eitaa logo
اخبار امور اداری فرهنگیان
18.5هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
301 ویدیو
765 فایل
🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺 ☢ معرفی کانال ✅ آموزش سامانه همگام مدارس ✅ آموزش نرم افزارامتحانات مدارس ✅ آموزش سناد ✅ نرم افزارهای مفید ✅ آیین نامه ومصوبات تعرفه تبلیغات : @tabliqhkon
مشاهده در ایتا
دانلود
🔘 شروع واریز حقوق از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۳۰ آبان ماه حقوق آبان ماه به همراه -اضافه کار اداری - کمک معیشتی خدماتی - اضافه کار مامورین مجلس - نوبت دوم مدیران و معاونین - کمک رفاهی نیروهای رسته اداری مالی - ترمیم حقوق نیروهای خدماتی - حق التدریس متمم جامانده مهر شاغلین و بازنشستگان - حق التدریس آبان ماه شاغلین و بازنشستگان زمان # واریز احتمالی حقوق از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۳۰ آبان ماه می باشد. @omoredary
📌قابل توجه مدیران محترم مدارس با جنسیت مختلط ✅رفع خطای«جنسیت مدرسه و خوابگاه متفاوت می باشد.» در تخصیص دانش آموزان مدارس مختلط به خوابگاه ☑️مراحل جهت مشاهده و اقدام ⬅️ ورود به پنجره خدمات یکپارچه وزارت آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir ⬅️ ورود به سها(سکوی هوشمند سازمانی) ⬅️ ورود به سیدا ⬅️ عملیات ضمن سال ⬅️ دانش آموزان سرویس و خوابگاه ⬅️ نمایش دانش آموزان خوابگاهی مرکز توسعه آموزش مجازی، فناوری و امنیت اطلاعات @omoredary
قابل توجه تمامی مدیران محترم مدارس 🔹به استحضار می رساند "آخرین مهلت ثبت نام" مدارس که تا "۳۰ آبان ماه ۱۴۰۳" تمدید شده بود به اتمام رسید و فرآیند ثبت نام "غیرفعال" شده است. فرآیند ثبت نام افراد جامانده با رعایت قوانین و ضوابط مربوطه به زودی اعلام خواهد شد. 🔸قابل ذکر است آخرین مهلت ثبت نام مدارس متوسطه دوم بزرگسالان، راه دور و ایثارگران برای نیم سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ "۱ بهمن ماه ۱۴۰۳" خواهد بود و پس از آن ثبت نام غیرفعال خواهد شد. مرکز توسعه آموزش مجازی، فناوری و امنیت اطلاعات ‏ @omoredary
♻️ کد دستوری استعلام یارانه با کد ملی برای استعلام یارانه معیشتی با کد ملی، سرپرست خانوار می‌تواند از یک کد دستوری استفاده کند که در ادامه می‌آید.  سرپرستان خانوار می‌توانند با استفاده از کد دستوری # کدملی*۴۳۸۵۷*۴* یارانه خود را استعلام کنند. نکته مهم این است که این روش فقط با شماره تلفنی که به نام سرپرست خانوار باشد، امکان‌پذیر است و اگر با شماره فرد دیگری که سرپرست خانوار نیست این کد دستوری را شماره گیری کنید، پاسخ مدنظر خود را دریافت نخواهید کرد.  نکته مهم این است که برای ثبت درخواست واریز یارانه می‌توانید با از سامانه hemayat.mcls.gov.ir استفاده کنید. ثبت‌نام یارانه برای خانوار جدید نیز در همین زمان بررسی خواهد شد. برای ثبت درخواست واریز یارانه نیز می‌توانید از همین سامانه استفاده کنید. علت پرداخت نشدن یارانه نقدی را می‌توان با ثبت اعتراض در سامانه حمایت پیگیری کرد. در این سایت سرپرستان خانوار علاوه بر رویت شناسنامه اقتصادی خانواده و مشاهده آخرین وضعیت دهک‌بندی خانوار زیرپوشش خود می‌توانند، اعتراض و درخواست بررسی مجدد اطلاعاتشان را ارائه دهند. درخواست واریز یارانه برای فرزند تازه متولد شده نیازمند مراجعه حضوری است و همراه مدارک مورد نیاز که توسط سازمان هدفمندی اعلام شده، باید به دفاتر پلیس به‌اضافه ۱۰ ارائه شود. @omoredary
