انگشتر نقره فیروزه زیبا
عیار رکاب نقره ۹۲۵
رکاب زیبا
موجودی یک عدد
بهتر است بدانید که خواص سنگ فیروزه تنها حالت درمانی ندارد. بلکه، این سنگ از بین برنده ترس، چشم زخم، محافظت در برابر انرژی های منفی، افزایش رونق در کسب و کار است. اما، خواص درمانی سنگ فیروزه شامل از بین بردن افسردگی، تقویت دستگاه تنفسی، تقویت قلب و چشم ها، تقویت گردش خون، گلو، کبد و معده است
از خواص دیگر سنگ فیروزه در اسلام میتوان به موارد زیر اشار کرد:
دفع فقر و مشکلات مالی
حل مشکلات فرزندآوری
مؤثر در استجابت دعا
کمک به کاهش دردها
قیمت 1800
با تخفیف 1450
فروشگاه اینترنتی امیر ایرانی
@olloomeGharibe_shop
جهت سفارش
@amir_irani1
حرز امام جواد علیه السلام 🛡️:
#مشهورترین و #معروفترین حرز ها، حرز #امام_جواد_علیه_السلام است👆
👌یکی از راه های کسب #آرامش، همراه داشتن حرز امام جواد(ع) است.
👈حرز امام جواد (ع) دارای اسناد بسیار معتبری می باشد و دارای خواص زیادی از جمله #کاهش_بلا، دفع #چشم_زخم و... است.
⛔️احراز بازاری روی پوست آهو و نقره نیستند این مواردی که به اسم پوست آهو میفروشند اینگونه نیست و بی تاثیرند ❌
جهت ثبت سفارش پک حرز به تنها آیدی بنده پیام دهید 👇👇👇
@Amir_irani1
📚منابع معتبـری که حدیـث حرز
امـامجــواد علیهالسلام را نقل کردهاند
✍🏻مهمتـرینِ این کتـب،
«مُهَــج الدَعَوات سید بن طاووس»
است.
نقوشی خاص و رمزی دارد و روشها و آدابی خاص که توسط اساتید اهل فن علوم غریبه و علوم روحانی تهیه میشه
حرزهای بازاری ( با ادعای پوست آهو ) بدون تاثیر هستند
مجموعه علوم غریبه و خفیه اسلامی تقدیم میکند
🟢 محصول حرز کبیر امام جواد
علیه السلام زعفران نویس و سفارشی
ویژگی ها و تفاوت این احراز با احراز بازاری که در فضای مجازی میفروشند 👇👇👇
🔹 بر خلاف احراز بازاری که چاپی و پرینتی هستند بصورت دست نویس و زعفرانی با محلول روحانی توسط اساتید اهل فن علوم غریبه اسلامی و علوم روحانی با رعایت آداب و شرایط خاص تهیه میشه
حرز کبیر امام جواد علیه السلام همراه نقوش خاصی کتابت و فعالسازی میشه و به نام زده میشه
🔹 احراز بازاری که با خودنویس های آهنی هستند بی تاثیرند
برای کتابت احراز سفارشی مجموعه علوم غریبه و خفیه اسلامی از اقلام روحانی خاص و گرانقیمت استفاده میشه که سرنمدی هستند و قلم نی و....
از با کیفیت ترین اقلام و جوهر و ... برای تهیه آن استفاده میشه
🔹 همراه پک دستورالعمل ها و راهنما و هدایایی تقدیم میشه
جاحرزی و تربت هدیه و دعای هدیه گشایش رزق و تیسیرالامور هم رایگان تقدیم میشه
🔹 مدعیان پوست آهو در فضای مجازی شیاد هستند و جز الزامات نیست و اگر هم فرض بر این باشد حداقل ۵-۱۰ میلیون تومان هزینه پوست میشه !
