eitaa logo
نیروگاه نکا روی خط خبر
1.1هزار دنبال‌کننده
6.1هزار عکس
764 ویدیو
110 فایل
کانال خبری نیروگاه شهید سلیمی نکا ارتباط با مدیر کانال : @admin_npgm @sme_emadi
مشاهده در ایتا
دانلود
🏭💢🏭 ♻️ هم اکنون ... ❇️ میز خدمت سفر ریاست محترم جمهور؛ با حضور نمایندگان تام الاختیار وزارت نیرو و شرکت های مادر تخصصی در حال برگزاری است ... 🏭 روابط عمومی نیروگاه شهید سلیمی نکا
💢💠💢 ❇️ ۲۷ اردیبهشت؛ روز ارتباطات و روابط عمومی بر طلایه داران عرصه ارتباطات و شما همکاران همیشه همراه روابط عمومی مبارک باد. 🏭 روابط عمومی نیروگاه شهید سلیمی نکا
12.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢💠💢 ♻️ بخشش, لازم نیست اعدامش کنید! 🌸 تقدیم به آنانی که شغلشان با زمان و مکان بیگانه است, کسی از درونشان خبر ندارد و می بایست به همه با لبخند و خوشی پاسخگو باشند. 🌺 عشق است و چیزی نیست جز شوق اداری ... 🌼روز ارتباطات و روابط عمومی بر همه شما همراهان روابط عمومی مبارک باد. 🌷🌷🌷 🏭 روابط عمومی نیروگاه شهید سلیمی نکا
 🏭❇️🏭                                 🖊 پیام مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نکا به مناسبت روز روابط عمومی: بسمه تعالي ❇️ فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان ساعی و پرتلاش این عرصه به ویژه همکارانم در روابط عمومی که در راستای ایفای رسالت خطیر گردش شفاف و صحیح اطلاعات گام بر می‌دارند، تبریک و تهنیت عرض می نمایم. ♻️ نامگذاری روزی به نام روز ارتباطات و روابط عمومی که به منزله حلقه ارتباط بین سازمان و جامعه و آئینه تمام نمای انعکاس انتظارت و مطالبات متقابل مردم و سازمان‌ها عمل میکنند، بیانگر اهمیت روز افزون این صنعت، به عنوان یک رکن مشورتی و مدیریتی هر سازمان در عصر حاضر است که امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است. 💠 بدون تردید روابط‌عمومی به عنوان رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع رسانی نقش تعیین کننده‌ای در افزایش آگاهی‌‌های آحاد جامعه، فرهنگ سازی و تنویر افکار عمومی برعهده دارد و اهمیت جایگاه روابط‌عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است بر همگان آشکار شده و نمیتوان نقش آن را در پیشبرد اهداف‌ یک‌ نهاد یا سازمان، بهبود کیفی‌ و کمی‌ فعالیت ها‌ و افزایش بهره وری‌ از امکانات‌ و نیروی‌ انسانی‌ نادیده گرفت. 💢 در پایان بار دیگر این روز را به فعالان این عرصه در سراسر کشور و به ویژه همکارانم در اداره روابط عمومی تبریک عرض نموده و از درگاه حضرت احدیت توفیق روزافزون همگان را خواستارم. نوراله ادبی فیروزجائی مدیرعامل
🏭💢🏭 🔸به منظور آشنایی بیشتر با فرایند تولیدبرق: ♻️ دانشجویان دانشکده فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران از نيروگاه نكا بازديد کردند 💢 جمعی از دانشجویان دانشکده فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای افزایش آگاهی علمی و آشنايي با فرایند تولیدبرق از نيروگاه شهيدسليمي نكا بازديد کردند. 💠 در اين بازديد به منظور ترويج فرهنگ مصرف بهينه انرژي، ابتدا فيلم هاي کوتاه و مستندهایی درخصوص معرفي نيروگاه و سختی های تعميرات، نگهداري، بهره برداري و توليد انرژي به نمايش درآمد، سپس كارشناسان نيروگاه به تشريح توانمندي هاي كاركنان در زمينه تعميرات و نگهداري واحدها، موفقيت هاي حاصل شده در بخش ساخت داخل، موانع، محدودیت ها، پيچيدگي و دشواری فرايند توليدبرق و نيز لزوم ترویج فرهنگ صرفه جويي و بهینه سازی مصرف انرژي پرداختند.  💢 در پايان بازديدكنندگان با حضور در بخشهای مختلف واحدهای نيروگاه بخار و بازديد از تأسيسات فیدپمپ، ترانس، سالن توربین، اتاق فرمان و شنیدن توضيحات كارشناسان از نزديك با نحوه توليد برق آشنا شدند. ✴️ http://eitaa.com/npgm_irhttps://ble.ir/npgm_ir 🌐 t.me/nekapowerplant_ir ❇️ https://instagram.com/npgm.ir ♻️https://chat.whatsapp.com/EgBC0V2FgYBK7E4tC2uDFU 🏭 www.npgm.ir
