اوه بعد اینکه اگه نفرات اول و دوم رو مشخص کنم دوستام ناراحت شن چی چون دوستام قطعا فقط شرکت میکنن که شاید ناراحت نشم
ˏุ 𝓐f𝖺𝗅𝗅𝖾𝗇 𝖺𝗇𝗀𝖾꯭𝗅:𝟥 ˎ˗
اوه بعد اینکه اگه نفرات اول و دوم رو مشخص کنم دوستام ناراحت شن چی چون دوستام قطعا فقط شرکت میکنن که
از الان بگم اگه ناراحت میشید شرکت نکنید. کاغذی بودن نبودنشم فرق داره
𝜗𝜚 روز بخیر ، من هم دتیز گذاشتم.
︶⏝︶⊹︶⏝︶
دتیز چی هست؟ — شما اوسی من رو میکشین و من هم به نفرات اول، دوم و سوم جایزه میدم.
اوسی ای که اگه شرکت میکنید واسه ی دتیز باید کشیده شه نوئل(الیویا) هست. منتهی چندتا قانون داریم حتما بخونیدشون :
— سک-شوالایز کردن ممنوع.
— جنسیت، سن، و.. رو تغییر ندید.
— برای تغییر دادن لباس بیاید پی وی و بپرسید اگه تایید کردم لباس رو میتونید براش بکشیدش.
— حتما توی چنل عضو باشین.
— اگه از دوستام هستین من قراره بر اساس سلیقم و.. نفرات اول دوم و سوم رو انتخاب کنم و پارتی بازی نکنم، اگه ناراحت میشید نیاید.
— کاغذی بودن نبودنش هم فرق داره، برای کسایی که کاغذی بکشن و برنده شن فقط یه اسکچ روی کاغذ میزنم
⊹مهلتش تا آخر تیر هست و حداکثر ۶ نفر
— جایزه ی نفر اول : آرت دیجیتال از اوسیش، ادیت عکس از اوسیش و یه آهنگ. (از من انتظار زیادی نداشته با- شاید رفرنس سخت برندارم و اوسی نباید خیلی پر جزئیات باشه
— جایزه ی نفر دوم : آرت دیجیتال چیبی رنگی ادیت از عکس اوسیش و یه آهنگ.
— جایزه ی نفر سوم : آرت دیجیتال چیبی ولی بی رنگ، ادیت از عکس اوسیش و یه آهنگ.
. حتما آرت هاتون و چنل هاتون رو [اگه دارید] پیوی بفرستید : @injection
. چنلی که دتیز گذاشته : @offlineangel
︶⏝︶⊹︶⏝︶