eitaa logo
اخبار امور اداری فرهنگیان
18.4هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
304 ویدیو
767 فایل
🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺 ☢ معرفی کانال ✅ آموزش سامانه همگام مدارس ✅ آموزش نرم افزارامتحانات مدارس ✅ آموزش سناد ✅ نرم افزارهای مفید ✅ آیین نامه ومصوبات تعرفه تبلیغات : @tabliqhkon
مشاهده در ایتا
دانلود
🔵آغاز ثبت‌نام نقل و انتقال فرهنگیان از فردا 🔹بر اساس شیوه‌نامه ابلاغی نقل و انتقال نیروهای رسمی و پیمانی آموزش و پرورش، ثبت نام فرهنگیان متقاضی نقل و انتقال از فردا، شنبه، ۱۷ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود./ 🔵 @schoolbanks
قابل توجه همکاران متقاضی انتقال با عنایت به اصلاح بخشنامه قبلی و ارسال اصلاحیه جدید، بخشنامه داخل استان هم تا اواخر هفته آینده نگارش و ارسال خواهد شد. ثبت نام از ۱۷ اردیبهشت خواهد بود. لطفا به دیگر همکاران اطلاع رسانی فرمایید. ➖➖〰️➖➖ @schoolbanks 🔵 سابقه ۲ساله برای انتقال موقت ضوابط و مقررات ثبت درخواست انتقال ۱- انتقال دائم: نداشتن تعهد خدمت به منطقه، لازمه انتقال دائم است، بر این اساس فارغ التحصیلان مراکز تربیت معلم، دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی (به میزان دو برابر مدت تحصیل) و مستخدمین ماده ۲۸ (به مدت ۱۰ سال) و سایر کارکنان که تعهدی مبنی بر خدمت در مناطق مورد تعهد داده‌اند، مجاز به ثبت درخواست انتقال دائم نیستند. ۲- انتقال موقت: دارا بودن حداقل ۲ سال سنوات خدمت تجربی  نکته: از سال تحصیلی جاری، تمدید انتقال موقت به مدت سه سال مجاز است لذا اداره کل آموزش و پرورش استان مکلف است در مدت اعلام شده نسبت به تعیین تکلیف متقاضیان انتقال دائم یا ساماندهی در استان مبداء خدمتی برابر ضوابط، اقدام لازم را معمول دارد.  ۳-ملاک محاسبه سابقه خدمت آموزشی تمام وقت در آموزش و پرورش، سوابق مندرج در حکم کارگزینی تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ است.  ۴- مدت سوابق خدمت به صورت حق التدریس، نهضت سواد آموزی، مأموریت به سایر دستگاه‌ها، تحصیل در مراکز تربیت معلم، تربیت دبیر، خدمت نظام وظیفه، قرارداد کار معین و ... جزو سابقه خدمت برای انتقال محسوب نخواهد شد. انتقال استثناء  در راستای حمایت از جوانی جمعیت، سیاست‌های کلی خانواده و به منظور حفظ کیان و انسجام این نهاد، موافقت با انتقال موارد ذیل به شکل استثناء انجام خواهد شد:  ♦️ انتقال زوج فرهنگی به محل خدمت همسر  🔻فرهنگیانی که همسر آنان شاغل نیروهای نظامی و انتظامی بوده و طبق امریه دستگاه مربوط (بدون درخواست خود)، منتقل شده باشند. (با تأیید بالاترین مقام نظامی یا انتظامی در استان) 🔹همسر جانباز در صورت تغییر دائم محل اشتغال جانباز در همان سال با ارائه تأییدیه از مراجع ذیصلاح به استناد ماده ۱۷ آیین نامه اجرایی ماده ۱۳ قانون تسهیلات استخدامی و جانبازان  🔺 فرهنگیانی که از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان مهلت ثبت درخواست انتقال، ازدواج کرده یا صاحب فرزند شده‌اند. 🔻 همکاری که خود، همسر و یا فرزند وی بیماری حاد و صعب العلاج داشته باشد. (با ارائه رأی صریح شورای پزشکی استان در سال جاری مبنی بر عدم امکان مدارا و نداشتن امکانات و تجهیزات پزشکی در محل خدمت فعلی فرد)  انتقال مشمولین استثناء، بدون احتساب سابقه خدمت امکان پذیر بوده و نوع انتقال این گروه از متقاضیان در صورت داشتن شرایط بند (۱) قسمت (د) و درخواست متقاضی به صورت دائم (به استثنای مقصد کلان شهر) و در غیر اینصورت موقت است . ➖➖〰️➖➖ 🔹 @schoolbanks
‼️ قابل توجه همکاران محترم ؛ 🔅سیدا بانک 1️⃣ در صورتی که نام دانش‌آموزی به اشتباه در دفتر آمار، امتحانات سال گذشته وجود دارد و متعلق به سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ نمی باشد ؛ ✅ *کارشناس مسئول سنجش منطقه در سیدا دسترسی ابطال و حذف آن دانش آموز را دارد و نیازی به مکاتبه با دفتر فناوری یا پشتیبانی سیدا نمی باشد.* 2️⃣ در صورتی که دانش آموزی از مدرسه ای منتقل شده است و سوابق وی برای دفتر امتحانات موجود نیست؛‌ ✅ *کارشناس مسئول سنجش منطقه دسترسی برگرداندن سوابق آن دانش اموز به مدرسه مبدا را دارد و نیازی به مکاتبه با دفتر فناوری و پشتیبانی سیدا نمی باشد.* 3️⃣ در صورتی که در نمرات دانش آموزان مغایرتی وجود دارد (اعم از عدم ثبت نمره ، ثبت نمره اضافی ، عدم انتخاب واحد ، انتخاب واحد مازاد و ...) ؛ ✅ *با درخواست مجوز از کارشناس مسئول سنجش مدرسه میتواند این موارد را اصلاح نماید و نیازی به مکاتبه با دفتر فناوری و پشتیبانی سیدا نمی باشد.* 🟧 @schoolbanks
