eitaa logo
اخبار امور اداری فرهنگیان
18.5هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
301 ویدیو
767 فایل
🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺 ☢ معرفی کانال ✅ آموزش سامانه همگام مدارس ✅ آموزش نرم افزارامتحانات مدارس ✅ آموزش سناد ✅ نرم افزارهای مفید ✅ آیین نامه ومصوبات تعرفه تبلیغات : @tabliqhkon
مشاهده در ایتا
دانلود
📌قابل توجه اولیا و دانش آموزان متقاضی پیش ثبت نام پایه دهم عادی ✅ آغاز پیش ثبت نام پایه دهم مدارس عادی ☑️ مراحل جهت مشاهده از طریق کاربری اولیا ⬅️ ورود به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir ⬅️ ورود به مای از طریق درگاه دولت ⬅️ ورود به گزینه پیش ثبت نام ⬅️ انتخاب مدارس عادی ⬅️ ورود اطلاعات مورد نیاز ⬅️ دریافت رسید پیش ثبت نام نکات قابل توجه : 1️⃣ کلیه اولیای دانش آموزان ورودی پایه های دهم شاخه ها و رشته های متوسطه دوم برای انجام ثبت لازم قبل از حضور در مدرسه لازم است از طریق سامانه my.medu.ir بخش پیش ثبت نام اقدام به درج درخواست ثبت نام در مدرسه مجاز نمایند. مدرسه مجاز : مدرسه ای که دانش آموز مطابق هدایت تحصیلی شرایط ورود به شاخه یا رشته موجود در آن مدرسه را دارد. 2️⃣ مدیران مدارس لازم است در اسرع وقت نسبت به تایید (به همراه تصدیق مدارک) یا عدم تایید پیش ثبت نام های واصل به سامانه سیدای خویش (خصوصاًرعایت محدوده بندی) اقدام نمایند. 3️⃣ درحال حاضر امکان انتخاب مدرسه فقط در منطقه محل تحصیل پایه نهم میسر است در صورت نیاز اولیا به ثبت درخواست پیش ثبت نام در سایر مناطق واستان ها این امکان از 24 تیر ماه در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت. 4️⃣ ثبت درخواست پیش ثبت نام در رشته های با اولویت "ب" از تاریخ 6 مرداد ماه در دسترس اولیا خواهد بود. 5️⃣ افرادی که هدایت تحصیلی آنها هاشور خورده است امکان ثبت نام در رشته مورد نظر را نخواهد داشت. مرکز توسعه آموزش مجازی، امنیت و فناوری اطلاعات ‏ 🔵 @SchoolBanks
🔴 دستور وزير آموزش و پرورش جهت رسیدگی مجدد به پرونده داوطلبان معترض آزمون استخدامی 🔸اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش : ▫️با عنایت به اطلاعیه اعلام نتیجه نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی ویژه رشته‌هاي شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۳ مورخ ۱۸/۰۴/۱۴۰۳ سازمان ملی سنجش وارزشیابی نظام آموزش کشور، حسب دستور وزير محترم آموزش و پرورش در خصوص نحوه رسیدگی مجدد به پرونده داوطلبان معترض آزمون مذكور، موارد زیر جهت اطلاع و اقدام مقتضی اعلام می‌گردد. ۱-با توجه به ماهیت رقابتی بودن آزمون استخدامی در مراحل علمی و ارزیابی تکمیلی عمومی، اختصاصی و تخصصی و بررسی صلاحیت‌های عمومی داوطلبان و لزوم انتخاب اصلح و طبق فرایندهای تعریف شده قبلی مبنی بر اعلام چند برابری ظرفیت این آزمون ، پذیرفته شدن بخشی از داوطلبین امری بدیهی بوده و عدم پذیرش بخشی دیگر از داوطلبان نیز به دلیل عدم احراز شرایط آزمون ازسوی داوطلب ویا نبود ظرفیت پذیرش به استناد مجوز استخدامی، بیانگر عدم وجود شایستگی اینگونه داوطلبان نمی باشد علاقمندان به شغل معلمی می توانند از فرصت های قانونی پیش رو و سایر آزمون های وزارت آموزش و پرورش که متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد، استفاده نمایند. ۲- با توجه به اینکه در تمام مراحل ارزیابی تکمیلی (بررسی اسناد و مدارک، معاینات پزشکی و حوزه‌های سنجش و ارزیابی تکمیلی) برای داوطلبان این امکان فراهم بوده است تا در صورت اعتراض به هر مرحله یا فرایند ارزیابی تکمیلی، مراتب را اعلام نموده و این اعتراضات از طریق کارگروه نظارت و کمیسیون موارد خاص در طول فرایند ارزیابی تکمیلی مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته و در انتهای هر مرحله نیز داوطلب با تکمیل نمون‌برگ‌هاي شماره ۲۳ و ۲۴ ضمن تایید فرایندهای مزبور، عدم اعتراض خود را نسبت به فرایندهای مربوط به رسیدگی به اسناد و مدارک شرایط احراز، سوابق و فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی، معاینات پزشکی و سنجش و ارزیابی تکمیلی را به صورت مرحله به مرحله اعلام نموده‌اند لکن در اجرای مصوبات ستاد برگزاری آزمون تدابیری اتخاذ شده که داوطلبان مردود آزمون استخدامی آموزگاری سال ۱۴۰۳بتوانند. براساس اطلاعیه مورخ ۲۷/۰۴/۱۴۰۳ با ورود به سامانه کارا به نشانی https://my.medu.ir نسبت به ثبت بررسی مجدد پرونده و رسیدگی به اعتراض اقدام نمایند. ۳- داوطلبین محترمی که در ردیف قبولین نهایی آزمون قرار نگرفته‌اند و نسبت به عدم قبولی خود معترض می‌باشند از روز شنبه مورخ ۳۰/۰۴/۱۴۰۳روز پنج شنبه مورخ ۰۴/۰۵/۱۴۰۳ به مدت ۶ روز با مراجعه به سامانه کارا، به نشانی https://my.medu.ir اعتراض خود را ثبت نمایند. بدیهی است پس از اتمام مهلت یاد شده امکان ثبت