eitaa logo
اخبار امور اداری فرهنگیان
18.5هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
302 ویدیو
767 فایل
🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺 ☢ معرفی کانال ✅ آموزش سامانه همگام مدارس ✅ آموزش نرم افزارامتحانات مدارس ✅ آموزش سناد ✅ نرم افزارهای مفید ✅ آیین نامه ومصوبات تعرفه تبلیغات : @tabliqhkon
مشاهده در ایتا
دانلود
💠عملیات شروع سال تحصیلی💠 ✅درسیدای سال👈  ۴۰۲/۴۰۳  برید به این مسیر👇 🔹عملیات اولیه 🔹سازماندهی  و ثبتنام 🔹شروع دوره تحصیلی 🔹انتخاب سال👈 ۴۰۳/۴۰۴ 🔹انتخاب گزینه ضمن سال 🔹تایید 🔹خارج شوید و مجددا وارد شوید. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 💠عملیات سازمان مدرسه💠 منظور از سازمان مدرسه یعنی تعداد پایه ها و ظرفیت اماری هرپایه واسه سال جدید. ✅در سیدای سال👈 ۴۰۳/۴۰۴ برید به این مسیر👇 🔸عملیات اولیه 🔸سازماندهی و ثبتنام 🔸سازمان مدرسه. ◾️توضیح :اگه پایه ها از قبل بودن که هیچ اما اگه نبودن گزینه ایجاد رشته رو بزنید و پایه های مدرستون رو تعریف کنید. 🔸گزینه ارسال به منطقه رو بزنید تا گزینه ویرایش بیاد جلوی هرپایه. 🔸بعد یک به یک گزینه ویرایش جلوی هرپایه رو بزنید و ظرفیت آمارتون واسه سال بعد رو وارد کنید وتایید کنید. 🔸همه پایه ها رو که وارد و تایید کردید در آخر مجددا گزینه ارسال به منطقه رو بزنید و منتظر بمونید تا فناوری اداره تون تاییدش کنن و جلوی هرپایه بنویسه تایید شد. ◾️نکته : ظرفیت هرپایه رو ۱۰ نفر هم بیشتر بزنید تا اگه درطول سال خواستید کسی رو ثبتنام کنید مشکلی از بابت ظرفیت پایه نداشته باشید. ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 💠تایید کردن دانش آموزانی که پیش ثبتنام مدرسه ما رو انجام داده اند💠 ✅در سیدای سال 👈۴۰۳/۴۰۴ برید به این مسیر👇 ♦️عملیات اولیه ♦️عملیات پیش ثبتنام ♦️پیش ثبتنام مدارس ♦️انتخاب گزینه درحال بررسی ♦️انتخاب پایه ♦️جستجو ♦️تایید یا عدم تایید دانش آموز. ◼️نکته : کسی که پیش ثبتنام مدرسه ما رو دارد باید موقع تشکیل ورونده و ثبتنام برگه پیش ثبتنامش در مای مدیو که کدرهگیری هم درآن هست را به مدرسه ارائه دهد تا مطمئن شوید همان دانش آموز را تایید کرده اید و کسی دیگه رو بجای اون ثبتنام نکنید. مخصوصا در مورد اسامی و فامیلی های  مشابه. ◼️نکته : اگر همکاری خودش قصد پیش ثبتنام بچه ها را دارد هنگام ثبت نام بچه ها دقت کنید حتما دوره تحصیلی👈 ۴۰۳/۴۰۴ انتخاب شود و اشتباهی بچه ها را در سال گذشته ثبت نام نکنید. 🔵 @SchoolBanks
قاعدتا فردا باید سامانه باز بشه 🚨 این در حالیه که هنوز ورودی ها ۹۸ صادر نشده ❗️❗️❗️ 〰️〰️〰️〰️〰️ ✅ @SchoolBanks
💢بازگشت دانش‌آموزان استثنایی به مدارس عادی 👤 رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی ▫️ امسال طرحی را اجرا خواهیم کرد تا دانش‌آموزان استثنایی با تأیید آموزگار به مدارس عادی بازگردند، گفت: اگر دانش‌آموز در نارسایی مربوطه توانایی کسب کرده باشد پس از بررسی می‌تواند به مدارس عادی بازگردد. ▫️فرمی را برای آموزگار دانش‌آموزان استثنایی ارسال می‌کنیم تا شرح حال دانش‌آموز را یادداشت کند. پس از آن مجدد دانش‌آموز را سنجش می‌کنیم و اگر توانایی تحصیل در مدارس عادی را داشته باشد این کار انجام خواهد شد، همچنین خانواده‌ها می‌توانند درخواست سنجش مجدد فرزند خود را به مدرسه، اداره استثنایی منطقه یا سازمان آموزش و پرورش استثنایی ارائه دهند. ✅ @SchoolBanks