💢 محاسبه ساده و دقیق میزان افزایش حقوق در سال ۱۴۰۱ (افزایش ضریب حقوق ۱۰٪) در دو مرحله: 1️⃣ در قسمت پایین آخرین حکم کارگزینی خود در سال ۱۴۰۰، عدد مربوط به جمع امتیاز حکمتان (مانند عددی که در عکس زیر مشخص شده) را در ۳۰۵ ریال ضرب کنید و مبلغ به دست آمده را یاداشت کنید "امتیاز هر فرد متفاوت است" 2️⃣ در صورت داشتن هر یک از بندهای《 فوق العاده ویژه + فوق العاده مناطق کمتر توسعه یافته + فوق العاده بدی آب و هوا 》مبلغ آنها را هم جمع کنید و بر عدد ۱۰ تقسیم کنید. مبلغ حاصل در قسمت 1️⃣ را با مبلغ قسمت 2️⃣ جمع کنید تا افزایش حقوق در سال ۱۴۰۱ بدست آید‌. ⏹ ⏹ موارد تکمیلی: 🔼 همکارانی که حق عائله مندی دریافت می کنند با افزایش ۵۰ درصدی امتیاز حق عائله مندی برای ۱۴۰۱، مبلغ ۲۰۳ هزار تومان به افزایش، اضافه می شود. 🔼 همکارانی که حق اولاد دریافت می کنند با افزایش ۱۰۰ درصدی امتیاز حق اولاد برای ۱۴۰۱، به ازای هر فرزند تحت تکفل مبلغ ۱۰۵ هزار تومان به افزایش، اضافه می شود. 🔼 بابت هر ساعت ضمن خدمت که در سال ۱۴۰۰ گذرانده اید (به شرطی که پیش از این کمتر از ۱۰۰۰ ساعت در Ltms ثبت شده باشد) مبلغ ۲۵۱۴ ریال و بابت افزایش یکساله سنوات خدمت مبلغ ناچیزی به بند حق شاغل افزوده می شود. 🔼 به ازای ارتقای هر ۳۳۰ امتیاز معادل مبلغ ۱۱۰ هزار تومان به بند حق شغل افزوده می شود. 🔼 بابت ارتقاء به هر یک از مبالغ زیر به بند حق شغل اضافه می گردد: ارتقاء به رتبه پایه ۱۳۸ هزار تومان ارتقاء به رتبه ارشد ۱۹۴ هزار تومان ارتقاء به رتبه خبره ۲۴۹ هزار تومان ارتقاء به رتبه عالی ۳۰۵ هزار تومان 🔸️ نکته۱: ابتدا حکم افزایش حقوق سالانه، سپس احکام ارتقای طبقه، رتبه و‌... زده می شود. 🔸️ نکته۲: افزایش مبلغ بند های حق شغل و حق شاغل بر روی مبلغ بند های وابسته مانند (فوق العاده ویژه، کمتر توسعه یافته و بدی آب و هوا به میزان درصد مشخص) موثر است. 🔸️ نکته۳: اگر دولت قصد ثابت نگه داشتن بند های تفاوت (ی) و جزء(۱) را داشته باشد، باید امتیاز این بند ها را از امتیاز کل (در قسمت 1️⃣) کسر کنیم. 🔸️ نکته۴: سقف ساعت ضمن خدمت موثر در حکم ۱۰۰۰ ساعت است و هر ساعت ضمن خدمت ۰/۷۵ امتیاز دارد. 🔸️نکته۵: افزایش امتیاز و مبلغ حق عائله مندی مزدوجین جدید (دو برابر) و حق اولاد فرزندان متولد سال۱۴۰۱ (سه برابر) بعد از شیوه نامه اجرایی قابل محاسبه خواهد بود. ‌‌ @schoolbanks
🔅ترمیم نمره چیست؟ قانون ترمیم نمره نمرات امتحان نهایی سال سوم متوسطه و دیپلم در سال ۹۴ تصویب شد. هدف از تصویب این قانون چنین ذکر شده است: ایجاد زمینه برای ارتقای سوابق تحصیلی دانش آموزان و تاثیر آن در آزمون ورودی دانشگاه‌ها به فارغ التحصیلان بعد از سال ۸۴ (که نمره برای آن‌ها موثر است). قطعا این موضوع برای دانش آموزان و داوطلبانی که نمره بالایی دارند بسیار خوشایند است، متقاضیان شرکت در کنکور سراسری که نمره نسبتا پائینی دارند و یا از نمرات کتبی خود ناراضی هستند، نگران نباشند، آن‌ها نیز می‌توانند با استفاده از فرصت مجددی که با عنوان ترمیم نمره در اختیارشان قرار داده می‌شود، در آزمون نهایی دروسی که در آن نمره خوبی کسب نکرده اند، شرکت کنند و نمرات کتبی خود را ارتقا دهند. نمراتی که داوطلبان در طرح ترمیم نمره کسب می‌کنند، تاثیری روی نمره دیپلم آن‌ها نخواهد داشت و صرفا در اعمال سوابق تحصیلی در آزمون سراسری موثر است. پاره ای از موارد که مدیران و معاونین بهتر است بدانند. 