مجدد اعتراض امکان‌پذیر نخواهد بود. اطلاع رسانی در خصوص نتیجه اعتراض داوطلبان پس از اتمام مهلت ثبت اعتراض و طی شدن فرآیندهای بررسی پرونده های شکایات در سطح استانها، از طریق همین درگاه صورت خواهد گرفت. ۴- درخصوص داوطلبانی که صلاحیت¬های عمومی (گزینش) آنان مورد تایید قرار نگرفته و در ستون وضعیت قبولی کارنامه اعلام نتایج نهایی با کد ۱۹ مشخص شده، ضروری است از تاریخ ۲۰/۵/۱۴۰۳ لغایت ۲۱/۷/۱۴۰۳ ضمن مراجعه حضوری به هسته گزینش استان محل ارزیابی شده خود، نسبت به ارائه درخواست کتبی تجدید نظر اقدام نموده و مراحل بررسی پرونده خود در فرایند تجدید نظر را از هسته مزبور پیگیری نمایند. ▫️ بدیهی است عدم ارائه درخواست تجدید نظر در مهلت زمانی مذکور به منزله انصراف تلقی شده و به مراجعات و درخواست¬های پس از تاریخ ۲۱/۷/۱۴۰۳ ترتیب اثر داده نخواهد شد. همچنین هسته-های گزینش قبل از تاریخ ۲۰/۵/۱۴۰۳ به دلیل هم¬زمانی فرایندهای اجرایی آزمون¬های استخدامی و دانشگاه فرهنگیان امکان پذیرش اعتراضات داوطلبان را ندارند. 🟦 @SchoolBanks
🟤 نحوه ارزشیابی پیشرفت تحصیلی تربیتی دانش‌‌آموزان بویژه در فصل تابستان 🔘دستورالعمل مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش: ۱. در تمام پایه‌ها ارزشیابی و اعلام نتایج دانش‌آموزان بر عهده معلم مربوطه است. ۲. ارزشیابی و اعلام نتایج نوبت تابستان مدارس دوره ابتدایی در تمامی پایه‌ها تا پایان مردادماه ١٤٠٣ انجام گیرد و به‌منظور ایجاد آمادگی مدارس برای شروع شایسته سال تحصیلی جدید از موکول کردن این فرایند به شهریورماه، جداً خودداری شود. ۳. در پایه ششم ضمن رعایت مفاد ماده ۶ آیین‌نامه ارزشیابی پیشرفت تحصیلی تربیتی، برگزاری آزمون هماهنگ منطقه‌ای نیز که از اختیارات مناطق است تا پایان مردادماه اتمام یافته و نتایج اعلام شود. 🌟در این ابلاغیه درباره ارزشیابی پیشرفت تحصیلی تربیتی دانش‌آموزان دوره اول و دوم آموزش متوسطه نظری، فنی‌حرفه‌ای و کاردانش، موارد زیر مورد تاکید قرار گرفته است: ۱. آزمون‌های هماهنگ استانی و داخلی در تابستان سال تحصیلی جاری از پانزدهم مرداد ماه آغاز و تا هفته اول شهریورماه پایان پذیرد. ۲. آزمون نوبت تابستان برای دروسی که دانش‌آموز داوطلب آزاد در خردادماه ۱۴۰۳ یا دوره‌های قبل در آن‌ها موفق به کسب نمره قبولی نشده و یا تاکنون آن‌ها را انتخاب واحد نکرده، برگزار می‌شود. بنابراین لازم است به شرکت‌کنندگان در آزمون‌های نهایی تابستان اطلاع داده شود که نمرات این نوبت به عنوان سابقه تحصیلی به سازمان ملی سنجش نظام آموزش کشور ارسال نمی‌شود و به منظور ایجاد سابقه تحصیلی برای آزمون سراسری (پذیرش دانشجو براساس اعمال سوابق تحصیلی) لازم است در نوبت خرداد درس مورد نظر خود را انتخاب و در آزمون آن شرکت کنند. لیکن نمرات این آزمون‌ها در تعیین معدل فارغ التحصیلی و ورود به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی که صرفا براساس سوابق تحصیلی دانشجو می‌پذیرند، موثر است. 🟦 @SchoolBanks
👤وزیر آموزش و پرورش: 🔸نتایج امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه دوازدهم بعد از برگزاری کنکور سراسری روز شنبه ۲۳ تیر ماه اعلام می‌شود 🟩 @SchoolBanks
💢 نحوه ارزشیابی پیشرفت تحصیلی تربیتی دانش‌‌آموزان بویژه در فصل تابستان ✍️دستورالعمل مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش: ۱. در تمام پایه‌ها ارزشیابی و اعلام نتایج دانش‌آموزان بر عهده معلم مربوطه است. ۲. ارزشیابی و اعلام نتایج نوبت تابستان مدارس دوره ابتدایی در تمامی پایه‌ها تا پایان مردادماه ١٤٠٣ انجام گیرد و به‌منظور ایجاد آمادگی مدارس برای شروع شایسته سال تحصیلی جدید از موکول کردن این فرایند به شهریورماه، جداً خودداری شود. ۳. در پایه ششم ضمن رعایت مفاد ماده ۶ آیین‌نامه ارزشیابی پیشرفت تحصیلی تربیتی، برگزاری آزمون هماهنگ منطقه‌ای نیز که از اختیارات مناطق است تا پایان مردادماه اتمام یافته و نتایج اعلام شود. ⬅️در این ابلاغیه درباره ارزشیابی پیشرفت تحصیلی تربیتی دانش‌آموزان دوره اول و دوم آموزش متوسطه نظری، فنی‌حرفه‌ای و کاردانش، موارد زیر مورد تاکید قرار گرفته است: ۱. آزمون‌های هماهنگ استانی و داخلی در تابستان سال تحصیلی جاری از پانزدهم مرداد ماه آغاز و تا هفته اول شهریورماه پایان پذیرد. ۲. آزمون نوبت تابستان برای دروسی که دانش‌آموز داوطلب آزاد در خردادماه ۱۴۰۳ یا دوره‌های قبل در آن‌ها موفق به کسب نمره قبولی نشده و یا تاکنون آن‌ها را انتخاب واحد نکرده، برگزار می‌شود. بنابراین لازم است به شرکت‌کنندگان در آزمون‌های نهایی تابستان اطلاع داده شود که نمرات این نوبت به عنوان سابقه تحصیلی به سازمان ملی سنجش نظام آموزش کشور ارسال نمی‌شود و به منظور ایجاد سابقه تحصیلی برای آزمون سراسری (پذیرش دانشجو براساس اعمال سوابق تحصیلی) لازم است در نوبت خرداد درس مورد نظر خود را انتخاب و در آزمون آن شرکت کنند. لیکن نمرات این آزمون‌ها در تعیین معدل فارغ التحصیلی و ورود به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی که صرفا براساس سوابق تحصیلی دانشجو می‌پذیرند، موثر است. ــــــــــــــــــــــــ 🟧 @SchoolBanks
