eitaa logo
کانال ائمه جماعت
1.7هزار دنبال‌کننده
2.7هزار عکس
1.9هزار ویدیو
2.9هزار فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
چرا قم حرم اهل بیت (ع) شد ؟ - حجت الاسلام عالی.mp3
10.89M
🎙 #فایل_صوتی کوتاه چرا قم حرم اهل بیت (علیهم السلام) شد؟! 🔰حضرت معصومه(ع) 🔰 #استاد_عالی ┄┅═✧❁🌷یازهرا🌷❁✧═┅┄ به مناسبت وفات جانسوز حضرت معصومه (سلام الله علیها) 🆔 @pedarefetneh 🔜 #پدرفتنه 🆔 @pedarefetneh 🔜 #پدرفتنه
جملات طلایی از رهبر انقلاب درباره دانشجو در آستانه فرارسیدن «روز دانشجو»، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR بیست جمله‌ی برگزیده از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را در این‌باره، منتشر کرد: * بنده دلم می‌خواهد این جوانان ما شما دانشجویان؛ چه دختر، چه پسر و حتّی دانش‌آموزان مدارس، روی ریزترین پدیده‌های سیاسی دنیا فکر کنید و تحلیل بدهید. ۱۳۷۲/۰۸/۱۲ * عزیزان من! رابطه با خدا را جدّی بگیرید. شما جوانید؛ به آن اهمیت بدهید، با خدا حرف بزنید، از خدا بخواهید. مناجات، نماز، نماز با حال و با توجّه، برای شما خیلی لازم است. مبادا اینها را به حاشیه برانید. ۱۳۷۷/۰۲/۲۲ * دانشگاه باید بتواند یک جنبش نرم‌افزاریِ همه‌جانبه و عمیق در اختیار این کشور و این ملت بگذارد تا کسانی که اهل کار و تلاش هستند، با پیشنهادها و با قالبها و نوآوریهای علمیِ خودی بتوانند بنای حقیقی یک جامعه آباد و عادلانه مبتنی بر تفکّرات و ارزشهای اسلامی را بالا ببرند. ۱۳۷۹/۱۲/۰۹ * برداشت و توقّع بنده و نظام اسلامی از جماعت دانشجو این است که فکر می‌کنیم دانشجو یک روشنفکر تمام عیارِ مسلمان است؛ متدیّن است. ۱۳۸۱/۰۹/۰۷ * من می‌خواهم غالب یا بیش از غالب بدنه دانشجویی کشور، مجموعه‌ای متعهّد و دارای احساس مسؤولیت نسبت به آرمانهای دانشجویی باشند. یکی از این آرمانها مسأله علم است؛ دومی عدالتخواهی است و آرمان سوم، آزاداندیشی و آزادیخواهی است. ۱۳۸۲/۰۸/۱۵ * در زمینه عدالتخواهی، می‌توانید قانون اساسی را مطالعه کنید و ببینید اگر ما بخواهیم عدالت اجتماعی را با همان مفهوم متعارفی که همه می‌فهمیم، تحقّق ببخشیم، باید از کدام دستگاهها چه توقّعهایی داشته باشیم. ۱۳۸۲/۰۸/۱۵ * نباید به‌طور دائم در عرصه‌ی تجربه و ترجمه - علم ترجمه‌ای، حتّی فکر ترجمه‌ای، ایده و مکتب و ایدئولوژی و اقتصاد و سیاست ترجمه‌ای - بمانیم؛ زیرا این ننگ است برای انسان که از خرد، سنجش، تحلیل و درک و فهم خود استفاده نکند ۱۳۸۲/۰۹/۲۶ * انتظار من از شما جوانها و اساتید این است. تولید علم کنید. به سراغ مرزهای دانش بروید. فکر کنید. کار کنید. با کار و تلاش می‌شود از مرزهایی که امروز دانش دارد، عبور کرد. ۱۳۸۳/۰۴/۱۷ * سیاست زدگی و سیاست بازی به هیچ وجه مورد تأیید نیست اما سیاست گری و و برخوردار شدن از قدرت فهم و تحلیل سیاسی، نیاز مبرم دانشجویان و دانشگاههاست. ۱۳۸۵/۰۷/۲۵ * مظهر شهامت و سرعت عملِ ملت ایران دانشجویان بودند؛ آن هم دانشجویانی که پیرو خطّ امام بودند، نه دانشجوی وابسته به فلان حزب سیاسی یا فلان تشکیلات گوناگون و بی‌ایمان؛ نه، دانشجویی که خطِّ امام را قبول داشت و به آن مؤمن بود. ۱۳۸۶/۰۸/۰۹ * فرق شمای جوان و دانشجو و صادق و پاکیزه‌دل، با یک آدم سیاسی‌کار باید در همین باشد؛ حرفتان را صریح بزنید؛ آنچه را که میزنید، از دل بزنید؛ و اگر چنانچه معلوم شد که اشتباه است، سریع پس بگیرید؛ راحت. این، به نظر من یکی از بهترین شاخصه‌های دانشجوئی است. ۱۳۸۷/۰۷/۰۷ * جنبش دانشجوئی در کشور ما در تاریخِ ثبت شده و شناخته شده‌ی خود، همیشه ضد استکبار، ضد سلطه، ضد استبداد، ضد اختناق و بشدت عدالتخواه بوده است. ۱۳۸۷/۰۹/۲۴ پیوندهای مرتبطپیشخوانپیشخواننسخه قابل چاپنسخه قابل چاپ۱۳۹۲/۰۹/۱۶ جملات طلایی از رهبر انقلاب درباره دانشجو در آستانه فرارسیدن «روز دانشجو»، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR بیست