📌قابل توجه مدیران محترم مدارس  ✅ رفع مشکل عدم نمایش عکس دانش آموزانی که توسط مدرسه موردنظر بارگذاری شده بودند. ☑️مراحل جهت مشاهده و اقدام ⬅️ ورود به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir ⬅️ ورود به سها(سکوی هوشمند سازمانی) ⬅️ ورود به سیدا ⬅️عملیات اولیه ⬅️سازماندهی و ثبت نام ⬅️مشخصات فردی و پرونده تحصیلی دانش آموزان مرکز توسعه آموزش مجازی، امنیت و فناوری اطلاعات ‏ 🔰 @SchoolBanks | کانال اجرایی مدارس
📌قابل توجه مدیران محترم مدارس  ✅ رفع مشکل در ارتباط با سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی ☑️مراحل جهت مشاهده و اقدام ⬅️ ورود به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir ⬅️ ورود به سها(سکوی هوشمند سازمانی) ⬅️ ورود به سیدا ⬅️سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی مرکز توسعه آموزش مجازی، امنیت و فناوری اطلاعات ‏ 🔰 @SchoolBanks | کانال اجرایی مدارس
✅ راهنمای شماره 87 ⁉️  عنوان :بازگرداندن دانش آموز حذف شده به مدرسه، در سال و دوره خاص در سامانه سیدا 📣 در این راهنما با نحوه بازگرداندن دانش آموز حذف شده به مدرسه، در سال و دوره خاص در سامانه سیدا آشنا می شوید. 💻 جهت مشاهده کلیک نمایید https://kandoo.medu.ir/v/NUlx1v8ka437x مرکز توسعه آموزش مجازی، امنیت و فناوری اطلاعات ‏ 🔰 @SchoolBanks | کانال اجرایی مدارس
☀️ نقل و انتقالات درون استانی از چه زمانی آغاز می‌شود؟ 🔺بر اساس اعلام آموزش و پرورش استان خراسان رضوی بخشنامه نقل و انتقالات درون استانی آخر خرداد به ادارات ارسال میشود و فرایند ثبت درخواست همکاران از اول تیر آغاز می شود 🔴 @SchoolBanks
🔸چه کسانی می توانند از اسکان تابستانه مدارس استفاده کنند 👤مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش: ▫️ طرح اسکان تابستانه فرهنگیان در اصل برای همکاران فرهنگی و خانواده درجه یک یعنی پدر، مادر، خواهر، برادر و فرزندان در نظر گرفته شده است . فرهنگیان شاغل و بازنشسته اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی حتی همکاران مدارس غیردولتی و همکاران معزز کانون‌های پرورش فکری که امکان احراز هویت در سامانه را داشته باشند امکان استفاده از طرح را دارند. ▫️ در صورتی که ظرفیت اضافه به وجود بیاد امکان خدمات‌دهی به اقشار دیگر جامعه اعم از کارکنان لشکری و کشوری و افراد عادی با اولویت خانواده‌های شهدا و جانبازان وجود دارد. برای اجرای طرح حمایت از خانواده، آنهایی که در سال گذشته ازدواج کرده یا صاحب فرزند شده‌اند با اولویت، در طرح ثبت‌نام می‌شوند. 🟡 @SchoolBanks
🚫 تولیدی اصلی فرم اداری و مانتو دانشجویی 🚫 تنوع و رنگ بندی بینظیر 👍😍 ست راحتی و لباس شب و مجلسی ✅ فرم اداری از ۳۰۰ هزار تومان ❌😱 مانتو دانشجویی از ۲۰۰ هزار تومان 😐 تنوع بالا از سایز ۳۶ تا ۷۰ 🙈❤️ 💥فروش ویژه برای فرهنگیان محترم 💥 ارسال رایگان به سرتاسر کشور حتی روستاها ❌ https://eitaa.com/joinchat/987234544Cc7ab43633e دارای تاییدیه و مجوز شامد ✅ 👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/987234544Cc7ab43633e