📌قابل توجه اولیا و دانش آموزان متقاضی پیش ثبت نام پایه دهم عادی ✅ آغاز پیش ثبت نام پایه دهم مدارس عادی ☑️ مراحل جهت مشاهده از طریق کاربری اولیا ⬅️ ورود به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir ⬅️ ورود به مای از طریق درگاه دولت ⬅️ ورود به گزینه پیش ثبت نام ⬅️ انتخاب مدارس عادی ⬅️ ورود اطلاعات مورد نیاز ⬅️ دریافت رسید پیش ثبت نام نکات قابل توجه : 1️⃣ کلیه اولیای دانش آموزان ورودی پایه های دهم شاخه ها و رشته های متوسطه دوم برای انجام ثبت لازم قبل از حضور در مدرسه لازم است از طریق سامانه my.medu.ir بخش پیش ثبت نام اقدام به درج درخواست ثبت نام در مدرسه مجاز نمایند. مدرسه مجاز : مدرسه ای که دانش آموز مطابق هدایت تحصیلی شرایط ورود به شاخه یا رشته موجود در آن مدرسه را دارد. 2️⃣ مدیران مدارس لازم است در اسرع وقت نسبت به تایید (به همراه تصدیق مدارک) یا عدم تایید پیش ثبت نام های واصل به سامانه سیدای خویش (خصوصاًرعایت محدوده بندی) اقدام نمایند. 3️⃣ درحال حاضر امکان انتخاب مدرسه فقط در منطقه محل تحصیل پایه نهم میسر است در صورت نیاز اولیا به ثبت درخواست پیش ثبت نام در سایر مناطق واستان ها این امکان از 24 تیر ماه در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت. 4️⃣ ثبت درخواست پیش ثبت نام در رشته های با اولویت "ب" از تاریخ 6 مرداد ماه در دسترس اولیا خواهد بود. 5️⃣ افرادی که هدایت تحصیلی آنها هاشور خورده است امکان ثبت نام در رشته مورد نظر را نخواهد داشت. مرکز توسعه آموزش مجازی، امنیت و فناوری اطلاعات 🟦 @SchoolBanks
☑️ به اطلاع همکاران گرامی می رساند ✅ حقوق تیرماه به همراه 1-اضافه کار اداری 2- کمک معیشتی خدماتی 3- اضافه کار مامورین مجلس 4- نوبت دوم تیرماه مدیران و معاونین 5- کمک رفاهی نیروهای رسته اداری مالی 7- حق التدریس خرداد تجمیع و در سامانه متمرکز حقوق دستمزد وزارت بارگذاری گردد  . ▫️زمان واریز بعد از دریافت تخصیص متعاقبا اعلام خواهد گردید . 🟦 @SchoolBanks
👌خیلی مهم به اطلاع همکاران محترم شاغل و بازنشسته(حق التدریس بگَیر) آموزش و پرورش می رساند جهت تائید پرداخت حقوق می بایست همه همکاران در سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir ورود و در اسرع وقت نسبت به ثبت شماره تلفن همراه بنام خودشان و تائید اطلاعات شخصی اقدام نمایند. 📌با توجه به‌ اهمیت موضوع، لطفا مدیران مدارس با همه فرهنگیان مدرسه به اشتراک بگذارید. 🟩 @SchoolBanks
🔸 افزایش ظرفیت پذیرش رشته‌های پزشکی امسال هم اعمال می‌شود 👤دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی: ▫️وزارت بهداشت موظف است ظرفیت پزشکی را در همه مراکز دانشگاهی افزایش دهد. بر اساس ماده واحده شورای عالی انقلاب فرهنگی، ظرفیت پذیرش پزشک در دفترچه سال ۱۴۰۳ باید به ۱۳ هزار و ۸۲۴ نفر برسد ✅ @SchoolBanks
🔹به اطلاع همکاران محترم شاغل و بازنشسته(حق التدریس بگَیر) آموزش و پرورش می رساند جهت تائید پرداخت حقوق می بایست همه همکاران در سامانه  پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به آدرس مای مدیو ورود و در اسرع وقت نسبت به ثبت شماره تلفن همراه بنام خودشان و تائید اطلاعات شخصی اقدام نمایند. ▫️با توجه به‌ اهمیت موضوع، لطفا در همه گروه های فرهنگیان به اشتراک قرار دهید. 🔸وارد سایت مای مدیو شوید. گوشه ی بالا سمت راست روی نام و نام خانوادگی خود کلیک کنید. گزینه‌ی پروفایل را بزنید. صفحه ای باز میشود که اطلاعات شما در آن قابل مشاهده است. روی علامت "مداد" کنار شماره تلفن خود کلیک کنید و شماره خود را وارد کنید. در نهایت پایین صفحه بروزرسانی اطلاعات را بزنید. نکته‌ی ۱: اگر از قبل شماره تلفن خود را مشاهده میکنید و صحیح است نیاز به تغییر نیست و فقط گزینه بروز رسانی را بزنید. نکته‌ی ۲: چنانچه سایر اطلاعات شما مانند کد پستی و تاریخ تولد در آن صفحه مغایرت دارد اصلاحشان کنید ❌در صورت عدم اعمال تغییرات بالا احتمالا پرداخت حقوق تیر ماه شما با مشکل مواجه خواهد شد.❌ لطفا در اسرع وقت اقدام کنید 🔵 @SchoolBanks
🔴 اطلاعیه تمدید مهلت اعلام علاقه مندی به رشته علوم ورزشی و رشته های گروه آزمایشی هنر درآزمون سراسری سال 1403 ◀️ پيرو اطلاعيه به تاریخ 1403/04/12در خصوص اعلام زمان برگزاری، نحوه‌ دریافت كارت‌ و اعلام علاقه مندی به رشته های دارای آزمون عملی (رشته علوم ورزشی و رشته های گروه آزمایشی هنر) در آزمون سراسری‌ سال 1403، به اطلاع مي‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهيلات بيشتر براي آن‌دسته از داوطلباني كه تا تاریخ 1403/04/22موفق به پرداخت هزینه و اعلام علاقه مندی به آزمون عملی رشته های فوق نشده اند، ترتيبي اتخاذ شده است كه بتوانند تا پايان روز یکشنبه به تاريخ 1403/04/24 نسبت به اعلام علاقه مندي اقدام کنند. لذا داوطلبان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق مندرجات اطلاعيه فوق، به سامانه جامع آزمون سراسری سازمان ملي سنجش و ارزشيابي نظام آموزش کشور مراجعه و نسبت اعلام علاقمندي خود اقدام کنند. 🟣 @SchoolBanks
