مداحی آنلاین - خادم حرم حضرت معصومه - حجت الاسلام مومنی.mp3
1.51M
🏴 #وفات_حضرت_فاطمه_معصومه
♨️خادم حرم حضرت معصومه(س)
👌 #سخنرانی بسیار شنیدنی
🎤حجت الاسلام #مومنی
📡حداقل برای یک☝️نفر ارسال کنید.
🔴بهترین سخنرانی های روز
♨️ @Maddahionlin 👈
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر معظم انقلاب:
🔹یک نکتهی مهم را من در مورد دانشگاه بگویم که فراموش نشود؛ و آن [این است] که دانشگاه محلّ دانش است.
🔹معنای این حرفهایی که ما زدیم، این نیست که دانشگاه دیگر محل دانش نیست [و فقط] محلّ فعّالیّت سیاسی است؛ نه، رکن اساسی دانشگاه، دانش است.
🔹یعنی چه؟ یعنی در دانشگاه باید هم عالِم تولید بشود، هم علم تولید بشود، هم عِالم و علم جهت درست پیدا کند؛ این سه نکتهی اساسی در دانشگاه باید باشد.
کانال طنز «دکترسلام»:
@Drsalaam
نقدی بر اظهارات اخیر جناب آقای #محمدجواد_فاضل_لنکرانی
#بازنشر
🗣 حجت الاسلام محمدجواد فاضل لنکرانی: «ریشه همه اختلافات ما با آمریکا در قضیه رژیم صهیونیستی است و اگر ایران سر سوزنی در مورد اسرائیل کوتاه بیاید همه مشکلات حل میشود و همه مسائل دیگر از جمله موشکی و بمب اتم و انرژی اتمی بهانه های واهی در دست آمریکا است».(رسانیوز - کد خبر: ۶۲۹۴۱۲)
💥ملاحظه:
هرچند روشن است که این جملات با نیت پاک و صادقانه از جانب آقای فاضل لنکرانی ایراد شده است، اما با تأملی عمیق می توان دریافت که سخن ایشان آنچنان صحیح و دقیق به نظر نمی رسد و اشکال/اشکالات جدی بدان وارد می باشد.
❇️ پاسخ نقضی:
۱. براستی آیا «ترکیه» و اسرائیل مشکل و اختلاف خاصی با یکدیگر دارند؟
پیش تر هم عرض کرده بودم که صرف نظر از مواضع غیرصادقانه و ریاکارانه ی اردوغان علیه اسرائیل، روابط این دو در سطح در اصطلاح «استراتژیک» تعریف و گنجانده می شود. پس چگونه است که ترکیه از جانب آمریکا مورد فشار و تحریم قرار می گیرد؟ یا چرا اروپایی ها مکررا از خجالت ترکیه در می آیند؟ و یا چرا آمریکایی ها در ماجرای کودتای ۲۰۱۶ علیه دولت ترکیه، آن طور نقش آفرینی می کنند؟
۲. آیا «رژیم پهلوی» و اسرائیل مشکل و اختلاف خاصی با یکدیگر داشتند؟
واضح و لایح است که خیر! پس چگونه است که ایران در زمان پهلوی به واسطه ی آمریکایی ها و عمّال داخلی اش، تا سطح یکی از عقب مانده ترین ممالک آن روز دنیا پایین نگه داشته شده بود؟
❇️ پاسخ حلی:
اجمالا آنکه: طبق راهبرد کلان ترسیم شده ی آمریکا برای منطقه ی ما، «هیچ کشوری» در منطقه ی در اصطلاح خاورمیانه حق ندارد که از رژیم صهیونیستی قوی تر باشد؛ حتی اگر آن کشور دوست و شریک استراتژیک اسرائیل هم بشمار آید.
توضیح آنکه: کنگره ی آمریکا در سال ۲۰۰۸ قانونی را تصویب می کند که به موجب آن، قوه ی مجریه ی آمریکا موظف است که دائما کشورهای منطقه را رصد کند و اجازه ندهد که توان هیچ کشوری از اسرائیل فراتر رود. مصوبه ی مذکور، یک قانون «عام» محسوب شده و «تمام» حکومت های دشمن و دوست را شامل می شود.