📍ترمیم و ارتقای نمره دروس امتحانات نهایی دانش آموزان فارغ التحصیل: مطابق با مصوبه نهصد و پانزدهمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش به تاریخ ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ 🖊 با توجه به مصوبه فوق شرایط ثبت نام امتحان دانش آموزان به شرح زیر می باشد: ◾️ ثبت نام متقاضیان ترمیم سوابق تحصیلی به صورت داوطلب آزاد و مطابق دستورالعمل ثبت نام داوطلبان آزاد صرفاً در مدارس بزرگسالان دولتی انجام خواهد گرفت. ✍️ نکته- در مناطقی که واحد آموزشی بزرگسالان و دولتی دایر نمی باشد ثبت نام آنان در یکی از واحدهای آموزشی روزانه که اداره آموزش و پرورش تعیین می‌کند به تفکیک جنسیت انجام خواهد گرفت. ✅ تبصره ۱: ثبت نام متقاضیان ترمیم ارتقای سوابق تحصیلی در واحدهای آموزشی غیر دولتی آموزش از راه دور و یا وابسته به سایر سازمانها مجاز نمی باشد. ✅ تبصره ۲: رعایت مقررات نظام وظیفه در خصوص داوطلبان ذکور لازم و ضروری است. ✅ تبصره ۳- مدارک لازم جهت ثبت نام: الف: درخواست کتبی داوطلب. ب: کارنامه فارغ التحصیلی گواهی موقت قبولی یا گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه که تصاویر مربوط با درج جمله تصویر با اصل مطابقت دارد توسط مدیر واحد آموزشی. ج: تصویر صفحه اول شناسنامه عکس دار و کارت ملی که با اصل آن مطابقت داشته باشد (مطابق بند ب) و در صورت وجود تغییرات و اصلاحات در شناسنامه ارائه تصویر توضیحات شناسنامه نیز ضرورت دارد. ◾️ فارغ التحصیلان دوره متوسطه که متقاضی ترمیم و ارتقای نمرات درسی یا دروس نهایی پایه دوازدهم خود هستند می‌توانند فقط در همان منطقه آموزشی که قبلاً فارغ‌التحصیل شده‌اند ثبت نام نمایند. ◾️ فارغ التحصیلان دوره متوسطه که متقاضی ترمیم نمرات درس یا دروس نهایی پایه دوازدهم خود می باشند می‌توانند برابر مقررات صرفاً یک بار در یکی از نوبت های امتحانی خرداد، شهریور یا دی ماه، درس یا دروس مورد نظر را انتخاب و در امتحانات مربوطه شرکت نمایند. ◾️ نمرات مأخوذه متقاضیان ترمیم و ارتقای نمرات دروس نهایی در امتحانات مربوطه جایگزین نمرات قبلی که منجر به فارغ التحصیل شده است نخواهد شد. ◾️ نمرات مأخوذه صرفاً جهت اعمال در سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور ملاک عمل خواهد بود. ◾️ فرد می تواند همه یا تعدادی از دروس نهایی را انتخاب کرده و دوباره امتحان دهد. ◾️ کلیه انتخاب واحدها به صورت غیر حضوری بوده و نمره مستمر ندارد. ◾️تاثیر این آزمون مثبت می باشد و هیچ تاثیر منفی ندارد. ◾️فارغ التحصیلان دوره متوسطه هر چند موفق به اخذ دیپلم مجدد نیز شده باشند، به استناد مصوبه ۹۱۵ صرفا" یک بار می‌توانند در امتحان ترمیم و ارتقای نمره دروس مورد نظر خود (دروس امتحان نهایی) شرکت کنند. ◾️اگر فردی بعد از شرکت در امتحانات، قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را داشته باشد نمرات ماخوذه ایشان به صورت مازاد برابر مقررات صادر خواهد شد. ◾️دفاتر آمار و امتحانات این قبیل افراد (همانند داوطلبان آزاد) برای یک سال تحصیلی در یک جلد و به ترتیب نوبت امتحانی تهیه و برابر مقررات مسدود می گردد. ◾️ کارنامه امتحانات و گواهی صادره برای این قبیل افراد، فاقد معدل و شرایط قبولی یا مردودی خواهد بود. 🔲 تعیین میزان شهریه مربوط به هزینه های ثبت نام و برگزاری امتحانات و صدور مدارک لازم به عهده شورای آموزش و پرورش استان می باشد. ✍️ توجه ویژه:  شرکت در امتحانات ترمیم؛ صرفاً مطابق با عناوین دروس نهایی پایه دوازدهم در نظام (۳-۳-۳-۶) خواهد بود. 🟣 @schoolbanks
♻️ جدول مواد درسی و تدریس هفتگی شاخه فنی و حرفه ای 🟣 @schoolbanks
4_6042083344026439179.pdf
1.64M
💢 مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی بخشنامه «برنامه‌ریزی، طراحی سوالات و برگزاری امتحانات نهایی و غیرنهایی» را ابلاغ کرد. @schoolbanks
۲ باسلام و احترام در روز سه شنبه تاریخ ۱۴۰۱۰۲۲۰ ارسال از سیدا به فاینال بسته شد لذا اطلاعات جدید دریافت نخواهد شد. 🟣 @schoolbanks
💢 درخواست صدور مجوز استخدام نیروهای خدماتی جدید 👤رییس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش: ▫️حدود ۶۲ هزار نفر کمبود نیروی خدماتی در مداس سراسر کشور داریم که درخواست صدور مجوز استخدام نیروهای خدماتی جدید به سازمان امور اداری و استخدامی ارائه شده است. ➖➖ 🟣 @schoolbanks