🔹 برای تهیه این پک در فضای مجازی دستکم چند میلیون تومان به فروش میرسه ولی برای اولین بار با کمترین قیمت ممکنه میتوانید از مجموعه علوم غریبه و خفیه اسلامی، حرزهای سفارشی با محلول روحانی را تهیه بفرمایید ‼️
جهت سفارش پک حرز به تنها آیدی بنده پیام دهید 👇👇👇
@Amir_irani1
22.76M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
میدونید داستان حرز ابودجانه چیه⁉️
✅توصیه می کنم کلیپ ازدست ندید
👇در ادامه خواص کامل این حرز را براتون میزاریم 👇
خواص حرز سفارشی ابی دجانه کبیر با هدایا خاص :
۱- دفع اجنه
۲-دفع سحر و طلسم
۳-باز شدن درب خیر به سوی شخص
۴-حل شدن اختلافات و جدائی ها
۵-قرار گرفتن در پناه خداوند
۶-محافظت از چیزهای بد
از دیگر خواص حرز ابی دجانه، محافظت شخص از چشمها، گوشها، زبانها، پاها، دلها، سینه ها و جان های بد؛ (چه در ظاهر چه در باطن) می باشد
۷-محافظت از بدی و خطای دیگران
۸-دفع گره های زندگی، چشم زخم و حیله
۹-دفع آزار های ماوراء الطبیعی مختلف (آزار شیاطین، اجنه و ساحران)
۱۰- اجنه موجود در کوه ها و جنگل ها و ویرانی ها و آبادی ها و ساکن چشمه ها و ساکن دریاها و ساکن راه ها
2- غول و غوله
3- مادر و پدرانشان
4- پرواز کنندگان
5- اشتباه اندازان
6- پذیرنده و انجام دهنده
7- ساکنان زمین و خانه ها و کنارگوشه ها و مزبله ها
۱۱-دفع شر متجاوزان و ستمگران
۱۲-دفع شر بادهای بد
۱۳-دفع شر غریبه ها و افراد چه در خواب و چه در بیداری
۱۴-پناهندگی از جمیع شرور
۱۵-پناهندگی از امراض و بیماری ها
• برای در امان ماندن از شرّ انسانهای شرور یا حیوانات موذی
• برای خاموش کردن جنگ و نزاع بین افراد
• تقویت خواب شبانه و رفع کابوسها
• حل و فصل دعوا و درگیری
• دفع خیالات منفی
• رفع عصبانیت و ....
جهت سفارش :
@Amir_irani1
📜✴️ توجه : حرز ابی دجانه کبیر در منزل قرار میگیرد و جز احراز پک کامل پاکسازی است
🟢 حرز جامع چهارده معصوم
علیه السلام همراه هدایا
🔹حرز سفارشی زعفران نویس با رعایت آداب و شرایط خاص توسط اساتید اهل فن علوم غریبه و علوم روحانی تهیه شده
برخی از مهم ترین خواص حرز چهارده معصوم(علیه السلام) :
1-دفع سختی ها و بلاها
2-دفع هَم و غم
3-دفع بیماری
4-دفع شر پادشاهان و ستمگران
آسان شدن کارها و رفع سختی از آن
رفع غم و اندوه
طهارت صُلب و نسل شخص
دفع شر اِنس و جن و شیاطین و ساحران و ابلیس های جنی و انسی
دفع شر حکمرانان و کارفرمایان آن ها
آسان شدن اُمور
ادا شدن قرض و دُیون
رفع غم و اندوه از شخص
انجام گرفتن کارها با عنایت خداوند
دور شدن غم و اندوه و ترس و جَزع از شخص
مشمول مغفرت الهی شدن
دفع چشم و زخم
دفع سحر و طلسم
آرامش و رفع اضطراب
عزیز شدن در نزد مردم
مؤید شدن به نصرت الهی
دوری از وسوسه های شیاطین
قرار گرفتن از خوبان خلق
حفاظت الهی از شخص
در امان ماندن از بلایا با عنایت خداوند
گره گشایی و فراهم شدن اسباب از سوی خداوند
و...
