فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸اختاپوسها علیه اختاپوس
🔻 تا کنون مخاطبان از نحوه انتشار مستند اختاپوس انتقادات مورد توجهی داشتند...
🔻 در این ویدئو پشت پرده اتفاقات اکران و پخش مستند اختاپوس در طول این چند ماه را ببینید
#اختاپوس
#مستند_اختاپوس
#اختاپوس_ها_قابل_شکارند
👈برای تماشای ویدئو با کیفیت بالا به لینک زیر مراجعه فرمائید 👇
http://m.aparat.com/v/uyqZb
🦑 @octopus_auto
🦑 @octopus_auto
🔰ما را در اینستاگرام دنبال کنید👇
www.instagram.com/octopus_auto
🔻کروزی ها علیه شفافيت
🔺به دلیل فشار و تهدید کروزی ها موفق به پخش مستند اختاپوس روی دیگر سرویس های پخش آنلاین فیلم (VOD) نشدیم.
چرا کروزی ها از پخش شدن این مستند واهمه دارند؟
قطعا در عصر ارتباطات نمی توان مانع جریان آزاد اطلاعات شد و در مقابل مطالبه عمومی مردم ایستاد.
#اختاپوس
#مستند_اختاپوس
#اختاپوس_ها_قابل_شکارند
🦑 @octopus_auto
🦑 @octopus_auto
🔰ما را در اینستاگرام دنبال کنید👇
www.instagram.com/octopus_auto
🔻مافیا در نبرد با شفافیت
🔺یکی از ویژگیهای اصلی مافیا مبارزه با شفافیت است.
از این رو که منشأ مفاسد اقتصادیِ لیبرالی پدیده مافیاست؛ با شفاف سازی مخالفت می کنند و در مقابل آن می ایستند.
چهار روش مافیا برای پیشبرد اهداف خود ارعاب، حذف، تهدید و تطمیع است.
برگرفته از جلسه 85 کلبه کرامت
با عنوان « جامعه مافیایی»
#اختاپوس
#مستند_اختاپوس
#اختاپوس_ها_قابل_شکارند
🦑 @octopus_auto
🦑 @octopus_auto
🔰ما را در اینستاگرام دنبال کنید👇
www.instagram.com/octopus_auto
هیس‼️انقلابی ها فریاد نمی زنند❗️
❌پس از چند ماه فشار و تهدید کروزی ها، سایت های سینما مارکت و فیلم گردی مجبور به حذف مستند اختاپوس شدند.
خدا قوت به مجموعه دوستان در سایت فیلم گردی و سینما مارکت که با وجود همه فشارها در این مدت مستند را در اختیار مخاطبان قرار دادند.
#اختاپوس
#مستند_اختاپوس
#اختاپوس_ها_قابل_شکارند
🦑 @octopus_auto
🦑 @octopus_auto
🔰ما را در اینستاگرام دنبال کنید👇
www.instagram.com/octopus_auto
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 به جای توقیف باید دست مستندساز را بوسید...
🎬 محمدتقی فهیم(منتقد سینما) :
واقعا به دلیل اینکه مستندساز به موضوع بسیار مهمی، مثل خودروسازی پرداخته و اینکه چه لطمات و صدماتی این خودروها به جامعه و مردم زدند، باید دست مستند ساز را بوسید نه اینکه توقیفش کرد!
برنامه هفت - شبکه سه ٩٨,١٠,۶
⚖همه ما مامور به مطالبهگری، ایجاد شفافیت و دعوت مردم به اقامه قسط هستیم و از همراهی همه اساتید و مخاطبان عزیز سپاسگزاریم.
🇮🇷به امید سربلندی صنعت خودروی کشور به دست جوانان متخصص، متعهد، مومن و انقلابی
پینوشت: تا کنون نه تنها حکمی مبنی بر توقیف فیلم به سازندگان اثر ارسال نشده است بلکه بازپرس محترم پرونده با انتشار آن موافق بودهاند.