👤سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: ▫️طبق قانون، یک ماه پس از تصویب رتبه‌بندی آموزش و پرورش باید آیین نامه را مصوب می‌کرد و طی سه ماه نیز رتبه بندی باید اجرا شود! ➖➖ 🟢 @schoolbanks
⬅️مراحل ثبت طرح شهاب 🔵ثبت مشخصات دانش آموزان عضو طرح شهاب ☑️با رمز مدیر وارد همگام می شویم ☑️داشبورد اصلی ☑️مدیریت آزمون های مشاوره ای ☑️صدور مجوز ارزیابی ☑️انتخاب تیک سمت راست پایین صفحه ☑️بر روی تیک انتهای جدول صدور مجوز ارزیابی(صدور دستی ) کلیک می کنیم ☑️جلوی اسم معلم مجری طرح ☑️بر روی علامت + ( افزودن مخاطبین) کلیک می کنیم ☑️انتخاب نقش ( دانش آموز) ☑️پایه مثلا ( چهارم ) ☑️رشته ابتدایی ☑️کلاس ( مثلا 3) 🔵یک راه ساده چون اسامی همه دانش آموزان را می آورد پایین صفحه مشخصات دانش آموز را می آورد جلو اسم دانش آموز بر روی علامت + ( افزودن ) کلیک می کنیم ☑️درپایان هم نوار سبز رنگ بالای صفحه که آمد ( عملیات باموفقیت انجام شد ) کلیک می کنیم ☑️همه ی دانش آموزان را تک به تک با این شیوه ثبت کنید ☑️آیکون صدور مجوز ارزیابی ☑️جلوی اسم معلم ☑️شکل لوگو معلم و دانش آموز کلیک می کنیم ☑️لیست مخاطبین ☑️مشاهده ی اسامی دانش آموزان ☑️تک به تک چک می کنیم که کسی از قلم نیفتاده باشد 👏👏این بود ثبت نام دانش آموزان طرح شهاب 🔵مرحله مربوط به معلمان طرح شهاب ☑️پایه چهارم ☑️پایه پنجم ☑️پایه ششم ☑️اجرا: مقیاس ارزیابی شهاب‌ / عنوان فاز: ورود اطلاعات آموزگاران دبستان ☑️با کدملی و رمز ورود خود ☑️به عنوان کاربر وارد همگام می شویم ☑️داشبورد اصلی ☑️آزمون های مشاوره ای ☑️شرکت در آزمون دگر ارزیابی ☑️سمت چپ لوگوی معلم و دانش آموز ( مخاطبین آزمون) ☑️کدملی دانش آموز را در کادر سمت راست درج می کنیم ☑️به صورت خودکار مشخصات دانش آموز همراه با مشخصات سازمان. منطقه و استان و نام مدرسه می آید ☑️سمت چپ بر روی شکل دفترچه کلیک می کنیم ☑️صفحه بعد ☑️عنوان دفترچه ی استعدادهای هشت گانه ☑️سمت چپ بر روی علامت سوال کلیک می کنیم ☑️صفحه بعد ☑️تکمیل فرم استعداد مثلا ریاضی کلیک می کنیم ☑️نوع عددی پاسخ اعشاری ( حداقل ۱ و حداکثر ۴ ) را در ستون متعلق به پاسخ می نویسیم. 🟣 @schoolbanks
سلام عليكم ✍ ​با احترام، به پيوست تصوير اطلاعيه شماره 35302 مورخ 20 / 02 / 1401 مركز برنامه ريزي منابع انساني و امور اداري وزارت متبوع در خصوص آن دسته از همكاراني كه تاكنون موفق به ثبت دوره هاي برون سازماني مربوط به سال هاي گذشته در موسسات مصوب در سامانه LTMS نشده اند، براي آخرين بار از تاريخ 20/ 02/ 1401 لغايت پايان وقت اداري 01 / 03 / 1401 فرصت ثبت دوره ها را دارند و مي توانند از طريق درگاه ثبت دوره هاي برون سازماني نسبت به انجام عمليات مورد نظر و تاييد آن توسط كارشناس ضمن خدمت منطقه اقدام نمايند. 🟢 @schoolbanks
💢ضارب هتّاکِ ناظم مدرسه دستگیر شد ▫️ با وجود اعلام رضايت معاون مدرسه شيخ فضل الله نورى ناحيه ٤ استان البرز، که مورد ضرب و شتم و هتاکی قرار گرفت، دفتر حقوقى وزارت و اداره حقوقى استان، به منظور صيانت از شأن و كرامت آن همكار عزيز و عموم فرهنگيان، اقدام به پيگيرى موضوع از طريق مراجع قضايى و انتظامى نموده و ضاربِ هتاك از حيث جنبه عمومى جرم مورد پيگرد قضايى قرار گرفته و با صدور قرار از سوى شعبه ١٥ داديارى دادسراى عمومى و انقلاب محل وقوع جرم، با دستبند به دست قانون سپرده شد. ➖➖ 🟣 @schoolbanks
به اطلاع کلیه همکاران محترم رسمی و پیمانی ودانشجو معلمان عزیزمی رساند احکام افزایش سالانه (۱۴۰۱)صادر و در اتوماسیون شخصی قابل رویت است . از مدیران وکلیه همکاران محترم خواهشمنداست جهت دریافت حکم به کارگزینی مراجعه ننمایند. چاپ کاغذی نداریم . کف حقوق۵۶۰۰۰۰۰تومان حداقل افزایش۵۰۰۰۰۰تومان حداکثر افزایش ۱۲۰۰۰۰۰تومان حقوق دانشجو معلمان ،ماده ۲۸ورودی های جدید ،حق التدریس های تبدیل وضعیت شده ۵۶۰۰۰۰۰ تومان حقوق اردیبهشت با احکام جدید پرداخت می گردد. کانال اجرایی مدارس @newsfarhangian
