eitaa logo
ام ابیها
376 دنبال‌کننده
7.8هزار عکس
5هزار ویدیو
80 فایل
ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند باعلی همراه بودن ارث ما از مادر است #جهاد_تبیین ارتباط با ادمین : @Hamrahyta313 @ya_mahdi98 تاسیس کانال ۱۸ دی ماه سال ۱۳۹۹
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍃🌹🍃 📢 آیا های اخیر منحصر به ایران است؟ چیزی که رسانه های اختاپوسی صهیونیسم نمی خواهند ایرانی ها بدانند‼️ 🔥 و به تبع جنگ اوکراین 🎙کارشناس: محمدحسین دادخواه @om_abiiha
چرا چماقداران FATF به مفسدان فراری پناه می دهند؟ 🔹کانادا، آمریکا، آلمان، انگلیس، فرانسه، سوئد و برخی دولت های اروپایی مشابه، دائما مدعی دفاع از حقوق بشر در ایران هستند. ♦️اما از تحریم های جنایتکارانه همین دولت ها که بگذریم، اغلب مفسدان اقتصادی وقتی احتمال بازداشت و مجازات می دهند، اموال غارت شده را به همین کشور های بانی FATF (مدعی مبارزه با پولشویی، جرائم مالی سازمان یافته و تامین مالی تروریسم) انتقال می دهند و همان جا هم پناهندگی و اقامت می گیرند! 🔹از جمله مفسدان متواری، "محمود رضا خاوری، مرجان شیخ الاسلامی، سالار آقاخان، محمد جزایری، محمد زندیه، مصطفی نیاز آذری، محمد انوشه، مسعود خرمی پور، سروش امیری، شهرام تیموری و دهه ها نام مشابه است که پس از غارت میلیارد ها دلارگریخته، و پناهندگی برخی از آنها در کشورهای غربی محرز است. ♦️این افراد در ازای دریافت پناهندگی و اقامت، مجبورند بخشی از اموال غارت شده را در اختیار دولت های غربی دهند تا جنگ رسانه ای و ترور و آشوب افکنی علیه ملت ایران، تامین مالی شود. چرخه فساد و جنایت، از این وقیح تر؟! 🔹با این وجود، چرا برخی مدعیان اعتدال و اصلاحات، اصرار دارند دولت های غربی را طرفدار حقوق بشر جا بزنند و دُم خروس حمایت از مفسدان و تروریست ها را نبیند؟ چرا سنگ اف ای تی اف را به سینه می زدند، در حالی که می دانستند 76 درصد پولشویی های دنیا در آمریکا و اروپا و کانادا انجام می شود؟ @om_abiiha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✅ شناخت تحلیلی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی یعنی همان حرکت انقلابی و جنبش انقلابی که نظام مرتجع را، نظام قدیمی را، نظام وابسته و فاسد را سرنگون می کند و زمینه را برای ایجاد نظام جدید آماده‌ می کند. انقلاب یک امر دفعی نیست؛ یک امر تدریجی است. ‌یک مرحله انقلاب که تغییر نظام سیاسی است، دفعی است، اما در طول زمان، انقلاب باید تحقق پیدا کند. 📚بر گرفته از کتاب های ده گانه مکتب انقلاب اسلامی ✏️پست دوم @om_abiiha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
علت مخالفت و سوزش برخی سلبریتی ها از سرود سلام فرمانده @om_abiiha
🇮🇷 🖼 #استوری | هر کس راهش بیفتد سمت تو گمراه نیست... 🍃🌹🍃 ❌ در محکومیت هتک حرمت ساحت قدسی #امام_رئوف در فیلم ضد دینی جشنواره کن و اظهارات برخی افراد به پویش تغییر پروفایل #همه_خادم_الرضاییم بپیوندید #روشنگری | #ثامن | #امام_رضا @om_abiiha