❗اطلاعیه شماره 19 قابل توجه داوطلبان شرکت کننده در آزمون های (مشاغل آموزگار-دبیر و هنرآموز) و (مشاغل کیفیت بخشی) با توجه به مفاد دفترچه‌ آزمون های فوق داوطلبان(صفحات 42 و 14) می‌توانستند همزمان در هر دو آزمون (كه توسط سازمان سنجش آموزش كشور و جهاد دانشگاهي برگزار ميشوند) ثبت‌نام نمايد. لیکن چنانچه داوطلب واجد شرايط هر دو آزمون بوده است و مراحل آن را با موفقيت طي نموده، ملاك استخدام در آزمون و پرورش بعد از طي فرآيند ارزيابي تكميلي، اولين نتيجه نهايي آزمون (نتيجه قطعي متقدم) اعلام شده از سوي سازمان سنجش آموزش كشور و يا جهاد دانشگاهي خواهد بود. بنابراین پذیرفته شدگان نهایی آزمون قبلی از فرایند پردازش نهایی آزمون های دیگر حذف خواهند شد. 🔴 @SchoolBanks
هدایت شده از پویش فرهنگیان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌تولید و فروش تجهیزات مدارس توسط برند معتبر دانشکالا-بالاترین کیفیت 🔸۲۵ مدل نیمکت کلاسی 🔸۲۰ مدل صندلی محصلی 🔸انواع وایت برد، بلک برد و اعلانات 🔸تجهیزات مهدوپیش دبستان 🔸تجهیزات اداری و میزوصندلی مدیریت 🔸میزوصندلی معلم و صندلی انتظار 🔸نیمکت های چندنفره،سالنی،حیاطی 🔸کمدهای اداری و لاکر دانش آموزی ودهها نوع تجهیزات مورد نیاز مدارس با ارسال از تهران به سراسر کشور کانال تجهیزات مدارس دانشکالا در ایتا و تلگرام👇 https://eitaa.com/joinchat/1525350429C9a8bac64ca برای دریافت کاتالوگ و یا لیست قیمت محصولات،نوع تجهیزات مورد نیازتون رو به آیدی زیر اطلاع بدید👇 🆔 @sa_daneshkala دفتر فروش دانشکالا👇 09353267620 02166600291 تماس همه روزه از: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
☀️با توجه به اینکه نتایج امتحانات پایه دوازدهم بر روی سامانه مای مدیو قرار گرفته است، توجه شما بزرگواران را به نکات زیر جلب می نماید. ۱-دانش آموزان مدارس روزانه، بزرگسال، آموزش از راه دور و ایثارگران جهت دریافت نتیجه امتحانات خود پس از ورود به سامانه مای مدیو بر روی گزینه ورود دانش آموزان کلیک کنند یا ضربه بزنند نام کاربری: کد ملی رمز: سریال شناسنامه (۶ رقم بعد از ممیز) توجه: چنانچه رمز اشتباه بود، رمز را از مدیران و معاونین مدارس بگیرید. مدیران و معاونین محترم مدارس در صورت نیاز، با مراجعه به سامانه سیدا سریال شناسنامه ثبت شده در سامانه را برای دانش آموزان و اولیاء قرائت نمایند. ۲-داوطلبان و متقاضیان ترمیم نمره و ایجاد سابقه جهت دریافت نتیجه امتحانات خود پس از ورود به سامانه مای مدیو بر روی گزینه والدین / فرهنگیان / دانش آموزان بالای ۱۸ سال کلیک کنند یا ضربه بزنند و شماره تلفن خودشان یا یکی از والدین شان را درج و پس از وارد کردن کد امنیتی بر روی گزینه ارسال رمز یک بار مصرف کلیک تا کد ۶ رقمی تأیید پنجره ملی خدمات دولت هوشمند برای موبایل وارد شده در مرحله قبلی، پیامک شود سپس کد ۶ رقمی را در محل مشخص شده در سامانه درج و منتظر بمانید تا صفحه دانش آموز یا والدین باز شود. توجه: اگر با تلفن والدین وارد شدید بلافاصله در قسمت فرزندان، بر روی اسم دانش آموز مورد نظر ضربه بزنید تا وارد صفحه شخصی دانش آموز شوید. نکته مهم: پس از ورود به صفحه شخصی دانش آموز، روی گزینه نتایج آزمون نهایی کلیک کرده با ضربه بزنید. ۳-پس از باز شدن صفحه کارنامه اعلام نتیجه موارد زیر قابل مشاهده می باشد. نام درس، کد درس، تعداد صفحات پاسخ برگ، نمره پایانی ۲، درخواست بررسی مجدد ✅ اگر تعداد صفحات پاسخ برگ خالی یا صفر بود به منزله این است که دانش آموز غایب بوده یا اگر هم حاضر بوده، برگه ای برایش بارگذاری نشده است. ✅ نمره پایانی ۲ نمره کتبی یا برگه امتحانی دانش آموز می باشد اگر در این قسمت عبارت در حال بازبینی قید شده باشد، به منزله این است که برگه دانش آموز هنوز تصحیح نشده و در حال تصحیح می باشد. ✅ اگر دانش آموز درس یا دروسی را امتحان داده باشد و برای او غیبت موجه یا غیبت غیرموجه درج شده باشد، باید بر روی گزینه درخواست بررسی مجدد کلیک نماید و در قسمت توضیحات قید نمایید در جلسه امتحان حضور داشتم اما غیبت برایم لحاظ شده است. ✅ چنانچه دانش آموز نسبت به نمره یک یا چند درس یا تمام دروس خود معترض باشد، باید بر روی گزینه درخواست بررسی مجدد کلیک نماید و در صورت نیاز توضیحات بنویسد. ۴-چنانچه دانش آموزی در امتحانات شرکت کرده باشد و در کارنامه وی هیچ نمره ای ثبت نشده باشد، می تواند به اداره آموزش و پرورش شهرستان/ناحیه یا منطقه مراجعه و موضوع را پیگیری نماید. ۵-با توجه به اینکه فرصت اعتراض به نمرات فقط ۴۸ ساعت یا ۲ شبانه روز و تا ساعت ۲۱ دوشنبه شب مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۵ می باشد لذا لازم است دانش آموزان عزیز تا پایان موعد مقرر نسبت به مراجعه به سامانه مای مدیو و دریافت نتیجه خود و ثبت اعتراض در سامانه اقدام کنند و این کار را در اولین فرصت انجام دهند و کار را به ساعات پایانی روز دوشنبه موکول ننمایند. 