چگونگی دسترسی به احکام جدید سال ۱۴۰۱ 1⃣ برخی مناطق احکام جدید را در سامانه https://profile.medu.ir بارگذاری کرده اند 2⃣ برخی دیگر از مناطق احکام جدید را در سامانه اتوماسیون که قبل از این هم فیش حقوقی یا احکام بارگذاری میشد ، بارگذاری نموده اند ..‌ 3⃣ برخی مناطق هم ممکن است به دلایلی از جمله عدم دسترسی، در سامانه ها بارگذاری نکنند و احکام را پرینت گرفته و از طریق دبیرخانه ادارات به مدارس ارسال کنند @schoolbanks
پاره‌ای از موارد که باید مدیران و معاونین بدانند. 📍 روش محاسبه نمره نوبت اول و دوم و نمره سالیانه و معدل کل 📕متوسطه اول: 👈 بند ج ماده ۱۳: نمره سالیانه وی در هیچ یک از موارد درسی کمتر از ۳۰ نباشد. ✍️ نکته: اگر نمره سالانه دانش آموز کمتر از ۳۰ نباشد در آن درس قبول می باشد. روش محاسبه نمره: 👈 تبصره ۱ ماده ۱۳: نمره سالیانه هر درس حاصل جمع نمره نوبت اول و دو برابر نمره نوبت دوم خواهد بود. 👈 تبصره ۲ ماده ۱۳: معدل کل دانش آموز عبارت است از مجموعه نمره سالانه همه دروس (به جز انضباط) تقسیم بر سه برابر تعداد مواد درسی آن پایه. ✍️ برای محاسبه نمره نوبت اول مستمر به علاوه نمره پایانی و در نهایت تقسیم بر دو می شود. معدل کل نیز جمع کل نمرات تقسیم بر تعداد دروس می شود. ✍️ نکته: بر اساس تبصره ۳ ماده ۱۰ وضعیت انضباط در محاسبه معدل ارزشیابی منظور نمی‌شود و در کارنامه تحصیلی و دفتر ثبت ارزشیابی درج می گردد ✍️ نکته: در ماده ۵ آیین نامه آمده است: ... چنانچه در هر یک از نوبت های ارزشیابی، دانش آموزی پس از محاسبه میانگین نمره ارزشیابی تکوینی و پایانی به صورت اعشاری بود، معلم مربوطه می‌تواند با توجه به وضعیت درسی دانش آموز در کلاس، به هر نحو که صلاح می‌داند نمره وی را سر راست کند. 📕 متوسطه دوم: 👈 ماده ۴۵- نمره هر درس در نوبت اول از مجموع نمره ارزشیابی مستمر با ضریب ۱ و نمره ارزشیابی پایانی با ضریب ۲ و در نوبت دوم از مجموعه نمره ارزشیابی مستمر با ضریب ۱ و نمره ارزشیابی پایانی با ضریب ۴ به دست می آید. 👈 نمره سالانه: مجموعه نمرات ارزشیابی ها با ضریب تقسیم بر ۸ ✍️ نکته- برای اینکه دانش آموز بتواند در هر درس نمره قبولی کسب نماید حداقل باید از مجموع نمرات ۸۰ کسب نماید. 👈 ماده ۴۶- نمره هر درس در دوره تابستان، از مجموع نمره ارزشیابی مستمر با ضریب ۱ و ارزشیابی پایانی (شهریورماه) با ضریب ۳ محاسبه می شود. 👈 تبصره ۳: در محاسبه نمره سالانه و نمره درس دوره تابستانی(شهریورماه) با ضرایب مذکور، عدد اعشاری نمرات، به شرح زیر تغییر می یابد و در برگ ریز نمرات ثبت و محاسبه می شود: ۱- کمتر از ۰/۲۵ به ۰/۲۵ ۲- از۰/۲۶ تا ۰/۴۹ به ۰/۵۰ ۳- از ۰/۵۱ تا ۰/۷۴ به ۰/۷۵ ۴- از ۰/۷۶ تا ۰/۹۹ به یک ✍️نکته- اگر درس به صورت غیرحضوری باشد نمره پایانی با ضریب ۴ محاسبه می شود. 👈 ماده ۵۶ _تبصره ۱- میانگین نمرات انضباط نوبت اول و دوم به عنوان نمره سالانه محسوب و در معدل سالانه معادل ۲ واحد درسی منظور می شود. ✍️ نکته- به عبارتی نمره انضباط تاثیری در محاسبه میانگین نمره شفاهی و یا کتبی ندارد‌ 📝 توضیح: طبق موارد فوق برای محاسبه معدل کل میانگین به دست آمده در هر درس را در تعداد واحد آن درس ضرب نموده و سپس مجموع نمرات به دست آمده را بر تعداد کل واحدها تقسیم می نماییم. ✍️ نکته- روش محاسبه معدل کل در نوبت اول، در نوبت دوم و در دوره تابستان به همین شکل انجام می‌گیرد. 🔵 @schoolbanks
🔅احکام ضریب 1401 احکام ضریب 1401 صادر گردید لذا توجه همکاران را به موارد ذیل جلب می نمایم 1ّافزایش حقوق ده درصد می باشد 2.افزایش دو و سه برابر عائله مندی و اولاد مربوط به ازدواج و تولد در سال 1401 است لذا به به همکارانی که ازدواج و تولد قبل از 1400/0/12/29 داشته اند تعلق نمی گیرد 3.حداقل حقوق 5600000 تومان می باشد 4.حداقل افزایش تقریبا 500 هزار تومان حداکثر افزایش 1400000 تومان برای شاغلین است 5.با توجه به اینکه حداقل حقوق 5600000 تومان است لذا افزایش حقوق حداقل بگیران از جمله دانشجویان تربیت معلم 2100000 تومان می باشد 6.بندی به عنوان تفاوت تطبیق موضوع بند الف تبصره 12 در حکم ایجاد شده است و طبق بخشنامه این بند ثابت نمی ماند و در هنگام افزایش حقوق به مرور کم می شود و در نهایت حذف خواهد شد 🟣 @schoolbanks