اخبار امور اداری فرهنگیان
♻️ کد دستوری استعلام یارانه با کد ملی برای استعلام یارانه معیشتی با کد ملی، سرپرست خانوار می‌تواند
سرپرست سازمان هدفمندی یارانه‌ها: تلاش می‌کنیم یارانه دهک‌های ۴ تا ۹ امشب پرداخت شود 🔹نوروزی سرپرست سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: تلاش می‌شود یارانه دهک‌های چهارم تا نهم تا پایان امشب پرداخت شود. 🔹وی دلیل تاخیر در واریز یارانه‌ها را لزوم هماهنگی بین دستگاه‌های ذیربط عنوان کرد. 🔹نوروزی با بیان اینکه یارانه افراد قطع نشده است و نمی‌شود، گفت: بابت تامین منابع باید هماهنگی با دستگاههای زیربط صورت بگیرد که در حال تلاش هستیم تا پایان امشب یارانه پرداخت شود. @omoredary
سه نکته در مورد صفحه خلاصه اشکالات سیدا : 1⃣ اگر خطای اختلاف تعداد دانش آموزان با دانش آموزان کلاسبندی شده داشتید مدیریت کلاسبندی را چک کرده و در صورت اطمینان از کلاسبندی کلیه ی دانش آموزان بر روی دکمه ی تایید نهایی کلاسبندی کلیک کنید . 2⃣ در مورد اشکال معلمان تخصیص درس نشده : به قسمت پرسنل جاری مدرسه در بخش مدیریت مراجعه کنید ، معلمانی هستند که  معلم شما نیستند و یا همکاری است که در مرخصی استعلاجی یا معذوریت است ، حذف کنید . یا اینکه معلم شما هست و تخصیص درس ایشان انجام نشده در قسمت تخصیص درس (در بخش عملیات ضمن سال ) به ایشان درس تخصیص دهید. 3⃣ رفع خطا و یافتن دانش‌آموزانی که انتخاب واحد‌شان با مشکل روبه‌روست: ◀️در قسمت بالا سمت راست روی صفحه‌ایی که این خطا را نمایش می‌دهد دو گزینه وجود دارد: گزارش کلی نقص انتخاب واحد ⏪بر روی نقص انتخاب واحد کلیک کنید، نام دانش‌آموزانی که انتخاب واحد آن‌ها مشکل دارد نمایش داده خواهد شد و نسبت به اصلاح انتخاب واحد دانش آموزان فوق از قسمت انتخاب واحد انفرادی اقدام نمایید. @omoredary
📌 درخواست صدور کارت شناسایی فرهنگیان 🔸با سلام و احترام خدمت کلیه همکاران گرامی به اطلاع می‌رساند؛ سامانه ثبت و درخواست کارت شناسایی تا اطلاع ثانوی فعال می‌باشد. 🔸لذا همکاران شاغل و جدیدالاستخدام دارای کد پرسنلی که تاکنون موفق به ثبت درخواست نشده‌اند می‌توانند به سامانه زیر، قسمت کارت شناسایی مراجعه نموده و درخواست خود را ثبت نمایند. سامانه جهت ثبت درخواست صدور کارت: 🌐 my.medu.ir @omoredary
📌قابل توجه تمامی مدیران محترم مدارس متوسطه اول و دوم ✅ فعال شدن ورود نمرات مستمر و تکوینی نوبت اول / نیمسال اول ☑️مراحل جهت مشاهده و اقدام ⬅️ ورود به پنجره خدمات یکپارچه وزارت آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir ⬅️ ورود به سها(سکوی هوشمند سازمانی) ⬅️ ورود به سیدا ⬅️ عملیات ضمن سال ⬅️ لیست کلاس و ورود نتایج ⬅️ ورود نتایج از طریق کلاس ‼️قابل ذکر است پس از ورود نمرات دیگر "امکان تغییر معلم بدون تایید منطقه وجود نخواهد" داشت. مرکز توسعه آموزش مجازی، فناوری و امنیت اطلاعات @omoredary