🔹نکته بسیار مهم و پایانی: با توجه به اینکه اعتراض ثبت شده در سامانه قابلیت لغو یا حذف را ندارد و از طرفی با ثبت اعتراض ممکن هست نمره تغییر نکند یا کمتر و یا بیشتر شود، لذا لازم هست هنگام ثبت اعتراض نهایت دقت خویش را بعمل آورند تا بعداً باعث ندامت و پشیمانی آنها نشود. 🔳 @SchoolBanks
📌قابل توجه مدیران محترم مدارس متوسطه دوم روزانه و بزرگسالان ✅ فعال شدن شروع دوره تحصیلی تابستان ۱۴۰۳-۱۴۰۲ ☑️مراحل جهت مشاهده و اقدام ⬅️ ورود به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به آدرس مای مدیو ⬅️ ورود به سها(سکوی هوشمند سازمانی) ⬅️ ورود به سیدا ⬅️عملیات اولیه ⬅️ سازماندهی و ثبت نام ⬅️ شروع دوره تحصیلی ⬅️ انتخاب تابستان روزانه (برای مدارس روزانه) / تابستان بزرگسال (برای مدارس بزرگسال) ۱۴۰۳-۱۴۰۲ 🔳 @SchoolBanks
🔴 نوبت گیری جهش تحصیلی 🔸سامانه نوبت گیری جهش تحصیلی از ساعت ۲۴ شب شنبه ۲۳ تیرماه لغایت ساعت ۲۴ شب یکشنبه ۲۴ تیرماه مجدد فعال خواهد شد. شایان ذکر است فقط در این بازه زمانی امکان نوبت گیری وجود دارد و پس از اتمام، سامانه نوبت گیری غیرفعال خواهد شد 🔸پس از انجام مراحل توسط مدیر، والدین می‌توانند اقدام به نوبت گیری نمایند .هزینه رزرو نوبت ۱۸۰ هزارتومان می باشد 🔳 @SchoolBanks
🔴با اینکه فاقد رتبه شده ام نمی توانم در سامانه مدارک بارگذاری کنم؟ 🔸علت های مختلفی برای این موضوع وجود دارد: 1-ممکن است شما به رتبه قبلی خود اعتراض کرده باشید و پرونده شما در کارگروه بررسی و اعتراض شما رد شده باشد در این حالت شما 1 سال پس از تاریخ بررسی پرونده در کارگروه میتوانید مدارک را بارگذاری نمایید.بطور مثال برای فردی هنگام ورود به سامانه رتبه بندی درج شده است که پرونده رسیدگی به اعتراض شما در تاریخ 1 اسفند 1402 بررسی شده است.بنابراین این افراد تا یکسال پس از آن یعنی 1 اسفند 1403 نمی تواند مدارک را بارگذاری کند. 2-یکی دیگر از مشکلات رایج برای افراد جدیدالاستخدام که نمیتوانند وارد سامانه رتبه بندی شوند این است که آنها در سال گذشته در سامانه RTB مدارک خود را بارگذاری نکرده اند.این افراد در این مرحله حق بارگذاری مدارک را ندارند اما تا چند روز دیگر سامانه RTB فعال و می توانند مدارک بارگذاری کنند. 3-برخی افراد نیز به این دلیل نمیتوانند مدارک خود را در سامانه بارگذاری کنند که رتبه آنها آموزشیار معلم است و این مرحله صرفا برای افراد فاقد رتبه می باشد. 🔳 @SchoolBanks
🟢 تغییرات کنکور 1403 نسبت به 1404 🌟کنکور 1403 🟩تاثیر 50 درصد معدل 🟩تاثیر 50 درصد کنکور 🟩کنکور کاغذی 🟩کنکور اردیبهشت و تیر 🌟کنکور 1404 🟥تاثیر 60 درصد معدل 🟥تاثیر 40 درصد کنکور 🟥کنکور کاغذی و الکترونیک 🟥کنکور اردیبهشت و تیر ➖➖➖➖➖➖➖➖ 🔳 @SchoolBanks
⬅️ چگونه از ابتدایی به دبیری تبدیل وضعیت بدهیم؟ | یکی از پرتکرار ترین سوالات 📌مهم ترین چیز این هست که بخشنامه تغییر سِمَت باید بیاد و شرایط دقیق در اون قید بشه و ببینید شاملش هستید یا نه ولی ما برحسب تجربه چندین شرط اصلی را براتون مینویسیم که معمولا ثابت بوده و کمتر تغییر کردن. ⬅️امهم ترین مسئله تعهد خدمت است. تعهد کسایی هم که آموزگار ابتدایی هستند هم  در رشته ابتدایی هست پس تا زمان پایان تعهدتون نمیتونید تبدیل وضعیت داشته باشید. ⬅️مدت زمان  تعهد نیز حداقل 5 سال بعد از اتمام تحصیل هست که خب اداره هم ملاک براش حداکثر 8 ساله و کاری با اون 5 ساله نداره!! ⬅️نکته ی دیگه ای باید ذکر کنم اینه که مسئله مدرک مطرح میشه. خیلی ها از طریق ازمون استخدامی با مدارک غیرمرتبط وارد آموزش ابتدایی شدن که بعدا شرایط تغییر سمت براشون مهیاتر هست ولی دانشجومعلمی که علوم تربیتی با گرایش آموزش ابتدایی رو تموم کرده دیگه نمیتونه دبیری زیست،ریاضی،فیزیک و ...  باشه چون مدرک تخصصی اونا رو نداره. پس بایدمدرک کارشناسی  ارشدتون رو تو یه زمینه ای بگیرید که تخصصی تر باشه تا شرط علمی تبدیل وضعیت رو داشته باشید. ⬅️باز هم یه نکته مهمی که هست باید تکرار کنم و اونم  اینه که تبدیل وضعیت تو هر زمان دلخواه نیست. باید بخشنامه ی تبدیل وضعیت بیاد و فرم های مورد نیاز روپر کنید بدید و  بعدش از میان افراد متقاضی افراد واجد شرایط رو به تعداد نیاز انتخاب میکنن. ⬅️ممکنه دو نفر از لحاظ امتیاز ارزشیابی و مدرک علمی و ... باهم کاملا برابر باشند و از بینشون باید یه نفر برای تبدیل وضعیت انتخاب بشه. در این حالت ملاک های دیگری مثل میزان ساعات ضمن خدمت یا سابقه و ... نیز در انتخاب فرد مورد نظر دخالت داده می شوند. ⬅️اگر متقاضی انتقالی هستی باید قید تبدیل وضعیت را بزنی! افراد متقاضی انتقالی حق ارسال فرم های تبدیل وضعیت رو ندارند و باید درخواست انتقالشون رو لغو کنن. افرادی هم که تازه انتقالی گرفتن و از یه شهر دیگه اومدن تا ۳ سال حق تبدیل سِمَت و وضعیت ندارند. 