نقل از:
کانال ابرشاگرد
#طلاب_انقلابی
@TollabEnghelabi
https://eitaa.com/TollabEnghelabi
🔴به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو
♦️ بعد از كودتاي 28 مرداد 1332، رژيم شاه كه توانسته بود با كمك اربابان بر اريكه قدرت بازگردد، درصدد برآمد تا پايه هاي حكومت خود را تثبيت كند، اما غافل از اين كه مردم در اولين فرصت، خشم و انزجار خويش را نشان خواهند داد.
♦️ سه ماه و نيم بعد از کودتاه، نيكسون معاون رييس جمهور آمريكا، راهي ايران گرديد تا نتيجه سرمايه گذاري 21 ميليون دلاري سازمان جاسوسي سيا را كه در راه كودتا و سرنگوني دولت مصدق هزينه كرده بود، از نزديك مشاهده كند.
♦️ در اعتراض به اين سفر، دانشجويان دانشگاههاي تهران، تظاهرات پرشوري عليه رژيمِ شاه برپا كردند كه اين اعتراضات در روز پانزدهم آذر، به خارج از دانشگاه كشيده شد.
♦️ صبح روز 16 آذر 1332، گارد شاهنشاهي وارد صحن دانشگاه شد تا فرياد مخالفان را در گلو خفه كند. به دنبال آن، سه نفر از دانشجويان معترض به نامهاي:
مصطفي بزرگ نيا،
احمد قندچي و
مهدي شريعت رضوي
را به شهادت رساندند.
♦️ رژيم، در روز بعد بدون توجه به اين جنايت، دكتراي افتخاري حقوق را در اين دانشگاه به نيكسون اعطا كرد.
🆔 @eisavim
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبرانقلاب:گفتمان انقلاب باید در دانشگاه غلبه پیدا کند
🔹در دفاع از نظام اسلامی،صریح باشید
وقتی چیزی بصورت گفتمان عمومی درآمد، مسئولین هم در همان جهت حرکت میکنند.
✅ @Rajanews
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 موشن گرافیک| سه قطره خون
🔹روایت شهادت سه دانشجو در جنایت ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ در دانشگاه تهران توسط رژیم پهلوی
✅ @Rajanews
خطر نفوذ.pdf
3.14M
🔰 کتاب "خطر نفوذ"
📌بررسی پروژه برنامه ریزی شده نفوذ دشمن از دیدگاه مقام معظم رهبری
✍ مؤلف: محمد رستمی
📕 کتاب نفوذ در بیان امام خامنه ای(مدظله العالی)، بسیار خوب گردآوری شده و در حد خود توانسته، با کنکاش و تالیف و یافتن ربط بیانات، ترسیمی هشدار دهنده و بصیرت بخش، از دشمن و نفوذ او و اهدافش ارائه دهد. تردیدی نیست که بصیرت و آگاهی از دشمن و اهدافش، اصلی ترین گام، در امکان دفع خطرات ناشی از اقدامات او است.
📕حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مراحل برنامه دشمن جهت مقابله با انقلاب اسلامی را به ٣ مرحله «براندازی» ، «استحاله» و «نفوذ» تقسیم میکنند که به ترتیب تاریخی رخ داده اند. به عبارت بهتر، مخالفان انقلاب اسلامی از ابتدا سراغ براندازی جمهوری اسامی به روشهای مختلف رفتند اما چون به نتیجه مطلوب دست نیافتند، برای تغییر ماهیت نظام سیاسی کشور سراغ روشهای دیگر که همان استحاله و نفوذ بود، رفتند. در حقیقت فرق روش براندازی با استحاله و نفوذ در شکل آن است اما در محتوا تفاوت مهمی ندارند. در همه این موارد روح و ماهیت و حقیقت انقلاب و جمهوری اسلامی تغییر میکند اما در روش اول، کالبد آن هم از بین میرود؛ در ٢ روش دیگر، کالبد و ظاهر برای مدتی باقی میماند اما اصل دچار دگرگونی میشود.
📕 در این مجموعه جمع آوری شده به نقطه نظرات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در خصوص مسئله خطیر نفـوذ پرداخته شده است.
