eitaa logo
گرجی همدانی
374 دنبال‌کننده
12.8هزار عکس
7.3هزار ویدیو
238 فایل
کانال رسمی حجت الاسلام علی اصغر گرجی همدانی، استاد سطح عالی حوزه علمیه قم، مشاور مذهبی، خانواده و ازدواج مشاوره و ارتباط با مدیر: @O_Agorji
مشاهده در ایتا
دانلود
• ❌🔴 شعار نویس های مسلح دو نیروی مدافع امنیت را به شهادت رساندند 🔹 یک گروه شعار نویسی با الفاظ رکیک و مسلح به اسلحه کمری که بر اساس گزارش های اولیه لیدر آنها یک زن بوده است! پس از تذکر نیروهای مدافع امنیت، با شلیک گلوله موجب شهادت دو نفر از مدافعان امنیت شدند. 🔹این اقدام تروریستی توسط گروه شعار نویسی مسلح نیمه شب دیشب در لارستان به وقوع پیوست و طی آن 🌷 شهید نورالدین جنگجو و 🌷 شهید هادی عرفانی نیا به شهادت رسیدند. @labeik_ya_fatemata_zahra
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
16.71M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👌 یکی از بهترین جواب های منطقی وزیبا به شعار زن ، زندگی ، آزادی!!! ✨ حــــــتماً ببــــــینید ╔═"═••⊰💙⊱••═''═╗ ╚═-═••⊰💙⊱••═-═╝
29.85M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹🔺 شعرخوانی حاج محمود کریمی در اجتماع مردم تهران در جشن میلاد حضرت رسول اکرم (ص) 👌🏻 🔹مقام معظم رهبری : امروز فضیلت زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست. 🇮🇷 @labeik_ya_fatemata_zahra
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
| نقدی بر پیشرفت‌های ایران!! ‼️ پیشرفت‌های ایران در این ۴۰ سال طبیعی بوده چون همه دنیا کردن! ♨️ پاسخ محکم و منطقی به یک رایج ⁉️ چرا پیشرفت‌های ۴۰ساله اینقدر مهمه؟! _______________ 📚 برشی از سخنرانی نویسنده کتاب 💠 اندیشکده راهبردی 🆔 @‌soada_ir
10.03M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 مرده‌شور جذب‌تون رو ببرند 🔻 قابل توجه بعضی ها .... ؟! 👇👇👇 ✨ @o_gorji
🔻دربارۀ حالِ کنونیِ عزت‌الله ضرغامی،علی لاریجانی و ... 🖋 مهدی جمشیدی ۱. ما با یک «نسلِ مدیریّتیِ فرسوده» مواجه هستیم که خسته شده‌اند، کم آورده‌اند، بیش از این نمی‌توانند، و شاید نمی‌خواهند مسیر انقلاب را ادامه بدهند. ازاین‌رو، «تظاهر به روشنفکری» می‌کنند تا شاید بدنۀ اجتماعی بیابند و کیسه‌ای برای آیندۀ سیاسی‌شان بدوزند. تصوّر کرده‌اند که مسیر قدرت، از رهگذر «چنگ‌کشیدن به چهرۀ ارزش‌ها» می‌گذرد و هرچه که «سیمای منتقدانه» از خود بتراشند و سخن باطل ببافند، بازار مخاطب‌شان، داغ‌تر و پُررونق‌تر خواهد شد. همان راهی را می‌روند که عدّه‌ای رفتند و چند صباحی بر کرسی قدرت تکیه دادند و اینک خانه‌نشین و متروک و مطرود هستند. مثال عینی‌اش علی لاریجانی. عاقبت خوش‌رقصی‌هایش برای جریان غیرانقلابی جز این شد که اکنون خاکسترنشین است و ورشکسته سیاسی به شمار می‌آید؟! ۲. اینان به این اندازه از حضور در قدرت، راضی نیستند. بیشتروبیشتر می‌خواهند. دیدید که چگونه صف کشیدند برای ریاست‌جمهوری. گویا بازنشستگی ندارند؛ اگرچه در قدرت هم که بودند، «نشسته بر کرسی» بودند، نه «ایستاده در میدان». چرخۀ باطل ساخته‌اند و سیری ندارند. معدۀ قدرت‌خواهی‌شان، بی‌اندازه اتساع‌پذیر است. اگر آیت‌الله خامنه‌ای از «چرخش قدرت» سخن نمی‌گفت و در بیانیۀ گام دوّم انقلاب، «جوانان مؤمنِ انقلابی» را به عرصۀ حکمرانی فرانمی‌خواند، بیش از اینها گرفتار این جماعتِ تکراری و