🇮🇷                📝 | کمینگاه مجازی برج «»! 🍃🌹🍃 🔻 بخش‌هایی از برج نوساز «متروپل» آبادان، دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱، ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه ظهر فروریخت! آمار متوفیان در این حادثه تلخ تا دیشب به ۲۹ تن رسیده است و حاشیه‌های به وجود آمده پس از حادثه آبادان، نشان از وخامت اوضاع فضای مجازی دارد و بار دیگر نشان داد ساماندهی این فضا در کشور از اوجب واجبات است. 💠گزاره‌خبری: 1️⃣ تلویزیون سعودی الحدث ۵ خرداد در گزارشی از تظاهرات مردم آبادان در اعتراض به آنچه بی‌توجهی نظام اسلامی نسبت به فروریختن برج ده طبقه متروپل نامیده، مدعی شد، این اعتراضات منجر به کشته و زخمی شدن ده‌ها تن از شهروندان شده است و اعلام کرد: «روزهای گذشته مردم شهر آبادان واقع در جنوب غربی ایران تظاهراتی گسترده را در اعتراض به عدم توجه مقامات به افراد تحت محاصره آوار یک برج ویران‌شده در این شهر برگزار کردند». ❌ گزاره‌های‌ تحلیلی: 1️⃣ پس از این حادثه، علاوه بر ۵۲ گروه عملیاتی که شامل ۲۲۱ امدادگر و نجاتگر هلال‌احمر در عملیات امدادی ساختمان متروپل فعال شدند، نیروهای امدادی ازجمله ۵۰ مأمور زبده آتش‌نشانی باتجربه در حادثه پلاسکوی تهران نیز به آبادان اعزام شدند. ۴۶ خودروی عملیاتی شامل ۳۸ دستگاه خودرو از خوزستان و ۸ دستگاه از استان‌های معین در این عملیات به‌کارگیری شده است. 2️⃣ از ابتدای وقوع حادثه، فارغ از حضور مداوم مسئولان ارشد استان، معاون اول و معاون اقتصادی رئیس‌جمهور و وزیر کشور در صحنه حاضر شده و بر خدمات‌رسانی حداکثری به آسیب دیدگان و تسریع در آواربرداری، تأکید و نظارت میدانی داشته‌اند. 🔺 بااین‌وجود، بررسی نحوه پوشش خبری این حادثه تلخ از سوی رسانه‌های معاند و مقایسه آن با بازتاب خبری حوادث مشابه، نتایج قابل‌توجهی را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد؛ به‌عنوان نمونه، ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ برج مسکونی «» در غرب لندن دچار آتش‌سوزی وسیعی شد؛ طبق آمار بی‌بی‌سی، در این حادثه، ۷۲ تن در آتش سوختند. بااین‌حال بی‌بی‌سی از حادثه گرنفل صرفاً ۳۲ خبر کوتاه و ۷ عکس بعضاً تکراری و از نمای هوایی منتشر کرد که اغلب حالت خنثی داشتند؛ اما در ریزش متروپل، بی‌بی‌سی تاکنون ۷۳ خبر منتشر کرده است و تعداد عکس‌های منتشرشده هم سه برابر حادثه گرنفل بوده است. این رسانه‌ها همواره در پی آن بوده‌اند که با وقوع هر حادثه‌ای – کوچک یا بزرگ- ایران را یک کشور بحرانی به تصویر بکشند و در مقابل، در حوادث مشابه وقوع یافته در کشورهای اروپایی، نحوه اطلاع‌رسانی‌ها به‌گونه‌ای است که آرامش، نظم و تدبیر تعریف شده از این کشورها در اذهان عمومی، خدشه‌دار نشود. | | @om_abiiha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥فیلم سازان ایرانی باید چگونه فیلمی بسازند تا در جشنواره های بین المللی مثل «کن» مقام بیاورد؟! 🔹افشاگری بهروز افخمی افخمی، کارگردان کشورمان از فیلم سفارشی جعفر پناهی برای ارائه تصویر سیاه از ایران @om_abiiha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰 *باش تا صبح دولتش بدمد...* *✍ محمد ایمانی* 🔹 مهره های پیاده ناتوی فرهنگی! از سر و کول هم بالا رفتید، فستیوال خارجی دعوت شدید، "عنکبوت مقدس" ساختید و دهن کجی کردید و جایزه گرفتید، با هم لولیدید و به وقتش خیمه شب بازی ME TOO راه انداختید و سر بازگویی کثافت کاری های خود در خلوت های بی حد و مرز را باز کردید، خود را به هر نجاستی آلودید، تا نگاه ها را از جایی بردارید و به نقطه دیگری منحرف کنید. 