👈برای تماشای ویدئو با کیفیت بالا به لینک زیر مراجعه کنید 👇
http://m.aparat.com/v/KIX4t
#اختاپوس
#مستند_اختاپوس
#اختاپوس_ها_قابل_شکارند
🦑 @octopus_auto
🦑 @octopus_auto
🔰ما را در اینستاگرام دنبال کنید👇
www.instagram.com/octopus_auto
🔹حمایت از کمپین پیگیری انتشار مستند اختاپوس و افشای مافیای خودرو
✅ برای ثبت حمایت خود از این کمپین روی لینک زیر کلیک کنید:
▶️ farsnews.ir/my/c/15796
#اختاپوس
#مستند_اختاپوس
#اختاپوس_ها_قابل_شکارند
🦑 @octopus_auto
🦑 @octopus_auto
🔰ما را در اینستاگرام دنبال کنید👇
www.instagram.com/octopus_auto
🔹اختاپوس در توییتر | SURENA :
امیدوارم بعد از کرونا، مجلس تازه نفس با کرونای مافیای خودروسازی ایران خودرو و سایپا مبارزه کنه.
#اختاپوس
#مستند_اختاپوس
#اختاپوس_ها_قابل_شکارند
🦑 @octopus_auto
🦑 @octopus_auto
🔰ما را در اینستاگرام دنبال کنید👇
www.instagram.com/octopus_auto
🔹اختاپوس در توییتر | Hadi_nasrabadi :
کرونا ویروس قطعا ریشه کن میشه اما مافیای خودرو که یکی از اسپانسرهای هیلاری کلینتون توی انتخابات ریاست جمهوری بوده با خيال راحت فعالیت میکنه.
#اختاپوس
#مستند_اختاپوس
#اختاپوس_ها_قابل_شکارند
🦑 @octopus_auto
🦑 @octopus_auto
🔰ما را در اینستاگرام دنبال کنید👇
www.instagram.com/octopus_auto
🔷علی خضریان - نماینده منتخب مردم تهران در مجلس يازدهم:
پیرامون برخی زوایای پنهان موضوع و نحوه همکاری مجلس، جهت خروج این صنعت از انحصار، گفتگو کردیم.
#اختاپوس
#مستند_اختاپوس
#اختاپوس_ها_قابل_شکارند
🦑 @octopus_auto
🦑 @octopus_auto
🔰ما را در اینستاگرام دنبال کنید👇
www.instagram.com/octopus_auto
🔷 سید نظام الدین موسوی - نماینده منتخب مردم تهران در مجلس يازدهم:
با دیدن مستند اختاپوس به این نتیجه رسیدم که تحقیق و تفحص مجدد از صنعت خودروسازی باید جزو اولویت های مجلس آینده باشد.
اختاپوسهایی آنجا خیمه زده اند اختاپوس ها....
#اختاپوس
#مستند_اختاپوس
#اختاپوس_ها_قابل_شکارند
🦑 @octopus_auto
🦑 @octopus_auto
🔰ما را در اینستاگرام دنبال کنید👇
www.instagram.com/octopus_auto
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
◽️مافیا در برابر افشاگری ساکت نمینشیند!