تمام‌نشدنی می‌بودیم. ۳. کم‌کم دارند «ریزش» می‌کنند. چیزهای که می‌گویند، نشانگر «اتّفاقات باطنی»‌اشان است. امّا مسأله این است که سقوطِ «خودشان» را به «جامعه» نسبت می‌دهند و در لفافۀ «جانبداری از جامعه»، آن را «متهم» می‌کنند؛ متهم به عبور از ارزش‌های دینی و تفکّر انقلابی. می‌گویند جامعه، دیگر کشش انقلابی ندارد و از راه رفته، بازگشته؛ می‌گویند جامعه، دچار تغییر ارزشی شده؛ می‌گویند جامعه با انقلاب، زاویه پیدا کرده است. حال آن که این اوصاف و احکام، جملگی بازگویی حال درونیِ خودِ اینان است و نه جامعه. «خودشان» را توصیف می‌کنند، امّا رندانه و زیرکانه، سقوط و ریزش خودشان را به «جامعه» نسبت می‌دهند. شده‌اند «زبان جامعه». می‌هراسند از این‌که بگویند «ما» استحاله شده‌ایم. می‌خواهند جامعه را نیز در انحطاط فکریِ خویش، «سهیم» و «شریک» کنند تا هم خود را توجیه کنند و هم دستاویزی برای فشار بر حاکمیّت بیایند. همان سخن حجاریان است؛ فشار از پایین ... . ۴. هنوز درنیافته‌اند که مردم، الگوی مدیریّتیِ «حاج‌قاسم سلیمانی» را می‌پسندند که با وجود حضور چهل‌ساله «در قدرت»، هیچ‌گاه «بر قدرت» نشد و ایدئولوژی‌ انقلابی‌اش رقیق نگشت. نمی‌فهمند «عیان‌سازی وابستگی به ارزش‌ها»، فضیلت نه نقطۀ ضعف. البتّه حتّی برای توجیه خویش، دست تصرّف و تحریف به سوی حاج‌قاسم نیز دراز کردند تا او را «غیرانقلابی» و «منتقد» جلوه بدهند، امّا در همان آغاز راه، آیت‌الله خامنه‌ای برآشفت و گفت عدّه‌ای سعی نکنند وی را «زاویه‌دار با انقلاب» و «بریدۀ از ارزش‌ها» نشان بدهند؛ چراکه وی یک «انقلابی اصیل و ریشه‌دار» بود. حاج‌قاسم، آکندۀ از «محبّت» و «خوش‌بینی» و «ملاطفت» بود، امّا برای «جذب مخاطب به سوی ارزش‌ها»، نه برای «سیّال‌سازی ارزش‌ها» و «نسبی‌کردن مرزهای انقلابی». درونِ حاج‌قاسم، سرشار از «جزمیّت» و «قطعیّت» بود، ولی در عین حال، «گفتگو» و «مدارا» می۵‌کرد و اهتمام بر «جذب» داشت. در آنجا نیز که حس می‌کرد کسانی به‌طور عامدانه در پی «تقابل با انقلاب» هستند، ابرو در هم می‌کشید و چشم می‌دراند و با عتاب و تلخی سخن می‌گفت؛ چنان‌که با حسن روحانی چنین کرد و او را به عقب راند. حاج‌قاسم سلیمانی، هم «دافعه» داشت و هم «جاذبه». ۵. جمله‌ای که ضرغامی نوشته، وی را در وادی «خواص اغواگر» نشانده است. می‌خواهد «واقعیّت اجتماعی» را تحریف کند؛ همان واقعیّتی که مردم در متن آن زندگی می‌کنند؛ آن هم در اوج جنگ روایت‌ها. در واقع، مرتکب خیانت جنگی شده و از پشت، خنجر زده است. چون می‌داند «بازی روایت»، کارساز و فتنه‌افکن است، بر آن است که «بازی‌سازی» کند و خود را به «دیگری‌های گذشته»، نزدیک سازد. در پی «جایابیِ جدید» است برای آینده‌ای که دور نیست. نیاز دارد به چهرۀ تازه و متفاوت با گذشته. این «نیاز سیاسی»‌اش را درک می‌کنم، و نه‌فقط من، که هر مخاطبی می‌فهمد او در چه مداری و با چه هدفی به حرکت درآمده است. ازاین‌رو، کسی او را «باور» نخواهد کرد و این مواضع، حاصلی نخواهد داشت جز فروغلتیدن در مرداب انزوای سیاسی و حاشیه‌نشینیِ اجتماعی. گوارای وجودش این‌همه بی‌تدبیری در تدبیر خویش. ۶. در حالی‌که بسیجی‌ها و انتظامی‌ها در خطّ مقدّمِ نبرد، مظلومانه در خون خویش غوطه‌ور می‌شوند، اینان در پشت جبهه، گرای پیشروی و نقطه‌زنی به رسانه‌های دشمن می‌دهند. آقای رئیسی، قصد عزلِ این منصوبِ نابجا را ندارید؟!