🔴🟠🟢🔵🟣🟡💠🟡🟣🔵🟢🟠🔴 💠مدارک مورد نیاز برای ثبت نام پایه اول ابتدایی ⭐️اصل و کپی شناسنامه دانش آموز ⭐️اصل و کپی کارت واکسن ⭐️کپی شناسنامه و کارت ملی مادر ⭐️کپی شناسنامه و کارت ملی پدر ⭐️ دو قطعه عکس(ترجیحا عکس اسکن شده با سی دی بیاورند) ⭐️ کپی مدرک محل سکونت( اگر فرزند باشد باید کپی حکم همکار در پرونده دانش آموز گذاشته شود و اگر به خاطر نزدیکی مدرسه به محل کار کارمندان دیگر باشد مدرک مورد نیاز گذاشته شود) ⭐️کپی مدرک تحصیلی والدین ⭐️برای دانش آموزان باید فرم تعهد اتباع بیگانه هم گذاشته شود ⭐️فرم تطبیق برای پایه اول ابتدایی الزامیست. ⭐️حضور دانش آموز به همراه یکی از والدین هنگام ثبت نام در پایه اول الزامیست ⭐️فرم سنجش تکمیل شده ⭐️ _حضانت اگر با مادر زندکی می کند ⭐️فرم مشخصات (اطلاعات لازم برای ثبت نام وی در سامانه سنجش پایه اول) 🌸 یادآوری:1-مطابقت دادن کپی با اصل شناسنامه نمی تواند جایگزین فرم تطبیق شود چون در این صورت شما فقط کپی را با اصل مطابقت داده و تایید کرده اید تمام . در حالیکه در فرم تطبیق هم عمل مطابقت را انجام داده اید و هم تایید کرده اید که از نظر سنی منعی برای ثبت نام وی وجود ندارد. مسئولیت فرم تطبیق شناسنامه و تایید شرط سنی مستقیما برعهده شخص مدیر است. 2- بعد از مطابقت کپی شناسنامه با اصل ، نوشتن #است_مختص_دفتر_خانه_های_رسمی_ست باید بنویسید #مطابقت_دارد و مهر و امضا کنید و تاریخ بزنید و نام و نام خانوادگی مطابقت دهنده هم روی کپی شناسنامه قید شود 3-مدرک محل سکونت می تواند یکی از این موارد باشد(قبض آب،برق،گاز،تلفن،سند خانه،قولنامه رسمی و..) 4-حضور دانش آموز هنگام ثبت نام در پایه اول الزامیست ولی برای سایر پایه ها حضور دانش آموز لازم نیست 5-کارت واکسن باید دارای مهر ( واکسیناسیون تکمیل است) باشد. 🟣 @schoolbanks
✅ تاریخ تولد متعارف پیش دبستانی و پایه اول برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ :‌ ♻️ پایه اول :‌ متولدین ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ تا ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ ♻️پیش دبستانی دوم : متولدین ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ تا ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ ♻️پیش دبستانی اول :‌ متولدین ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ تا ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ ‼️ نکته مهم و قابل توجه مخصوص سال تحصیلی جدید (۱۴۰۲-۱۴۰۱) :‌ - مطابق تبصره ۱ ماده ۲۹ آیین نامه اجرایی مدارس دانش آموزان متولد ۹۵/۰۷/۰۲ تا ۹۵/۰۷/۳۰ می توانند با درخواست اولیا و تایید شورای مدرسه در پایه اول ابتدایی ثبت نام نمایند. - مطابق تبصره ۲ ماده ۲۹ آیین نامه اجرایی مدارس کودکان شش سال تمام (متولد ۹۴/۰۷/۰۲ تا ۹۵/۰۷/۰۱)‌به تشخیص اولیا و با درخواست کتبی به جای پایه اول در پیش دبستانی ثبت نام نمایند. ⚠️ اما همکاران محترم توجه نمایید ؛ این دو بند مربوط به آیین نامه اجرایی می باشد و ممکن است مناطق و استان ها باتوجه به شرایط امکان استفاده از این تبصره ها را ندهند و فقط با بازه صحیح ثبت نام اجازه ثبت نام در پایه اول یا پیش دبستانی را صادر نمایند. 🟣 @schoolbanks
‼️ قابل توجه همکاران محترم ؛ ✅ قبلاً از منوی مشخصات فردی و در قسمت وضعیت تحصیلی برای هر دانش آموز با توجه به شرایط وی امکان انتخاب وضعیت های متفاوت وجود داشت، اما باتوجه به حذف این وضعیت ها؛ جدولی از وضعیت های تحصیلی در سیدا برای شما آماده کرده ایم که با توجه به نیاز خود، کد وضعیت با تایپ این اعداد در وضعیت تحصیلی میتوانید برای دانش آموز انتخاب شود. ⚠️ توجه نمایید برخی وضعیت ها در سیدا قابل انتخاب بدون نیاز به تایپ کد هستند ولی برای برخی از آنها برای انتخاب نیاز به تایپ کد می باشد. ♻️ به عنوان مثال : وضعیت فعال در سیدا وجود دارد و نیازی به تایپ عدد ۱ ندارد، اما برای انتخاب وضعیت میهمان رفته باید عدد ۴ را تایپ و اعتبار سنجی کنید. وضعیت و کد وضعیت: 1️⃣فعال - کد ۱ 2️⃣انتقال رفته - کد۲ 3️⃣انتقال آمده - کد۳ 4️⃣میهمان رفته - کد۴ 5️⃣ترک تحصیل - کد۶ 6️⃣اخراج - کد۷ 7️⃣ضمن سال رفته - کد۸ 8️⃣فوت شده - کد۱۱ 9️⃣وقفه - کد۱۲ 🔟غیرفعال - کد۱۳ 🟣 @schoolbanks