جمله‌ی برگزیده از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را در این‌باره، منتشر کرد: * بنده دلم می‌خواهد این جوانان ما شما دانشجویان؛ چه دختر، چه پسر و حتّی دانش‌آموزان مدارس، روی ریزترین پدیده‌های سیاسی دنیا فکر کنید و تحلیل بدهید. ۱۳۷۲/۰۸/۱۲ * عزیزان من! رابطه با خدا را جدّی بگیرید. شما جوانید؛ به آن اهمیت بدهید، با خدا حرف بزنید، از خدا بخواهید. مناجات، نماز، نماز با حال و با توجّه، برای شما خیلی لازم است. مبادا اینها را به حاشیه برانید. ۱۳۷۷/۰۲/۲۲ * دانشگاه باید بتواند یک جنبش نرم‌افزاریِ همه‌جانبه و عمیق در اختیار این کشور و این ملت بگذارد تا کسانی که اهل کار و تلاش هستند، با پیشنهادها و با قالبها و نوآوریهای علمیِ خودی بتوانند بنای حقیقی یک جامعه آباد و عادلانه مبتنی بر تفکّرات و ارزشهای اسلامی را بالا ببرند. ۱۳۷۹/۱۲/۰۹ * برداشت و توقّع بنده و نظام اسلامی از جماعت دانشجو این است که فکر می‌کنیم دانشجو یک روشنفکر تمام عیارِ مسلمان است؛ متدیّن است. ۱۳۸۱/۰۹/۰۷ * من می‌خواهم غالب یا بیش از غالب بدنه دانشجویی کشور، مجموعه‌ای متعهّد و دارای احساس مسؤولیت نسبت به آرمانهای دانشجویی باشند. یکی از این آرمانها مسأله علم است؛ دومی عدالتخواهی است و آرمان سوم، آزاداندیشی و آزادیخواهی است. ۱۳۸۲/۰۸/۱۵
* در زمینه عدالتخواهی، می‌توانید قانون اساسی را مطالعه کنید و ببینید اگر ما بخواهیم عدالت اجتماعی را با همان مفهوم متعارفی که همه می‌فهمیم، تحقّق ببخشیم، باید از کدام دستگاهها چه توقّعهایی داشته باشیم. ۱۳۸۲/۰۸/۱۵ * نباید به‌طور دائم در عرصه‌ی تجربه و ترجمه - علم ترجمه‌ای، حتّی فکر ترجمه‌ای، ایده و مکتب و ایدئولوژی و اقتصاد و سیاست ترجمه‌ای - بمانیم؛ زیرا این ننگ است برای انسان که از خرد، سنجش، تحلیل و درک و فهم خود استفاده نکند ۱۳۸۲/۰۹/۲۶ * انتظار من از شما جوانها و اساتید این است. تولید علم کنید. به سراغ مرزهای دانش بروید. فکر کنید. کار کنید. با کار و تلاش می‌شود از مرزهایی که امروز دانش دارد، عبور کرد. ۱۳۸۳/۰۴/۱۷ * سیاست زدگی و سیاست بازی به هیچ وجه مورد تأیید نیست اما سیاست گری و برخوردار شدن از قدرت فهم و تحلیل سیاسی، نیاز مبرم دانشجویان و دانشگاههاست. ۱۳۸۵/۰۷/۲۵ * مظهر شهامت و سرعت عملِ ملت ایران دانشجویان بودند؛ آن هم دانشجویانی که پیرو خطّ امام بودند، نه دانشجوی وابسته به فلان حزب سیاسی یا فلان تشکیلات گوناگون و بی‌ایمان؛ نه، دانشجویی که خطِّ امام را قبول داشت و به آن مؤمن بود. ۱۳۸۶/۰۸/۰۹ * فرق شمای جوان و دانشجو و صادق و پاکیزه‌دل، با یک آدم سیاسی‌کار باید در همین باشد؛ حرفتان را صریح بزنید؛ آنچه را که میزنید، از دل بزنید؛ و اگر چنانچه معلوم شد که اشتباه است، سریع پس بگیرید؛ راحت. این، به نظر من یکی از بهترین شاخصه‌های دانشجوئی است. ۱۳۸۷/۰۷/۰۷ * جنبش دانشجوئی در کشور ما در تاریخِ ثبت شده و شناخته شده‌ی خود، همیشه ضد استکبار، ضد سلطه، ضد استبداد، ضد اختناق و بشدت عدالتخواه بوده است. ۱۳۸۷/۰۹/۲۴ * این برداشت من از جنبش دانشجوئی و نگاه من به جنبش دانشجوئی است: ضد استکباری، ضد فساد، ضد اشرافیگری، ضد حاکمیت تجمل‌گرایانه و زورگویانه، ضد گرایشهای انحرافی؛ اینها خصوصیات جنبش دانشجوئی است. ۱۳۸۷/۰۹/۲۴ * تشکل‌های دانشجوئی فرصتی هم برای دانشجو ایجاد میکند برای کار دسته‌جمعی. و من به کار دسته‌جمعی اعتقاد دارم و این را یک نیاز دانشجو میدانم؛ کسب مهارتهای گوناگون؛ مهارتهای سیاسی، اجتماعی. ۱۳۸۷/۰۹/۲۴ * از دانشگاه همیشه و در همه جا این انتظار هست که محل جوشش و اوج دو جریان حیاتی در کشور باشد: اول، جریان علم و تحقیق؛ دوم، جریان آرمان‌گرایی‌ها و آرمان‌خواهی‌ها و هدفگذاری‌های سیاسی و اجتماعی. ۱۳۸۷/۰۹/۲۴ * در جنگ نرم، شما جوانهای دانشجو، افسران جوان این جبهه‌‌‌‌‌‌‌‌‌اید... افسر جوان تو صحنه است؛ هم به دستور عمل میکند، هم صحنه را درست می‌‌‌‌‌‌‌‌‌بینید؛ با جسم خود و جان خود صحنه را می‌‌‌‌‌‌‌‌‌آزماید. لذا اینها افسران جوانند؛ دانشجو نقشش این است. ۱۳۸۸/۰۶/۰۸ * در زمینه‌ی مسائل علمی باید دنبال قله بود؛ که این، توجه شما را به درس خواندن و خوب درس خواندن باید نتیجه بدهد. ۱۳۹۱/۰۵/۱۶ * سطح معرفت را بالا ببرید. با قرآن، با نوشتجات مرحوم شهید مطهری، با نوشتجات فضلای بزرگی که خوشبختانه امروز در حوزه‌های علمیه حضور دارند، آشنا شوید. ۱۳۹۱/۰۵/۱۶ * باید همت شما این باشد که در دنیا به وضعی برسیم که اگر کسی بخواهد به تازه‌های علمی دست پیدا کند، مجبور باشد زبان فارسی یاد بگیرد. ۱۳۹۱/۰۷/۲۲ * من همه‌ی دانشجویان را به «دانشجویی» به معنای واقعی کلمه - یعنی دنبال علم رفتن - و به فعالیتهای متناسب با دانشجوئی دعوت میکنم؛ چه فعالیتهای اجتماعی، چه فعالیتهای سیاسی. ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
⃣ 🔻شطرنج باز حرفه ای 4⃣ 🔸مهمترین هدف آمریکا، تغییر نظام سیاسی ایران از غرب ستیز به . برای این منظور مهم ترین راهبرد او از دولت دوم احمدی نژاد تا کنون بویژه در دولت تدبیر و امید، راهبرد بوده است. یعنی عناصر کارکشته غربگرا چنان در لایه های تصمیم سازی و تصمیم گیری نظام نفوذ می کنند و مشورتهای غلط حرفه ای می دهند و تصمیمات غلط حرفه ای می گیرند تا ملت و حکومت به این باور برسند که جز سازش با نظام سلطه راهی برای ادامه حیات وجود ندارد. 🔰 این پروژه در پوشش اعتراضات بنزینی، قرار بود در پنج گام محقق شود: 🔺 گام اول) ایجاد التهابات اجتماعی و شورشهای خیابانی. در این زمینه کافی است فقط به برخی اقدامات دولت غربگرای روحانی دقت کنید: 🔴 سخنان ساختار شکنانه رییس جمهور در یزد در چند محور: ۱_ تضعیف شورای نگهبان: " لااقل اجازه بدید مردم رنگ لباسشون را خودشون انتخاب بکنند!!" ۲_ حمله به سپاه پاسداران:" اینکه اسلحه داشته باشی، پول داشته باشی، روزنامه و رسانه هم داشته باشی، حتماً فساد میآورد." فراموش نمی کنیم که حسن روحانی در بازدید از ارتش با کنایه گفت:" خوبی شما ارتشیها این است که در سیاست دخالت نمی کنید!!!" هاشمی رفسنجانی در خاطراتش از مخالفت اساسی و دیرینه روحانی با سپاه مطالب جالبی نقل می کند. ۳_ زنده کردن نام یاغی و طاغی انقلاب، محمد خاتمی در سخنرانی یزد ۴_داستان مشکوک گرانی بدون اطلاع قبلی بنزین دقیقاً در شب میلاد پیامبر اعظم و امام صادق (علیهماالسلام) بدون پیوست امنیتی و آمادگی نیروهای انتظامی و بعد اظهار بی اطلاعی!!! جالبتر اینکه ایشان دو روز بعد از آشوبها می گوید:" من توقع خرابیهای بیشتری داشتم!!" و شاید به همین امید بود که در خلال اغتشاشات کد می دهد که " دوربینهای امنیتی ما از فاصله دور پلاک خودرو و چهره اشخاص را شناسایی و ثبت می کند!!!" 🔺 گام دوم): اقدام مجلس به تصویب طرحهای دو یا سه فوریتی برای بازگرداندن قیمت بنزین به قبل. در این زمینه متأسفانه هر دو طیف _به اصطلاح_ اصولگرا و اصلاح طلب درصدد بودند که با ارائه و تصویب طرح خود، خود را ناجی ملت معرفی کنند!!! که اگر این طرحها تصویب میشد عده ای از نمایندگان مجلس و وزرای دولت و چه بسا شخص رییس جمهور، تهدید به استعفا می کردند و مقدمات یک جنگ داخلی فراهم میشد. ♦️ در همین راستا استفاده فراوان رییس جمهور ، سخنگوی دولت و وزرا در این چند ماهه اخیر از ترکیب " با نظر مقام معظم رهبری" افکار عمومی را آماده کردند تا بار منفی تصمیمات اشتباه و شوک ناگهانی اقتصادی خود را بر دوش ایشان بیاندازند. کاری که طبق نصّ برخی زیارتنامه ها روش مرسومی علیه اهل بیت (علیهم السلام) بوده :" و حَمَلوا النّاسَ علی اَکتافِ آلِ محمّد : بار نارضایتی مردم را بر دوش خاندان پیامبر انداختند" ، در این موقعیت رهبری اگر موضع علیه تصمیم سران بگیرد، یک بحران درست می شود و اگر حمایت کند ولو مشروط و گذرا، قطعاً عوارضی دارد؛ از جمله کاهش موقت محبوبیت رهبری، دچار تردید شدن طیفی از انقلابیون متوسط الفکر و ... 