جهت تهیه و ثبت سفارش این حرز با ارزش به آیدی بنده پیام دهید :
@Amir_irani1
🟡فرزندانتون رو با حِــرز آشـــنا کنین تــا استفاده از حــرز رو، در سبک زندگی خودشون قرار بدن🌱🌺
🥇وقــتـشه دسـت از این نگرانیها
برداری مامان خونه ، آقای خونه😇
🟩و در مســـیر رشد و رزق
و موفـقیت و شغـل و
سلامتی فرزندانتون قـدم
بـزاری 👌🏻😍
🔶️اگه تو هم حرز میخوای کافیه اینجا بهم پیام بدی🌱👇
@Amir_irani1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 آثار وحشتناک چشم زخم از زبان #استاد_دانشمند :
▪️عزیزان #چشم_زخم را جدی بگیرید!
خیلی از #مرگ و میرها و گره خوردن کارها مربوط به چشم زخم هست و چشم زخم حق است .
پک پاکسازی فردی و منزل یکی از راه های رفع این مشکلات این پک دافع و مانع است
@olloomeGharibe
علم حروف از هر علمی برتر و والاتر و برای انسان نافع و لازم است، زیرا درک هر مفهومی از مفاهیم موجودات عالم هستی از غیب و شهود و معانی هر یک از آنها در صورت فردی و ترکیبی حروف نهفته و حروف دلیل و مُظهر تمام آنها می باشد، و مبنای تمام علوم شناخت ذات فردی حرف و ترکیبات و حالات و عوارض و معانی استحصالیّه است. حروف مبیّن اسرار، و مظهر علوم، و کاشف مقاصد غیب و شهود است و فهمیدن معانی کتب آسمانی بویژه "قرآن" به معرفت حروف بستگی دارد و تمامی زبانها و لغات محتاج به علم حروفند.
بدان این اقیانوسی است که اگر در آن فرورویم، اموری پدید خواهد آمد که توان شنیدن آن نیست چون حروف مطالبی بس پیچیده و اسرار آمیز به خود اختصاص می دهد که علم حروف را به وجود می آورد (همان علم جفر) و همان گونه که بیان نمودم اگر تمام آبهای زمین جوهر و دوات گردد و تمام چوبها ودرختان کاغذ گردند، در باب حروف، سخن بسیار بیشتر از ظرفیت آنها خواهد بود .
پس از حروف، اسماء پدیدار گشتند، و خداوند سبحان حقایق را بر شمار اسماء حقیقی اش انشاء و ایجاد فرمود و بر طبق این اسماء فرشتگان و موکّلها و "عونٍ و طیشٍ" را آفرید تا حمد و سپاس سبحان گویند و شأن و منطقه ای برای هر یک از اسمها قرار داد. و همه را به تسبیح گویی اسماءاش فرا خواند تا اسم و مسما و تسمیه او گویند.
شیخ شبستر می فرماید:
ز حق با هر یکی خطی و قسمی است
معاد و مبداء هر یک ز اسمی است
از آن اسمی که آمد هم به در شد
اگر چه در معاش او در به در شد
از آن اسمند ،موجودات قائم
بدان اسمند در تسبیح دائم
اصبغ ابن نباته گوید: امیر امؤمنین (ع) فرمود: "عثمان ابن عفان از رسول خدا (ص) پرسید ، یا رسول الله تفسیر ابجد چیست؟ حضرت فرمودند: "تعلَّمُ التَّفسیر ابجدِ فاِنَّ فیه الاَعاجیبُ کلها ویلٌ لعالِمِ جَهِلَ تفسیرَهُ" تفسیر ابجد را بیاموزید زیرا که در آن شگفتیها است و وای بر آن عالمی که از تفسیر آن چیزی نداند گفتند: یا رسول الله تفسیر آن چیست؟ فرمودند: "اما ابجد ، "الف" پس آلاء (نعمتهای باطنه خداوند) است حرفیست از اسماء و اما "باء"، بهجت خداوند است و اما "جیم"، (جنت) بهشت خداوند و جمال خداوند و جلال اوست و اما "دال"، پس دین خداوند می باشد واما هوز، پس "ها" هاویه است و "واو" فویلٌ لاهل النّار(وای بر اهل اتش)و اما "زاء"، فزاویهٌ فی النار پس زاویه است در آتش ، پس پناه می بریم به خدا از آنچه در زاویه است (زاویه های جهنم) و اما حطی، "حاء" آن ریختن خطاهاست از مستغفرین در شب قدر و آنچه جبرئیل با آن با ملائکه نازل می شود تا طلوع آفتاب (فجر) و اما "طاء"، فطوبی لهم و حسن مآب (درخت طوبی) برای آنهاست و گشتنگاه نیک و آن درختیست که خداوند عزّو جل آنرا نشانیده و در آن روحش دمیده و همانا که شاخه های آن از پس دیوارهای بهشت دیده می شوند حُلی و حُلل می رویاند بر دهانشان آویخته است. و اما "یاء" ، یدالله فوقَ خلقِهِ دست خدا بالای دست خلق اوست. سبحانه و تعالی امّا یشرکون.
