eitaa logo
کانال ائمه جماعت
1.8هزار دنبال‌کننده
2.9هزار عکس
2هزار ویدیو
3هزار فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰 بسته‌ی «نقطه سیاه»☝️ 🏴 ویژه‌ی تبیین جنایات منافقین و گرامیداشت ۱۷ هزار شهید ترور ✅ شامل پوستر ‌های با کیفیت اصلی 📰 مثلث دشمن 🔗 https://B2n.ir/a92352 📰 مرد پولادین 🔗 https://B2n.ir/b90580 📰 چراغ های بی فروغ 🔗 https://B2n.ir/y28530 📰 ترور نافرجام 🔗 https://B2n.ir/f86129 💠 جهت دسترسی به تمام پوستر ها وارد صفحه مربوطه شوید: 🔗https://B2n.ir/e31198 ا------------------------------------------------ا 🔰 بازار محتوای جبهه 🗃 جامع ترین بانک محتوایی کنشگری فرهنگی اجتماعی 📍آخرین تولیدات رسانه ای، هنری، گرافیکی و ... برای جهاد تبیین در قالب های: پوستر، اینفوگرافیک، موشن‌گرافیک، مستند، محتوای متنی، نماهنگ، اقلام تبلیغاتی، استوری و ... 🆔 @Jebhemarket_ir 🌐 jebhemarket.ir
🔰 بسته‌ی «نقطه سیاه»☝️ 🏴 ویژه‌ی تبیین جنایات منافقین و گرامیداشت ۱۷ هزار شهید ترور ✅ شامل کلیپ ‌های با کیفیت اصلی 🎞 در میان میدان 🔗 https://B2n.ir/f33632 🎞 منافق خیانت‌کار 🔗 https://B2n.ir/t62392 🎞 هدیه شوم فرقان 🔗 https://B2n.ir/k59132 🎞 آخرین جمله شهید بهشتی... 🔗 https://B2n.ir/y28513 💠 جهت دسترسی به تمام کلیپ ها وارد صفحه مربوطه شوید: 🔗https://B2n.ir/n46759 ا------------------------------------------------ا 🔰 بازار محتوای جبهه 🗃 جامع ترین بانک محتوایی کنشگری فرهنگی اجتماعی 📍آخرین تولیدات رسانه ای، هنری، گرافیکی و ... برای جهاد تبیین در قالب های: پوستر، اینفوگرافیک، موشن‌گرافیک، مستند، محتوای متنی، نماهنگ، اقلام تبلیغاتی، استوری و ... 🆔 @Jebhemarket_ir 🌐 jebhemarket.ir
پخش زنده
فعلا قابلیت پخش زنده در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جلسه نِق‌زن‌ها در دوران شهید رجایی 🔹 ویراست و توئیت به مناسبت ۸شهریور، سالروز شهادت 📚 منبع 👉 _________________________ 🔰 آخرین مواضع و مطالب مهم حجت‌الاسلام راجی را در ویراستی (توئیتر ایرانی) به آدرس ذیل دنبال کنید 🔸 اگر ویراستی دارید / اگر ندارید 💠 اندیشکده راهبردی 🆔 @soada_ir
منبرک جهاد روایت.pdf
117.1K
📝 منبرک بصیرت‌افزایی رســانه‌ای 🔸موضوع: جهاد روایت این منبرک به‌صورت کوتاه به دو شبههٔ رایج پاسخ می‌دهد و به نقش حضرت زینب سلام الله علیها در روایت کربلا می‌پردازد. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🕌 تشکیلات مأذنه👇 🆔 @mazane_org 🌐 www.mazane.org
💻 پاورپوینت جدید تشکیلات مأذنه 📝نام محصول: 🙎‍♂️مخاطب: قشر مذهبی جامعه 📚ایده: انواع محاصره‌ در تاریخ 📡 پیام: در محاصرهٔ تبلیغاتی هستیم! ‼️راهکار: اعتماد نکردن به رسانهٔ دشمن 📝اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام 👇 https://mazane.org/g/36 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🕌 تشکیلات تربیتی رسانه‌ای مأذنه 👇 🆔 @mazane_org 🌐 www.mazane.org
