ˏุ 𝓐f𝖺𝗅𝗅𝖾𝗇 𝖺𝗇𝗀𝖾꯭𝗅:𝟥 ˎ˗
راستی "نفرات" اول دوم و... داریم یعنی اگه شرکت کنید حداقلش یه چیبی بی رنگ گیرتون میاد
میدونم کلا ایگنور میکنید ولی اگه کسی هست اسکای بازی میکنه اینجا کدشو ناشناس بفرسته امشب هستم احتمالا فردا نباشم که بازی کنیم
ˏุ 𝓐f𝖺𝗅𝗅𝖾𝗇 𝖺𝗇𝗀𝖾꯭𝗅:𝟥 ˎ˗
سبک چیبی آنلاک کردم
یه بیس ساختم واسه ی جایزه ی دتیزا کارم راحت تر شد
ˏุ 𝓐f𝖺𝗅𝗅𝖾𝗇 𝖺𝗇𝗀𝖾꯭𝗅:𝟥 ˎ˗
یه بیس ساختم واسه ی جایزه ی دتیزا کارم راحت تر شد
نه این سبک خوب نیست