🛑هر افزایشی برای کسانی که تفاوت تطبیق خورده اند بعدا کسر خواهد شد. مبلغ تفاوت تطبیق برای رساندن حکم شما به کف حقوق می‌باشد و طی افزايش های بعدی(بعد از ضریب امسال) از حقوق کسر خواهد شد. 🔸نکته: این کسر حقوق شامل شروع رتبه بندی نمی‌شود، چون رتبه بندی مربوط به سال قبل و ضریب قبل می‌باشد. 🔸افزایش دو و سه برابر عائله مندی و اولاد مربوط به ازدواج و تولد در سال 1401 است لذا به به همکارانی که ازدواج و تولد قبل از 1400/12/29 داشته اند تعلق نمی گیرد 🔹کانال اجرایی مدارس @schoolbanks
♻️اقدام فوری فوری فوری ومهم 💯 با عرض سلام وادب خدمت همکاران گرامی درکلیه شهرستان ها ومناطق استان های کشور 🍁🍃 ✍🏻 درراستای توسعه امکانات و پشتیبانی و پاسخگویی به مشکلات سامانه های دانش آموزی سایت راهبران تیکتینگ راه اندازی شد. ‼️ ✍🏻 آدرس سامانه راهبران تیکتینگ🌹🌹 https://rahbaran.medu.ir/ لازم است نکات زیر در خصوص سامانه تیکتینگ مورد توجه قرار گرفته و اقدامات لازم انجام شود. 🔆 ۱- تمامی مسائل و مشکلات مربوط به سامانه های آموزش و پرورش از جمله سیدا و پادا از این طریق ارسال شود. 🔆 ۲- از روز دوشنبه مورخ ۴ بهمن ماه به موارد ارسالی در شبکه های مجازی و مکاتبه از طریق اتوماسیون اداری ترتیب اثر داده نخواهد شد و صرفا ثبت مشکلات در سامانه تیکتینگ مبنای پیگیری خواهد بود. 🔆 ۳- لازم است تمامی مسائل و مشکلاتی که در سطح منطقه و استان قابل انجام می باشد توسط کارشناسان مربوطه در سطح منطقه و یا استان پاسخ داده شود و در صورت نیاز به ارجاع به سطح بالاتر اقدام مقتضی صورت پذیرد. 🔆 ۴- کارشناسان فناوری مناطق می توانند برای دریافت رمز سامانه نسبت به هماهنگی با رییس اداره فناوری استان اقدام نمایند. 🔆 ۵- کارشناسان فناوری شهرستان ها و مناطق می توانند مدیران مدارس را به عنوان کاربر تعریف نمایند. شایسته است همکاران گرامی با جدیت واهتمام نسبت به اطلاع رسانی شایسته اقدام نمایند. با تشکر 🔅کانال اجرایی مدارس کشور 🔅دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش وپرورش 🟣 @schoolbanks
🛑افزایش کمک هزینه عائله مندی برای مزدوجین اول فروردین 1401 به بعد در اجرای جزء 12 بند الف تبصره 12 قانون بودجه سال 1401 و بند پ ماده 15 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب سال 1400، امتیاز کمک هزینه عائله مندی مزدوجین جدید (اول فروردین 1401 به بعد) به میزان 2 برابر 2430 امتیاز معادل (8.147.790) ریال و کمک هزینه اولاد فرزندان متولد شده از تاریخ مذکور ( اول فروردین 1401 به بعد) به میزان 3 برابر 945 امتیاز معادل (3.168.585) ریال محاسبه و پرداخت می‌شود. کمک هزینه ازدواج و فوت در سال 1401 (21.794.500) ریال است. 🟢 @schoolbanks
🔅با سلام خدمت همکاران گرامی : موضوع : به اطلاع همکاران گرامی می رساند که ارزشیابی سالانه همکاران باید در سه نسخه تدوین شود نسخه اول در پرونده پرسنلی فرد بایگانی شود نسخه دوم در مدرسه بایگانی شود نسخه سوم تحویل همکار (دینفع) گردد. لذا خواهشمند است در پایان سال تحصیلی نسخه خود را از مدیر مربوطه درخواست نمایید و در صورتی که قبلا هم تحویل نگرفته اید از مدرسه زمان اشتغال پیگیری نمائید جداکثر زمان انجام ارزشیابی 15 مهر می باشد . توجه لطفا جهت ارزشیابی سال های گذشته به امور اداری یا بایگانی مراجعه نفرمائید 🟢 @schoolbanks
🔷️به اطلاع همکاران گرامی می رساند حقوق اردیبهشت ماه بر اساس احکام جدید ارسال شده و افزایش احکام در حقوق اردیبهشت ماه لحاظ شده است. 🔶️ضمنا حق التدریس شاغلین آموزشی اردیبهشت همراه با معوقه فروردین و همچنین اضافه کار ویژه فروردین و اردیبهشت نیروهای خدمات و امتحانات سال 1400 به خزانه ارسال شد 🔹ضمنا معوقه همکاران بازنشسته حق التدریس بگیر در خردادماه پرداخت خواهد شد . کانال اجرایی مدارس 🟣 @schoolbanks