#معرفی_کتاب
#نفوذ
#خطر_نفوذ
#مقام_معظم_رهبری
💠http://eitaa.com/joinchat/3428581380Cfdb28be55a💠
IMG_20191207_192820_247.jpg
8.26M
#اینفوگرافی
🖼🖼🖼
7#_رسالت_دانشجو
👨🔬👨🔬👨🔬
1-تقویت بنیه علمی
2-استقلا سازی کشور از بیگانگان
3-مبارزه با ارتجاع فکری
4-شناخت تاریخچه جنبش دانشجویی
5حفظ ساخت داخلی نظام
6-مراقب از بی محتوا شدن نظام
7-گفتمان سازی
📡📡📡
http://eitaa.com/joinchat/3428581380Cfdb28be55a
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 داستان مصور | فریاد دانشگاه بر سر آمریکا
🔻 رهبر انقلاب: «۱۶ آذر در سال ۳۲ بعد از کودتای ۲۸ مرداد اتفاق افتاد که ناگهان به وسیلهی دانشجویان در دانشگاه تهران یک انفجار در فضا به وجود میآید. به عنوان اعتراض به آمریکا و به نیکسون که عامل کودتای ۲۸ مرداد بودند. ۱۶ آذر مال دانشجوی ضد نیکسون، ضد آمریکا و ضد سلطه است.»۸۷/۹/۲۴ این، روایت حضرت آیتالله خامنهای است در پاسداشت ۱۶ آذر، یادبود هرسالهی جنبش دانشجویی.
۱۶ آذر، یادآوریِ آن است که «دانشگاه»، اگر لازم باشد «شهید» میدهد تا بزم «رابطه» نیکسونها و محمدرضاها را در هر کجای تاریخ به رسوایی بکشد. «فریاد دانشگاه، بر سر آمریکا» روایت کوتاه مصوری است که از سوی بخش تاریخ (درس و عبرت) پایگاه اطلاعرسانی KHAMENEI.IR تقدیم میشود.
🏷 #روز_دانشجو
📥 دریافت نسخه چاپی و ارسال نظر👇
http://farsi.khamenei.ir/photo-album?id=44341
🔰 لوح | امید یک کشور
🔻 رهبر انقلاب: دانشجو نیروی مورد #امید یک کشور است، #دانشجو است که میتواند در مقابل مشکلات بِایستد؛ دانشجو، هم جوان است، هم عالم است؛ او است که فردای کشور را باید اداره بکند، او است که باید آگاه باشد تا سنگر ایستادگی را در مقابل زیادهخواهان و فرصتطلبان و دیگران تقویت بکند، این باید محکم باشد. ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
🏷 #روز_دانشجو
💻http://eitaa.com/joinchat/3428581380Cfdb28be55a
♦️ویژگیهای دانشجوی تراز جامعه منتظر در گام دوم انقلاب/
📣خبرگزاری شبستان، گروه مهدویت و غدیر - :
فرا رسیدن 16 آذرماه، روز دانشجو فرصتی را فراهم آورد تا با حجت الاسلام «امیرمحسن عرفان»، کارشناس مباحث مهدوی و مدرس دانشگاه معارف اسلامی درباره «شاخصه شناسی دانشجوی تراز جامعه منتظر از نظرگاه بیانیه گام دوم انقلاب» گفتگویی ترتیب دهیم
♦️درک بیانیه گام دوم انقلاب و نهادینه کردن نگاه تمدنی آن در جامعه منتظر چه ضرورت و الزامی دارد؟
بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری نقشه راه تمدنی انقلاب اسلامی ایران است و مخاطب این بیانیه جوانان کشور هستند. در تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب بشدت نیازمند سه نوع مطالعه هستیم: انتقادی کاربردی برای ارتقای جایگاه این بیانیه و نیز اصلاح سیاست های برآمده از آن، سنخ دوم مطالعات مربوط به فلسفه انقلاب است که باید با روش مطالعاتی بیانیه را مورد مطالعه قرار دهیم و گام سوم مربوط به ارتقای بیانیه است و حتما باید سند راهبردی مطالعه آن تدوین شود.
♦️با توجه به آنکه درک خورشید عظمای ولایت و دولت موعود افق بیانیه گام دوم انقلاب و نسل جوان مخاطب این بیانیه معرفی شده است، دانشجوی تراز جامعه منتظر و زمینه ساز ظهور باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟
اولین شاخصه دانشجوی تراز گام دوم انقلاب عبارت است از فرهنگسازی، دانشجوی تراز جامعه منتظر درس، بحث، پایان نامه و رساله اش مبتنی بر هویت متمایز فرهنگی است این هویت، در بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان رسالت برای دانشجو مشخص شده است.