اطلاعیه مهم قابل توجه مدیران و معاونین محترم اجرایی مدارس نقل و انتقال دانش آموزان ✍با سلام و احترام، به اطلاع می رساند با توجه به فعال شدن گزینه نقل و انتقال در سامانه مای مدیو ، چنانچه دانش آموزی قصد جابجایی از مدرسه ای به مدرسه دیگر را داشته باشد فقط از طریق نقل و انتقالات می تواند جابجا شود. مراحل اقدام در سامانه : پنل my دانش آموز ⬅️ ثبت درخواست نقل و انتقال و انتخاب مدرسه مقصد ▫️تأییدات پنل سیدا در انتقال درون منطقه تایید 1مدرسه مقصد 2مدرسه مبدا تأییدات پنل سیدا در انتقال برون منطقه‌ای 1 تایید  مدرسه مقصد 2تایید سنجش و امتحانات مقصد 3 تایید سنجش و امتحانات مبدأ 4 تایید مدرسه مبدأ   توجه : ♨️ به هیچ عنوان دانش آموز انتقال رفته ابطال ثبت نام نشود. ♨️ به هیچ عنوان تیک کلاس بندی دانش آموز انتقال رفته برداشته نشود. ♨️به هیچ عنوان انتخاب واحد دانش آموز حذف نشود. ♨️به هیچ عنوان برای دانش آموز انتقال رفته نمره ثبت نشود. ♨️دانش آموزان انتقال رفته تا پایان سال در چاپ لیست کلاسی خواهند بود و در قسمت توضیحات انتقال رفته درج شده است. مراحل اقدام در دفتر آمار ▫️دانش آموز انتقال رفته ⬅️ در دفتر آمار جلوی اسم دانش آموز انتقال رفته و تاریخ انتقال ثبت شود. ▫️دانش آموز انتقال آمده ⬅️ در دفتر آمار در آخرین صفحه پایه تحصیلی دانش آموز  با خودکار مشکی کلیه مشخصات دانش آموز مطابق دانش آموزان قبل درج شود ضمنا شماره نامه دانش آموز انتقال آمده حتما در آخر مشخصات دانش آموز ذکر شود. ▫️ در پایان سال تحصیلی در صفحه پلمپ آمار نقل و انتقال دانش آموزان نیز ثبت شود. توجه : ✔️اگر دانش آموز بعد از امتحانات نوبت اول قصد جابجایی داشت نمره مستمر و پایانی اول ثبت شود و کارنامه را چاپ و مهر و امضا شود و داخل  پرونده دانش‌آموز قرار دهید. @omoredary
بخشنامه آزمون های نهایی دی1403(1).pdf
2.35M
بخشنامه امتحانات نهایی دی ماه ۱۴۰۳ پایه دوازدهم مدارس روزانه، بزرگسالان، آموزش از راه دور و ایثارگران @omoredary
📌قابل توجه تمامی مدیران محترم مدارس متوسطه اول و دوم ✅ فعال شدن ورود نمرات مستمر و تکوینی نوبت اول / نیمسال اول ☑️مراحل جهت مشاهده و اقدام ⬅️ ورود به پنجره خدمات یکپارچه وزارت آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir ⬅️ ورود به سها(سکوی هوشمند سازمانی) ⬅️ ورود به سیدا ⬅️ عملیات ضمن سال ⬅️ لیست کلاس و ورود نتایج ⬅️ ورود نتایج از طریق کلاس ‼️قابل ذکر است پس از ورود نمرات دیگر "امکان تغییر معلم بدون تایید منطقه وجود نخواهد" داشت. مرکز توسعه آموزش مجازی، فناوری و امنیت اطلاعات ‏ @omoredary