🟢پس: 🔘ابتدا باید صبر کنید تا تعهد خدمتتون تموم بشه. 🟣به فکر کسب مدرک تخصصی اون رشته‌ای که میخواهید بهش تبدیل بشید باشید. 🟡تا میتونید ساعات ضمن خدمت و مدرک تحصیلی خودتون رو ارتقا بدید. 🔘منتظر اومدن بخشنامه های تبدیل وضعیت  باشید. 🔴افرادی که  تازه انتقالی گرفتن تا ۳ سال حق تبدیل وضعیت ندارند. ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🔳 @SchoolBanks
🔴 روش سریع به دست آوردن معدل کل و کتبی (نهایی) 🔴محاسبه معدل کل 🔸معدل کل دیپلم، معدل سه سال مقطع متوسطه دوم می باشد. در واقع، معدل کل دیپلم از میانگین گیری معدل سال دهم، سال یازدهم و سال دوازدهم متوسطه دوم به دست می آید. البته این مربوط به نظام آموزشی جدید هست. در نظام آموزشی قدیم، معدل کل دانش آموزان از میانگین معدل پیش دانشگاهی، معدل پایه سوم دبیرستان و دوم دبیرستان به دست می آمد. 🟢محاسبه معدل کتبی (نهایی) روش حساب کردن معدل کتبی دیپلم بسیار ساده انجام می شود. فقط کافی است نمره اخذ شده از هر درس نهایی را در ضریب آن درس ضرب کنید. برای همه دروس همین طور پیش رفته و در نهایت عددها را با هم جمع کنید. بعد از جمع کردن اعداد، کافی است تعداد واحدهای دروس نهایی را تقسیم بر عدد به دست آمده کرده تا معدل کتبی دیپلم به دست آید. 🟢 نحوه محاسبه معدل سالانه در کارنامه خرداد ماه: 🔸 (نمره کل سالانه درس ضربدر تعدادواحدهمان درس + نمره کل سالانه درس دیگر ضربدر تعداد واحد آن درس + ... + ... ) 🔸تقسیم بر تعداد واحد کل دروس= معدل کل سالانه 🟣 برای کنکور فقط معدل نهایی تأثیر داده می‌شود. 🔳 @SchoolBanks
📌نحوه ارزشیابی پیشرفت تحصیلی تربیتی دانش‌‌آموزان بویژه در فصل تابستان ✍️دستورالعمل مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش: 🔸در تمام پایه‌ها ارزشیابی و اعلام نتایج دانش‌آموزان بر عهده معلم مربوطه است. 🔸ارزشیابی و اعلام نتایج نوبت تابستان مدارس دوره ابتدایی در تمامی پایه‌ها تا پایان مردادماه 1403 انجام گیرد و به‌منظور ایجاد آمادگی مدارس برای شروع شایسته سال تحصیلی جدید از موکول کردن این فرایند به شهریورماه، جداً خودداری شود. 🔸در پایه ششم ضمن رعایت مفاد ماده 6 آیین‌نامه ارزشیابی پیشرفت تحصیلی تربیتی، برگزاری آزمون هماهنگ منطقه‌ای نیز که از اختیارات مناطق است تا پایان مردادماه اتمام یافته و نتایج اعلام شود. 🔸در این ابلاغیه درباره ارزشیابی پیشرفت تحصیلی تربیتی دانش‌آموزان دوره اول و دوم آموزش متوسطه نظری، فنی‌حرفه‌ای و کاردانش، موارد زیر مورد تاکید قرار گرفته است: 🔸آزمون‌های هماهنگ استانی و داخلی در تابستان سال تحصیلی جاری از 15 مرداد ماه آغاز و تا هفته اول شهریورماه پایان پذیرد. 🔸آزمون نوبت تابستان برای دروسی که دانش‌آموز داوطلب آزاد در خردادماه 1403 یا دوره‌های قبل در آن‌ها موفق به کسب نمره قبولی نشده و یا تاکنون آن‌ها را انتخاب واحد نکرده، برگزار می‌شود. بنابراین لازم است به شرکت‌کنندگان در آزمون‌های نهایی تابستان اطلاع داده شود که نمرات این نوبت به عنوان سابقه تحصیلی به سازمان ملی سنجش نظام آموزش کشور ارسال نمی‌شود و به منظور ایجاد سابقه تحصیلی برای آزمون سراسری (پذیرش دانشجو براساس اعمال سوابق تحصیلی) لازم است در نوبت خرداد درس مورد نظر خود را انتخاب و در آزمون آن شرکت کنند. لیکن نمرات این آزمون‌ها در تعیین معدل فارغ التحصیلی و ورود به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی که صرفا براساس سوابق تحصیلی دانشجو می‌پذیرند، موثر است. ‌🔳 @SchoolBanks
✅ ثبت كتب درسی دانش آموزان جدید الورود  🔸 با توجه به شروع ثبت كتب درسی  دانش آموزان جدیدالورود ( پایه اول - پایه هفتم - پایه دهم ) در سامانه فروش ، مدیران محترم در اسرع وقت  نسبت به ثبت سفارش  كتب درسی دانش آموزان اقدام نمایند . زمان تحویل كتب درسی پایه هفتم و اول از ادارات كل از آخر همین ماه می باشد.  🔴 مراحل ثبت سفارش كتب درسی  1- وارد سامانه فروش شده و سپس از قسمت ثبت موبایل دانش آموزان شماره موبایل والدین را ثبت نمایید.( در این قسمت مقطع و پایه را مشخص نمایید و گزینه جستجو را كلیك كنید .) . پس از ثبت موبایل از قسمت ثبت سفارش گروهی پایه و مقطع را مشخص نموده و گزینه جستجو كلیك نمایید .   در صفحه باز شده  موبایل مدیر مدرسه را ثبت نموده  و از درگاه بانك ثبت سفارش را انجام دهید .  🔳 @SchoolBanks