✍میزکار رتبه بندی معلمان اطلاعیه‌ای صادر کرد. 🔸در این اطلاعیه آمده‌ است: پیرو اطلاعیه شماره 700/42869 مورخ 12 خرداد 1403 و با استناد ماده 5 آئین نامه اجرایی قانون نظام رتبه بندی معلمان، مشمولانی که پس از ارزیابی نخست، حداقل امتیاز لازم برای احراز رتبه آموزشیار معلم (عدم احراز رتبه) را کسب ننموده‌اند از تاریخ اولین تایید هیات ممیزه پس از مدت حداقل یکسال و در شرط شاغل بودن می‌توانند با کسب امتیاز لازم و ارزیابی مجدد در یکی از رتبه‌ها قرار گیرند. 🔸سامانه از مورخ 20 خرداد 1403 برای مشمولین (فاقدین رتبه) باز و امکان بارگذاری مدارک فراهم می‌گردد. خواهشمند است موارد ذیل به صورت دقیق به اطلاع افراد رسانده شود: 1⃣ تمامی اطلاعیه‌ها به صورت مکتوب و رسمی به مناطق، نواحی و مدارس ارسال گردد و به اطلاع تمامی ذینفعان رسانده شود. 2⃣ افراد می‌توانند از طریق پنجره my.medu.ir نسبت به ورود به سامانه اقدام و پس از ورود با مطالعه دقیق راهنمای بارگذاری مستندات و شرایط و ضوابط نسبت به بارگذاری مدارک اقدام نمایند. (تاکید می‌گردد افراد شخصا وارد سامانه شده و شرایط و ضوابط را به دقت مطالعه نمایند از ارجاع بارگذاری مدارک به غیر از خودشان اجتناب نمایند. وزارت آموزش و پرورش هیچ گونه مسئولیتی را پذیرا نخواهد بود.) 3⃣ مدارک و مستنداتی که در بازه زمانی قبل از 1 خرداد 1403 و بعد از اولین حکم استخدام باشد معتبر هستند و مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. 4⃣ فرصت بارگذاری مدارک تا 20 تیر 1403 می‌باشد و فرصت مذکور به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود. 5⃣ باعنایت به اینکه تمامی مدارک و مستندات به طور کامل بررسی می‌گردد در بارگذاری مدارک فایل راهنمای بارگذاری مستندات را که در سامانه تعبیه شده است به دقت مطالعه و نسبت به بارگذاری مدارک اقدام نمایند. 6⃣ باعنایت به اینکه ملاک یکسال از مورخ 1 خرداد 1403 (از تاریخ اولین تایید هیات ممیزه) به قبل می‌باشد. (افرادی که تا تاریخ 1 خرداد 1402 به قبل عدم احراز شده‌اند) فعلا امکان بارگذاری مدارک را دارند افرادی که بعد از این تاریخ عدم احراز شده اند در مرحله بعد سامانه باز می گردد. 7⃣ قرارگرفتن در چرخه ارزیابی پرونده از مورخ 20 تیر 1403 و پس از پایان مهلت یکماه آغاز می‌گردد. 8⃣ اموراداری مناطق و نواحی از مورخ 20 تیر ماه 1403 نسبت به بررسی 5 مولفه (ضمن خدمت، ارزشیابی، مدرک تحصیلی، امتیاز تربیت معلم، سنوات تجربی) به دقت اقدام نمایند. 9⃣ به مدیران مدارس اطلاع رسانی گردد تا بررسی مستندات و تاییدات مطابق قانون و مقررات انجام پذیرد. مسئولیت حسن انجام کار و اطلاع رسانی دقیق و جامع برعهده رئیس هیات ممیزه استان می‌باشد. 🌐 medu.gov.ir/fa/node/187501 🔵 @SchoolBanks
🔹جدول حداقل و حداکثر سن مجاز ثبت نام در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ 🔴 @SchoolBanks