🔸اینها از خدا که نمیترسند
🔸از دستگاه قضایی و بازرسی کل کشور که نمیترسند
🔸از دستگاههای انتظامی و امنیتی که نمیترسند
✅ از یک چیز میترسند، آن هم افشاگری است
📌بخشی از صحبتهای مهدی انصاری کارگردان مستند اختاپوس در شبکه ۵ - ۹۸٫۱۰٫۴
👈برای تماشای ویدئو با کیفیت بالا به لینک زیر مراجعه کنید 👇
http://m.aparat.com/v/ORgKb
#کمپین_حمایت_از_انتشار_اختاپوس
#اختاپوس_ها_قابل_شکارند
#مستند_اختاپوس
#اختاپوس
🦑 @octopus_auto
🦑 @octopus_auto
🔰ما را در اینستاگرام دنبال کنید👇
www.instagram.com/octopus_auto
🔷سوابق رضا ویسه (١)
🔹فارغالتحصیل رشته متالورژی دانشگاه صنعتی شریف – سال ١٣۵٧
🔹جهاد سازندگی کرج – سال ۱۳۵۹
🔹عضو گروه پژوهشی جهاد دانشگاهی صنعتی شریف – سال ۱۳۶۰
🔹مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت تأمین ماسه ریختهگری – ۱۳۶۲ (در زمان وزارت بهزاد نبوی)
🔹مدیر آموزشی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران – سال ۱۳۶۴
🔹مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت ابزاران – ۱۳۶۵
🔹معاون مدیرعامل و مدیر مجتمع موتورسازی و ریختهگری ایران خودرو – ۱۳۶۹ (در زمان وزارت نژادحسینیان)
🔹با حفظ سمت، عضو هیئت مدیره ایران خودرو
🔹مدیر پروژه پیکان (۱۶۰۰) – سال ۱۳۷۰
#اختاپوس
#مستند_اختاپوس
#اختاپوس_ها_قابل_شکارند
#پدرخوانده_صنعت_خودرو
🦑 @octopus_auto
🦑 @octopus_auto
🔰ما را در اینستاگرام دنبال کنید👇
www.instagram.com/octopus_auto
🔷سوابق رضا ویسه (٢)
🔹مؤسس شرکت ساپکو و با حفظ سمت مدیر عامل و عضو هیئت مدیره – سال ۱۳۷۲ (طراحی ساپکو توسط قلعهبانی انجام گرفت)
🔹با حفظ سمت قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو – سال ۱۳۷۸ (در زمان وزارت اسحاق جهانگیری)
🔹رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران – سال ۱۳۸۰ تا ٨۴ (در زمان وزارت اسحاق جهانگیری)
🔹رئیس هیئت مدیره شرکت طراحی مهندسی و مشاور صنعتی رضوان – سال ١٣٨۴
🔹رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی تابان افلاک پویا – سال ١٣٨۵
🔹رئیس هیئت مدیره بنیاد شریف در دانشگاه صنعتی شریف - سال ۱۳۸۸ (همزمان با حضور حمید کشاورز و اسحاق جهانگیری)
🔹معاون هماهنگی و نظارت معاون اول رئیسجمهور – سال ١٣٩٢ تا ١٣٩٧
#کمپین_حمایت_از_انتشار_اختاپوس
#اختاپوس
#مستند_اختاپوس
#اختاپوس_ها_قابل_شکارند
#پدرخوانده_صنعت_خودرو
🦑 @octopus_auto
🦑 @octopus_auto
🔰ما را در اینستاگرام دنبال کنید👇
www.instagram.com/octopus_auto
🔹اختاپوس در توییتر | meisam samareh :
مستند اختاپوس را ببینیم.
شاید راز پراید 90 میلیونی کمی برامون باز شود.
#کمپین_حمایت_از_انتشار_اختاپوس
#اختاپوس
#مستند_اختاپوس
#اختاپوس_ها_قابل_شکارند
🦑 @octopus_auto
🦑 @octopus_auto
🔰ما را در اینستاگرام دنبال کنید👇
www.instagram.com/octopus_auto
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔶رئیس شورای رقابت در برنامه گفتگوی ویژه خبری
🔸مقامات قضایی و اطلاعاتی میدانند که چند نفر بیشتر نیستند که بازار خودرو را به این وضع انداختهاند...
تا وقتی این گروه را از بین نبریم بازار به همین وضع خواهد بود
👈برای تماشای ویدئو با کیفیت بالا به لینک زیر مراجعه فرمائید👇
http://m.aparat.com/v/b71EB
#کمپین_حمایت_از_انتشار_اختاپوس
#اختاپوس
#مستند_اختاپوس
#اختاپوس_ها_قابل_شکارند
🦑 @octopus_auto
🦑 @octopus_auto
🔰ما را در اینستاگرام دنبال کنید👇
www.instagram.com/octopus_auto
🔻ویسه و قلعهبانی (١)
🔺رضا ویسه در سال ١٣۵٩ به جهاد سازندگی کرج میرود. پیش از او، احمد قلعهبانی نیز در سال ١٣۵٨ به جهاد سازندگی کرج رفته بود.