همکاران محترم، لطفا کش مرورگرتون را هر چند وقت یکبار با روش زیر پاک کنید: خالی کردن کش مرورگر گوگل 🔐 🚩 روش اول: 1⃣ - ابتدا مرورگر گوگل کروم را اجرا کنید. حال از گوشه بالا - سمت راست منوی گوگل کروم را باز کنید. این کار را می‌توانید با استفاده از کلیدهای ترکیبی E + Alt نیز انجام دهید. 2⃣ - در پنجره باز شده بر روی Settings (تنظیمات) کلیک کنید. 3⃣ - به پایین صفحه بروید و بر روی advanced کلیک کنید. 4⃣ - به قسمت Privacy (حریم خصوصی) رفته و بر روی Clear browsing data (حذف داده‌های مرور) کلیک کنید. 5⃣ - حال پنجره‌ای با نام Clear browsing data باز خواهد شد. 6⃣ - در قسمت Time range می‌توانید بازه زمانی‌ای که کش‌ها در آن زمان ذخیره شده اند را انتخاب کنید. برای پاک کردن تمامی کش‌ها گزینه the beginning of time را انتخاب کنید. 7⃣ - حال گزینه Cached images and files به معنای "فایل‌ها و تصاویر کش شده" را انتخاب کرده سپس بر روی Clear data کلیک کنید. پس از اتمام فرایند پاک سازی، پنجره مربوطه بسته خواهد شد. 🚩🚩  روش دوم: 🅰 - کروم را به آخرین نسخه موجود آپدیت کنید. 🅱 - در صفحه باز شده، Time Range را بر روی حالت All Time قرار دهید. دقت کنید تنها تیک گزینه Cached images and files فعال باشد. 🔚 - بر روی دکمه آبی رنگ CLEAR DATA کلیک کنید. ⭕⭕  با طی این مراحل، تمامی فایل‌های کش ایجاد شده در گوگل کروم، حذف شده و می‌توانید دوباره با سرعت بالا از این مرورگر استفاده کنید.⭕⭕  - برنامه را باز کرده و بر روی آیکون سه نقطه که در بخش بالایی رابط موجود بوده، کلیک کنید. بر روی More tools و سپس clear browsing data کلیک کنید. ⭕پاک کردن 1. کلیدهای "ctrl" ، "Shift" و"Del"را به طور همزمان فشار دهید. پنجره‌ای به نام Clear recent history"" برای شما باز می‌شود. 2. در منوی کشویی محدوده زمانی را که می‌خواهید کش را پاک کنید انتخاب کنید.شما این گزینه‌ها را در اختیار دارید: ساعت گذشته، دوساعت گذشته، چهار ساعت گذشته، امروز یا همه. 3. پس از آن از بین گزینه‌های داخل کادر، هرکدام که می‌خواهید داده‌های آن حذف شود را انتخاب کنید. اگر فقط می‌خواهید کش را پاک کنید، فقط کادر کنار حافظه پنهان یا Cache"" را انتخاب کنید. 4. و در آخر گزینه‌ی "Clear now" را انتخاب کنید . @omoredary
قابل توجه همکاران محترم؛ دستورالعمل ثبت نتایج ارزشیابی پیشرفت تحصیلی ( نمره ) در سامانه سیدا لطفا به مدیران مدارس اطلاع رسانی شود. @omoredary
☑️ شرایط کنکور فرهنگیان 1404 و دو مرحله ای شدن قبولی فرهنگیان 📗‌مرحله اول که شامل دفترچه اختصاصی کنکور رشته اصلی + دفترچه ویژه فرهنگیان هست به طوری که ارزش دفترچه سوالات کنکور ۶۰٪ ( دروس اختصاصی از دهم تا دوازدهم ) و دفترچه فرهنگیان ۴۰٪ هست ، ✔️ یعنی سر جلسه کنکور اردیبهشت پس از این‌که به سوالات رشته خودمان جواب دادیم ، دفترچه فرهنگیان را به ما  می‌دهند...یعنی برای دعوت به مصاحبه شدن اصلا امتحان نهایی ارزشی ندارد و تنها کنکور اردببهشت و دفترچه ویژه فرهنگیان ملاک می باشد و در صورتی که عملکرد ضعیفی در کنکور داشته باشیم هیچ شانسی برای دعوت به مصاحبه و قبولی نخواهم داشت حتی اگر نمرات نهایی مان ۲۰ باشد. ‌ 📗‌مرحله دوم پذیرش نهایی‌ که میان کسانی که سه برابر ظرفیت با ملاک کنکور و دفترچه ویژه دعوت به مصاحبه شدند با شرایط زیر انجام می‌شود 👇🏻 1️⃣ ۳۰٪ سوابق تحصیلی دوازدهم 2️⃣ ۲۰٪ سوابق تحصیلی یازدهم 3️⃣ ۲۵٪ارزیابی شایستگی ( مصاحبه ) 4️⃣ ۱۵٪ دفترچه کنکور سراسری 5️⃣ ۱۰ ٪ دفترچه ویژه فرهنگیان ‌‌ 📗🔺📗دفترچه ویژه فرهنگیان شامل دو درس می باشد که هوش معلمی با ضریب ۳  و تعلیم و تربیت اسلامی با ضریب ۲ هست. 