هدایت شده از سخنرانی و روضه مکتوب pdf (ویژه مبلغین )
مصباح. دستاوردهای انقلاب اسلامی .pdf
1.26M
🔰 #دستاوردهای_انقلاب_اسلامی 🔰
📚 #مصباح_یزدی
📩pdf
📚📚 #فیش_منبر
💥 #دهه_فجر 💥
🌼هزینه استفاده یک صلوات 🌼
#متن_سخنرانی (ویژه مبلغین)
👇👇👇👇
http://eitaa.com/joinchat/3126001697C2bcef19fa0
10.65M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 حاج محمود کریمی، مداح اهلبیت: مجلس بعدی، جای بخور بخور نیست/ بیخود احساس تکلیف نکنید!
Join 🔜 @secretcam 🏃♀
🔴 توصیفی زیبا و واقع بینانه از امام خمینی
♦️"رابین وود زورث " ، نویسنده و محقق مسیحی از کشور آمریکا می گوید: "درباره آیت الله خمینی رهبر جمهوری اسلامی، صحبت ها و حب و بغض های فراوانی مطرح شده است. در فرصتی که برای دیدار او پیش آمد، فکر کردم در چنین موقعیت مهمی، تلاش لازم را به کار برم و نتیجه را هرچه شد قبول نمایم.
♦️از نظر دنیای غرب، امام خمینی مظهر سرسختی، غرور و انعطاف ناپذیری بود، حتی آن عده از غربی هایی که من آن ها را ملاقات کرده بودم و آن ها نیز قبلا امام را دیده بودند، ضمن آن که جذابیت رهبری ایشان را انکار نمی کردند ولی رفتار او را فاقد گرمی و خنده توصیف می کردند.
♦️حالا من فرصتی یافتم، تا خودم قضاوت کنم. فرصت برای دیدن کسی که برجستگی و شامخیت شخصیت او ایران را در برگرفته بود، آن که سیاستش باعث تحولات عمیق در ایران و برانگیختن خشم فراوان غرب شده بود.
♦️من در جلو هال (حسینیه جماران) قرار گرفتم، به محض حضور امام روی بالکن حسینیه، جمعیت حاضر یکپارچه از جای خود برخاستند و فریاد زدند خمینی، خمینی، خمینی. اولین باری بود که چنین رفتار عمیقا هیجان انگیز، شادمانه، مبارزانه و احترام آمیز را نسبت به یک انسان مشاهده می کردم. هنگامی که در باز شد و او وارد شد، توفانی از انرژی برخاست. عبای قهوه ای، عمامه مشکی و محاسن سفیدش همه مولکول های ساختمان را به حرکت درآورد. توجه حضار آن چنان متمرکز و میخکوب شد که هر چیز دیگر غیر از او ناپدید شد.
♦️خمینی به مثابه هاله یک نور در حال حرکت به عمق وجدان و آگاهی همه کسانی که در حسینیه جماران حاضر بودند، نفوذ کرده بود. او تمام تصاویر تخیلی را که هرکس قبل از ملاقات با او در ذهن خود ساخته بود، منهدم می کرد. حضورش چنان پرقدرت بود که من خود را در محاصره هیجاناتم و در فاصله بسیار دور از ایده ها و تجارب شخصی قبلی ام احساس می کردم.
من قبلا انتظار داشتم پیرامون حرکات سیما و انگیزه های او و شگفتی های طبیعت واقعی او به تحقیق بپردازم، ولی قدرت خمینی، توفیقات او و قدرت مطلق کنترل و احاطه نفسانی او، همه قالب های ارزیابی ذهنی مرا نابود ساخت و من خود را در حال گرفتن احساس و انرژی که توسط اشعه حضور او در حال تبلور بود یافتم.
