eitaa logo
افق انقلاب
181 دنبال‌کننده
20هزار عکس
6.6هزار ویدیو
329 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از خبرگزاری فارس
رهبر انقلاب: نقشه سیاسی دنیا در حال تغییر است 🔹امروز روزبه‌روز بیشتر واضح می‌شود که نقشه‌ی سیاسی دنیا در حال تغییر است. آن مسئله‌ی یک قطبی بودن و زورگویی کردن یک قدرت یا دو قدرت بر کشورها و ملت‌ها مشروعیت خودش را از دست داده، یعنی ملت‌ها بیدار شدند. نظام تک‌قطبی مطرود شده است، به تدریج دارد مطرودتر می‌شود. 🔹نظام تک قطبی یعنی چه؟ یعنی اینکه مثلاً فرض کنید آمریکا بنشیند برای عراق یا برای سوریه یا برای ایران یا برای لبنان یا برای فلان طراحی کند: «باید این کار را بکنید، باید این بشود، باید این نشود» گاهی بگوید، گاهی هم نگوید، اما عمل کند. امروز این جوری است. طراحی میکنند برای کشورها و بسیج میکنند نیروهایشان را. خب نقشه دارند. تدریجاً این حالت تسلطی که استکبار جهانی بر کشورها و بر ملتها و بر مناطق گوناگون داشته، دارد تغییر می‌کند. 🔹خب امت اسلامی در این دنیای جدید جایگاهش کجاست؟ ما امّت اسلامی، ما کشورهای اسلامی و ملّت‌های اسلامی می‌توانیم در دنیای جدیدی که دارد به‌تدریج شکل می‌گیرد، می‌توانیم جایگاه رفیعی داشته باشیم، می‌توانیم به‌عنوان یک الگو مطرح بشویم، می‌توانیم به‌عنوان پیشرو مطرح بشویم، امّا به یک شرط. شرطش چیست؟ اتّحاد، نداشتن تفرقه، خلاص شدن از شرّ وسوسه‌های دشمن، وسوسه‌های آمریکا، وسوسه‌های صهیونیست‌ها، وسوسه‌های کمپانی‌ها، از شرّ وسوسه‌های اینها؛ که گاهی این وسوسه‌ها از زبان خودی‌ها شنیده می‌شود. اگر این شرط را بتوانیم عملی بکنیم، بلاشک خواهیم توانست امّت اسلامی را در جایگاه رفیعی در دنیای آینده و شکل آینده‌ی جغرافیای سیاسیِ جهان قرار بدهیم. @Farsna
هدایت شده از موسسه مصاف
توییت تامل‌برانگیز محسن مقصودی مجری برنامه ثریا درخصوص حملات ناجوانمردانه به استاد بعد از پخش این برنامه ‏۱.برنامه ‎ثریا با حضور آقای ‎ واکنش‌های مثبت فراوانی در مردم و مخاطبان داشت. بنظرم برخی کاسبان تقطیع، دوست داشتند همچنان مردم ایشان را با کلیپ‌های تقطیع شده بشناسند و تصویری سطحی از او ارائه دهند. اما دو ساعت صحبت زنده نشان داد که او مبانی مشخص دارد و برخی از این ناراحتند. ‏۲.در این چند روز منتظر ماندم ببینم نقد کارشناسی دارند، چیزی ندیدم. اینکه برخی رسانه‌ها صحبت‌های ۱۰ سال قبل ‎ را دوباره ردیف کرده بودند برای تخریب، نشان میداد دستشان خالی است. البته ایشان هم مثل همه ما نقاط ضعف و قوتی دارد وخوب است عالمانه نقد شود. اما تقطیع و تخریب خوب نیست. ‏۳.برخی گفتند ‎ به شهدا توهین کرده. توهین به شهدا در ‎؟! مگر ما مرده باشیم. فارسی ساده را متوجه نمی‌شوید؟ علت و معلول را؟ مثلا اگر کسی بگوید روزه باعث سلامتی و نشاط بدن می‌شود، گفته روزه‌داران برای سلامت بدن، سختی روزه را به جان می‌خرند؟! فیلم کامل برنامه را ببینید. 🆔 @Masaf
9.98M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥دوربین مخفی/یک روحانی تو کف خیابان‌های تهران!! تو فضای مجازی چو انداختن آخوندا جرات ندارند تو سطح شهر بیایند! واقعیت جامعه را ببینید که چقدر با فضای مجازی فرق دارد. 👈 پاسخ‌به‌شبهات‌فــجازی👇 https://eitaa.com/joinchat/1042808834C1d4becaa06
هدایت شده از KHAMENEI.IR
📝 متن کامل بیانات رهبر انقلاب در دیدار مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی منتشر شد. 🔍 بخوانید👇🏻 https://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=51151
هدایت شده از بیداری ملت
