقع یک طراحی پسیو (غیرفعال) است. 🔹 وی افزود: در معماری سنتی ایران به بهره‌مندی از عوامل طبیعی برای مدیریت انرژی در زمستان و تابستان بسیار توجه می‌شده است. بحثی که الان به عنوان طراحی پسیو (غیر فعال) مطرح است، سال‌ها پیش در معماری سنتی ایران رعایت شده است. به عنوان مثال، ساخت بناها در استان یزد و بسیاری از شهرهای ایران به نوعی بوده که در زمستان، گرمای مطبوع تامین و در تابستان هم با کمترین تجهیزات سرمایشی، فضای خنکی را در منازل فراهم می‌کرده است. 🌐 [شرح کامل خبر](https://www.nri.ac.ir/news/ctl/articleview/mid/1681/articleid/4847)
◾️◾️◾️ ◾️ پوستر مراسم سوگواری ایام سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت حضرت امام حسن و امام رضا علیهماالسلام
نیروگاه نکا روی خط خبر
🏭📸🏭 📸 نخستین جشنواره عکس نیروگاهی 🔸 ویژه کارکنان صنعت برق حرارتی و خانواده ها 🔶️ 📷 با عنوان : آن
💢💠💢 📣 اطلاعیه 📣 💢 قابل توجه همکاران محترم : با سلام و احترام, به اطلاع همه همکارانی که در "جشنواره عکس نیروگاهی شرکت برق حرارتی" شرکت نمودند می رساند, از آنجائیکه همکاران محترم می توانند بصورت مستقیم در این جشنواره شرکت نمایند, خواهشمند است اطلاعات درخواستی ذیل را جهت تهیه گزارش حداکثر تا روز چهارشنبه 22 شهریور از طریق شماره تلفن مستقیم روابط عمومی: 34622720 داخلی 4875-4876 و یا از طریق ارسال پیام در پیام رسان" ایتا " و "بله" به شماره 09112473920 روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق نکا ارسال نمایند. ۱- نام و نام خانوادگی همکار ۲- تعداد عکسهای ارسالی به جشنواره 🏭 روابط عمومی نیروگاه شهیدسلیمی نکا
33.12M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 روایت سختی فرایند تولید برق ... ♨️ گوشه ای از تلاش شبانه روزی کارکنان زحمتکش نیروگاه شهید سلیمی نکا برای آمادگی تولید پایدار در فصل تابستان و دوران اوج مصرف برق ⏳تابستان 1402 💢 لطفا رسانه باشید... ☝️☝️☝️ 💡بامصرف درست برق همیار تولید برق در نیروگاه ها باشیم... 🏭 روابط عمومی نیروگاه شهید سلیمی نکا