🔺 گام سوم) : القاء ناکارآمدی نظام در ابعاد ساختاری و سیاسی و تلاش برای تغییر قانون اساسی و برگزاری رفراندوم تغییر نظام. در این رابطه نیز می توانید فقط اتفاقات زیر را هوشمندانه کنار هم بگذارید و تقاطع گیری کنید: ۱. ضربه کاری دولت به اقتصاد ؛ از جمله: 🔹تعطیلی تولید و بسیاری از کارخانه ها 🔹مزخرف خواندن مسکن مهر بارها از طرف روحانی و آخوندی وزیر سابق مسکن 🔹دستور روحانی به سیف_ رییس بانک مرکزی _ مبنی بر تزریق ۱۸ میلیارد دلار از ذخائر ارزی و ۸۰ تن طلای دولت به بازار ارز و طلا به بهاته کنترل قیمت همزمان با تاریخهای اعلام شده از سوی ترامپ برای تحریم ارزی( ۲۵ مرداد۱۳۹۶ ) و تحریم طلا ( ۲۸ آبان ۹۶) که عامل اغتشاشات دیماه ۱۳۹۶ شد. آقای سیف می گوید: من به روحانی گفتم با این دستور اشتباه شما ذخایر بانک مرکزی خالی میشود و او در جواب گفت: نگران نباشید شما در بهترین وضعیت ارزی و ذخیره ای هستید!!!! یا در جواب احمد عراقچی_معاون ارزی دستگیر شده بانک مرکزی_ که نسبت به عواقب این تصمیم غلط اعتراض دارد میگوید: این داعشیهای بانک مرکزی را به من معرفی کنید تا همه شان را بیرون بریزم!! ۲. کند کردن و تقریباً متوقّف کردن قطار تولید علم در دوران روحانی به تصریح رهبر معظم انقلاب. 🆔 @mahdavi_arfae
⃣ 🔺 شطرنج باز حرفه ای5⃣ ۳. تضعیف قدرت اطلاعاتی کشور با اقداماتی؛ نظیر: 🔹انتخاب شخصی برای وزارت لطلاعات که به تصریح خودش، هیچ سررشته ای در این امر ندارد و وقتی ناتوانی خود برای تصدی این گلوگاه امنیت نظام را به رییس جمهور امنیتی!! اعلام می کند در پاسخ میشنود:" که از شما بعیده این حرف! شما که از ذرّیه حضرت زهرا سلام الله علیها هستید و مادرتان فاطمه پشتیبان شما است چرا نگرانید؟!!!!!" 🔹تقریبا در این دولت به اندازه تمام دوره های پیشین انقلاب و شاید هم بیشتر از ان، جاسوس و نفوذی در سطوح عالیه دولتی و بستگان نزدیک آنان شناسایی و دستگیر شدند ولی تقریبا دولت از تمام جاسوسان و نفوذیهای دستگیر شده با قدرت دفاع کرد و برای آزادی شان وکلای بسیار کارکشته را استخدام نمود‌. ماجرای جیسون رضاییان یکی از صدها نمونه این واقعیت تلخ بود که در سریال به ان پرداخته شد و البته مورد اعتراض اعوان و انصار دولت از علی مطهری و پزشکیان و .... قرار گرفت. 🖍 لازم به ذکر است اکثر این شناسایی ها و دستگیریها کار سربازان گمنام امام زمان ارواحنافداه در بود و اکثرا با برخوردهای تند شخص رییس جمهور هم مواجه شد. ۴ نفر از ۶ نفر عضو تیم اقای ظریف در مذاکرات، جاسوس از آب درآمدند! دانیال زاده _دیگر نفوذی دستگیر شده_ جاسوس غرب در اتاق سرّی اقتصادی ریاست جمهوری بود که سرّی ترین اطلاعات را به جک استراو انگلیسی داد. و... هم اکنون جامعه انقلابی بی صبرانه منتظر انتشار اعترافات است که به سرپنجه اطلاعات سپاه دستگیر و ظاهرا رعب و وحشت را بر تن و روان خیلیها که با او همکاری کرده اند، انداخته است. فقط یک قطعه فیلم از او را در پیوست 1⃣ همین نوشتار می توانید ببینید. جالب است که در این وضعیت، جریان نفوذ با همکاری برخی وکیل الدوله ها با دستپاچگی قانون ممنوعیت برگزاری علنی دادگاههای مفسدین اقتصادی را تصویب می کند.... ادامه دارد...... @mahdavi_arfae
از امامت تا نیابت.mp3
32.05M
* از امامت تا نیابت * امام عسکری (علیه السلام) استراتژیست بزرگ * نقش امام عسکری(علیه السلام) در تقویت ارتباط شیعه و نهاد امامت * حجت الاسلام مهدوی ارفع *حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) *بسیار مهم... #رسانه_باشید @mahdavi_arfae
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پشت پرده آخوندی که از حکومت جداشد!! #طلاب_انقلابی @TollabEnghelabi https://eitaa.com/TollabEnghelabi