☀️راهنمای ثبت سنجش بدو ورود دانش آموزان ▫️امروزه ثبت نام پیش دبستانی پیش از ورود به پایه اول دبستان برای اولیا امری ضروری می باشد. زیرا آموزش­هایی که در این مقطع به نوآموزان داده می­شود، در رشد هوشی آن­ها تاثیر بسزایی دارد. می­توان گفت دانش آموزانی که دوره پیش دبستانی را گذرانده­اند، نسبت به سایر دانش آموزان بسیار راحت با مدرسه انس گرفته و آمادگی بهتری برای پذیرش مطالب پایه اول دبستان می­باشند. 🔸از دیرباز تاکنون شرط اصلی برای ثبت نام کلاس اول دبستان و همچنین نوآموزان پیش دبستان شرکت در طرح سنجش سلامت جسمانی می­باشد. در این طرح سلامت بینایی، شنوایی، آمادگی تحصیلی و سطح سلامت روانی دانش ‌آموز ارزیابی شده و در صورت بروز هر گونه مشکل به متخصص مربوطه ارجاع می­گردد. در صورتی که کودک از هر نظر در سلامت کامل بود برگه سلامت وی مهر و امضا شده و برای ثبت نام به والدین داده می شود تا هنگام ثبت نام آن را با خود به همراه داشته باشند. 🔴 مراحل ثبت سنجش بدو ورود الف) ابتدا با استفاده از کاربری پدر یا مادر وارد سامانه مای به آدرس my.medu.ir شده و سپس عنوان ورود والدین/عموم/فرهنگیان از درگاه دولت را لمس کرده تا به پنجره درگاه دولت به آدرس sso.my.gov.ir منتقل شویم. در این قسمت با ثبت شماره همرا و درج کد ارسالی وارد کاربری خود می‌شویم. ب) پس از ورود به صفحه اصلی عنوان سنجش بدو ورود را لمس می‌نماییم. ج) در صفحه جدید لیست فرزندان وجود دارد که با مشاهده نام فرزند روی آن کلیک می‌کنیم. د) در این مرحله اگر نیاز به ثبت اطلاعات فرزند ‌باشد اطلاعات را به طور کامل تکمیل می‌نماییم. ▫️برای ثبت اطلاعات دانش آموز مراحل زیر را انجام می‌دهیم: ۱. بخش تعبیه شده برای عکس دانش آموز را کلیک می‌نماییم تا به صفحه بعد وارد شود. مانند عکس فوق. ۲. در این صفحه اطلاعات کامل مربوط به فرم مشخصات نوآموز را تکمیل می‌نماییم. ۳. در صفحه جدید اطلاعات تکمیلی نو آموز تکمیل و ثبت می‌گردد. ۴. در بخش بعدی اطلاعات تکمیلی مربوط به والدین (پدر و مادر) تکمیل و سپس به مرحله بعد می‌رویم. ۵. در این پنجره اطلاعات مربوط به محل سکونت نوآموز ثبت می‌گردد. ۶. سپس پرسشنامه مربوطه توسط والدین به طور دقیق تکمیل می‌گردد. ۷. در مرحله پایانی بر روی ثبت اطلاعات کلیک می‌نماییم. ۸. پس از تکمیل اطلاعات جهت نوبت‌گیری سنجش گزینه سنجش نوآموزان را انتخاب می‌کنیم. ۹. از صفحه فعلی می‌توان نسبت به انتخاب سنجش اقدام نمود. ۱۰. در مرحله بعد می‌توان نسبت به مشاهده و چاپ کاربرگ سنجش عنوان کاربرگ سنجش را لمس نمود. ۱۱. در این صفحه با مشاهده اطلاعات مربوطه با استفاده از چاپ گواهی و یا دریافت گواهی می‌توان نسبت به چاپ و یا ذخیره گواهی اقدام نمود. ¬ دریافت نتیجه سنجش بدو ورود در کاربری مدیر مدرسه هم امکان‌پذیر می‌باشد. برای انجام این کار مراحل ذیل انجام می‌گیرد: الف- مدیر مدرسه وارد مای خود شده و از زیر مجموعه خدمات ویژه عنوان سنجش بدو ورود را لمس می‌نماید. ب- در صفحه جدید اسامی سازمان‌هایی که شما در آن نقش دارید قابل مشاهده می‌باشد. ج- سازمان مورد نظر را انتخاب و کلیک می‌نماید. د- در این بخش سه عنوان وجود دارد که می‌توانید نسبت به نیاز خود از آن استفاده نمایید. × استعلام دانش آموز جهش × نوبت گیری × استعلام پرونده رشد و تربیت دانش آموز ه- حال عنوان استعلام پرونده رشد و تربیت دانش آموز را لمس