ولی قبول داری بعضی آدمها حیفت میکنن؟ حرف و عملشون یکی نیست، اعتمادت رو، احساست رو، قلبت رو، حال خوبت رو، حتی غنج رفتن دلت رو حیف میکنن، کاش آدمها رو با حرفهاتون و کارهاتون حیف نکنید.
فقط آدمهای خیال پرداز میدونن که ساعت ها با چشم بسته دراز کشیدن و داخل سناریوهای مختلف زندگی کردن یعنی چی...
من یه ذهن به شدت فاجعه ساز و منفیگرا و یه روح به شدت امیدوار و مثبتگرا دارم. برای همینه که آروم نمیگیرم.
.
یه ضربالمثلچینیهستکهمیگه:
برنج سَرد رو میشه خورد
چای سَرد رو میشه نوشید
اما نگاه سرد رو نمیشه تحمل کرد
با آدَم بیاحساس نه میشه حَرف زد
نه قدم زد،و نه زندگی کرد🖤