eitaa logo
شبکه افق
18.3هزار دنبال‌کننده
14.6هزار عکس
22.1هزار ویدیو
57 فایل
انتقادات و پیشنهاداتتون رو با آیدی @Ofoghtv_admin در میان بگذارید شناسه شبکه افق در تمام شبکه‌های اجتماعی @ofogh_tv می‌باشد.
مشاهده در ایتا
دانلود
🎞 📌 تهیه شده در شبکه مستند 🔗 موضوع: بررسی زندگی شهید رجایی و نحوه انتخاب وی به نخست وزیری و سپس ریاست جمهوری در سال های آغازین بعد از انقلاب سال 57 ✅ سه‌شنبه ٨ شهریور ساعت ۱۹:٣٠ ❎ تکرار روز بعد ساعت ٠٢:٠٠ و ١٢:۰۰ 🆔 @ofogh_Tv
📺 تلویزیونی ⭕️ این برنامه به تهیه‌کنندگی حمید رضا صابونی، کارگردانی محسن حمیدزاده و اجرای حامد عسکری تولید شده است 🖋 «جاذبه» ویژه برنامه ماه محرم و صفر بوده و درپی ارتباط افراد با اهل بیت(ع) در سیر زندگی اجتماعی آنهاست. 📌 عنوان این قسمت: همیشه مادر 🖋 مهمان: مهوش صابری ✅ سه‌شنبه ٨ شهریور ساعت ٢١:٠٠ ❎ تکرار روز بعد ساعت ٠٦:٣٠ و ١٣:٣٠ 🆔 @ofogh_tv
🎬 تماشای ⭕️ دوشنبه 7 شهریور 1401 📌 عنوان این قسمت: آه پدر 👤 مهمان: همایون و مهدی نوروزیان ➕ برای تماشای فایل HD این برنامه به وبسایت شبکه افق سیما مراجعه کنید👇 🎞 https://ofoghtv.ir/Video/NeWIY35jionvPGgw
🔺 آنچه در برنامه امشب «جهان آرا» - دوشنبه ٧ مرداد ١٤٠١ - گذشت به نقل از اکانت توئیتر برنامه 👈سعید حسینی، رئیس هیات مدیره مجمع ایران نوشت: 🔰اینکه هم نوشت افزارمان خارجی باشد و هم محتوای فرهنگی آن، کودکانمان را از نظر هویتی با این سوال مواجه می‌کند که خودمان چه چیز داریم؟ قصد نداریم در همه شهرها نمایشگاه داشته باشیم، مردم به فروشگاه‌های نوشت‌افزار ایرانی مراجعه کنند. 🔰در حوزه تولید دفتر ایرانی، حدود 500 تولیدکننده داریم؛ در زمینه دیگر لوازم تحریر شامل خودکار و مداد و ...، از دو یا سه تولیدکننده قدرتمند به 10 مورد رسیده‌ایم. اتفاقات مختلی رخ داد که صنعت نوشت‌افزار در ایران کاملا بومی شود. 🔰برای نخستین بار یک صنعت داخلی، مسیر درست را برای بومی‌سازی طی کرد؛ قضیه از این قرار بود که یک حلقه میانی کنار حاکمیت قرار گرفت و مسائل مربوط به نوشت‌افزار را به درستی رصد و برای حل آنها کار پیگیرانه انجام داد. 🔰از یک تولیدکننده قیچی پلاستیکی مخصوص مهدکودک‌ها حمایتی معمولی کردیم، تولید شکل گرفت و چند صد هزار دلار صرفه‌جویی ارزی صورت گرفت. 🔰قیمت نوشت افزار ایرانی خوب است ولی گاهی کالاهای خارجی با برندهای فیک و کیفیت پایین اما قیمت ارزان‌تر وارد بازار می‌شوند که تصور گرانی برندهای ایرانی را به وجود می‌آورد. 👈ابوالفضل شیرزاد، عضو هیات مدیره مجمع ایران نوشت: 🔰بعد از تجربه ناموفق دارا و سارا، تولیدکنندگان نوشت‌افزار ایرانی عقب‌نشینی کردند ولی از 10 سال پیش که مجمع ایران نوشت شکل گرفت و همچنین انیمیشن‌های خوبی همچون شکرستان و فیلشاه و همچنین شاهزاده روم اکران شدند، اتفاقات خوبی رخ داد. 🔰هم در حوزه رسانه و هم در حوزه کسانی که در زمینه کاراکترسازی فعالیت می‌کنند ضعف داریم؛ یکی اینکه شخصیت‌ها و کاراکترهای سینمایی و تلویزیونی ادامه‌دار نیستند و دوم اینکه فاصله میان ظهور این کاراکترها و جایگزین شخصیت قبلی زیاد است. 🔰یک تولیدکننده بین‌المللی مداد، محصول پلیمری را جایگزین نوع چوبی کرد ولی با قیمت بالاتر، در ایران یک شرکت دانش‌بنیان همان مداد را تولید کرد یک سوم قیمت مداد چوبی؛ این به خاطر مزیت نسبی ما در حوزه پتروشیمی هم هست. 🔰وزارت ارشاد، صدا و سیما، سازمان تبلیغات و همه سازمان‌های فرهنگی که طی این سال‌ها شکل گرفته‌اند، در زمینه تولید محتوای فرهنگی برای نوشت‌افزار ایرانی مسئولیت دارند ولی هیچ جایگاهی نیست که این حلقه‌ها را در یک زنجیره به هم متصل کند. 🔰با مرغوب‌ترین کاغذ دنیا، دفتر و کتابی تولید می‌کنیم که چند ماه بیشتر استفاده نمی‌شود، این کار را در هیچ جای دنیا نمی‌کنند. در کشورهای توسعه‌یافته، کاغذ کرم برای مطالعه روزمره استفاده می‌شود ولی در ایران به آن می‌گویند کاغذ کاهی بی کیفیت