برای رسیدن به این شاخصه، دانشجو باید به دنبال هویت سازی علمی در جمهوری اسلامی ایران باشد، هویت علم و دانشی که در انقلاب و جمهوری اسلامی به وجود می آید متمایز از دانش غربی باشد مهمترین دال مرکزی در نظام اسلامی، عبارت است از استقلال علمی دانشی که رهبری هم در بیانیه گام دوم انقلاب به آن اشاره کرده اند.
فراتر از این مقام معظم رهبری در بیانیه، جوانان را مخاطب قرار داده و زمینه سازی برای طلوع خورشید ولایت عظمی را خواستار شده اند. این یعنی علم و دانش باید زمینه ساز ظهور باشد، علم و دانش و هویت دانشجوی منتظر باید چنین نقشی را ایفا کند.
اما متاسفانه بعضاً بیانیه گام دوم انقلاب با رویکردهای حداقلی، تقلیل داده می شود و مواجهه با آن احساسی است که زیبنده جامعه علمی ما نیست
♦️دانشجوی تراز جامعه منتظر و زمینه ساز ظهور چه ویژگی های دیگری دارد؟
دومین شاخصه این دانشجو عبارت است از مجموعه نگری یا داشتن رویکرد سیستماتیک مبتنی بر بیانیه، این بیانیه نقشه راه تمدنی انقلاب است، این بدان معنا نیست که گفتمان انتظار در گام دوم انقلاب در کنار دیگر گفتمان ها مطرح باشد بلکه باید این گفتمان بر علم و دانش یک دانشجو حاکم باشد به عبارت دیگر، باید روح حاکم بر درس و بحث و افق نگاه دانشجو در هر رشته ای، زمینه سازی ظهور باشد.
برای این مهم صرف شرکت در دعای ندبه و زیارت جمکران در سه شنبه شب ها و ... کفایت نمی کند بلکه باید دانشجو در هر رشته ای به نقش خود در زمینه سازی ظهور توجه کند و درصدد ایفای این نقش برآید. این بدان معنا نیست که دانشجویان درس مهدویت را بگذرانند بلکه باید نقش خود را در پازل انتظار زمینه ساز بیابند.
♦️چه ویژگی های دیگری در دانشجو، او را به تراز جامعه منتظر و زمینه ساز درک خورشید ولایت عظمی (ارواحنا فداه) که در بیانیه گام دوم انقلاب آمده است، نزدیک می کند؟
مقام معظم رهبری موانع مهندسی فرهنگی را در بیانیه گام دوم انقلاب بررسی کرده اند لذا یکی از مهمترین شاخصه های دانشجوی تراز منتظر مواجهه با ضدفرهنگ ها در عرصه انتظار است.
در تحلیل گفتمان انتظار و آموزه مهدویت برخی جریان های انحرافی دارای برچسب و با چراغ روشن این آموزه را مورد هجمه قرار می دهند مثل بابیت و بهائیت، جریان احمدالحسن و ... . اگر می گوییم دانشجوی تراز جامعه منتظر باید تکاپو داشته باشد صرفاً در مواجهه با جریان های انحرافی تابلودار نیست، فضای علمی دانشگاهی ما مبتلا به دو آسیب بزرگ در تفسیر گفتمان انتظار است این دو آسیب سبب می شود رویکرد دانشجوی ما به گفتمان انتظار صحیح نباشد.
برخی جریان های فکری در دانشگاه ها باعث می شود ما عمق بیانیه گام دوم انقلاب را درک نکنیم؛ در جامعه دانشگاهی علمی دو ضدفرهنگ داریم: یکی ترویج سکولار انتظار و دیگر ارائه تفسیر حداقلی از انتظار.
دانشجوی تراز جامعه منتظر باید با این دو آسیب مقابله کند، در بیانیه گام دوم انقلاب، نگاه به
انتظار نگرشی تمدنی، نظام وار و جامع است، توقع می رود دانشجویان هم چنین نگرشی داشته باشند تفسیر سکولار از انتظار می گوید این انتظار نمی تواند برای استخراج قوانین لازم برای زندگی منتظران کافی باشد. این جریان معقتد است که انتظار مهدی موعود ناظر به زندگی اجتماعی نیست دانشجو باید با چنین نگاهی مبارزه کند.
♦️وظیفه دانشجوی تراز جامعه منتظر در مواجهه با تفسیر حداقلی از انتظار چیست؟
آسیب دیگر در فضای دانشگاه ارائه تفسیر حداقلی از انتظار است، پیروان این نگرش می گویند عرصه اجتماع ساحت خطاب مهدی موعود(عج) نیست، برون داد این نگاه، انجمن حجتیه است دانشجوی تراز منتظر باید با این دو جریان فکری مقابله و مواجهه فعال داشته باشد.