📗‌بودجه بندی هوش و استعداد معلمی: ‌درک مطلب ۳ سوال / استدلال ۴ سوال / تحلیل ۳ سوال / تجسم تصویری ۵ سوال / کمّی ( تناسب ، درصد ، میانگین ) ۵ سوال 📗‌بودجه بندی تعلیم و تربیت اسلامی: 📗‌‌کتاب مهارت معلمی قرائتی : مقدمه و سه فصل اول کتاب 📗‌دین و زندگی دهم : دروس آهنگ سفر / اعتماد بر او / دوستی با خدا یاری از نماز و روزه / فضیلت آراستگی / زیبایی پوشیدگی 📗‌دین و زندگی یازدهم : دروس عزت نفس / زمینه های پیوند / پیوند مقدس @omoredary
📌قابل توجه مدیران محترم مدارس، کارشناسان آموزش و سنجش مناطق ✅ تغییر دسترسی تایید نقل و انتقال دانش آموزان ‼️به اطلاع می رساند باتوجه به اینکه موضوع نقل و انتقال و موارد مربوطه جزو اختیارات آموزش دوره های تحصیلی می باشد، دسترسی تایید نقل و انتقال دانش آموزان خارج از منطقه (ورود یا خروج) به کاربری مسئولین آموزش مناطق (به تفکیک مقطع) در سیدا منتقل شده است و دیگر مسئولین سنجش مناطق دسترسی تایید نقل و انتقال را نخواهند داشت. ☑️ مراحل جهت مشاهده و اقدام ⬅️ ورود به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir ⬅️ ورود به سُها (سکوی هوشمند سازمانی) ⬅️ ورود به سیدا ⬅️ عملیات اولیه ⬅️ بررسی نقل و انتقال دانش آموزان مرکز توسعه آموزش مجازی، فناوری و امنیت اطلاعات @omoredary
نمایه_+تقویم_اجرایی_+تقویم_مناسبت_ها1.pdf
2.49M
👆👆👆 😎 فایل تقویم اجرایی فعالیت های پرورشی و فرهنگی در سال تحصیلی 1403-1404 تقویم مناسبت های پرورشی+ فرم های لازم @omoredary
📰📚 کانال اخبار آموزش و پرورش اینجا دقیق‌ترین و جدیدترین اخبار مرتبط با آموزش و پرورش را دنبال کنید: 🔹 اطلاعیه‌های رسمی و اخبار فوری 🔹 تحلیل و بررسی موضوعات مرتبط با معلمان و دانش‌آموزان 🔹 اخبار دانشگاه فرهنگیان و آزمون استخدامی ماده ۲۸ 🔹 مقالات و مطالب آموزشی ویژه فرهنگیاناگر به دنیای آموزش علاقه‌مندید و می‌خواهید همیشه به‌روز باشید، با ما همراه شوید! 📌 منبعی قابل‌اعتماد برای فرهنگیان. منتظر حضور گرم شما هستیم👇 http://eitaa.com/joinchat/983171078Ce37de1cc81
🔴تعطیلی کلاس‌های درس در ایام امتحانات از اختیارات مدیر مدرسه و اداره است 👤معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش: در مصوبات آیین‌نامه اجرایی و مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش در بازه‌های زمانی امتحانات از گذشته‌ تا کنون، شرایطی که باعث شود کلاس‌های آموزشی برگزار نشود مورد اشاره قرار گرفته است. 🔹لذا اگر قرار است تعطیلی صورت گیرد باید ناظر بر مصوبات شورای عالی و اختیاراتی باشد که در آیین نامه اجرایی به مدیران واحدهای آموزشی و مناطق آموزش و پرورش داده شده است، این امر بر اساس اختیاراتی است که قانون به مدیر مدرسه می‌دهد. @omoredary