🔮🔹۱. استخاره عبارت است از آن كه انسان در كارى كه قصد انجام آن را دارد از خداوند بخواهد كه او را به آنچه خير و صلاح اوست اعم از انجام فعل يا ترك آن راهنمايى كند. 🔮🔹۲. استخاره براى رفع ترديد است نه براى پيشگويى و آينده  نگرى مانند قبولى امتحان، رسيدن به حاجت، خوب شدن مريض و ... 🔮🔹۳. استخاره در كارهاى مباح است نه در كارهاى واجب و حرام و مكروه. 🔮🔹۴. استخاره بعد از فكر و مشورت كردن است. 🔮🔹۵. عمل كردن به نتيجه استخاره واجب نيست، گر چه بهتر است بر خلاف آن عمل نشود. 🔮🔹۶. تجديد استخاره صحيح نيست مگر اين كه مدت قابل ملاحظه اى بگذرد و يا شرايط استخاره تغيير كند. 🔮🔹۷. استخاره آدابى دارد همچون وضو داشتن هنگام استخاره، رو به قبله بودن، سخن نگفتن در بين استخاره، استخاره در زمان و مكان مقدس مانند روز جمعه و مسجد و مشاهد مشرفه و ... @TollabEnghelabi https://eitaa.com/TollabEnghelabi
‼️ با تانک مسافرکشی نکنید! 📦 بسته جامع آموزش نشریه دانشجویی سامانه کالک 📋 سند عملیاتی| آموزش صفر تا صد یک نشریه دانشجویی؛ از چرایی تا صفحه‌آرایی 📲 kalk.ir/doc/18/ 🖥 کالک TV| موشن گرافیک آموزشی تولید و انتشار نشریه دانشجویی قسمت اول: 📲 tv.kalk.ir/86/ قسمت دوم: 📲 tv.kalk.ir/87/ 📖 مدرسه کالک| مجموعه کارگاه‌ نشریه دانشجویی کارگاه اول: کلیات، ضرورت و محتوا 📲 madrese.kalk.ir/course/31/ کارگاه دوم: طراحی و صفحه‌آرایی با ایندیزاین 📲 madrese.kalk.ir/course/37/ 🔖 کالک تجربیات| مجموعه تجربیات دانشگاه‌های کشور در انتشار نشریه 📲 b2n.ir/nashriekalk1/ 🎁 هدیه مسئولیت| پک هدیه مسئول رسانه کالک با موضوع نشریه 📲 resaneh.kalk.ir/blog-2/ 💻 بسته پشتیبان| نرم‌افزار جامع آموزش نشریه دانشجویی 📲 kalk.ir/doc/package/1046/ 📔 یک تجربه خاص| نشریه انعکاس؛ ویژه‌نامه بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر برای کرسی‌های آزاداندیشی 📲 kalk.ir/doc/package/817/ 📘 و چگونه با تانک مسافرکشی نکنیم؟ بسته نشریات دانشجویی 📲 kalk.ir/doc/package/1098/ 🎓 کالک؛ سامانه جامع مدیریت تشکل‌های دانشجویی ➕ @kalk_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💠در عالم رؤیا، مرحوم میرزای قمی رحمة الله عليه را دیده بود از او پرسید: آيا حضرت معصومه علیها سلام اهل قم را شفاعت خواهد کرد؟ میرزا نگاه تندي كرد! چه گفتی؟! حاج شيخ عباس قمي سؤالش را تکرار کرد. ميرزا با تندي گفت: يا شیخ! تو ديگر چرا چنین سؤالی می کنی؟ شفاعت اهل قم كه با من است خانم تمام شعیان را شفاعت خواهد کرد! ▪️ #يا_فاطمه_اشفعي_لنا_في_الجنة او كه امام صادق ما دوباره اش فرمود: تَدْخُلُ بِشَفاعَتِها شيعَتِيَ الْجَنَّةَ بِاَجْمَعِهِم ▪️ ساعت١٣ - شبستان بزرگ امام خميني رحمة الله عليه به شوق ديدارتان #سمت_خدا #نجم_الدين_شريعتي #قم #كريمه_اهل_بيت #حضرت_معصومه_سلام_الله_علیها 🆔 @pedarefetneh 🔜 #پدرفتنه 🆔 @pedarefetneh 🔜 #پدرفتنه
مداحی آنلاین - خادم حرم حضرت معصومه - حجت الاسلام مومنی.mp3
1.51M
🏴 #وفات_حضرت_فاطمه_معصومه ♨️خادم حرم حضرت معصومه(س) 👌 #سخنرانی بسیار شنیدنی 🎤حجت الاسلام #مومنی 📡حداقل برای یک☝️نفر ارسال کنید. 🔴بهترین سخنرانی های روز ♨️ @Maddahionlin 👈
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر معظم انقلاب: 🔹یک نکته‌ی مهم را من در مورد دانشگاه بگویم که فراموش نشود؛ و آن [این است] که دانشگاه محلّ دانش است. 🔹معنای این حرفهایی که ما زدیم، این نیست که دانشگاه دیگر محل دانش نیست [و فقط] محلّ فعّالیّت سیاسی است؛ نه، رکن اساسی دانشگاه، دانش است. 🔹یعنی چه؟ یعنی در دانشگاه باید هم عالِم تولید بشود، هم علم تولید بشود، هم عِالم و علم جهت درست پیدا کند؛ این سه نکته‌‌ی اساسی در دانشگاه باید باشد. کانال طنز «دکترسلام»: @Drsalaam