قلعهبانی در سال ۶١ به ایرانخودرو میرود. ویسه نیز از سال ۶١ در زیرمجموعههای مختلف سازمان گسترش فعالیت میکند و در سال ۶٩ به ایران خودرو میرود.
در سال ٧١ قلعهبانی شرکت ساپکو را طراحی میکند و کروزیها وارد صنعت خودرو میشوند و یک سال بعد ویسه ساپکو را تاسیس میکند و همراه با قلعهبانی و پورمجیب هیئت مدیره را تشکیل میدهند.
#کمپین_حمایت_از_انتشار_اختاپوس
#اختاپوس
#مستند_اختاپوس
#اختاپوس_ها_قابل_شکارند
#پدرخوانده_صنعت_خودرو
🦑 @octopus_auto
🦑 @octopus_auto
🔰ما را در اینستاگرام دنبال کنید👇
www.instagram.com/octopus_auto
🔻ویسه و قلعهبانی (٢)
🔺در سال ٧٩ که اسحاق جهانگیری وزیر صنایع میشود، ویسه به قائم مقامی مدیرعامل ایرانخودرو میرسد و در سال ٨٠ به ریاست سازمان گسترش و نوسازی منصوب میشود و صنعت خودرو را تحت اختیار خود میگیرد.
پس از ریاست ویسه بر سازمان گسترش، در سال ٨٠ احمد قلعهبانی مدیر عامل سایپا میشود و تا ٧ سال در این سمت باقی میماند.
#کمپین_حمایت_از_انتشار_اختاپوس
#اختاپوس
#مستند_اختاپوس
#اختاپوس_ها_قابل_شکارند
#پدرخوانده_صنعت_خودرو
🦑 @octopus_auto
🦑 @octopus_auto
🔰ما را در اینستاگرام دنبال کنید👇
www.instagram.com/octopus_auto
هدایت شده از کانال رسمی کامران غضنفری
🌐🚗مافیای # خودرو سازی ایران
در سال ۶۱ که کشور درگیر جنگ بود محمد علیپور و حمید کشاورز با ۲۵ سال سن و با سرمایه هنگفت که منشا آن معلوم نیست شرکت کروز را تاسیس کردند.علیپور و کشاورز شروع به خرید سهام ایران خودرو میکنند و سال ۸۸ حدود ۳/۵ درصد سهام ایران خودرو را میخرند که ۳۱ میلیارد تومان میشد زمانی که دلار ۱۰۰۰ تومان بود💰.در سال ۹۰ شرکت تدبیر سرمایه آراد را تاسیس میکنند.و از طریق این شرکت هم سهام ایران خودرو را میخرند. بطوریکه تا پایان سال ۹۰ حدود ۱۴ درصدسهام ایران خودرو را تصاحب میکنند.💰یعنی ۲۴۲ میلیاردتومان زمانی که دلار ۱/۲۰۰ تومان بود.تبدیل به یکی ازبزرگترین مالکان ایران خودرو شدند و هدفشان این بود که به هیئت مدیره شرکت ایران خودرو راه پیدا کنند در صورتی که طبق قانون قطعه ساز نمیتواند عضو هیئت مدیره شرکت بالادست خود باشد. زیرا با این کار انحصار قطعات شرکت را به خود اختصاص داده و قطعه سازان دیگر را از دور خارج میکند.که شورای رقابت اجازه این کار را نداد اما کروز از راه دیگری وارد شد.
