eitaa logo
ام البنین (س)
30 دنبال‌کننده
5.2هزار عکس
2.9هزار ویدیو
474 فایل
ام البنین
مشاهده در ایتا
دانلود
🇮🇷🌸 🍀 ✅ 🌀 موضوع: موج آفرینی سیاسی‌ فضای مجازی در انتخابات! ✍ یونس باقرزاده 🍃🌻🍃 🔻عصری که در آن زندگی می‌کنیم عصر اطلاعات و فناوری است و رسانه‌ها در آن تأثیر به سزایی دارند. رسانه‌هایی که زندگی بشر را متحول کرده اند و سعی دارند پیام‌های خاصی را به انسان منتقل و بر زندگی او تأثیر بگذارند. 🔹 یکی از جلوه‌های بیشتر نمودار شده از تاثیر رسانه ها را می‌توان در جریان انتخابات و شکل دهی بر افکار مردم جامعه برای حضور حداکثری و انتخاب اصلح دید که بیشتر از هروقت نقش فضای مجازی نمود پیدا می‌کند. 🔸 ظهور انواع رسانه‌های اجتماعی فرصتی را در اختیار نامزد‌های انتخاباتی گذاشته تا در این رسانه‌ها بتوانند ضمن معرفی خود، زمینه لازم برای اشتراک‌گذاری دیدگاه‌ها، برنامه‌ها، نگرشها، اقدامات و... را فراهم نمایند و با یاری سلبریتی‌های فعال در این فضای مجازی به انجام تبلیغات سیاسی اقدام کنند. 🔹 علی رغم دسترسی آسان، همه گیری، سرعت بالای انتشار مطالب و محبوبیت در میان اقشار مختلف، فضای مجازی رسانه‌ای عمومی و چندوجهی است که غفلت از آسیب‌های آن، ضررهای جبران ناپذیری اعم از موج آفرینی سیاسی، افشاگری، نشر و بازنشر شایعه و خبر جعلی و... را به دنبال دارد. 🔺 بنابراین نامزدها و هواداران آنها نباید برای اثبات خود، اقدام به تخریب، توهین و بی حرمتی به دیگران کنند، بلکه همه باید با رعایت قوانین انتخابات و اخلاق، فضای سالم و پرشوری جهت مشارکت گسترده و آگاهانه مردم در انتخابات پیش رو فراهم آورند. 🖤 @rahrovanevelayat2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔎ضرورت سومی بنام هنر جنگ روانی با نزدیک شدن به مناظرات رباست جمهوری، مینی نکات نگران کننده و تاکتیکالی وجود دارد که برای کاندیداهای جبهه انقلاب، نیاز به تذکر و یادآوری دارد. 🔹یادمان نمی رود سه کلیدواژه ای که فقط در ۷۲ ساعت پایانی تبلیغات انتخاباتی سال۹۶، ورق را برگرداند یا سال ۹۲ از یک چهره ناشناخته و بازنده حداقل روی کاغذ و تجربه، یک رئیس جمهور ساخت. ۱.آیت الله قتل عام(حجت الاعدام): با این کلیدواژه، مردم مهندسی کردند و رقیب هراسی راه انداختند. ۲.دلار پنج هزارتومانی: ذائقه اقتصادی مردم‌را با این گزاره تحریک نموده و کشور را نشان دادند و رقیب هراسی را به شکلی دیگر نیز رقم زدند. ۳.دیوارکشی: قشر خاکستری، رای اولی ها، اهالی هنر و سینما و ادبیات و بطور کلی، عده ای از مردم را هم با این عبارت دستکاری نموده و چهره ای خشن و منفور و نچسب از رقیب در ذهنیت اجتماعی پمپاژ کردند. 🔸همه این سه مساله در ۷۲ ساعت پایانی رخ داد. نکته اینجاست که رقیب هراسی و می تواند از زوایای مختلف مطرح شود. غفلت از پرسش های خاک خورده و قدیمی، می تواند سربزنگاه یقه نامزد انقلابی را بگیرد. باید نسبت به تمام لحظه های غافلگیر کننده آمادگی لازم را داشت و با این نگاه به مناظرات وارد شد که یک عملیات روانی است نه صرفا یک تریبون روشنگری. 🔸تریبون های شفاف و روشنگر برای ماقبل و مابعد مناظرات است ‌که حالت مونولوگ برقرار بوده و در کمین کاندیدای انقلابی و گفتمان ولایی وجود ندارد. 🔸این یک خواهد بود که اخلاق و تببین برنامه را نافی و کافی از فهم عملیاتی نماییم. مردم همانقدری که نیاز به شناخت برنامه دارند، بایستی سکاندار و مدیر اجرایی شان را هم جسور، کاریزما و قابل اعتماد تشخیص دهند‌. 🔸کسی که اهل مبارزه علنی و بدون پارازیت با فساد و مافیا و رانت بوده و اجازه ندهد که از تریبون ۸۵میلیونی، افکار عمومی دچار فریب و و یاس شوند. 🔸لطفا در کنار تخصص و اخلاق، مهارت جنگ روانی را هم برای حضور در مناظرات جدی بگیرید. ما از نجابت و تخصص بدون مهارت در دوره های گذشته خاطرات خوبی نداریم. لطفا اجازه تَکرار وضعیت ندهید... ✍علیرضامحمدلو @rahrovanevelayat2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🌸 🍀 💠 🌀 موضوع: پانزده خرداد ‼️ 🍃🌻🍃 🌺 امام خمینی رحمةالله عليه: پانزده خرداد نقطه عطفی است در تاریخ کشور است. 🖤 @rahrovanevelayat2