♦️خمینی یک توفان بود، با این همه درنهاد این توفان یک سکون و آرامش مطلق وجود داشت. او بسیار شدید و آمرانه بود و در عین حال بسیار آرام بخش. او پاسخگو، باز و پرتاثیر بود. در درون او یک حقیقت ساکن و غیر قابل حرکت وجود داشت، ولی همین بی حرکتی باعث حرکت کلی یک کشور شد.
♦️او یک انسان معمولی نبود، در واقع تمام کسانی را که قبلا ملاقات کرده بودم از عرفا و زهاد تا راهب های بودایی، حکمای هندی و دیگران، هیچ کدام دارای چنین حضور برق آسا و انرژی بخشی نبودند.
♦️برای آن ها که توانستند ببینند و احساس کنند، بدون هیچ گونه ابهامی خمینی یک توفان بود، با این همه در نهاد این توفان یک سکون و آرامش مطلق وجود داشت. او بسیار شدید و آمرانه بود و در عین حال بسیار آرام بخش. او پاسخگو، باز و پرتاثیر بود.
♦️درباره کمالات والای خمینی باقی نماند. این عظمت و کمال در همه جا منعکس بود. در تنفسش، در حرکت اندام و دستانش، در آتش شخصیتش و در آرامش آگاهی و وجدانش ; همه چشم ها به سوی خمینی بود، در آنجا اثری از خودخواهی و خودپسندی نبود.
♦️همه حواس او به شکل سرسختانه و در عین حال برنامه ریزی شده ای به همان نقطه ای معطوف بود که به نحو زیبا و عارفانه ای جو آن جمع را جلب کرده بود. علی رغم آن اراده شدید و اخلاق پرصلابت و سازش ناپذیر، روحیه کاملا مثبت و هموار او در حرکت دستانش و صدای صاف کردن حنجره اش و افکار متمرکزش متجلی شده بود.
در حالی که صدها مسلمان عاشق میهن در مجلس، عظمت او را فریاد می زدند و با تحسین و ستایش مطلق از او به وفاداری عاشقانه اش سوگند یاد می کردند، او در درون خود بود و همچنان آرام و بی حرکت باقی مانده بود. چنین صحنه هایی خارج از مرز تصور و حدودی بود که من به آن ها خو گرفته بودم.
🆔 @eisavim
13981116_35381_128k.mp3
9.43M
بشنوید |گزیده بیانات صبح امروز رهبر انقلاب درباره #انتخابات مجلس شورای اسلامی.
۱۳۹۸/۱۱/۱۶
☑️ @Khamenei_ir
9.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 مدیرِ مسئول یعنی شهید بهشتی!
Join 🔜 @secretcam 🏃♀
انقلاب اسلامی اتفاق قرن.pdf
454.8K
─━━━⊱🇮🇷⊰━━━─
🔖فیش منبر کوتاه🔖
#دهه_فجر
🔻موضوع 👇
🔸انقلاب اسلامی اتفاق قرن
✍دانلود فــــیــــــش منبر و مرثیه👇
╭┅─────────┅╮
🌺 @fishemenbar
╰┅─────────┅╯
🔴 تعبیر تند رهبر انقلاب در باره منتقدین انتخابات
♦️ روز چهارشنبه رهبر فرزانه انقلاب در دیدار با گروهی از مردم در وصف حال تخریب گران انتخابات که خودشان با انتخابات به جایی رسیده اند، آیات مربوط به منافقین را در سوره نور قرائت فرمودند.