می‌نماید. و- کد ملی دانش آموز را در بخش مربوطه وارد و عنوان جستجو را لمس می‌نماید. ز- حال می‌توانیم اطلاعات مربوط به تمامی قسمت‌ها را در پایین صفحه مشاهده نماییم به عنوان مثال در قسمت ارزیابی عمومی و رشدی با کلیک بر روی عنوان سنجش و آمادگی تحصیلی و فعال کردن بخش کاربرگ سنجش اطلاعات مربوط به این بخش را مشاهده نماید. ============================== - در سامانه سیرت مدیر، بخش نمایش سازمان‌ها، عنوانی تحت ورود پدر یا مادر تعبیه شده است که مدیر مدرسه می‌تواند با استفاده از این عنوان وارد بخش بعد شده و برای افراد موجود در این بخش یا نوبت سنجش ثبت نماید و یا نتیجه استعلام را چاپ نماید. ▫️برای انجام این کار: × ابتدا روی عنوان نوبت‌گیری کلیک می‌نماید. × در صفحه جدید عنوان افزودن کد فیدا ویژه اتباع را لمس می‌نماید. × در پنجره جدید کد مربوطه را در بخش مورد نظر درج و بر روی عنوان بررسی کلیک می‌کند. × بعد از این کار همانند قبل می تواند نسبت به چاپ گزارش اقدام نمایید . ✅ @SchoolBanks
📌 نوبت گیری تست سنجش برای جهش، طبق اطلاعیه وزارت تا مورخه 31خرداد فعال می باشد. ┄─┅ ‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌🔻🔸💠🔸🔻┅─┄ 🟫 @SchoolBanks
🔘 اطلاعیه مرکز فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش ▫️سامانه رتبه‌بندی برای معلمان فاقد رتبه، تا پایان وقت امروز باز خواهد شد و این معلمین یک ماه برای بارگذاری مدارک فرصت دارند. ▫️معلمان فاقد رتبه می‌توانند با مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش‌وپرورش به نشانی my.medu.ir برای بارگذاری مدارک اقدام کنند. ➖➖ 🔴 @SchoolBanks
☀️ به‌ کارگیری نیروی انسانی بدون گزینش در مدارس غیر دولتی ممنوع است 👤 رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی: ▫️ در استفاده و به‌ کارگیری نیروی انسانی در مدارس غیر دولتی باید حتما شرایط گزینشی را مورد توجه جدی قرار داد، به‌ کارگیری نیروی انسانی بدون گزینش در مدارس غیر‌دولتی ممنوع است. 🟦 @SchoolBanks
💢 اطلاعیه رتبه بندی ( فاقدین رتبه)💢 با سلام و خداقوت به اطلاع می رساند :                                                                👈👈👈پیرو اطلاعیه شماره 700/42869 مورخ 1403/03/12 و باستناد ماده 5 آئین نامه اجرایی قانون نظام رتبه بندی معلمان ، مشمولانی که پس از ارزیابی نخست، حداقل امتیاز لازم برای احراز رتبه آموزشیار معلم👈👈 ( عدم احراز رتبه) 👉👉را کسب ننموده اند از تاریخ اولین تایید هیات ممیزه پس از مدت حداقل یکسال و در شرط شاغل بودن می توانند با کسب امتیاز لازم و ارزیابی مجدد در یکی از رتبه ها قرار گیرند.                                                                                                  👈👈👈👈  سامانه از مورخ 1403/3/20 برای مشمولین ( فاقدین رتبه ) باز و امکان بارگذاری مدارک فراهم می گردد .       🌟خواهشمنداست موارد ذیل به صورت دقیق به اطلاع افراد رسانده شود :             1- تمامی اطلاعیه ها به صورت مکتوب و رسمی به مناطق ، نواحی و مدارس ارسال گردد و به اطلاع تمامی ذینفعان رسانده شود.  2-افراد می توانند از طریق پنجره 🌟🌟my.medu.ir  نسبت به ورود به سامانه اقدام  و پس از ورود با مطالعه دقیق راهنمای بارگذاری مستندات و شرایط و ضوابط نسبت به بارگذاری مدارک اقدام نمایند .                                                          