من یه ذهن به شدت فاجعه ساز و منفیگرا و یه روح به شدت امیدوار و مثبتگرا دارم. برای همینه که آروم نمیگیرم.
.
یه ضربالمثلچینیهستکهمیگه:
برنج سَرد رو میشه خورد
چای سَرد رو میشه نوشید
اما نگاه سرد رو نمیشه تحمل کرد
با آدَم بیاحساس نه میشه حَرف زد
نه قدم زد،و نه زندگی کرد🖤
آنهایی که ریشه ندارند تا محبت میبینند میروند ؛ وگرنه کدام درختی را دیدهای که باغبانش را ترک کند ؟
گاهی حضور یکنفر ، جهان را به شکلِ عجیبی آراممیکند .
مثل نسیمی که بیخبر میوزد و تمام خستگی روز را از شانههایت برمیدارد .
از دشمنی نترس که آشکارا بر تو حمله میکند،
از دوستی بترس که تو را فریبکارانه در آغوش میکشد...!
وقتی میگن: «ولش کن، بیخیال باش»، من میگم: «باشه» و بعد میرم تو اتاقم، در رو میبندم، و ۱۰ ساعت تمام به همون چیزی که گفتن ول کن فکر میکنم. چون مغزم عاشق شکنجه روحمه.