🔹 خسته نباشید! شما تقلای خود را کردید و به هر در و دیواری که می شد، زدید! اما نه فقط دهان به دهان و شهر به شهر در میان مردم وطن چرخید و زعاشقانه مزمه شد، بلکه در دنیا، از کشمیر و بنگلادش و افغانستان و پاکستان و تاجیکستان گرفته، تا جمهوری آذربایجان و عراق و نیجریه و گینه، همخوانی می شود و پشت صهیونیسم مسیحی و بهائیت و هابیت را می لرزاند. 🔹 نه، ما هرگز مثل هم نیستیم. ملت ما از تن فروشی مشمئز می شود و وطن فروشی را بد تر از تن فروشی می داند؛ چه رسد به این که برخی، این دو فرومایگی را یکجا مرتکب شده باشند. خود را حراج کنید و روزگار بگذرانید؛ اما بدانید فروشندگان این چنینی، موج مرده ای بیش نیستند. نه نامی به نیکی در تاریخ برده و نه موجی ماندگار برساخته اند. 🔹 ما اما نسل به نسل و قرن به قرن، نام مولای موعود مان (عج) را در برابر تندباد تبلیغات شیاطین، بلند آوازه داشته و اکنون به برکت خون مجاهدان شهید، به زمزمه ای عالمگیر تبدیل کرده ایم. "باش تا صبح دولتش بدمد؛ کاین هنوز از نتایج سحر است". @om_abiiha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔻ضرورت شناخت انقلاب اسلامی 💠صرف این که ما در زمینه ی انقلاب و نظام، چیز هایی را کلیشه ای و شعاری تکرار کنیم، کافی نیست، بلکه باید این انقلاب را درست بشناسیم، مبانی نظری انقلاب را عمیقاً درست بشناسیم، آن کسانی می توانند در این حرکت و در این مسیر محکم بایستند که شناخت عمیقی از مبانی نظری انقلاب داشته باشند. 📚بیانات رهبر انقلاب در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/٠۹و۱۳۹۲/٠۳/٠۶ @om_abiiha
🌹مراسم سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی روز ۱۴ خرداد با حضور و سخنرانی رهبر معظم انقلاب ♦️در جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی اعلام شد: رئیس جمهور شب ۱۴ خرداد در حرم امام سخنرانی خواهد کرد. ♦️مراسم سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی روز ۱۴ خرداد با حضور و سخنرانی رهبر معظم انقلاب در مرقد مطهر برگزار خواهد شد. @om_abiiha
⭕️ماجرای اصلی عنکبوت مقدس ماجرا فراتر از خانم امیرابراهیمی است. او در حالی از صاحبان جشنواره مدال می گیرد که فیلم عنکبوت مقدس پائین ترین امتیاز را در میان مخاطبین جشنواره کسب می کند. این تعارض یعنی ماجرا تنها هنر بازیگری نیست. هرچند عجیب است؛ خانم امیرابراهیمی به خاطر دارد که در آن روزهای تلخ، بیشترین کسانی که در شکستن زنجیره انتشار نامردی و ظلم سهم داشتند جامعه مومنین بودند. طبیعی هم بود؛ حکم شرع و اخلاق و مروت و رافت همین بود. به همین دلیل است که انتقام امروز او از صاحب و حقیقت رافت عجیب و دردناک است. او مدال گرفت اما نه برای هنر بازی کردن که بازهم برای هنر بازی خوردن. اما عنکبوت مقدس دقیقا چه ماموریتی دارد؟ این فیلم درباره سعید حنایی قاتل زنجیره ای زنان مشهد در اواخر دهه 70 است. پیشتر فیلم سینمایی عنکبوت به کارگردانی ایرج زاد به این سوژه پرداخت. اما تفاوت ایندو چیست؟ رویا کریمی مجد خبرنگار فراری که سالها پیش با سعید حنایی در زندان وکیل آباد مشهد مصاحبه کرده است درباره تفاوت ایندو می گوید که مهمترین نکته ای که در فیلم عنکبوت ساخته ایرج زاد سانسورشده است نقش دین و مذهب و شهر مقدس مشهد است. با این مقدمه مساله روشن است. ماجرا پروژه اصلی رسانه های ضدایرانی در بهره گیری از خطای تعمیم است؛ به همین دلیل است که بی اندازه مورد تشویق ایران اینترنشنال و بی بی سی و مسیح علی نژاد قرار می گیرد. چون اینبار خط شکنی در خطای تعمیم رسانه ای به ساحت اعتقادات است. سیاست راهبردی رسانه های شیطانی این روزها صرفا انتشار اخبار دروغ نیست. بلکه تمرکز و تاکید وتکرار یک خبر تلخ و تعمیم آن از جز به کل است. پروژه اصلی اینست که سعید حنائی را خروجی هویت دینی مردم ایران معرفی کنند. تا امروز امثال فرهادی تلاش کردند با تمرکز بر خطاها، ظلم حکومت را نتیجه بگیرند و البته هربار هم از این مزدوی صله گرفته اند. بعدها با این قاعده از حکومت فراتر و بر مردم ایران تاختند و از وطن فروشی دکان ساختند. ولی اینبار این تعمیم را به دامن هویت حقیقی مردم کشاندند و برای لکه دار کردن اعتقادات و ایمان مردم به اهل بیت مدال گرفتند و حال آنکه خاک بر چهره درخشان خورشید می پاشند. @om_abiiha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
کنکبوت مقدس؛ چند پرسش ایرانی -۱ 🔹بیایید درباره فیلم "عنکبوت مقدس" و کارگردانش، یا دیگرانی مانند جعفر پناهی و اصغر فرهادی (داوره این دوره جشنواره کن )، ایدئولوژیک و دینی قضاوت نکنیم و چند سوالی صرفا ملی و ایرانی بپرسیم. ♦️غربی ها، همواره از گروه های تروریست و تجزیه طلب برای بی ثبات کردن ایران حمایت کرده اند. آنها صدام را برای اشغال و نابودی ایران مورد حمایت قرار دادند و هیچ خط قرمزی برای این جنایت جنگی (حتی تجهیز به بمب های شیمایی) قائل نشدند. 🔹اصلا تاریخ را رها کنید. آمریکا و برخی دولت های اروپایی، سالهاست ملت ایران را مورد آزار تحریم قرار داده و اینجا هم، خط قرمزی قائل نشده اند. اگر ذخائر سوخت 20 درصد کشور برای تولید رادیو دارو تمام شده، بلافاصله تحریم کرده و زندگی 850 هزار بیمار را به خطر انداخته اند؛ ♦️اگر نیازمند واردات بنزین شده ایم، بی معطلی تحریم کرده اند. اگر با خوش خیالی، امتیازات هنگفت هسته ای را داده ایم تا برجام را به دست آوریم، در دولت اوباما، تحریم های ویزا و آیسا و سیسادا، و در دوره ترامپ تحریم "کاتسا" را با حمایت دموکرات های گنگره، به اجرا گذاشته اند. 🔹با وجود انجام همه تعهدات برجامی از سوی ایران تا اواخر سال 99، حتی عذا و دارو را هم تحریم کردند؛ فرانسه (میزبان جشنواره کن)، و انگلیس و آلمان وعده دروغ دادند، اما تماما با آمریکا حتی در تحریم دارو و واکسن کرونا همراهی کردند. ♦️هدف این جنگ ترکیبی (تحریم و تبلیغات)، همچنان که اکبر گنجی (اصلاح طلب فراری) نوشت، "وحشت افکنی، فرو پاشاندن سازمان اجتماعی، کشاندن مردم به خشونت جمعی و نابودی ایران و ایرانی" بود. 🔹سوال مهم: شمر و یزید های روزگار که ملت ایران را در همه چیز تحریم کرده اند، چرا فلان فیلم یا کارگردان و بازیگر ایرانی را، نه تحریم، بلکه تکریم و تحسین می کنند؟ برای کدام ویژگی؟ آیا جز برای این که در روند تحریم و تحریف و ترور، به عنوان پیاده نظام ناتوی فرهنگی، شناسایی و تعریف شده اند؟ ♦️هیچ فیلم و کارگردانی در جشنواره های غربی تحویل گرفته نمی شود، مگر این که فضایی سیاه و عقب مانده را از ایران به تصویر بکشد. چنین فیلمساز و بازیگری، حق ندارد موفقیت یا نقطه قوتی از ایران را تصویر کند. ایران باید دافعه محض نشان داده شود و نه جذاب و الهام بخش. این، رکن ایدئولوژی غرب درباره ایران است! 💢ادامه دارد💢 @om_abiiha