👈👈👈👈👈( تاکید می گردد افراد شخصا وارد سامانه شده و شرایط و ضوابط را به دقت مطالعه نمایند از ارجاع بارگذاری مدارک به غیر از خودشان اجتناب نمایند. وزارت آموزش و پرورش هیچ گونه مسئولیتی را پذیرا نخواهد بود .) 3-مدارک و مستنداتی که در بازه زمانی قبل از  1403/03/01و بعد از اولین حکم استخدام باشد معتبر هستند و مورد ارزیابی قرار می گیرند . 4- فرصت بارگذاری مدارک تا 1403/4/20 می باشد و فرصت مذکور به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود . 5-👈👈👈👈باعنایت به اینکه تمامی مدارک و مستندات به طور کامل بررسی می گردد 👉👉👉👉در بارگذاری مدارک فایل راهنمای بارگذاری مستندات را که در سامانه تعبیه شده است به دقت مطالعه و نسبت به بارگذاری مدارک اقدام نمایند .   6- باعنایت به اینکه ملاک یکسال از مورخ 1403/3/1 ( از تاریخ اولین تایید هیات ممیزه  ) به قبل می باشد .( افرادی که تا تاریخ 14020301 به قبل عدم احراز شده اند)فعلا امکان بارگذاری مدارک را دارند افرادی که بعد از این تاریخ عدم احراز شده اند در مرحله بعدسامانه باز می گردد . 7- قرارگرفتن در چرخه ارزیابی پرونده از مورخ 1403/4/20 و پس از پایان مهلت یکماه آغاز می گردد . 8- اموراداری مناطق و نواحی از مورخ 1403/4/20 نسبت به بررسی 5 مولفه ( ضمن خدمت ، ارزشیابی ، مدرک تحصیلی ، امتیاز تربیت معلم ، سنوات تجربی ) به دقت اقدام نمایند . 9- به مدیران مدارس اطلاع رسانی گردد تا بررسی مستندات و تاییدات مطابق قانون و مقررات انجام پذیرد .                 باتشکر میزکارمرکزی رتبه بندی معلمان ═══❁💠❁═══ 🟦 @SchoolBanks
☀️ سامانه رتبه بندی برای معلمین فاقدین رتبه باز شده است 🟩 @SchoolBanks
📌قابل توجه مدیران محترم مدارس متوسطه ✅ رفع خطای «اطلاعاتی در سامانه ثبت نام پیدا نشد.» در هنگام تایید پیش ثبت نام سال تحصیلی 1403-1402 ☑️مراحل جهت مشاهده و اقدام ⬅️ ورود به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir ⬅️ ورود به سها(سکوی هوشمند سازمانی) ⬅️ ورود به سیدا ⬅️عملیات اولیه ⬅️ عملیات پیش ثبت نام ⬅️ پیش ثبت نام مدارس ⬅️ بررسی مدارک ⬅️ تایید یا عدم تایید پیش ثبت نام مرکز توسعه آموزش مجازی، امنیت و فناوری اطلاعات 🔴 @SchoolBanks | کانال اجرایی مدارس
🔴 مهلت انتخاب رشته آزمون ارشد مجددا تمدید شد ▫️براساس اعلام سازمان ملی سنجش، برای آن دسته از داوطلبانی که تا تاریخ (۲۰ خرداد) برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که بتوانند تا پایان امروز دوشنبه (۲۱ خرداد) نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. 🟦 @SchoolBanks
📌 قابل توجه مدیران و اولیای محترم مدارس ابتدایی ✅ مهلت زمانِ نوبت گیری سنجش جهش تحصیلی، مطابق با شیوه نامه جهش تا 31 خرداد ماه 1403 اصلاح شد. ☑️مراحل جهت مشاهده و اقدام ⬅️ ورود به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir ⬅️ جهش تحصیلی ⬅️ جهش مرکز توسعه آموزش مجازی، امنیت و فناوری اطلاعات ‏ 🟩 @SchoolBanks