پنجشنبه بیست و یکم مهر ۱۴۰۱ آقای ضرغامی! مردم اگر امر به معروف و نهی از منکر را نخواهند گرفتار سلطه اشرار می شوند! بسم الله الرحمن الرحیم جناب ضرغامی وزیر محترم میراث فرهنگی توئیت فرموده اند که: «باباجون مردم اگر نخوان امربمعروف بشن کیو باید ببینن؟!» در باب این افاضه که ظاهرا ناشی از عصبانیت از راهکار ارائه شده توسط دبیر ستاد احیای امر به معروف می باشد و جناب ضرغامی دق نپسندیدن آن را بر سر این حیاتی ترین واجب الهی خالی کرده اند، ضمن یادآوری این نکته که آمر و ناهی خود مردم اند و نه امر شونده و نهی شونده و مولا امیرالمومنین در باره ارزش و اهمیت این فریضه بی بدیل می فرماید: " وَ مَا أَعْمَالُ الْبِرِّ كُلُّهَا وَ الْجِهَادُ فِي سَبِيلِ اللهِ عِنْدَ الْأَمْرِ بِالْمَعْرُوفِ وَ النَّهْيِ عَنْ الْمُنْكَرِ إِلَّا كَنَفْثَةٍ فِي بَحْرٍ لُجِّيٍّ" تمام كارهاى نيك و (حتّی) جهاد در راه خدا، در برابر امر به معروف و نهى از منكر، چون دميدنى است به درياى پر موج پهناور. توجه ایشان و همه خوانندگان محترم این پست را به تفسیر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب از کلامی از امیرالمومنین در مورد عواقب ترک امر به معروف و نهی از منکر جلب می نمایم. رهبر فرزانه انقلاب در تاریخ سوم خرداد 1372 در دیدار با بیانات در دیدار اعضاى «ستاد احیاى امر به معروف و نهى از منکر می فرمایند: "لتأمرنّ بالمعروف او لتنهّن عن المنکر او لیسلطن الله علیکم شرارکم. یعنی چه؟ یعنی امر به معروف و نهی از منکر، جهتش، جهت ضدّ سلطه‌ی اشرار است. معنایش این است. این دو عِدل همند. یعنی اگر کردید، سلطه‌ی اشرار واقع نخواهد شد. اگر نکردید، سلطه‌ی اشرار واقع خواهد شد. پس، معنایش چیست؟ معنایش این است که این امر و نهی، باید در مقابل سلطه‌ی اشرار باشد. حالا شما نگاه کنید، ببینید سلطه‌ی اشرار کجاست؟ شما بگویید به جوراب نازک! نه آقا! شما به جوراب نازک چه‌کار دارید؟ جوراب نازک را بپوشد؛ این‌قدر اهمیت ندارد. اما اگر دیدید روی جوراب عکس «مایکل جکسون» را زده، باید او را دنبال کنید. آن یک چیز است، این چیز دیگر است. زلفش بیرون است، باشد. هزار گونه خطا می‌کنند، این هم یک گناه صغیره است. موی سر بیرون بودن، گناه کبیره که نیست! از غیبت و دروغ که بالاتر نیست! از رشوه گرفتن و خوردن که بالاتر نیست! اما چنانچه دیدید یک نفر با همین حالت به اداره می‌آید و جلو آخوند اداره هم سرش را بالا می‌گیرد و راه می‌رود؛ این می‌شود گناه کبیره. یعنی این، در جهت تسلّط اشرار است. غرض؛ به مردم؛ به آن کسانی که می‌خواهید امر و نهی کنند، تفهیم کنید که ما از آنها چه می‌خواهیم. این جوان به خیابان می‌رود؛ اما نمی‌داند باید چه کار کند. مثلاً فرض کنید در خانه‌ی مردم عروسی است؛ می‌زنند و می‌رقصند. شما حق ندارید داخل خانه‌ی او بشوید؛ مگر با اجازه‌ی دادستان. اما یک وقت هست که می‌خواند، به قصد این‌که صدایش در بیرون منتشر شود. مثل آن قاضی معمّمی، که روز بیست‌ویکم ماه رمضان، در فلان جا، رفته لب دریا به عیش و عشرت! او را باید گرفت و به تعبیر مبالغه‌آمیز کلّه‌اش را کَند. توجّه کردید؟ حالا قضات نترسند! بحثِ «سَر کَندن» نیست! غرضم این است که ما باید ببینیم چه هست که در جهت مقابل سلطه‌ی اشرار است و آن امر به معروف و نهی از منکر، برای ما لازم است. مصداقش را شما باید پیدا کنید. مواردش را شما باید پیدا کنید." آقای ضرغامی مردم با ترک امر به معروف و نهی از منکر در مقابل اشرار خلع سلاح می شوند! شما راضی هستید؟
والدین آشوبگران را بشناسیم! 🔸 علی لاریجانی:باید درباره قانون حجاب همانند قانون ممنوعیت ماهواره رفتار شود. گفته می‌شود اگر به موضوع حجاب توجه نشود، قضیه «آندلس» رخ می‌دهد، من فکر می‌کنم این مطلب درست نیست! نباید کاری کرد که مسئله حجاب، جنس حکومتی پیدا کند. سوال این است آیا حکومت در این امور باید دخالت کند؟ 🔹 به نظرحضرت امام، فلسفه تشکیل حکومت اسلامی و مبنای نظریه ولایت فقیه، اقامه احکام شریعت است! 🔸 دی ۱۳۹۷| رهبر انقلاب :نمی‌توانیم مسئله‌ی حجاب و عفاف را در عداد مسائل مهم دیگر کشور قرار بدهیم. این مسئله بالاتر از آنهاست. 👈به تفاوت و فاصله آشکار و عمیق دیدگاه لاریجانی با نظر حضرت امام و رهبر انقلاب در خصوص مسئله این روزها دقت کنید! 🔹 دیدگاه لاریجانی درباره نسبت حکومت اسلامی با احکام شریعت و اجرای این احکام را "سکولاریسم" می‌گویند! (سکولاریسم یعنی حکومت وظیفه‌ای درقبال دین و احکام آن ندارد) 🔸وقتی فردی با این دیدگاه ۱۰ سال رئیس صدا و سیما و ۱۲ سال رئیس مجلس بوده توقع دارید نسل دهه ۸۰ و ۹۰ چگونه تربیت شود؟ مگر نه این که بنا به فرمایش امیرمومنان(ع) مردم به حاکمانشان شبیه‌ترند تا پدرانشان! 👈چرا از شباهت نگرش آشوبگران دهه هشتادی به دیدگاه یکی از مقامات عالی رتبه نظام تعجب می‌کنید؟ مگر شعار اغتشاشگران نوجوان و جوان این روزها (حجاب اختیاری و نفی قانونی کردن احکام شریعت) عین دیدگاه علی لاریجانی نیست؟ نتیجه حاکمیت امثال علی لاریجانی بر کشور، تربیت آشوبگران دهه هشتادی است! "دکتر کوشکی"
16.71M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 این کلیپ زیاد پخش‌ شده ولی باز هم مشاهده کنید تا بلد باشیم به نسل امروز درباره معاندین نظام چه بگوییم! ⭕️ مستندات تکان دهنده‌ای که مدعیان زن، زندگی، آزادی را خلع سلاح می‌کند. ✍ تخریب‌چی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
| نقدی بر پیشرفت‌های ایران!! ‼️ پیشرفت‌های ایران در این ۴۰ سال طبیعی بوده چون همه دنیا کردن! ♨️ پاسخ محکم و منطقی به یک رایج ⁉️ چرا پیشرفت‌های ۴۰ساله اینقدر مهمه؟! _______________ 📚 برشی از سخنرانی نویسنده کتاب