🌐 در سال ۹۲ که صنعت خودرو توسط امریکا تحریم شد کروزیها هم ایران خودرو را تحریم کرده و با ندادن قطعه این شرکت را گروگان گرفتند.کروزیها در سال ۹۰ موفق شدند با استفاده از پوشش شرکتهای غیر واقعی یک نماینده راهی هیئت مدیره ایران خودرو کنند (حمید رضا منجی ) تا از استراتژی شرکت قبل از بقیه قطعه سازان مطلع شده و یک گام جلوتر باشند. و همچنین بتوانند مصوبات هیئت مدیره را به نفع خود رقم بزنند.
♨️وقتی هیئت رسیدگی به تخلف خودروسازها مدارک را به قوه قضائیه فرستاد ، طبق قانون باید طی ۶ ماه رای اعلام میشد اما این رای حدود ۳ سال طول کشید و طی نامه ای به مجلس بعد(دهم) اعلام شد که تخلفی مشاهده نشده است ‼️😳
🤦چطور ممکن است ؟ آیا کروز در قوه محترم قضائیه هم نفوذ کرده یا قاضی پرونده صلاحیت رسیدگی به پرونده را نداشته ؟ یا ...
⭕️ به هر حال آنها هنوز قانع نبودند و شرکت بهمن موتور که تا سال ۹۵ حتی از ایران خودرو و سایپا بهتر کار میکرد را هم خریدند اما با شراکت حمید صمدی که مالک شرکت قطعه سازی اورند پیشرو بود و همچنین ۲/۸ درصد از سهام ایران خودرو را نیز داشت . و در واقع خصوصی سازی را به شخصی سازی و انحصار طلبی تبدیل کردند . که نتیجه زد و بند مدیران کروز و سازمان خصوصی سازی بود . و اصلا بابت خرید شرکت بهمن موتور هیچ پولی پرداخت نشد . و تعداد زیادی از قطعه سازان کوچکتر یا به اجبار و یا توافقی برای جلوگیری از ورشکستگی در رقابت با کروز شرکت خود را به کروز واگذار کردند.
🏛 سال ۶۱ همزمان با تاسیس کروز بهزاد نبوی وزیر صنایع سنگین شد.سال ۶۴ شرکت تالبوت انگلیس که پیکان تولید میکرد ورشکسته شد و چند سال بعد بهزاد نبوی ، میر حسین موسوی نخست وزیر وقت را مجاب کرد که شرکت تالبوت را به قیمت ۱۳ میلیون دلار بخرند اما نه از انگلیس بلکه از پژوی فرانسه که تالبوت را از انگلیس خریده بود و میخواست به جای پیکان ، پژو تولید کند .
🔵 در سال ۶۱ همزمان با تاسیس کروز احمد قلعه بانی هم شرکتی را تاسیس کرد که کل ایران خودرو را تحت کنترل بگیرد شرکتی به نام ساپکو . به این ترتیب دیگر ایران خودرو با قطعه ساز رابطه ای نداشت و حالا ساپکو تصمیم میگرفت که چه قطعه ای را از چه شرکتی و با چه قیمتی بخرد.
🌐تاسال ۷۹ساپکو دردست "رضا ویسه"بودودرسال ۷۹ که آقای اسحاق جهانگیری وزیر صنایع شد ویسه قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو شد. ودرسال۸۰معاون جهانگیری شد . صنعت خودرو از سال ۸۰ در انحصار آقایان ویسه،قلعه بانی و پور مجیب بود . که ویسه و پور مجیب عضو هیئت مدیره ایران خودرو نیز بودند و علاوه بر آن پور مجیب عضو هیئت مدیره سایپا،مدیرعامل مگاموتور و ساپکو نیز بود.سایپا هم از سال ۸۰ تا ۸۶ به دست قلعه بانی افتادکه با حفظ سمت در ۱۳ مجموعه صنعتی دیگر نیز حضور داشت.ویسه در سال ۸۴ از تمام سمتهای دولتی استعفا داد. اما ازطریق مهره های خودکنترل صنعت خودرو را به دست داشت. درسال۹۲ویسه معاون اسحاق جهانگیری نفر دوم دولت شد. کروز تا سال ۹۷ حدود ۲۵ درصد سهام ایران خودرو را خرید تا انحصار بیشتری ایجاد کند و در این سال ضربه دوم را به ایران خودرو وارد کرد و از تحویل قطعه به آن خودداری کرد.