# اطلاعیه_کارگزینی بنام خدا باسلام همکاران محترم شاغل در منطقه لطفا هرگونه تغییرات منجر به رویداد حکمی از جمله تغییر واحد سازمانی ارتقای رتبه وطبقه شغلی اعمال مدرک تحصیلی تاهل و.... را در اسرع وقت به کارگزینی اعلام نمایید. @omoredary
🔶 برنامه امتحانات پایه نهم دانش‌آموزان تهران اعلام شد 🔹 برنامه امتحانات هماهنگ استانی دانش‌آموزان پایه نهم در استان تهران اعلام شد و امتحانات از دوم دی ماه آغاز می‌شود. @omoredary
آموزش فعال‌سازی دسترسی ساخت گروه برای معلمان.pdf
2M
✍️آموزش ساخت و فعال سازی گروه در شاد برای معلمان ▫️ با توجه به اضافه شدن امکان ساخت گروه در شاد، می‌توانید از طریق مراحل نمایش داده شده در فایل بالا، دسترسی ساخت گروه را برای خود فعال کنید و پس از آن اقدام به ساخت گروه نمایید. ▫️ پس ساخت گروه امکان فعال‌سازی «کلاس‌ مجازی‌ شاد» برای شما میسر خواهد بود. @omoredary
🔰 سامانه داناپ برای بارگذاری مدارک درمانی بیمه دانا 🔠 فایل برنامه داناپ برای ثبت مدارک بیمه دانا 🔠 مراحل ثبت هزینه های درمانی بیمه تکمیلی دانا @omoredary
اخذ رتبه اداری یک 🔰 پرسنلی که تا تاریخ 1403/07/01 دارای دو سال سابقه تجربی تمام وقت هستند شامل: 🔹 پرسنلی که در تاریخ 1401/07/01 از طریق آزمون استخدامی جذب شده اند و دانشجویان ورودی 97 که در تاریخ 1401/07/01 به استخدام قطعی در آمده اند، در مهرماه سال جاری مشمول دریافت رتبه شغلی یک (مقدماتی) می‌گردند. پ.ن: بخشنامه ارتقاء رتبه ها ( یک تا پنج) از طرق اتوماسیون اداری به مدارس ارسال شده است. همکاران مشمول، از طریق مدیر مدرسه، پیگیری بفرمایید. پ.ن ۲: این بخشنامه مربوط به رتبه های عددی یک تا پنج است و با رتبه های (آموزشیار ، مربی معلم ، استادیار معلم و ...) تفاوت دارد. @omoredary
ثبت نام از داوطلبان المپیاد علمی مرحله اول کشور به استنادبخشنامه398-1403/09/05باشگاه دانش پژوهان جوان وزارت آموزش و پرورش و اعلام  اداره  سنجش و پایش کیفیت آموزشی استان  ثبت نام از داوطلبان المپیاد علمی مرحله اول کشور در سال تحصیلی 1404-1403 برای دانش آموزان پایه دهم ، یازدهم و دوازدهم  کلیه ی دانش آموزان رشته های نظری ، فنی و حرفه ای و کاردانش از روز چهار شنبه  7 آذرماه  آغاز و تا پایان روز چهارشنبه 14 آذر 1403 در سامانه my.medu.ir  ادامه خواهد داشت. 1⃣برگزاری آزمون ها از روز یکشنبه 7 بهمن الی یکشنبه 14 بهمن ماه 1403در دو نوبت صبح (8)و عصر(14) می باشد. 2⃣المپیادهای( ادبی،ریاضی زیست شناسی،شیمی،فیزیک،کامپیوتر و نجوم و اختر فیزیک با اختصاص سهمیه آزمون سراسری برگزار می گردد. (سهمیه درآزمون سراسری دانشگاه دارند) 3⃣شرکت در المپیادهای( شیمی، فیزیک و ادبی) برای دانش‌آموزان پایه دهم صرفاً آزمایشی بوده و به دوره آموزشی تابستان راه نخواهند یافت. 4⃣دانش آموزان می توانند در بیش از یک آزمون ثبت نام نمایند. 5⃣هزینه ثبت‌نام هر المپیاد 1.100.000 ریال (معادل یکصد و ده هزار تومان) می‌باشد که صرفاً از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی سامانه ثبت نام دریافت می شود. 6⃣شرکت در رشته‌های مختلف المپیاد برای تمام دانش‌آموزان پایه های دهم و یازدهم درهر رشته‌ی تحصیلی مجاز است. 7⃣دانش آموزان پایه دوازدهم صرفا مجاز به شرکت در المپیاد علوم و فناوری نانو هستند. 8⃣المپیادهای جغرافیا (ویژه رشته انسانی و معارف) و المپیاد علوم زمین (ویژه ریاضی و تجربی و فنی حرفه‌ای) می باشد. 9⃣منابع آزمون به تفکیک هر رشته آزمون در بخشنامه ارسالی به مدارس اعلام گردید. ⭕به داوطلبا ن توصیه می شود ثبت نام را به روز های  پایانی موکول نفرمایند. @omoredary