@olloomeGharibe
و امّا کلمن ، "کاف" کلام خداست که برای کلمات خدا بدل کردنی نیست و از غیر خدا برگشت دهنده ای نیابی و اما "لام"، فرمود آمدن اهل بهشت است بر پیغبر در زیارت و تحیّت و سلام و ملامت اهل آتش است در خودشان. اما "میم"، ملک خداوندی است که زوال ندارد و دوام خداوندی است که فنا ندارد و "نون"، نون والقلم و ما یسطرون است. قلم قلمی است از نور و کتابی است از نور در لوح محفوظ که مقربون آنرا گواهند و خدا در شهادت کافیست و اما "سعفص"، "صاد" یک صاع بصاع و قصاص بقصاص، یعنی جزا به جزا و هر چه کنی جزا یابی. همانا خدا به بندگان ستم نکند و اما "قرشت"، یعنی آنها را در قبر از هم پاشد پس آنها را زنده کند و در روز قیامت پراکنده نماید و در بین آنها به حق حکم کند و به آنها ستم نمی شود".
هارون بن جهم گوید: یکی از صحابه گفت امام صادق (ع) فرمود: "همانا به عیسی (ع) دو حرف عطا شده ، و به اندو حرف (از زنده کردن مردگان و شفای بیماران) عمل می کند و به موسی (ع) چهار حرف، و به ابراهیم (ع) هشت حرف، و به نوح (ع) پانزده حرف، و به آدم (ع) بیست و پنج حرف و همانا خدایتعالی تمام آنها را برای محمد (ص) گرد آورد و "همانا اسم اعظم خدا هفتاد و سه حرف است" هفتادو دو تای آن به محمد (ص) داده شد و از ان یکی در حجاب است (پس به چهار پیغمبر پنجاه و شش حرف رسید).
چشم دل باز کن که جان بینی آنچه نادیدنی است آن بینی
آنچه بینی دلت همان خواهد آنچه خواهد دلت همان بینی
از امیرالمومنین علی(ع) است که می فرمایند: "خضر نبی را در خواب دیدم و به او گفتم به من بیاموزد چیزی که بدشمنان ظفر یابم، فرمود یا علی بگو "یا هو یا من لاهو الاهو"چون به سمع همایون حضرت رسالت رسانیدم، فرمود یا علی این اسم اعظم بوده است که به تو آموخته و من در روز بدر آنرا مکرر میگفتم تا آنکه ظفر یافتم. شاید سِرِّ این اذکار زیبا این است که عدد ابجدش"118" است و آن نیز معادل با نام مبارک "حسن" (ع) می باشد.و الله اعلم
@olloomeGharibe
بقیه از درس نقطه
توضیح کلام آن بزرگوار که فرمود "من نقطه با بسم الله می باشم" یعنی من جامع قرآن و کلام الله ناطق هستم. اول نقطه وجود که از سماء قدرت ازلی به ارض ممکنات نزول نمود سِّر حقیقت محمدی ﷺ یعنی نور احمدی ﷺ بود. چنانچه فرمود "اول ما خلق الله، نوری" و در جای دیگر فرمود" اول ما خلق الله ، القلم" و در جای دیگر ،"اول ما خلق الله ، العقل". خلاصه در هر مرتبه ای از مراتب خلقت اول پیدایش و ظهور آن یک امر وحدانی بسیط بوده است.