نقدی بر اظهارات اخیر جناب آقای 🗣 حجت الاسلام محمدجواد فاضل لنکرانی: «ریشه همه اختلافات ما با آمریکا در قضیه رژیم صهیونیستی است و اگر ایران سر سوزنی در مورد اسرائیل کوتاه بیاید همه مشکلات حل می‌شود و همه مسائل دیگر از جمله موشکی و بمب اتم و انرژی اتمی بهانه های واهی در دست آمریکا است».(رسانیوز - کد خبر: ۶۲۹۴۱۲) 💥ملاحظه: هرچند روشن است که این جملات با نیت پاک و صادقانه از جانب آقای فاضل لنکرانی ایراد شده است، اما با تأملی عمیق می توان دریافت که سخن ایشان آنچنان صحیح و دقیق به نظر نمی رسد و اشکال/اشکالات جدی بدان وارد می باشد. ❇️ پاسخ نقضی: ۱. براستی آیا «ترکیه» و اسرائیل مشکل و اختلاف خاصی با یکدیگر دارند؟ پیش تر هم عرض کرده بودم که صرف نظر از مواضع غیرصادقانه و ریاکارانه ی اردوغان علیه اسرائیل، روابط این دو در سطح در اصطلاح «استراتژیک» تعریف و گنجانده می شود. پس چگونه است که ترکیه از جانب آمریکا مورد فشار و تحریم قرار می گیرد؟ یا چرا اروپایی ها مکررا از خجالت ترکیه در می آیند؟ و یا چرا آمریکایی ها در ماجرای کودتای ۲۰۱۶ علیه دولت ترکیه، آن طور نقش آفرینی می کنند؟ ۲. آیا «رژیم پهلوی» و اسرائیل مشکل و اختلاف خاصی با یکدیگر داشتند؟ واضح و لایح است که خیر! پس چگونه است که ایران در زمان پهلوی به واسطه ی آمریکایی ها و عمّال داخلی اش، تا سطح یکی از عقب مانده ترین ممالک آن روز دنیا پایین نگه داشته شده بود؟ ❇️ پاسخ حلی: اجمالا آنکه: طبق راهبرد کلان ترسیم شده ی آمریکا برای منطقه ی ما، «هیچ کشوری» در منطقه ی در اصطلاح خاورمیانه حق ندارد که از رژیم صهیونیستی قوی تر باشد؛ حتی اگر آن کشور دوست و شریک استراتژیک اسرائیل هم بشمار آید. توضیح آنکه: کنگره ی آمریکا در سال ۲۰۰۸ قانونی را تصویب می کند که به موجب آن، قوه ی مجریه ی آمریکا موظف است که دائما کشورهای منطقه را رصد کند و اجازه ندهد که توان هیچ کشوری از اسرائیل فراتر رود. مصوبه ی مذکور، یک قانون «عام» محسوب شده و «تمام» حکومت های دشمن و دوست را شامل می شود. نقل از: کانال ابرشاگرد @TollabEnghelabi https://eitaa.com/TollabEnghelabi
🔴به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو ♦️ بعد از كودتاي 28 مرداد 1332، رژيم شاه كه توانسته بود با كمك اربابان بر اريكه قدرت بازگردد، درصدد برآمد تا پايه هاي حكومت خود را تثبيت كند، اما غافل از اين كه مردم در اولين فرصت، خشم و انزجار خويش را نشان خواهند داد. ♦️ سه ماه و نيم بعد از کودتاه، نيكسون معاون رييس جمهور آمريكا، راهي ايران گرديد تا نتيجه سرمايه گذاري 21 ميليون دلاري سازمان جاسوسي سيا را كه در راه كودتا و سرنگوني دولت مصدق هزينه كرده بود، از نزديك مشاهده كند. ♦️ در اعتراض به اين سفر، دانشجويان دانشگاههاي تهران، تظاهرات پرشوري عليه رژيمِ شاه برپا كردند كه اين اعتراضات در روز پانزدهم آذر، به خارج از دانشگاه كشيده شد. ♦️ صبح روز 16 آذر 1332، گارد شاهنشاهي وارد صحن دانشگاه شد تا فرياد مخالفان را در گلو خفه كند. به دنبال آن، سه نفر از دانشجويان معترض به نامهاي: مصطفي بزرگ نيا، احمد قندچي و مهدي شريعت رضوي را به شهادت رساندند. ♦️ رژيم، در روز بعد بدون توجه به اين جنايت، دكتراي افتخاري حقوق را در اين دانشگاه به نيكسون اعطا كرد. 🆔 @eisavim
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبرانقلاب:گفتمان انقلاب باید در دانشگاه غلبه پیدا کند 🔹در دفاع از نظام اسلامی،صریح باشید وقتی چیزی بصورت گفتمان عمومی درآمد، مسئولین هم در همان جهت حرکت میکنند. ✅ @Rajanews
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 موشن گرافیک| سه قطره خون 🔹روایت شهادت سه دانشجو در جنایت ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ در دانشگاه تهران توسط رژیم پهلوی ✅ @Rajanews
خطر نفوذ.pdf
3.14M