✅ امکان اعتراض به نمرات امتحانات نهایی پایه دوازدهم فعال شد 🔸دانش‌آموزان پایه دوازدهم از روز گذشته بعد از اعلام نمرات امتحانات نهایی به مدت ۴۸ ساعت فرصت ارائه درخواست بررسی مجدد (اعتراض) دارند. 🔸این دانش آموزان هنگام مشاهده نمرات در سامانه، گزینه درخواست بررسی مجدد برای آنها فعال است که در صورت ثبت درخواست، برگه برای تصحیح در اختیار مصحح چهارم قرار می‌گیرد 🔳 @SchoolBanks
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
☀️با توجه به اینکه نتایج امتحانات پایه دوازدهم بر روی سامانه مای مدیو قرار گرفته است، توجه شما بزرگواران را به نکات زیر جلب می نماید. ۱-دانش آموزان مدارس روزانه، بزرگسال، آموزش از راه دور و ایثارگران جهت دریافت نتیجه امتحانات خود پس از ورود به سامانه مای مدیو بر روی گزینه ورود دانش آموزان کلیک کنند یا ضربه بزنند نام کاربری: کد ملی رمز: سریال شناسنامه (۶ رقم بعد از ممیز) توجه: چنانچه رمز اشتباه بود، رمز را از مدیران و معاونین مدارس بگیرید. مدیران و معاونین محترم مدارس در صورت نیاز، با مراجعه به سامانه سیدا سریال شناسنامه ثبت شده در سامانه را برای دانش آموزان و اولیاء قرائت نمایند. ۲-داوطلبان و متقاضیان ترمیم نمره و ایجاد سابقه جهت دریافت نتیجه امتحانات خود پس از ورود به سامانه مای مدیو بر روی گزینه والدین / فرهنگیان / دانش آموزان بالای ۱۸ سال کلیک کنند یا ضربه بزنند و شماره تلفن خودشان یا یکی از والدین شان را درج و پس از وارد کردن کد امنیتی بر روی گزینه ارسال رمز یک بار مصرف کلیک تا کد ۶ رقمی تأیید پنجره ملی خدمات دولت هوشمند برای موبایل وارد شده در مرحله قبلی، پیامک شود سپس کد ۶ رقمی را در محل مشخص شده در سامانه درج و منتظر بمانید تا صفحه دانش آموز یا والدین باز شود. توجه: اگر با تلفن والدین وارد شدید بلافاصله در قسمت فرزندان، بر روی اسم دانش آموز مورد نظر ضربه بزنید تا وارد صفحه شخصی دانش آموز شوید. نکته مهم: پس از ورود به صفحه شخصی دانش آموز، روی گزینه نتایج آزمون نهایی کلیک کرده با ضربه بزنید. ۳-پس از باز شدن صفحه کارنامه اعلام نتیجه موارد زیر قابل مشاهده می باشد. نام درس، کد درس، تعداد صفحات پاسخ برگ، نمره پایانی ۲، درخواست بررسی مجدد ✅ اگر تعداد صفحات پاسخ برگ خالی یا صفر بود به منزله این است که دانش آموز غایب بوده یا اگر هم حاضر بوده، برگه ای برایش بارگذاری نشده است. ✅ نمره پایانی ۲ نمره کتبی یا برگه امتحانی دانش آموز می باشد اگر در این قسمت عبارت در حال بازبینی قید شده باشد، به منزله این است که برگه دانش آموز هنوز تصحیح نشده و در حال تصحیح می باشد. ✅ اگر دانش آموز درس یا دروسی را امتحان داده باشد و برای او غیبت موجه یا غیبت غیرموجه درج شده باشد، باید بر روی گزینه درخواست بررسی مجدد کلیک نماید و در قسمت توضیحات قید نمایید در جلسه امتحان حضور داشتم اما غیبت برایم لحاظ شده است. ✅ چنانچه دانش آموز نسبت به نمره یک یا چند درس یا تمام دروس خود معترض باشد، باید بر روی گزینه درخواست بررسی مجدد کلیک نماید و در صورت نیاز توضیحات بنویسد. ۴-چنانچه دانش آموزی در امتحانات شرکت کرده باشد و در کارنامه وی هیچ نمره ای ثبت نشده باشد، می تواند به اداره آموزش و پرورش شهرستان/ناحیه یا منطقه مراجعه و موضوع را پیگیری نماید. ۵-با توجه به اینکه فرصت اعتراض به نمرات فقط ۴۸ ساعت یا ۲ شبانه روز و تا ساعت ۲۱ دوشنبه شب مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۵ می باشد لذا لازم است دانش آموزان عزیز تا پایان موعد مقرر نسبت به مراجعه به سامانه مای مدیو و دریافت نتیجه خود و ثبت اعتراض در سامانه اقدام کنند و این کار را در اولین فرصت انجام دهند و کار را به ساعات پایانی روز دوشنبه موکول ننمایند. 🔹نکته بسیار مهم و پایانی: با توجه به اینکه اعتراض ثبت شده در سامانه قابلیت لغو یا حذف را ندارد و از طرفی با ثبت اعتراض ممکن هست نمره تغییر نکند یا کمتر و یا بیشتر شود، لذا لازم هست هنگام ثبت اعتراض نهایت دقت خویش را بعمل آورند تا بعداً باعث ندامت و پشیمانی آنها نشود . 🔳 @SchoolBanks
💐تمدید ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای باسلام و احترام 🔺طبق اطلاعیه سازمان سنجش، ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای تا پايان روز چهارشنبه مورخ  1402/04/28 تمدید شد. ▪️ویژه هنرستانی ها ✅رشته های با آزمون شامل؛  (کامپیوتر،حسابداری،تربیت بدنی،الکتروتکنیک و مکانیک خودرو) است. ✅و بدون آزمون (تمامی رشته ها غیر از ۵ رشته با آزمون) می باشد. 