🌐"علیپور و کشاورز" تابعیت خارجی دارند و با خرید املاک در خارج از کشور مقدار زیادی ارز از کشور خارج کردند .طبق اسناد موجود علیپور در انتخابات ۲۰۰۸ آمریکا از دموکراتها حمایت مالی نیز کرد.ضمنا" فرزندان آنها و ویسه در خارج از کشورسکونت و فعالیت دارند.
❌اینها مافیای خودرو ایرانند که ۳۰ سال است با استفاده از حمایت دولتها علاوه بر اینکه اجازه پیشرفت به خودروسازی کشور را نمیدهند ، با افزایش قیمتهای غیر منطقی خون مردم را نیز مکیده اند.آنها به فکر سود نیستند بلکه به سودهای چند صد درصدی فکر میکنند .
🇮🇷آیا جمهوری اسلامی نبایدباآنها برخوردکند؟
مطالعات راهبردی ایتا
امام علی علیه السلام :
لِعَینٍ مُؤْمِنَةٍ تَری اللَّهَ یعْصی فَتَطْرِفَ حَتَّی تُغَیرَه
حلال نیست برای چشم مؤمنی که ببیند نافرمانی خداوند می شود و چشم پوشی نماید، مگر اینکه نسبت به تغییر آن اقدام نماید.
الأمالي(للطوسی)، جلد ١،صفحه ۵۵
🖤شهادت امام علی علیهالسلام تسلیت باد🖤
التماس دعا ...
📢 کلیک کنید ⬇️
| کمپین حمایت از انتشار اختاپوس |
#مستند_اختاپوس
#اختاپوس_ها_قابل_شکارند
🦑 @octopus_auto
🦑 @octopus_auto
🔔 رسانه اختاپوس را دنبال کنید
اینستاگرام | تلگرام | آپارات | سایت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔷 خداوند روزی فقرا را در ثروت ثروتمندان قرار داده است
🔹هر جا فقیری بود، یک سرمایهداری حق او را خورده است
🔹همه دینداران بدانند که خداوند همه شما را برای گرسنگی همه فقرای عالم مسئول میداند و از شما در قیامت پرسش خواهد شد...
📢 کلیک کنید ⬇️
| کمپین حمایت از انتشار اختاپوس |
#مستند_اختاپوس
#اختاپوس_ها_قابل_شکارند
🦑 @octopus_auto
🦑 @octopus_auto
🔔 رسانه اختاپوس را دنبال کنید
اینستاگرام | تلگرام | آپارات | سایت
🔻ویسه و پورمجیب
🔺ویسه و پور مجیب فارغالتحصیل رشته متالورژی از دانشگاه صنعتی شریفاند و علاوه بر نسبت کاری، نسبت فامیلی نیز دارند. ویسه در سال 72 ساپکو را تاسیس میکند و پورمجیب نیز به ساپکو میرود. بعد از ریاست ویسه بر سازمان گسترش هر دو به هیئت مدیره ایرانخودرو وارد میشوند و نیز پورمجیب مدیرعامل ساپکو، عضو هیئت مدیره سایپا و مدیرعامل مگاموتور میشود.
ویسه در سال 85 شرکت تابان افلاک پویا را تاسیس میکند و پورمجیب نیز عضو هیئتمدیره آن میشود.
📢 کلیک کنید ⬇️
| کمپین حمایت از انتشار اختاپوس |
#مستند_اختاپوس
#اختاپوس_ها_قابل_شکارند
🦑 @octopus_auto
🦑 @octopus_auto
🔔 رسانه اختاپوس را دنبال کنید
اینستاگرام | تلگرام | آپارات | سایت
مخاطبان گرامی با انتشار هشتگ
#کمپین_حمایت_از_انتشار_اختاپوس
در شبکه های اجتماعی ما را در پیگیری انتشار مستند اختاپوس همراهی کنید.
