میدونم کلا ایگنور میکنید ولی اگه کسی هست اسکای بازی میکنه اینجا کدشو ناشناس بفرسته امشب هستم احتمالا فردا نباشم که بازی کنیم
ˏุ 𝓐f𝖺𝗅𝗅𝖾𝗇 𝖺𝗇𝗀𝖾꯭𝗅:𝟥 ˎ˗
سبک چیبی آنلاک کردم
یه بیس ساختم واسه ی جایزه ی دتیزا کارم راحت تر شد
ˏุ 𝓐f𝖺𝗅𝗅𝖾𝗇 𝖺𝗇𝗀𝖾꯭𝗅:𝟥 ˎ˗
یه بیس ساختم واسه ی جایزه ی دتیزا کارم راحت تر شد
نه این سبک خوب نیست
ˏุ 𝓐f𝖺𝗅𝗅𝖾𝗇 𝖺𝗇𝗀𝖾꯭𝗅:𝟥 ˎ˗
*جون کندن*
باید همون سبک چیبی قبلیمو پیش ببرم