5.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 خلاء جدی قانونی در مقابله با تخریب میراث ملی 🔹 کارشناس گروه گردشگری و میراث مرکز پژوهش های مجلس: بریدن یک درخت ۱۰ ساله با یک درخت ۲ هزار ساله یک جرم واحد دارد! ⏰ «فرامتن»؛ شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۹ از شبکه افق 🆔 @ofogh_tv 🆔 @faramatn_ir
18.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آمار دستگاه های متصل شده پنجره واحد مجوزها - فرامتن 🆔 @ofogh_tv
🎬 تماشای ⭕️ دوشنبه 7 شهریور 1401 ✍️ نگاهی جدید به اخبار و اطلاعات کشور ➕ برای تماشای فایل HD این برنامه به وبسایت شبکه افق سیما مراجعه کنید👇 🎞 https://ofoghtv.ir/Video/SuM73BkVllgEGhOf
📺 🖋 مجموعه تلویزیونی نجلا به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی در سال 1401 تولید شده است. ⭕️ خلاصه داستان: قصه سریال نجلا در سال ۱۳۵۸ می‌گذرد و دختری به یک پسر عاشق در آن اوضاع آشفته و نا امنی‌ها وعده‌ای می‌دهد که در قبال انجام آن به او پاسخ مثبت ‌دهد اما همه این‌ها در طول مسیر دست‌خوش اتفاق‌هایی می‌شود. ✅ سه‌شنبه ٨ شهریور ساعت ٢٣:٣٠ ❎ تکرار روز بعد ٠٥:٣٠ و ١١:٠٠ 🆔 @ofogh_tv
🎬 تماشای ⭕️ دوشنبه 7 شهریور 1401 ⭕️ عنوان این قسمت: از ظاهرت خجالت میکشی؟ 👤 با حضور: خانم قنبری ➕ برای تماشای فایل HD این برنامه به وبسایت شبکه افق سیما مراجعه کنید👇 🎞 https://ofoghtv.ir/Video/F5kRwbM11zkdEbVY
🎬 تماشای ⭕️ دوشنبه 7 شهریور 1401 👈🏼 موضوع: پرسش و پاسخ 👤 مهمان: دکتر غلامرضا کردافشاری، پزشک ومتخصص طب سنتی ➕ برای تماشای فایل HD این برنامه به وبسایت شبکه افق سیما مراجعه کنید👇 🎞 https://ofoghtv.ir/Video/Y7lAI7WZO6giUn9O
🎬 تماشای ⭕️ دوشنبه 7 شهریور 1401 📌 عنوان این قسمت: اطلاع رسانی و مستند سازی رسانه ملی در اربعین ۱۴۰۱ 👤 مهمان: حجت الاسلام موسوی مقدم، مشاور رئیس سازمان صدا و سیما و رئیس ستاد حج و زیارت در اربعین حسینی ➕ برای تماشای فایل HD این برنامه به وبسایت شبکه افق سیما مراجعه کنید👇 🎞 https://ofoghtv.ir/Video/MvJIFbGzozpgPNNK
🔺 آنچه در گفت‌وگوی برنامه امشب «عیار» - سه‌شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ - گذشت به نقل از اکانت توئیتر برنامه 👈محمد یقینی (مدیرعامل مجمع ایران نوشت و مدیر هشتمین نمایشگاه ایران نوشت): 🔰گردش مالی بازار نوشت افزار در ایران حدود 12 هزار میلیارد تومان است و امروز بعد از 10 سال، بخش عمده تولیدات، ایرانی هستند. 🔰فرهنگی یکصد ساله در حوزه نوشت‌افزار در ایران شکل گرفته و بسیاری به نوعی گرفتار برندهای پر طمطراق و البته با کیفیت شده‌اند. خانواده‌ها دوست دارند کار ایرانی بخرند، مشکل بیشتر در حوزه ذائقه تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان و فروشندگان است. 🔰تولیداتی که به نمادهایی روی نوشت‌افزار تبدیل شوند در ایران کم بوده در حالیکه سود اصلی این نوع تولیدات در سطح جهانی، از همین اعطای حق امتیازات است. 🔰در تولیدات جهانی، کارشناس عروسک‌سازی در کنار انیماتورها قرار می‌گیرد تا نظر بدهد که آیا از این کاراکتر، می‌توان عروسک ساخت یا نه ولی در ایران بعد از تولید انیمیشن، تازه به فکر تجاری‌سازی محصولات جانبی آن می‌افتند. 🔰هم باید حجم تولید محصولات داخلی را افزایش داد و هم تبلیغات رسانه‌ای آن را در صدا و سیما افزایش داد.ن یازمند توسعه مراکز تجاری‌سازی و ایجاد پلی ارتباطی میان تولیدکنندگان و صاحبان برندهای فرهنگی هستیم. 👈هاشم موسوی (تولیدکننده): 🔰مشکلی اصلی تولید در حوزه نوشت‌افزار و کیف و کوله، محتوای فرهنگی است، اینکه چه نشان، اسم یا نمادی روی آنها چاپ شود. مواد اولیه هم با نشان و اسم خارجی در کشور تولید می‌شود و به نظرم هنوز فرهنگ خرید کار ایرانی با اسم ایرانی جا نیفتاده است. 🔰صرفا تغییر نمادهای چاپ شده روی نوشت افزار و محصولات ایرانی از خارجی به ایران، موجب تغییر فاحش قیمت می‌شود!