کنکبوت مقدس؛ چند پرسش ایرانی -۲ ♦️جشنواره های غربی به ویژه درباره ایران، ارزیابی کننده حرفه ای فیلم پس از تولید نیستند، بلکه علنا یا عملا، تهیه کننده و سفارش دهنده هستند. تار تَن های واقعی، آنها هستند که افراد شهرت طلب و شهوت طلب را شکار، و سپس، همان ها را طعمه ای برای شکارهای بزرگ تر می کنند. 🔹عنکبوت های واقعی، "کن" و نظایر آن هستند نگاه کاملا ایدئولوژیک و مقدس به مواجهه غرب با حریفانش دارند. ما با "کنکبوت" ها مواجهیم. این روایت بهروز افخمی کارگردان کار کشته سینما را مرور کنید: ♦️"جشنواره کن، پروتکل های خودش را دارد که کارگردان حتما باید توافق کند. روی حمایت از انواع انحرافات جنسی حساسیت دارد و اگر فیلمی در این باره ساخته شود، امتیاز ویژه دارد و جلو می افتد . در مورد ایران، فیلم‌سازان باید خوب بدانند که چه تصویری باید عرضه کنند و نباید تصویر خوبی نشان بدهند. جعفر پناهی فیلمی ساخته بود، به او گفتند این صحنه‌ها که خانه های شیک را از ایران نشان می دهد، باید از فیلم خارج کنی! فیلم درباره یک "پیتزا بر" بدبخت بود که قرار است بدبختی را نشان دهد، ولی گفتند این تصاویر را از فیلم حذف کن!". 🔹دو نفر از سه تهیه‌کننده "عنکبوت مقدس" (سول باندی و جیکوب جارک)، یهودی صهیونیست هستند. حامی مالی فیلم، ساموئل حدیدا مدیر یهودی کمپانی متر‌وپولیتن است. ♦️کارگردان همچنین، 240 هزار یورو از آژانس تأمین مالی فیلم آلمان، 250 هزار یورو از مدین بورد برلین، 410 هزار یورو از یورایمجرز، 90 هزار یورو از صندوق تأمین مالی فیلم ‌هامبورگ و 174 هزار یورو از صندوق فیلم آلمان گرفته است. 🔹علی عباسی، به سفارش تهیه کنندگان، تاکید بسیاری روی تصاویر حرم و ضریح امام رضا (ع) می کند و اصرار دارد جنایت یک قاتل زنجیره ای را دستاویزی برای زدن کل جامعه و هویت ایرانی قرار دهد؛ چنان که اعتراف می کند "فیلم در مورد یک قاتل زنجیره‌ای نیست بلکه در مورد یک جامعه قاتل زنجیره‌ای‌ است". ♦️آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان (و زائیده نا مشروع آنها، اسرائیل)، بانیان بزرگترین جنگ ها و نسل کشی ها و جنایات در طول تاریخ هستند، اما هیچ فیلمسازی که لیبرالیسم و کاپیتالیسم را بانی جنگ و تجاوز و بدبختی و کل جامعه غربی را قاتل نشان دهد، نمی تواند راهی به جشنواره ها پیدا کند. 🔹در مقابل، مافیای ناتوی فرهنگی از طریق همین جشنواره ها، به خود اجازه می دهد با دستاویز رفتار یک قاتل، به یک جامعه و باورهای پایدار کننده اش در برابر جنگ و تحریم و ترور، اهانت کند و برچسب جنایتکار بزند. ♦️عقده گشایی از این روشن تر؟! جنایتکاران تحریم کننده ملت ایران، چند فیلم و کارگردان و بازیگر را مستثنای تحریم، بلکه سزاوار حمایت و تحسین قلمداد می کنند، چون حمایت شوندگان، پای سند وطن فروشی و خیانت را امضا کرده اند. 🔹کلاه مان را بالاتر بگذاریم. غربی ها، پدر جد رویکرد ایدئولوژیک، و سیاسی دیدن همه چیز هستند. چنان که رفتار متناقض آنها با ایران و فلسطین، و سپس اوکراین و روسیه را در حوزه ورزش و سینما و هنر دیدیم. ♦️عنکبوت مقدس، یک فرافکنی تمام عیار از سوی صهیونیسم مسیحی است؛ مافیایی که نگرشی کاملا تحقیر آمیز و غارتگرانه به جهان پیرامون دارد و مقاومت ملت ایران را پاره کننده تور و تار خود می داند. @om_abiiha