⭕️اطلاعیه مهم درمورد احکام رتبه بندی به اطلاع کلیه همکاران محترم می رساند با توجه به احتمال اجرایی شدن رتبه بندی و با توجه به اینکه تاریخ اجرای احکام رتبه بندی به تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ خواهد بود، به همین دلیل کلیه احکام صادره در سال ۱۴۰۱ حذف و دوباره صادر خواهد شد. بنابراین به دستور شعبه ترفیعات آموزش و پرورش تا اطلاع ثانوی صدور هرگونه حکم جدید برای سال جدید میسر نخواهد بود. لذا همکاران محترم از مراجعه حضوری یا تماس تلفنی در این خصوص جداً خودداری فرمایند. ‌‌ 🔹 @schoolbanks
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️نحوه دریافت سوال با نرم افزار رسا 《رمزگشا》 ولی قبل از آن باید NET Framework 4 ورژن ۴ به بالا نصب باشه تو سیستم تون 🔵 @schoolbanks
‼️ قابل توجه دانش آموزان پایه دوازدهم ؛‌ ✅ کارت ورود به جلسه ۷۰۰ هزار نفر از دانش آموزان امتحانات نهایی هم اکنون در پادا بارگذاری شده است. ♻️ دانش آموزان می توانند با در دست داشتن رمز پادا به آدرس https://pada.medu.ir/#/login/finalCard مراجعه کرده و کارت ورود به جلسه ی خود را دریافت نمایند. با تشکر _ مرکز توسعه فاوا و امنیت فضای مجازی وزارت آموزش و پرورش 🔵 @schoolbanks
🔅آیین‌ نامه نظام رتبه‌بندی معلمان هیأت وزیران در جلسه --/--/-- به پیشنهاد شماره 9431 مورخ 1401/01/23 وزارت آموزش و پرورش، که با همکاری سازمان برنامه بودجه کشور و سازمان اداری استخدامی کشور و دو نفر از اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی به عنوان ناظر تهیه شده است، به استناد ماده 9 قانون نظام رتبه­بندی معلمان مصوب 1400/12/15 مجلس شورای اسلامی، در راستای تحقق اهداف و راهکارهای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، آیین­نامه اجرایی قانون یاد شده را به شرح فوق تصویب نمود. 🔵 @schoolbanks
🛑 سوالات مربوط به طرح شهاب 1⃣ چرا برای ما دانش اموزی تو تخصیص دانش آموز به معلم نمیاد ؟ و یا دانش اموز کامل نمیاد در شهاب ✅باید در همگام از ماژول سرویسهای سناد بروز رسانی سناد رو انجام بدید و تعداد دانش اموز رو براتون اونجا بزنه ✅ جلوی اسم معلم افزدون مخاطبین را بزنید و بعد انتخاب نقش دانش آموز و پایه چهارم و جلوی اسم تمام دانش آموزان بر ردی علامت باضافه کلیک کنید و پیغام میده که. عملیات با موفقیت انجام شد. اون موقع که تمام دانش آموزان را اضافه کردید به لیست با رمز و کد ملی معلم وارد بشید و گویه ها را پر کنید 2⃣چرا در شهاب اسم معلم نیست یا هست جلوی اسمش غیر فعال نوشته ؟؟؟ ✅فعال‌ کردن اموزگار در همگام برای ثبت شهاب اگر کاربری در همگام متوجه شد که نمیتواند لیست دانش آموزان را به معلم اضافه کند و یا جلوی اسم معلم غیر فعال زده شده ✅ وارد همگام شویدو از ماژول مدیریت کاربران و گروه کاربران ببینید اموزگار مربوطه اسمش ثبت شده یا نه اگر نیست از کاربر جدید تعریفش کنید و بعد از گروه کاربری و ثبت گروه حدید معلم را اضافه کنید تا برای شهاب بتوانید دانش آموزان را به معلم مربوطه متصل کنید ✅و اگر اسم معلم در گروه کاربری هست از ویرایش کد ملی معلم رو انتخاب و نقش را انتخاب کنید و تایید کنید و بعد از آن از گروه کاربری معلم رو اضافه کنید تا در شهاب معلم ‌فعال باشد که بتوانید دانش اموز رو به کلاسش اختصاص بدی 3⃣ آیا شهاب در همگام قابل پرینت است ؟ ✅ فعلا این قابلیت رو نداره 4⃣ آیا خود همکار آموزگار بعد ثبت نمره شهاب می تونه تیک و تایید نهایی رو بزنه؟ ✅ بله اما بهتره مدیر یه چشمی ببینه همه ثبت نمره شهاب شدن یا نه 5⃣ آیا نمره شهاب قابل رویت است ؟ ✅تا زمانی که تایید نهایی نشده بله 6⃣زمان شروع و پایان شهاب ؟ 7⃣ میانگین شهاب چطور بدست بیاریم ؟ ✅ مجموع هر درس تقسیم بر ۱۰ 8⃣ دانش آموز در شهاب اشتباه تیک زدم برم در کلاس دیگه ای چطوری برگردونم به کلاس خودش ؟؟؟؟ ✅از قسمت آزمون های مشاوره ای وارد شوید و بعد صدور مجوز ارزیابی از قسمت تیک مدیریت وارد شوید و از قسمت مدیریت روی لگوی معلم و دانش آموز ( لیست مخاطبیین) کلیک کنید و بعد تیک دانش آموز در آن کلاس را انتخاب و حذف کنید. 📣در آخر هم تایید نهایی یادتان نرود. ------------------------------- 🟢 @schoolbanks