7.99M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📍آموزش و پرورش فکری به حال فیلترهایش بکند تا مبادا در شهر مقدس از سوی بعضی معلمین ناهنجاری رخ بدهد 🔴به پویش مردمی بپیوندید👇 http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13
هدایت شده از گاهی وقت‌ها
💠🌿 آدم گول هم می‌خواد بخوره از یه جایی بخوره که بعدش دلش نسوزه 😂 💠🌿 @mangenechi
🔻آیا «دیکتاتور» این‌گونه است؟! 🖋 مهدی جمشیدی ۱. بسیار اندک‌ بودند، امّا می‌خواستند «وانمود» کنند که فراونند. می‌خواستند «گروهک‌های مجازی» را به «لشکرهای خیابانی» تبدیل کنند. بااین‌حال، نتوانستند «مردم» را با خود همراه کنند. تصوّر می‌کردند که «جامعۀ ایران»، چونان «انبار کاه»، فقط محتاج یک «جرقۀ کوچک» است تا شعله‌ور شود. نه‌فقط «جرقه»، بلکه «آتش‌ها» برافروختند امّا جامعه نخروشید و با آنها هم‌صدا و هم‌داستان نشد. این اقلیّت محض و مطلق، نعره‌های بلند سر دادند، امّا جامعه به راهی ‌رفت و اینان به راهی دیگر. «اقلیّت مطلق» بودند و «اقلیّت مطلق» ماندند. هرچه که دست‌وپا زدند و هوچی‌گری و روایت‌سازی و بازی‌پردازی کردند، نشد که نشد. و چون ناکام ماندند، در پی جبران برآمدند؛ با «آتش» و «خون» و «دروغ» و «فریب» در خیاباهای فضای مجازی و خیابان‌های ایران. و تلخ‌تر و سوزاننده‌تر از همه، روایت‌های دروغین بود. و از این جمله، متهم‌ساختن آیت‌الله خامنه‌ای به «دیکتاتوری». ۲. آیت‌الله خامنه‌ای چه کرده است که چنین اتهامی را بر او روا داشتند؟! او در هیچ انتخاباتی دخالت نکرده است و همچون یک شهروند عادی، «یک رأی» به صندوق انداخته و سپس نظاره‌گر کنشگریِ آزادانۀ مردم بوده است. او رأی مردم را «محترم» دانسته است و در منطق حکمرانی، «دخالت مستقیم و جدّی» داده است. او همواره به «مشارکت حداکثریِ مردم در انتخابات»، توصیه کرده است و نتیجه را فرع بر حضور دانسته است. حتّی آنگاه که «گزینه‌های زاویه‌دار با او» به قدرت رسیده‌اند، منطق مردم‌سالاری را کنار ننهاده و انتخابات را «ابطال» نکرده است. او در برابر این گزینه‌ها، «کارشکنی» و «سنگ‌اندازی» نکرده و جهت‌گیری‌های شخصی‌اش را مبنای تعاملاتش قرار نداده است. همۀ تعاملات او بر اساس «اخلاق» و در چهارچوب «قانون» بوده است. آیا «دیکتاتور» این‌گونه است؟! ۳. آیت‌الله خامنه‌ای در وظایف قوا و نهادها دخالت نکرده و از مدیران و کارگزاران، «مترسک بی‌عمل» و «عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی» نساخته است. او به جای «قانون»، به «خود» ارجاع نداده است و در دورۀ حاکمیّت، نظرش جایگزین قانون نشده است. او سلیقه و پسند خود را بر قانون ترجیح نداده است. هرچه که توانسته، کمتروکمتر مداخله کرده و حضور داشته است تا جریان امور، به‌صورت طبیعی و در امتداد قانون پیش برود. او نه آشکارا و نه پنهانی، هیچ امری را از «مدار قانون»، خارج نکرده و «بدعت» نساخته است. حکومت ایران در چهارچوب قانون پیش می‌رود نه خواسته‌های شخص او. حضور و قدرت و عظمت او، کمترین سایه‌ای بر سرِ قانون نیفکنده است. آیا «دیکتاتور» این‌گونه است؟! ۴. آیت‌الله خامنه‌ای، بسیار بر «فرهنگ» و «سبک زندگی» اصرار می‌ورزد، امّا در پی «تحمیل» و «تحکّم» نبوده است. با این‌که «حاکم» و «در قدرت» است، امّا به زبان «زور» و «اجبار» سخن نگفته و «امر» و «فرمان» صادر نکرده است، بلکه همچون یک «عالِم دینی»، دردها و نگرانی‌های فرهنگی‌اش را شفاف و صمیمانه بازگفته و «استدلال» کرده است. آری، «استدلال»! او برای اصلاح سبک زندگی، «بخشنامه‌های فاشیستی» صادر نکرده و از «موضع بالا» به جامعه نگاه نکرده است. او همواره خود را «از جامعه» و «در کنار جامعه»، انگاشته است. او «از مردم» بوده است نه «بر مردم». او «تربیت» و «فهم» و «اخلاق» و «گفتگو» و «تبیین» و «گفتمان‌سازی» را کنار نزده و «تحکّم» و «تحمیل» و «زور» و «خشونت» و «تعدّی» و «جبر» را حاکم نکرده است. زبان او، «زبان استدلال» بوده است؛ همچون تمام گذشتۀ فکری‌اش. «آیت‌الله خامنه‌ایِ نظام جمهوری اسلامی»، همان «حجت‌الاسلام خامنه‌ایِ طرح کلّیِ اندیشۀ اسلامی در قرآن» است؛ با همان حوصلۀ گفتگویی و اهتمام تبیینی و منطق تبلیغی. پس از پنجاه سال، و با وجود صدرنشینی در قدرت سیاسی، حال‌وهوای او دگرگون نشده است. آیا «دیکتاتور» این‌گونه است؟! ۵. عدّه‌ای از یک «اعتراض جزئی»، شعار ساختارشکنانۀ «مرگ بر دیکتاتور» ساختند و در خیابان، حرمت او را شکستند و حریمش را درنوردیدند، امّا او هیچ واکنشی نشان نداد. نه‌فقط توپ و تانک به خیابان نیاورد و چوبۀ دار برپا نکرد، بلکه گفت حساب «هیجان‌زدگانِ بازی‌خورده» را از «غرض‌ورزانِ بازی‌ساز» جدا کنید و همه را به یک چوب نرانید. او هیچ سخنی در دفاع از خود نگفت و زبان به انتقاد نگشود. او مرز میان «منتقد» و «معارض» را شعار «مرگ بر دیکتاتور» ندانست و خویش را محور و مبنای حقّ معرفی نکرد. آیا «دیکتاتور» این‌گونه است؟! ۶. نه، او «دیکتاتور» نیست، او «مقتدرِ مظلوم» است. و مگر حاج‌قاسم سلیمانی در وصیّت‌نامه‌اش، آیت‌الله خامنه‌ای را «مظلوم» نخواند؟! چه خون‌دل‌ها که نخورده است در این سال‌ها، و چه دردها و رنج‌ها که پنهان نساخته است در عمق سینه‌اش ... . از چشمانِ قلمم، اشک می‌چکد و از حنجره‌اش، فریاد برمی‌آید.
هدایت شده از پاسخ به شبهات فجازی
❌ شبهه حالا مسلمونا هیچ، چرا مسیحی‌ها و یهودی‌ها و زرتشتی را مجبور به حجاب می‌کنید؟ ✅ پاسخ حجت‌الاسلام دکتر را بخوانید 🆔 @shobhe_shenasi
هدایت شده از خبرگزاری فارس
حضور اغتشاشگر در خیابان به ازای دریافت آیفون! 🔹فرمانده یگان‌های ویژه فراجا: اگر به جریان‌سازی شبکه‌های معاند نگاه کنید آنکه آن سوی مرزها در یک استودیو نشسته می‌گوید «بروید»؛ خودش آنجا نشسته و به واسطه پول‌هایی که خرج می‌کند، دستور می‌دهد که بروید؛ برای همین است که دستگیرشدگان فقط به ازای آن پولی که گرفته‌اند می‌گویند خدمت کرده‌اند. 🔹مثلاً یکی از دستگیرشدگان گفت که به ازای دریافت گوشی اپل برایشان خدمت کرد، یک روز در خیابان و اغتشاشات بود و دیگر هم کاری به کارشان و شرکت در اغتشاشات نداشت. 🔹افرادی که روبه‌رویمان قرار داشتند با تجربه بودند چرا که آموزش تظاهرات برق‌آسا و بزن‌دررو را دیده بودند؛ تیم‌های سه تا ۴ نفره موتوری، مجهز به سلاح سرد و گرم؛ جایی که تراکم جمعیت زیاد می‌شد می‌آمدند و شعار داده و تحریک کرده و سریع جابه‌جا می‌شدند. 🔹آتش‌زدن ماشین و موتور پلیس، تخریب کیوسک پلیس، حمله به مأمور پلیس،‌ زخمی کردن، و شعارنویسی هر کدام برای خود قیمتی دارد و جالب است افراد دستگیرشده اعتراف کردند که پولشان را گرفته و کار را انجام داده و رها کردند و نکته مهم‌تر اینکه اکثراً جزو اراذل شناسنامه‌دار بودند. 🔹ما اسلحه جنگی نداریم؛ اسلحه‌ای که در کف خیابان و ناآرامی‌ها به دست گرفته‌ایم پینت‌بال است و اسلحه ساچمه‌زن که پلاستیکی است تا کم‌ترین صدمه را به افراد برساند. 🔹تعداد آشوبگران در سخت‌ترین وضعیتی که در تهران وجود داشت به ۲ هزار نفر هم نمی‌رسید؛ اگرچه عمده آن‌ها هم افرادی سابقه‌دار بودند. @Farsna - Link
مهدی یار: 👤۱-یک دختر کرد به قتل رسید. ۲-به یک دختر زاهدانی تجاوز شد. ۳-حالا هم یک دختر اردبیلی بعد از ضرب و شتم فوت شده. دروغ‌هایی که دقیقا بر گسل‌های تجزیه ایران منطبق است