💢💠💢 🔸موفقیت سازمان‌ها در گرو داشتن روابط‌عمومی پویا است/ لزوم استفاده از روش‏‌های کارآمد ارتباطی و رسانه‌ای ✍ مدیرعامل شرکت مادرتخصصی برق حرارتی در پیامی با گرامیداشت فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط‌عمومی، بر لزوم بهره‌گیری از روش‌های کارآمد ارتباطی و رسانه‏‌ای برای برقراری ارتباط مناسب و هدفمند با گروه‌های متعدد ذینفعان تاکید کرده است. ❇️ به گزارش پایگاه خبری برق حرارتی، در متن پیام عبدالرسول پیشاهنگ آمده است: 27 اردیبهشت، به عنوان «روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی» با توجه به اهمیت آن، فرصتی است تا جامعه، مدیران و همکاران شرکت نگاهی ویژه‌تر بر نقش و جایگاه روابط عمومی در جامعه اطلاعاتی و ارتباطاتی امروزی داشته باشند. 🔸در ادامه این پیام می‌خوانیم: امروزه موفقیت سازمان‌ها در گرو داشتن روابط عمومی خلاق و پویایی است که از یک سو، با استفاده از روش‌های کارآمد ارتباطی و رسانه‌ای بتواند ارتباط مناسب و هدفمند با گروه‌های متعدد ذینفعان برقرار نموده و با شناسایی خواسته‌های آن‌ها نسبت به جلب رضایت آنها اقدام کرده و از سوی دیگر، با بازتاب دستاوردها و پیشرفت‏‌های سازمانی، روح امید، سرزندگی و خودباوری را به جامعه تزریق نماید و زمینه مشارکت و همراهی آنها را با اهداف سازمانی فراهم کند. ♻️ مدیرعامل برق حرارتی در این پیام تاکید کرده است: روابط عمومی در سازمان توسعه محوری چون شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی به عنوان رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع‌رسانی نقش تعیین کننده‌ای در افزایش آگاهی‌‌های آحاد جامعه، فرهنگ‌سازی و تنویر افکار عمومی داشته و باید بتواند به مدد توسعه فن‏اوری‏‌های نوین ارتباطی و با به تصویر کشیدن سختی‏‌های بخش تولید، نسبت به آگاهی بخشی به مردم در تولید برق اقدام نموده و با استفاده از رویکردهای نوین و بر اساس داده‌ها، تجزیه و تحلیل و ابزارهای هوش مصنوعی نسبت به رصد افکار عمومی و ترویج فرهنگ پاسخگویی برخاسته از اعتقاد و با تاکید بر رفتار صادقانه، صریح، شفاف و مهرورزانه، بر اعتماد مردم در حوزه صنعت تولید برق و تعالی و ماندگاری برند شرکت بیفزاید. در بخش پایانی این پیام آمده است: در پایان روز ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این عرصه به ویژه به تمامی همکاران صدیق و تلاشگرم در سراسر کشور كه در حیطه روابط عمومی و ارتباطات فعالیت می‌کنند تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق روزافزون همگان را خواستارم. 🏭 روابط عمومی نیروگاه شهید سلیمی نکا
گزارش رادیویی برنامه سره سو .mp3
زمان: حجم: 11.43M
🏭📻🏭 💢 قابل توجه همکاران و مخاطبین محترم: 📻 گزارش رادیویی با موضوع " خانواده " و مصاحبه با کارکنان نیروگاه شهیدسلیمی نکا 📻 برنامه " سره سو " از صدای مرکز مازندران 💠 برای آگاهی از اخبار و رویدادهای نیروگاه نکا به ما بپیوندید: ✴️ http://eitaa.com/npgm_irhttps://ble.ir/npgm_ir 🌐 t.me/nekapowerplant_ir ❇️ https://instagram.com/npgm.ir ♻️https://chat.whatsapp.com/EgBC0V2FgYBK7E4tC2uDFU 🏭 www.npgm.ir
💢💠💢 🔸با هدف ترویج فرهنگ مدیریت مصرف انرژی: 💠 دانش آموزان مدرسه متوسطه استعدادهای درخشان شهید باقری نکا با فرایند تولید برق آشنا شدند ✴️ با حضور کارشناس نیروگاه شهیدسلیمی نکا در مدرسه متوسطه استعدادهای درخشان شهیدباقری نکا دانش آموزان با شرایط سخت تولید و روشهای مدیریت مصرف برق آشنا شدند. 💠 سیدمیثم عمادی رئیس اداره روابط عمومی شرکت مدیریت تولیدبرق نکا با اعلام این خبر افزود: دانش آموزان یکی از مهمترین ارکان نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه انرژی هستند و آموزش و پرورش با توجه به گستردگی و فراوانی جامعه هدف و بستر مهیای آموزشی، از ظرفیت بالایی برای ترویج مدیریت مصرف برخوردار است و می تواند نقش بسزایی در این زمینه ایفا نماید. 💠 وی با اشاره به ظرفیت وسیع علمی و آموزشی معلمان فرهیخته در راستای آموزش مدیریت مصرف گفت: دانش آموزان از قدرت یادگیری بالایی برخوردار هستند و در صورت آموزش دیدن و آشنایی با راهکارهای بهینه سازی مصرف انرژی، میتوانند به عنوان سفیران کارآمد و همیار صنعت برق نقش آفرینی کنند.  ♻️ عمادی افزود: از سال گذشته در راستای اهداف پیش گفته، دوره های متعدد آموزش مدیریت مصرف را در مدارس، کلاسها و کارگاه های کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستانهای استان برگزار و با استفاده از وسائل کمک آموزشی ضمن پخش مستند و کلیپهایی در خصوص معرفی نیروگاه، فرایند سخت تولید برق و زحمات کارکنان صنعت برق حرارتی کشور برای تولیدبرق و تأمین نیاز مشترکان شبکه، اهمیت و راهکارهای مدیریت مصرف برق بخصوص در اوج مصرف برای دانش آموزان تشریح می شود.   💠 در پایان سؤالاتی از سوی کارشناس نیروگاه مطرح و جوایزی به دانش آموزان اهداء شد. ✴️ http://eitaa.com/npgm_irhttps://ble.ir/npgm_ir 🌐 t.me/nekapowerplant_ir ❇️ https://instagram.com/npgm.ir ♻️https://chat.whatsapp.com/EgBC0V2FgYBK7E4tC2uDFU 🏭 www.npgm.ir