🔸وَإِن يَكُن لَّهُمُ الْحَقُّ يَأْتُوا إِلَيْهِ مُذْعِنِينَ
ﻭﻟﻲ ﺍﮔﺮ [ ﺑﻔﻬﻤﻨﺪ ﻛﻪ ] ﺩﺍﻭﺭﻱ ﺣﻖ ﺑﻪ ﺳﻮﺩ ﺁﻧﺎﻥ ﻣﻰ ﺑﺎﺷﺪ ، ﻣﻄﻴﻌﺎﻧﻪ ﺑﻪ ﺳﻮﻱ ﺁﻥ ﺁﻳﻨﺪ .(٤٩)
🔹أَفِي قُلُوبِهِم مَّرَضٌ أَمِ ارْتَابُوا أَمْ يَخَافُونَ أَن يَحِيفَ اللَّهُ عَلَيْهِمْ وَرَسُولُهُ بَلْ أُولَٰئِكَ هُمُ الظَّالِمُونَ
ﺁﻳﺎ ﺩﺭ ﺩﻝ ﻫﺎﻳﺸﺎﻥ ﺑﻴﻤﺎﺭﻱ [ ﻧﻔﺎﻕ ] ﺍﺳﺖ ﻳﺎ [ ﺩﺭ ﺩﻳﻦ ﺧﺪﺍ ]ﺷﻚ ﻛﺮﺩﻩ ﺍﻧﺪ ﻳﺎ ﻣﻰ ﺗﺮﺳﻨﺪ ﻛﻪ ﺧﺪﺍ ﻭ ﭘﻴﺎﻣﺒﺮﺵ ﺑﺮ ﺁﻧﺎﻥ ﺳﺘﻢ ﻛﻨﺪ ؟ [ ﭼﻨﻴﻦ ﻧﻴﺴﺖ ]ﺑﻠﻜﻪ ﺍﻳﻨﺎﻥ ﺧﻮﺩ ﺳﺘﻤﻜﺎﺭﻧﺪ .(٥٠)
♦️متن بیان حضرت آقا:
انتخابات در کشور ما انتخابات سالمی است؛ من تعجّب میکنم از بعضیها که خودشان به وسیلهی انتخابات به یک جایی رسیدهاند، همینها انتخابات را زیر سؤال میبرند؛ چطور آن وقتی که انتخابات به نفع شما است، صحیح و متقن است، امّا آنجایی که به نفع شما نیست، انتخابات میشود خراب؟ وَ اِن یَکُن لَهُمُ الحَقُّ یَأتوا اِلَیهِ مُذعِنین؛ قرآن میگوید اگر در قضاوت، حق طرف آنها شد، قبول میکنند قضاوت را، اگر طرف آنها نشد، قبول نمیکنند؛ بعد میفرماید: «اَ فی قُلوبِهِم مَرَض»؟ در دل اینها مرض هست؟
🆔 @eisavim
♦️حکمت دروس معارف در دانشگاه
حجتالاسلام والمسلمین دکتر محمود قیومزاده، استاد تمام گروه معارف
به نظر میرسد که حکمت ارائه دروس معارف اسلامی در دانشگاهها نمیتواند آموزش صرف و انتقال مفاهیم خاص دینی باشد؛ چرا که جنبه پرورشی و تربیتی این دروس بسیار قویتر از جنبه آموزشی است. اما پرورش و تربیت بدون علم و تحصیل مفاهیم و داشتن دانش و بنیان فکری، بیپایه و اساس است؛ پس باید گفت: اصل در هویتسازی دینی و شخصیت اسلامی و بسترسازی تربیت دین است ولی هویتسازی بیریشه مدنظر نیست بلکه هویتی برخاسته از آموزشی درست و بینشی منطقی و عقلی است. پس برای هدف اساسی و هویتسازی دینی باید آموزش صحیح و کامل هم داشت و جهت تحقق این هدف متغیرهای مختلفی دخیل هستند؛ از جمله:
یک: انتخاب استاد مناسب این دروس؛
دو: انتخاب متن خوب و قوی؛
سه: نحوه ارائه دروس؛
چهار: جذابیت کلاس و جغرافیای آن و نورپردازی و یا نکات سلیقهای در طراحی آن؛
پنج: موقعیت تهاجمی دفاعی ارائه دهنده این دروس یا موقعیت انصاف، همکاری، همراهی و اقناعی استاد؛
شش: تلقی دانشجو و توقع او از دروس معارف اسلامی و هدفی که دنبال می کند