🔰 کتاب "خطر نفوذ" 📌بررسی پروژه برنامه ریزی شده نفوذ دشمن از دیدگاه مقام معظم رهبری ✍ مؤلف: محمد رستمی 📕 کتاب نفوذ در بیان امام خامنه ای(مدظله العالی)، بسیار خوب گردآوری شده و در حد خود توانسته، با کنکاش و تالیف و یافتن ربط بیانات، ترسیمی هشدار دهنده و بصیرت بخش، از دشمن و نفوذ او و اهدافش ارائه دهد. تردیدی نیست که بصیرت و آگاهی از دشمن و اهدافش، اصلی ترین گام، در امکان دفع خطرات ناشی از اقدامات او است. 📕حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مراحل برنامه دشمن جهت مقابله با انقلاب اسلامی را به ٣ مرحله «براندازی» ، «استحاله» و «نفوذ» تقسیم میکنند که به ترتیب تاریخی رخ داده اند. به عبارت بهتر، مخالفان انقلاب اسلامی از ابتدا سراغ براندازی جمهوری اسامی به روشهای مختلف رفتند اما چون به نتیجه مطلوب دست نیافتند، برای تغییر ماهیت نظام سیاسی کشور سراغ روشهای دیگر که همان استحاله و نفوذ بود، رفتند. در حقیقت فرق روش براندازی با استحاله و نفوذ در شکل آن است اما در محتوا تفاوت مهمی ندارند. در همه این موارد روح و ماهیت و حقیقت انقلاب و جمهوری اسلامی تغییر میکند اما در روش اول، کالبد آن هم از بین میرود؛ در ٢ روش دیگر، کالبد و ظاهر برای مدتی باقی میماند اما اصل دچار دگرگونی میشود. 📕 در این مجموعه جمع آوری شده به نقطه نظرات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در خصوص مسئله خطیر نفـوذ پرداخته شده است. #معرفی_کتاب #نفوذ #خطر_نفوذ #مقام_معظم_رهبری 💠http://eitaa.com/joinchat/3428581380Cfdb28be55a💠
IMG_20191207_192820_247.jpg
8.26M
#اینفوگرافی 🖼🖼🖼 7#_رسالت_دانشجو 👨‍🔬👨‍🔬👨‍🔬 1-تقویت بنیه علمی 2-استقلا سازی کشور از بیگانگان 3-مبارزه با ارتجاع فکری 4-شناخت تاریخچه جنبش دانشجویی 5حفظ ساخت داخلی نظام 6-مراقب از بی محتوا شدن نظام 7-گفتمان سازی 📡📡📡 http://eitaa.com/joinchat/3428581380Cfdb28be55a
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 داستان مصور | فریاد دانشگاه بر سر آمریکا 🔻 رهبر انقلاب: «۱۶ آذر در سال ۳۲ بعد از کودتای ۲۸ مرداد اتفاق افتاد که ناگهان به وسیله‌ی دانشجویان در دانشگاه تهران یک انفجار در فضا به وجود می‌آید. به عنوان اعتراض به آمریکا و به نیکسون که عامل کودتای ۲۸ مرداد بودند. ۱۶ آذر مال دانشجوی ضد نیکسون، ضد آمریکا و ضد سلطه است.»۸۷/۹/۲۴ این، روایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است در پاسداشت ۱۶ آذر، یادبود هرساله‌ی جنبش دانشجویی. ۱۶ آذر، یادآوریِ آن است که «دانشگاه»، اگر لازم باشد «شهید» می‌دهد تا بزم «رابطه» نیکسونها و محمدرضاها را در هر کجای تاریخ به رسوایی بکشد. «فریاد دانشگاه، بر سر آمریکا» روایت کوتاه مصوری است که از سوی بخش تاریخ (درس و عبرت) پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR تقدیم می‌شود. 🏷 #روز_دانشجو 📥 دریافت نسخه چاپی و ارسال نظر👇 http://farsi.khamenei.ir/photo-album?id=44341
🔰 لوح | امید یک کشور 🔻 رهبر انقلاب: دانشجو نیروی مورد #امید یک کشور است، #دانشجو است که میتواند در مقابل مشکلات بِایستد؛ دانشجو، هم جوان است، هم عالم است؛ او است که فردای کشور را باید اداره بکند، او است که باید آگاه باشد تا سنگر ایستادگی را در مقابل زیاده‌خواهان و فرصت‌طلبان و دیگران تقویت بکند، این باید محکم باشد. ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ 🏷 #روز_دانشجو 💻http://eitaa.com/joinchat/3428581380Cfdb28be55a
📌به مناسبت روز #دانشجو 🔸 #دانشگاه ، به منزله مسجد است 📚برگرفته از کتاب #منظومه_جهاد اثر حجت الاسلام راجی 🌐 #سعداء پایگاه نشر آثار #حجت_الاسلام_راجی 🆔 @soada_ir
♦️ویژگی‌های دانشجوی تراز جامعه منتظر در گام دوم انقلاب/ 📣خبرگزاری شبستان، گروه مهدویت و غدیر - : فرا رسیدن 16 آذرماه، روز دانشجو فرصتی را فراهم آورد تا با حجت الاسلام «امیرمحسن عرفان»، کارشناس مباحث مهدوی و مدرس دانشگاه معارف اسلامی درباره «شاخصه شناسی دانشجوی تراز جامعه منتظر از نظرگاه بیانیه گام دوم انقلاب» گفتگویی ترتیب دهیم ♦️درک بیانیه گام دوم انقلاب و نهادینه کردن نگاه تمدنی آن در جامعه منتظر چه ضرورت و الزامی دارد؟ بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری نقشه راه تمدنی انقلاب اسلامی ایران است و مخاطب این بیانیه جوانان کشور هستند. در تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب بشدت نیازمند سه نوع مطالعه هستیم: انتقادی کاربردی برای ارتقای جایگاه این بیانیه و نیز اصلاح سیاست های برآمده از آن، سنخ دوم مطالعات مربوط به فلسفه انقلاب است که باید با روش مطالعاتی بیانیه را مورد مطالعه قرار دهیم و گام سوم مربوط به ارتقای بیانیه است و حتما باید سند راهبردی مطالعه آن تدوین شود. ♦️با توجه به آنکه درک خورشید عظمای ولایت و دولت موعود افق بیانیه گام دوم انقلاب و نسل جوان مخاطب این بیانیه معرفی شده است، دانشجوی تراز جامعه منتظر و زمینه ساز ظهور باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ اولین شاخصه دانشجوی تراز گام دوم انقلاب عبارت است از فرهنگسازی، دانشجوی تراز جامعه منتظر درس، بحث، پایان نامه و رساله اش مبتنی بر هویت متمایز فرهنگی است این هویت، در بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان رسالت برای دانشجو مشخص شده است. برای رسیدن به این شاخصه، دانشجو باید به دنبال هویت سازی علمی در جمهوری اسلامی ایران باشد، هویت علم و دانشی که در انقلاب و جمهوری اسلامی به وجود می آید متمایز از دانش غربی باشد مهمترین دال مرکزی در نظام اسلامی، عبارت است از استقلال علمی دانشی که رهبری هم در بیانیه گام دوم انقلاب به آن اشاره کرده اند. فراتر از این مقام معظم رهبری در بیانیه، جوانان را مخاطب قرار داده و زمینه سازی برای طلوع خورشید ولایت عظمی را خواستار شده اند. این یعنی علم و دانش باید زمینه ساز ظهور باشد، علم و دانش و هویت دانشجوی منتظر باید چنین نقشی را ایفا کند. اما متاسفانه بعضاً بیانیه گام دوم انقلاب با رویکردهای حداقلی، تقلیل داده می شود و مواجهه با آن احساسی است که زیبنده جامعه علمی ما نیست ♦️دانشجوی تراز جامعه منتظر و زمینه ساز ظهور چه ویژگی های دیگری دارد؟ دومین شاخصه این دانشجو عبارت است از مجموعه نگری یا داشتن رویکرد سیستماتیک مبتنی بر بیانیه، این بیانیه نقشه راه تمدنی انقلاب است، این بدان معنا نیست که گفتمان انتظار در گام دوم انقلاب در کنار دیگر گفتمان ها مطرح باشد بلکه باید این گفتمان بر علم و دانش یک دانشجو حاکم باشد به عبارت دیگر، باید روح حاکم بر درس و بحث و افق نگاه دانشجو در هر رشته ای، زمینه سازی ظهور باشد. برای این مهم صرف شرکت در دعای ندبه و زیارت جمکران در سه شنبه شب ها و ... کفایت نمی کند بلکه باید دانشجو در هر رشته ای به نقش خود در زمینه سازی ظهور توجه کند و درصدد ایفای این نقش برآید. این بدان معنا نیست که دانشجویان درس مهدویت را بگذرانند بلکه باید نقش خود را در پازل انتظار زمینه ساز بیابند. ♦️چه ویژگی های دیگری در دانشجو، او را به تراز جامعه منتظر و زمینه ساز درک خورشید ولایت عظمی (ارواحنا فداه) که در بیانیه گام دوم انقلاب آمده است، نزدیک می کند؟ مقام معظم رهبری موانع مهندسی فرهنگی را در بیانیه گام دوم انقلاب بررسی کرده اند لذا یکی از مهمترین شاخصه های دانشجوی تراز منتظر مواجهه با ضدفرهنگ ها در عرصه انتظار است. در تحلیل گفتمان انتظار و آموزه مهدویت برخی جریان های انحرافی دارای برچسب و با چراغ روشن این آموزه را مورد هجمه قرار می دهند مثل بابیت و بهائیت، جریان احمدالحسن و ... . اگر می گوییم دانشجوی تراز جامعه منتظر باید تکاپو داشته باشد صرفاً در مواجهه با جریان های انحرافی تابلودار نیست، فضای علمی دانشگاهی ما مبتلا به دو آسیب بزرگ در تفسیر گفتمان انتظار است این دو آسیب سبب می شود رویکرد دانشجوی ما به گفتمان انتظار صحیح نباشد. برخی جریان های فکری در دانشگاه ها باعث می شود ما عمق بیانیه گام دوم انقلاب را درک نکنیم؛ در جامعه دانشگاهی علمی دو ضدفرهنگ داریم: یکی ترویج سکولار انتظار و دیگر ارائه تفسیر حداقلی از انتظار. دانشجوی تراز جامعه منتظر باید با این دو آسیب مقابله کند، در بیانیه گام دوم انقلاب، نگاه به