دانشجوی تراز جامعه منتظر مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب، بشدت به دنبال مسئولیت سازی و مسئولیت پذیری است این دانشجو باید درک کند موقعیت زمانی تحصیل او چیست و این دانشجوی عصر انقلاب ظرفیتی را دارد که 4 5 دهه پیش وجود نداشته است.
همچنین باید بداند رقیب تمدنی ما یعنی تمدن غرب و مدرنیته بشدت تکاپوهای آخرالزمانی دارد، مثل صهیونیسم مسیحی که با سه عنصر یهودیت، مسیحیت و صهیونیسم گره خورده اگرچه ریشه آن در نهضت اصلاح دینی و بروز پروتستانیسم است اما عمیقا احساس می کنند در آستانه پایان تاریخ و آخرالزمان هستند و می کوشند هر آنچه را که باید، درباره ظهور عیسی مسیح انجام دهند.
دانشجوی منتظر تراز در مواجهه با تمدن های رقیب و مروج تفاسیر آخرالزمانی، در افق تمدنی بیانیه گام دوم انقلاب چه رویکردی باید داشته باشد؟
دانشجوی منتظر باید توجه کند رقیب تمدنی از انتظار مسیحا تفسیر مدنظر خود را ارائه می کند؛ چنان که برخی از اوانجسلیت ها تشکیل رژیم صهیونیستی را نشانه ظهور می دانند و معتقدند اگر بخواهیم مسیحا بازگردد باید فلسطین به یهود برسد.
راه چاره آنکه دانشجوی منتظر باید راه برون رفت از آشوبستان مدرنیته را دریابد و مبتنی بر مطالبات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بداند در چشم انداز جامعه مطلوب آخرالزمان برای رسیدن از وضعیت موجود به مطلوب چه طرح و الگویی دارد چراکه گفتمان انتظار چهار عنصر چشم انداز، وضعیت، طرح و الگو را دارد.
این بدان معنا نیست که همه دانشجویان پایان نامه مهدوی تالیف کنند، بلکه باید بدانند در رسیدن به جامعه موعود چه رسالتی دارند و اگر به استقلال علمی برسیم به ساخت تمدن نوین اسلامی کمک می شود.
دانشجوی منتظر باید بداند چه رسالت تمدنی داریم درک این رسالت در روزگار کنونی بزرگ ترین مطالبه رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی محسوب می شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نماز اول وقت
یک روش علمی برای افزایش درآمد و روزی از نظر #روانشناسی
روزی به معنای پول، احساس خوب، همسر و فرزند خوب، شغل خوب، لحظه های خوب و ...
✖️اگر حتی آدم مذهبی هم نیستید وقت بگذارید و این کلیپ را تا انتها ببینید
مهارت های مادری مقدمه و جلسه 1_980829.pdf
854.9K
🌀 سلسله سخنرانی با عنوان: #مهارت_های_مادری
🏴مناسبت: #فاطمیه_98
🔰مخاطب: #ویژه_بانوان.
