فقط آدمهای خیال پرداز میدونن که ساعت ها با چشم بسته دراز کشیدن و داخل سناریوهای مختلف زندگی کردن یعنی چی...
من یه ذهن به شدت فاجعه ساز و منفیگرا و یه روح به شدت امیدوار و مثبتگرا دارم. برای همینه که آروم نمیگیرم.
.
یه ضربالمثلچینیهستکهمیگه:
برنج سَرد رو میشه خورد
چای سَرد رو میشه نوشید
اما نگاه سرد رو نمیشه تحمل کرد
با آدَم بیاحساس نه میشه حَرف زد
نه قدم زد،و نه زندگی کرد🖤
آنهایی که ریشه ندارند تا محبت میبینند میروند ؛ وگرنه کدام درختی را دیدهای که باغبانش را ترک کند ؟