🔺دیپلمه های هنرستانی و دانش‌آموزان پایه دوازدهم هنرستانها که تا پایان شهریور مدرک دیپلم را اخذ می‌کنند. می‌توانند؛ ✅فقط یک مجموعه رشته  ✅متناسب با رشته دیپلم شان شرکت کنند. هر مجموعه چندین گرایش دارد که دیپلمه های هنرستان می‌توانند تمام گرایش های آن مجموعه را انتخاب کنند. ✅برای ثبت نام نیاز به درج کد رایانه ای دیپلم هست. این کد یه عدد ۵ رقمی ست که روی کارنامه کنار رشته تحصیلی آنها درج شده است. درصورت نبودن آن به مدرسه تون مراجعه کنید. دقت کنید که 👇 ✅شما فقط یک مجموعه که متناسب با دیپلم شماست را میتوانید انتخاب کنید ✅هر مجموعه چند گرایش دارد که محدودیتی در انتخاب انها ندارید و می توانید گرایشهای همان مجموعه را انتخاب کنید ✅هر داوطلب امکان انتخاب ۵۰ کدرشته محل(متناسب با دیپلمش) برای دانشگاه دولتی و موسسات غیر انتفاعی دارد ✅هر داوطلب امکان انتخاب ۲۰ کد رشته محل (متناسب با دیپلمش )در دانشگاه آزاد دارد ✅هر داوطلب می تواند از دانشگاههای مختلف و شهرهای مختلف این تعداد کد رشته محل را انتخاب کند. ✅ دانش آموزان پایه دوازدهم وفارغ التحصیلان شاخه نظری هم می توانند متقاضی رشته های دوره کاردانی ناپیوسته فنی حرفه ای باشند . 🔳 @SchoolBanks
🔷️ شرایط تک ماده متوسطه دوم به قرار زیر است. دانش آموز در دوره تحصیل می‌تواند در ۴ درس از تک ماده استفاده نماید. شرایط تک ماده به قرار زیر است: ➖ معدل کل وی از ۱۰ کمتر نباشد. ➖ نمره درس (سالانه، تابستانی یا غیر حضوری) وی از ۷ کمتر نباشد. ✍ نکات: ➖ این دروس می‌توانند از هر پایه‌ای (دهم، یازدهم و دوازدهم) باشد ➖ در زمانی که دانش آموز شرایط فارغ التحصیلی را کسب نماید دروس تک ماده توسط خود سامانه اعمال می‌شود. ➖ درسی که با داشتن شرایط برای تک ماده در نظر گرفته می‌شود در نوبت‌های بعد نیاز به انتخاب واحد ندارد. ➖ دروسی که برای تک ماده در نظر گرفته می‌شود می‌تواند از دروس داخلی و یا دروس نهایی باشد. 🔷️ برای تک ماده تنها ملاک نمره سال دانش آموز می‌باشد که کمتر از ۷ نباشد (نمره برگ ملاک نیست). 🔳 @SchoolBanks
🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴 اعلام نتایج آزمون های نهایی پایه دوازدهم 🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴 جهت مشاهده نتایج آزمون های نهایی به ترتیب زیر عمل نمایید: 1- وارد صفحه اصلی سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir شوید. 2- در قسمت ورود دانش آموزان با استفاده از کد ملی و رمز عبور وارد سامانه شوید. 3- بر روی نتایج آزمون نهایی کلیک کنید. 4- تذکرات مهم در خصوص زمان اعتراض و شرایط آن را مطالعه و تایید نمایید. 5- با کلیک بر روی چاپ کارنامه می توانید کارنامه خود را ذخیره و یا چاپ کنید. ✴ در صورتی که از اعتراض به نمره خود اطمینان دارید قبل از ثبت اعتراض تذکرات زیر را به دقت مطالعه نمایید. 1⃣ درخواست رسیدگی مجدد صرفا یکبار برای هر درس امکان پذیر می باشد. 2⃣ مهلت ثبت اعتراض حداکثر تا 1403/04/25 می باشد. 3⃣ نتیجه بررسی مجدد پاسخ‌برگ‌ها ممکن است بدون تغییر در نمره یا افزایش نمره و یا کاهش نمره باشد. 4⃣ برای ثبت درخواست بررسی مجدد بر روی ثبت درخواست کلیک نمایید. 5⃣ تعداد صفحات پاسخبرگی که در جلسه آزمون دریافت کرده‌اید، به تفکیک درس در ستون «تعداد صفحات پاسخبرگ» مشخص شده است. در صورت مشاهده مغایرت، در زمان ثبت اعتراض گزینه «تعداد صفحات پاسخبرگ» را انتخاب نمایید. 6⃣ اگر نسبت به وضعیت غیبت خود اعتراض دارید در زمان ثبت اعتراض گزینه وضعیت حضور را انتخاب نمایید. 🔳 @SchoolBanks
🔷️ شرایط تک ماده متوسطه دوم به قرار زیر است. دانش آموز در دوره تحصیل می‌تواند در ۴ درس از تک ماده استفاده نماید. شرایط تک ماده به قرار زیر است: ➖ معدل کل وی از ۱۰ کمتر نباشد. ➖ نمره درس (سالانه، تابستانی یا غیر حضوری) وی از ۷ کمتر نباشد. ✍ نکات: ➖ این دروس می‌توانند از هر پایه‌ای (دهم، یازدهم و دوازدهم) باشد ➖ در زمانی که دانش آموز شرایط فارغ التحصیلی را کسب نماید دروس تک ماده توسط خود سامانه اعمال می‌شود. ➖ درسی که با داشتن شرایط برای تک ماده در نظر گرفته می‌شود در نوبت‌های بعد نیاز به انتخاب واحد ندارد. ➖ دروسی که برای تک ماده در نظر گرفته می‌شود می‌تواند از دروس داخلی و یا دروس نهایی باشد. 🔷️ برای تک ماده تنها ملاک نمره سال دانش آموز می‌باشد که کمتر از ۷ نباشد (نمره برگ ملاک نیست). 🔳 @SchoolBanks
🔴 نکاتی درمورد کارنامه نهایی دانش‌ آموزان: 🔹 نمره پایانی ۲ نمره کتبی یا برگه امتحانی دانش آموز می باشد 🔹 اگر در کارنامه عبارت در حال بازبینی قید شده باشد، به منزله این است که برگه دانش آموز هنوز تصحیح نشده و در حال تصحیح می باشد. 🔹 اگر دانش آموز درس یا دروسی را امتحان داده باشد و برای او غیبت موجه یا غیبت غیرموجه درج شده باشد، باید بر روی گزینه درخواست بررسی مجدد کلیک نماید و در قسمت توضیحات قید نمایید در جلسه امتحان حضور داشتم اما غیبت برایم لحاظ شده است. 🔹 چنانچه دانش آموزی در امتحانات شرکت کرده باشد و در کارنامه وی هیچ نمره ای ثبت نشده باشد، می تواند به اداره آموزش و پرورش شهرستان/ناحیه یا منطقه مراجعه و موضوع را پیگیری نماید. 🔳 @SchoolBanks