29.61M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 رهبر انقلاب: باید در فضای مجازی حکمرانی قانونمند وجود داشته باشد. اگر فضای مجازی قانونمند شود، تبدیل به فرصت خواهد شد. ۱۴۰۳/۶/۶ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🕌 تشکیلات تربیتی رسانه‌ای مأذنه 👇 🆔 @mazane_org 🌐 www.mazane.org
🔴 واکنش رئیس نهاد به اقدام رئیس دولت 💬 أَنصِف اللَّه وَ أَنصِف النَّاس مِن نَفسِک.. فَإِنَّك إِلاَّ تَفْعَل تَظْلِمْ یکی می‌گوید ؛ عذرخواهی هم می‌کند؛ به دانشگاه دستور عزلش می‌رسد. یکی به مقدسات جامعه می‌کند، اصرار هم می‌کند؛ از دانشگاه مدارا و عدم برخورد خواسته میشود. برای مطالبه‌ی و از خود و نزديکان آغاز کنیم.واکنش حجت الاسلام دکتر مصطفی رستمی؛ رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به برکناری رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی ➖➖➖ ✍ ادمین کانال رسانه انقلابی: در مناظره تلویزیونی علی انتظاری و تقی آزاد ارمکی (📀فیلم و صوت🎧) با موضوع مشارکت سیاسی، دکتر آزاد ارمکی بیشتر با ادبیاتی آلوده به نقد حاکمیت پرداخت و در مقابل دکتر انتظاری با ادبیاتی پاکیزه در چارچوب موضوع بحث شان را مطرح کردند. ♦️اما نکته تنها در کلمه ای بود که دکتر انتظاری در قبال پروژه به کار برد و پس از برنامه نیز از استخدام این کلمه عذرخواهی! نمود،اما آزاد ارمکی بدون هیچ بازخواستی، آزاد و رها هر چه اتهام و نقد غیرمنصفانه را نثار حاکمیت و مردم داشت و رفت. ببینید ♦️حال در این شرایط، اقدام دولت در برکناری دکتر از ریاست دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی،محل اعتراض نخبگان و اعلام تشکیک به شعار و یک بام و دو هوای دولت مستقر شده است. ✅ اینک در پی اقدام مدبرانه و شجاعانه و پدرانه ی حجت الاسلام دکتر رستمی، به عنوان نماینده حاکمیت در دانشگاهها، این وظیفه بسیج اساتید و بسیج دانشجویی ست که از حق و عدالت دفاع کنند.
درددل یک دانشجو با استاد آزاد ارمکی(به بهانه‌ی صحبت‌های جنجالی ایشان) استاد عزیز سلام؛ به عنوان دانشجویی که سال‌ها پای درس اساتیدی چون شما نشسته‌ام، اجازه دهید کلام‌تان را مرور کنیم. در برنامه‌ای فرمودید: "صداوسیما صبح تا شب آموزش دینی میدهد ، سرمایه را بگذارید برا جاده سازی...چرا اینقدر روحانی تولید میکنید و... " 🔹استاد عزیز، صدها انتقاد به سیستم حوزه و روحانیت وارد است اما یکبار هم که شده سیستم دانشگاه را بررسی کنیم؛ 🔹چند درصد از دانشجوها پس از هزینه‌های میلیاردی بیت‌المال، به درد جامعه می‌خورند و اساسا جامعه را دارند؟آنچه ما در دانشگاه تبریز( وسایر دانشگاه‌ها)دیدیم خیلی نادر بود. ضمنا نه رییس دانشگاه آخوند بود نه مدیر گروه نه وزیر علوم! از حدود ۱۳۰واحد درسی هم که خواندیم فقط ۲ استاد آخوند داشتیم! در دانشگاه‌ها که دست آخوندها نیست چه کرده ایم و چقدر با نقطه‌ی مطلوب فاصله داریم؟ 