📌قابل توجه مدیران محترم مدارس متوسطه ✅ رفع خطای «اطلاعاتی در سامانه ثبت نام پیدا نشد.» در هنگام تایید پیش ثبت نام سال تحصیلی 1403-1402 ☑️مراحل جهت مشاهده و اقدام ⬅️ ورود به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir ⬅️ ورود به سها(سکوی هوشمند سازمانی) ⬅️ ورود به سیدا ⬅️عملیات اولیه ⬅️ عملیات پیش ثبت نام ⬅️ پیش ثبت نام مدارس ⬅️ بررسی مدارک ⬅️ تایید یا عدم تایید پیش ثبت نام مرکز توسعه آموزش مجازی، امنیت و فناوری اطلاعات 🔴 @SchoolBanks | کانال اجرایی مدارس
🚨🚨 ࡅ߳ࡐ‌ܥܼܘ ࡅ߳ࡐ‌ܥܼܘ🚨🚨 ✅شرایط جدید استخدامی آموزش و پرورش 👇 با هر مدرکی و هر رشته ای👇 قبولی تضمینی با این گروه مطالعه رایگان ⬇️⬇️ ❉᭄͜͡ـ؋ـوق حر؋ــہ ای❉᭄͜͡ https://eitaa.com/joinchat/2928739105Ccbfbaf6d8f ❌❌برنامـہ روز اول ، دوم و سوم بارگزارے شد😱😱 بدون هیچ جزوه قبول میشی 👌 مصاحبه _ جزوه_ تست _ پیشتبانی و آزمون های هفتگی رایگان _ مشاوره در زمینه استخدامی ↕️↕️ https://eitaa.com/joinchat/3917218586C9944a48631
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
برای تکمیل مدارک مصاحبه استخدامی و رتبه بندی به کدوم یکی نیاز دارید؟ 🔰گواهی تدریس به همکاران🔰گواهی های مهارتی و... مدرک کامپیوتر،مدرک روخوانی روانخوانی قرآن 🔰گواهی مسابقات کشوری🔰گواهی پژوهنده برتر 🔰تقدیر نامه کشوری🔰گواهی کارگاه تخصصی 🔰گواهی آموزش خانواده🔰گواهی وبینار و... 🔰کتاب برای رتبه بندی🔰مقاله برای رتبه بندی🔰گواهی اقدام پژوهی،درس پژوهی،روایت پژوهی و‌.. به تاریخ قبل 1403/2/31 جهت سفارش روی آیدی زیر کلیک و پیام دهید👇👇👇 https://eitaa.com/a_980520 شماره تماس09224724756 لینک کانال👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/2860908891C2428f02a2f
❌ گروه رتبه بندی فرهنگیان سراسر کشور 👇👇 ✅ https://eitaa.com/joinchat/2860908891C2428f02a2f عضویت برای همکاران محترم الزامی می باشد🌸 مشاوره رایگان رتبه بندی با شماره 09224724756 تماس بگیرید یا روی آیدی زیر کلیک و پیام دهید👇👇 https://eitaa.com/a_980520
🔸شرایط جهش تحصیلی هفتم به نهم – شرایط جهشی خواندن هشتم ▫️طبق ماده 29 آیین نامه امتحانات متوسطه اول ؛ قبول شدگان پایه هفتم با رعایت شرایط زیر و تقاضای کتبی ولی خود می توانند در ارزشیابی شهریورماه پایه هشتم شرکت نمایند و در صورت موفقیت به صورت جهشی به پایه نهم ارتقا یابند. الف – معدل کل پایه هفتم آنان حداقل ۱۸ و نمره نوبت دوم آنان در هر درس حداقل 15 باشد ب – در ارزشیابی شهریور ماه پایه هشتم در هیچ یک از مواد درسی نمره کمتر از 16 کسب ننماید. شرایط جهش دانش آموزان در مدارس استعدادهای درخشان به شرح زیر است: الف – معدل کل پایه هفتم در خرداد ماه، حداقل ۱۹ بوده و در ارزشیابی نوبت دوم در هیچ یک از مواد درسی نمره کمتر از ۱۸ نداشته باشند. ب- در ارزشیابی مربوط به جهش تحصیلی که در شهریور ماه برگزار می شود، در هیچ یک از مواد درسی نمره کمتر از ۱۷ کسب ننمایند. 🟩 @SchoolBanks
🔸تمدید جشنواره جوان خوارزمی تا پایان تیرماه ▫️سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در اطلاعیه‌ای از تمدید ‌مهلت ثبت‌نام، بارگذاری و تکمیل مستندات آثار پژوهشی در بیست و ششمین دوره جشنواره جوان خوارزمی تا پایان تیرماه ۱۴۰۳ خبر داد. 🔳 @SchoolBanks