📌 مناسب جلسات خانگی بانوان
🌀فهرست اجمالی 5 جلسه:
🔻جلسه اول: «مهارت دانستن و به رسمیت شناختن اصل تفاوت میان فردی»
🔻جلسه دوم: «بازی در 7 سال اول»
🔻جلسه سوم:«ادب در 7 سال دوم»
🔻جلسه چهارم: «تقویت استقلال روحی در 7 سال سوم»
🔻جلسه پنجم:«افزایش قدرت و قوت روحی»
👌 دوستان گرامی برای #تهیه_بقیه جلسات به لینک زیر مراجعه فرمایند👇👇👇
https://eitaa.com/moballeghan/1046
✅ #کانال_مبلغان
https://eitaa.com/moballeghan
عرفان و معنویت اقتصاد_ بیانیه گام دوم_ فاطمیه 98_ ج1.pdf
684.8K
🏴مناسبت:#فاطمیه_98
🌀عنوان: #عرفان_و_معنویت_اقتصاد (5 جلسه)
🔰پیام: مقام معظم رهبری: «در جمهوری اسلامی کسب ثروت نهتنها جرم نیست بلکه مورد تشویق نیز هست» (بیانیه گام دوم)
📌#فهرست_اجمالی:
🔻جلسه 1️⃣: «ارزش معنوی کار و کار آفرینی»
🔹جلسه 2️⃣: «ثروت یا فقر کدام به معنویت نزدیکتر است؟»
🔻جلسه 3️⃣: «آسیب های معنوی بیکاری در دوران جوانی»
🔸جلسه 4️⃣:«نقش تقدیر در معیشت و عدم اسراف در افزایش معنویت»
🔻جلسه 5️⃣:«ایثار فضیلت برجسته امت آخرالزمان؛ ایثار فاطمی»
👌 برای دریافت #بقیه_جلسات به لینک زیر مراجعه کنید.👇👇👇
https://eitaa.com/moballeghan/1046
✅ #کانال_مبلغان
https://eitaa.com/moballeghan
هدایت شده از KHAMENEI_IR
IMG_20191211_010227_622.jpg
4.08M
✅ هندسه #بیانیه_گام_دوم_انقلاب
📌دسته بندی مطالب جهت مرور سریع و تدریس اساتید
✅http://eitaa.com/joinchat/3428581380Cfdb28be55a
هدایت شده از بیسیمچی مدیا 🎬
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نمونه هایی جالب از رفتار امیرالمومنین و پیامبر در قبال مسئولین ضعیف در حکومتش!
حجت الاسلام پناهیان
@Bisimchimedia
هدایت شده از اخبار استراتژیک
دانشجو بپاخیز-استاد حسن عباسی.amr
8.09M
#صوت سخنرانی استاد حسن عباسی
🔺نسخه کمحجم
🔸با موضوع: دانشجو به پا خیز
زمان: ۱۶ آذر ۹۸ - ساعت ۱۲:۰۰
مکان: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال
مرجع نشر سخنرانیهای استاد حسن عباسی
🌐 @dr_abbasi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥⭕️اولين فيلم از انتقاد شديد نماينده بسيج دانشجويی دانشگاه فرهنگيان عليه روحانی در مراسم روز دانشجو منتشر شد
👤حمیدرضا قائم پناه، نماینده بسیج دانشجویی #دانشگاه_فرهنگیان در مقابل رئیس جمهور:
🔻قرار بود آنقدر رفاه بیاورید که 45 هزار تومان به حساب هم نیاید، نه آنکه امروز خیل مردم گرفتار نان شب باشند.
🔻قرار بود شفافیت سرلوحه کارتان و مردم محرمتان باشند، نه اینکه با سرکشی از قانون لیست اموال خود و وزرای میلیاردی تان را ارائه نکنید.
🔻چه بگوییم از داستان تلخ برجام نافرجامی که قرار بود یک شبه تمامی تحریم ها را بردارد.
🔻امروز در برابر نسل نوی تحول خواه نظام تربیت رسمی کشور قرار گرفته اید که برعکس شما به جای التماس بیگانه و اجرای سند برجام صفت 2030، راه برون رفت را در اتکای به اندیشه و فکر و همت خود مبتنی بر سند تحول بنیادین می دانند.
✍در اين جلسه اجازه حضور به خبرنگاران داده نشده است و دفتر رياست جمهوری هم صرفا سخنرانی روحانی را منتشر کرد و اجازه انتشار فيلمی از سخنان جنجالی نمايندگان تشکل های دانشجويی را نداده است!
🆔 @kahfolhassan
🆔 @pedarefetneh 🔜 #پدرفتنه
🆔 @pedarefetneh 🔜 #پدرفتنه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☝️بسیاری از مردم تصور می کنند امامزاده ای به نام سید #بیژن واقعیت ندارد.
در حالی که...
⛔️ @ahkamz
نماز خواندن در استخر
🔻بسیاری از مردان نماز خواندن در استخر 🏊 با بدن برهنه را، صحیح نمی دانند.
در حالی که برخلاف تصور عموم، اگر مقدار واجب پوشش رعايت شود، نماز صحیح است.1
🔹تکمله: مقدار واجب پوشش برای مردان 🙎♂ در صورت نبود نامحرم، پوشاندن عورتین است، برخی مراجع نیز پوشاندن از ناف تا زانو را، احتیاطا مستحب می دانند.
1. سایت آیت الله العظمی مظاهری س 1020
🌱
🔸کانال برداشت های نادرست از احکام👇
http://eitaa.com/joinchat/39976963Ca74763d797