🔹چندین استاد متخصص مدیریت و روانشناسی و ... داشتیم، غالبا هم معترض به نظام و... حالا میفهمم مثل شما مهمل می‌گفتند و کشور دست خودتان بوده! اتفاقا دو استاد جامعه شناس هم داشتیم (یادم هست ۱۵ سال پیش دنبال کتاب «مبانی جامعه شناسی بروس کوئن Bruce Kohen » بودم که همکارتان معرفی کرده بود! ۴۰سال است دانشگاه‌ها برمحور همین آموزه‌های غربی می‌چرخند نه بر محور نهج‌البلاغه! ) از ۱۹ وزیر کشور چندتایشان آخوند بوده اند؟ ۱۸دانشگاهی و ۱ آخوند ؟ یا برعکس ؟ از بین ۲۷۰ نماینده‌ی مجلس چند نفر روحانی بودند؟ ۱۰٪یا ۲۰٪؟ ۸۰ درصد دانشگاهی بوده اند و همکاران شما! حالا کدام قشر باید طلبکار باشد؟ حوزویان یا دانشگاهیان ؟ 🔹 فرمودید جایی پیدا نمیکنید که روحانی در آن نباشد! استاد بزرگوار، آموزش و پرورش نیاز به روحانی دارد ( که نداریم!) نوجوانانی که در سن بلوغ به هزاران مشکل گرفتارند نیاز به یک بزرگتر برای راهنمایی یا حداقل درددل دارند، حضور روحانیت چه آسیبی برایشان دارد؟ اگر روحانیون پای صحبت جوان و نوجوان ننشیند، شما حاضرید برای‌شان وقت بگذارید ؟ یا اصلا حضور در مدرسه را دون شأن خود می‌دانید ؟ حضور در پادگان‌ها چطور؟ قبول می‌کنید با حداقل حق‌الزحمه (و گاهی رایگان) به این مراکز بروید و کمکی بکنید؟ حضور در مراکز بهزیستی چطور؟ همه‌ی این‌ها نیاز به روحانی دارند و برای اکثرشان روحانی نداریم، مدارس و پادگان‌ها که هیچ، حتی بیش از ۵۰درصد مساجد ما روحانی ندارند! با کدام آمار می‌گویید روحانی زیاد داریم؟ 🔹 فرمودید مردم را بی‌فرهنگ حساب کرده‌اند که همه چیزتان را ما باید درست کنیم. نگاهی به رویکرد دین بکنید، آیا به جز «تبیین و ارائه‌ی آموزه‌های دینی» اجبار و الزامی هم می‌بینید؟ اتفاقا این یعنی پیشفرض این است که شما مردم عقل دارید و توان و انتخاب؛ و وظیفه‌ی مبلغ دین (همچون انبیا) صرفا و ارائه‌ی آموزه‌هاست ، نه الزام و اجبار! 🔹 فرمودید این سرمایه‌ها را بگذارید برای جاده سازی و... . از میلیاردها پولی که صرف فوتبال می‌شود نمی‌خواهید بگویید؟ راستی بودجه‌ی دانشگاه‌ها را هم با حوزه‌های علمیه مقایسه کنید، میدانید استاد حوزه ساعتی ۲۵هزار می‌گیرد و استاد دانشگاه ماهی ۲۰میلیون؟ خنده‌دار است نه؟ 🔹استاد عزیز ؛ بنده بعد از حدود ۹سال تحصیل در رشته‌های مدیریت و روانشناسی و مشاوره ، و زندگی با دانشجویانی با افکار متفاوت، با فضای دانشگاه خوب آشنا هستم خروجی‌اش را هم در جامعه میبینم ، اینکه لباس روحانیت متفاوت است و به چشم می‌آید دلیل نمی‌شود از میلیون‌ها دانشجو و استاد غافل شویم و نپرسیم: «راستی این همه استاد و دانشجو برای کشورشان چه کرده‌اند»! کاش به جای حرفهای عوام‌فریبانه و بی‌پایه کمی هم علمی و بر اساس آمار صحبت کنید! 🖌مجید ابطحی فارغ‌التحصیل دانشگاه دولتی تبریز پی‌نوشت: منکر ارزش کار دانشگاه و دانشجو نیستیم، غرض پاسخ به استاد ارمکی است و سخن در مقایسه‌ی کارآمدی دو فضای علمی (حوزه و دانشگاه) است. یادداشت‌های یک طلبه 👇 @yaddashtthayeyektalabeh