📢 کلیک کنید ⬇️
| کمپین حمایت از انتشار اختاپوس |
#مستند_اختاپوس
#اختاپوس_ها_قابل_شکارند
🦑 @octopus_auto
🦑 @octopus_auto
🔔 رسانه اختاپوس را دنبال کنید
اینستاگرام | تلگرام | آپارات | سایت
🔰رهبر انقلاب در ارتباط تصویری با نمایندگان تشکلهای دانشجویی
پرچم آرمانخواهی و مطالبهگری را زمین نگذارید؛ این بسیار چیز باارزشی است؛ این مطالبهگری را از دست ندهید، این آرمانخواهی را از دست [ندهید].
این آرمانهای مهم را: عدالت، استقلال، رفع فساد، در نهایت تمدّن اسلامی. اینها را از دست ندهید و اینها را مطالبه کنید.
نگذارید این مطالبهی شما و اعتراض شما اعتراض به نظام اسلامی تلقّی بشود؛ فرض کنید به مسئلهی بورس -مِن باب مثال- یا مثلاً به مسئلهی پراید اعتراض دارید، [امّا] دشمن از نحوهی اعتراض شما اعتراض به نظام را تلقّی میکند یا القا میکند که این اعتراض به نظام بود؛ این را نگذارید؛ این را جدّاً مانع بشوید.
📢 کلیک کنید ⬇️
| کمپین حمایت از انتشار اختاپوس |
#مستند_اختاپوس
#اختاپوس_ها_قابل_شکارند
🦑 @octopus_auto
🦑 @octopus_auto
🔔 رسانه اختاپوس را دنبال کنید
اینستاگرام | تلگرام | آپارات | سایت
🔺دوستان همیشه همراه❗️
🔻تصویر ویسه و پورمجیب و قلعهبانی سیدحسین امیری در سالهای نخست دهه ٧٠، به همراه احمد قلعهبانی، پورمجیب و رضا ویسه، به عضویت هیأت مدیره شرکت تازه تأسیس ساپکو درمیآیند.
اعضای این جمع چند سال بعد ارتقای سمت داده میشوند به شکلی که ویسه به ریاست هیأت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران منصوب میشود و با توجه به اختیارات خود به دوستان قدیمیاش در هیأت مدیره ساپکو سمتهای جدیدی اعطا میکند. احمد قلعهبانی مدیرعامل سایپا، امیری مدیرعامل پارس خودرو و پورمجیب مدیرعامل ساپکو میشوند. (خبر آنلاین – سال ٨٨)
📢 کلیک کنید ⬇️
| کمپین حمایت از انتشار اختاپوس |
#مستند_اختاپوس
#اختاپوس_ها_قابل_شکارند
#پدرخوانده_صنعت_خودرو
🦑 @octopus_auto
🦑 @octopus_auto
🔔 رسانه اختاپوس را دنبال کنید
اینستاگرام | تلگرام | آپارات | سایت
🔷 غولهای قطعهساز و گروگانگیری صنعت خودرو
🔹مقابله با نابسامانی قیمت خودرو، عزمی جدی جهت شکستن انحصار شبکهی اختاپوس حاکم بر این صنعت را میطلبد که توانسته به مرور زمان و با یک دوپینگ سیاسی ضمن در اختیار گرفتن بخش مهمی از سهام خودروسازی کشور، انحصار در تأمین قطعه را نیز برای خود فراهم نماید.
📝 علی خضریان - نماینده منتخب تهران در مجلس يازدهم
📢 کلیک کنید ⬇️
| کمپین حمایت از انتشار اختاپوس |
#مستند_اختاپوس
#اختاپوس_ها_قابل_شکارند
🦑 @octopus_auto
🦑 @octopus_auto
🔔 رسانه اختاپوس را دنبال کنید
اینستاگرام | تلگرام | آپارات | سایت