🔸 نمره کل کنکور تربیت معلم هفته آخر خرداد اعلام می‌شود ✍️سازمان سنجش: ▫️نمره‌کل آزمون سراسری برای متقاضیان آزمون سراسری و متقاضیان پذیرش دانشجو معلم و همچنین نمره‌کل آزمون اختصاصی تربیت معلم و نمره‌کل معرفی به مرحله ارزیابی شایستگی معلمی برای متقاضیان پذیرش دانشجو معلم، در هفته آخر خرداد ماه اعلام خواهد شد . 🔳 @SchoolBanks
🔹آخرين مهلت دريافت هزينه هاي اسناد بيمه اكمل ▫️ قابل توجه همكاران محترم عضو بيمه اكمل درمان بازنشستگان كه از آذر ماه 1401 لغايت دي ماه 1402 عضو بيمه اكمل بوده اند و موفق به دريافت هزينه اسناد درماني خود نشده اند می رساند، اسناد هزينه ها را تا پايان خرداد ماه جاري به شركت بيمه آتيه سازان حافظ ارائه نمايید . ▫️ ضمنا همكاراني كه اسناد فوق را تحويل داده اند ولي هزينه اي به حسابشان واريز نشده نيز می توانند همراه با سند به آتيه سازان فوق مراجعه نمايند. 🔳 @SchoolBanks
🔸🔸🔸 اطلاعیه 🔸🔸🔸 🔸 ثبت شهریه مراکزغیردولتی🔸 روسای محترم ادارات مدارس و مراکز غیردولتی وتوسعه مشارکتهای مردمی دراسرع وقت نسبت به اطلاع رسانی به مراکز غیردولتی مبنی بر ثبت اطلاعات و پیشنهاد شهریه مرکز خود در سامانه mosharekatha.ir تا مورخ 27خردادماه با طی کردن مراحل  مندرج در ذیل اقدام نمایند. الف- فعال سازی مرکز ۱- باز کردن سامانه mosharekatha.ir ۲-انتخاب گزینه میز خدمات الکترونیکی ۳- انتخاب فعال سازی مراکز ( حقیقی ، حقوقی ) ۴-ثبت اطلاعات و بارگذاری مجوز تاسیس و راه اندازی توسط موسس ۵- تایید اطلاعات تاسیس و راه اندازی توسط منطقه ۶- تایید اطلاعات تاسیس و راه اندازی توسط استان نکته : اگر مراحل بدرستی انجام شده باشد ، هنگام ورود به سامانه مشارکتها ، نقش موسس مرکز ایجاد شده و در قسمت مراکز ، اسم مرکز با تیک تایید مشاهده می گردد. ب- ثبت شهریه ۱- ورود به سامانه mosharekatha.ir با کد و رمز ۲- انتخاب گزینه تعیین شهریه ۱۴۰۳ ۳- تکمیل خود ارزیابی ( ۶۰ سوال ) ۴- تکمیل هزینه های سال 1402 و پیشنهادی سال 1403 ( پرسنل ، اجاره ، استهلاک ) ۵- تکمیل شهریه سال 1402 و پیشنهادی سال 1403 ۶- تایید نهایی و ارسال به منطقه شایان  ذکر است به موسسان محترم تاکید گردد که فرآیند ابلاغ شهریه سال 1403مراکز غیردولتی از طریق سامانه مذکور انجام خواهدشد. تذکر: شهریه مراکز آزمون کشوری از طریق شورای راهبردی، برنامه ریزی و نظارت مرکزی ابلاغ می گردد و نیاز ورود به سامانه  و ثبت سامانه ای ندارند. 🇮🇷اداره کل مدارس و مراکز غیردولتی🇮🇷 🔳 @SchoolBanks
بخشنامه_اصلاح_مهلت_تحصیل_بعد_از_20_سال.pdf
827K
📌شرایط تحصیل بعد از20سال 💢 اصلاح بند2 قسمت ب بخش اول دستورالعمل جامع معافیت تحصیلی ✏ دانش آموزان عادی که حین تحصیل حضوری درمدارس (روزانه و بزرگسالان) به سن 20 سالگی تمام می رسند، به شرط عدم ورود به غیبت و امکان فراغت از تحصیل در پایه دوازدهم پس از اخذ تعهدکتبی مبنی بر عدم امکان ادامه تحصیل در مقطع بالاتر تا پایان همان سال¬تحصیلی مجاز به ادامه تحصیل خواهند بود. این مجوز پس از درخواست مدارس، از طریق معاونت وظیفه عمومی شهرستان محل تحصیل صادر می شود. 🔳 @SchoolBanks