در عالم عقول و اول ما خلق الله ، همان حقیقت محمدی (ص) و در مرتبه نفوس، نَفْسِ علوی، علی و فرزندانش (ع) هستند. در مرتبه طبیعت جوهر بسیط هیولی و ماده تا برسد به مرتبه الفاظ که همه از نقطه بسیط آغاز می گردد. و از نقطه، خط بوجود می آید و از خط 29 حرف هجاء و از ترکیب حروف هجاء، کلمه و از کلمه،کلام. و سخنگو، توسط کلام ما فی الضمیر خود را ارائه می دهد و شاید اشاره به این باشد که منم قرآن ناطق و حقیقت کلام الله که از نَفَس رحمانی و فیض سبحانی در عالم حقیقت تظاهر نموده اند و من نقطه جامع کلام الله هستم و تمامی معانی کتب الهی که در کمون وجود من مندرج است.
در روایتی فرموده "نازل نشده آیه ای از آسمان در دریا و نه در خشکی و نه در شب و نه در روز و نه در بیابان و نه در سفر و نه در حضر مگر آنکه من می دانم در چه وقت نازل گردیده و راجع به چه امری فرود آمده و من می دانم ظاهر آن را و باطن آنرا تفسیر آن را و تأویل آن را". و امثال این روایات بسیار است که دلالت دارد بر اینکه تمام علوم قرآن مندرج در قلب آن بزرگوار است. پس جا دارد که بفرماید تمام قرآن مندرج در باء بسم الله است و من آن نقطه با می باشم .(شاید طپش قلب قرآن صوت قرآن است چنانچه هر یک ازمعصومین در بطن مادرشان حیات خود را با صوت قرآن اعلام می داشتند)
تعبیر به نقطه شاید از جهت وحدت و حقیقت ذات مقدس اوست. یعنی امیرالمؤمنین علی(ع) و اینکه آن حضرت بعد از رسول اکرم (ص) "اول ما خلق الله" است پیغمبر اکرم (ص) فرمود: "من و علی در ابتدای خلقت یک نور بودیم و تسبیح و تهلیل حق تعالی را می کردیم تا آن که آن نور دو قسمت گردید،نیمی در صلب عبدالله (ع) و نیمی در صلب ابوطالب قرارگرفت" . در تفسیر علی ابن ابراهیم از صادق آل محمد(ص) است که "باء"، بهاءالله (جمال) "سین"، سناءالله (رفعت و بزرگی)، "میم" ، ملک الله (سلطنت و بزرگیست) است.
در تفسیر دیگر از "بسم الله الرحمن الرحیم" از طریق اعداد و حروف از آقای مقدادی که می فرمایند:"کلمه بسم اگر حرف اول و آخر را (باءو میم) به عدد ابجد بنویسیم می شود 92 و آن معادل نام مبارک محمد(ص) است و عدد ابجد س (س،ی،ن) برابر 120 است که آن نیز معادل نام مبارک علّی (ع) است. بنابر این پروردگار عالم نام مبارک خود را از مجرای رسالت و ولایت محمد(ص) و علی(ع) معرفی می کند که او الله است. اسم اعظم الله به عدد ابجد 66 می شود که در جایگاه حروف و الفبا 30 می باشد بنابر این خالق یکتا ذات اقدس خود را با جلوه کتاب آسمانیش در قلب پیغمبر (ص) (رسالت ) و نطق کلامش و افشای اسرارش (از ولایت) و از درون سی جزء قرآن نمایان می فرماید که عدد 30 معادل حرف لام که سرّ مجرای توحید می باشد". پروردگار سبحان تمام رسالت رسولانش و تمام ولایت اوصیاء ومعصومین اش را فقط در یک مجرا که توحید است وجه الله خویش قرار داده و باقی و ابدی می گرداند که او الله است وبا دو صفت رحمان و رحیم باب نوزده گانه حروف بسم الله الرحمن الرحیم را باب قلب شدن تمام موجودات به اعلای انسانیت ترفیع می دهد.
@olloomeGharibe