🗂 نحوه محاسبه ماه اول در فیش حقوقی: در این پست با توجه سوالات فراوان همکاران در خصوص مقرری ماه اول، کامل شفاف سازی خواهد شد. *⃣ مقرری ماه اول به وجوهی اطلاق می شود که در هنگام تبدیل وضعیت استخدامی (آزمایشی به رسمی) و یا افزایش حقوق و مزایا از حقوق مستقیم برداشت و حساب صندوق بازنشستگی کشوری واریز می شود. 1⃣ در دو حالت حقوق و مزایا مشمول مقرری ماه اول می شود. ۱-تبدیل وضعیت استخدامی (آزمایشی به رسمی) ۲-افزایش حقوق و مزایا 2⃣ مبلغ فوق از حساب مشترکین کسر می گردد ولی مشترکین صندوق تامین اجتماعی مقرری ماه اول ندارند. 3⃣ ۵ بند از حکم کارگزینی مشمول مقرری ماه اول نمی باشد. ۱- فوق العاده مناطق کمتر توسعه یافته ۲- فوق العاده بدی آب و هوا ۳-کمک هزینه عائله مندی ۴-کم هزینه اولاد ۵-سایر 4⃣ افزایش اولین ماه (فروردین) به حساب صندوق واریز می شود. جهت محاسبه مقرری شان از مبلغ افزایش حقوق، فوق العاده های بدی آب و هوا و کمتر توسعه یافته از جمع افزایش کسر گردد. مقرری ماه اول= افزایش حقوق ناشی از افزایش سال - (فوق العاده بدی آب و هوا + فوق العاده کمتر توسعه یافته+ حق اولاد+ حق عایله مندی + سایر) 5⃣ سیستم حسابداری آموزش و پرورش به طور هوشمند عمل می نماید بدین صورت کسی در آذر ماه ۱۴۰۳ حکم افزایش حقوق خورده مقرری کسر شده باشد و ماه بعد لغو شود این مقرری بلافاصله قابل عودت نیست تا اینکه در اولین حکم و یا حکم های افزایشی بعدی تا سقف مقرری حکم کارگزینی از همکار کسر نمی گردد. 6⃣ وضعیت یا تبدیل وضعیت های زیر مقرری ماه اول ندارند. ۱- وضعیت استخدامی های پیمانی، قراردادی ۲- تبدیل وضعیت پیمانی به آزمایشی و بالعکس، قراردادی به پیمانی ۳- استثناً با توجه به اصلاح قانون از تاریخ ۱۴۰۳۰۱۰۱ از کلیه دانشجویان متعهد خدمت فقط به اندازه افزایش احکام سال جدید مقرری کسر گردیده خواهد شد . 7⃣ تبدیل وضعیت استخدامی همکار از (آزمایشی به رسمی) مشترک صندوق تامین اجتماعی مقرری ماه اول ندارد. @omoredary
🔰 راهنمای ثبت نام در طرح سنجش قرآنی از طریق سامانه👇 ➡️ http://hadaf.cfu.ac.ir ➕نام کاربری : شماره دانشجویی ➕رمز عبور : شماره ملی 💡امکانات سامانه 👈 فعالیت های فرهنگی‌ و اجتماعی 👈 ارزیابی و سنجش قرآنی 👈 ثبت نام سنجش قرآنی @omoredary
🔴احکام جدید فاقدین رتبه که در خرداد ماه ۱۴۰۳ بارگذاری کرده بودند، درحال صدور است ❇️به اطلاع می‌رساند که رتبه‌های جدید فاقدین رتبه که در خرداد ماه ۱۴۰۳ مدارک خود را بارگذاری کرده بودند پس از بررسی مدارک و تایید ارزیاب و هئیت ممیزه و احراز رتبه جدید ،جهت صدور حکم، برای امور اداری‌ قابل دریافت شده و احکام صادر و به مرور در حال صدور می‌باشند. 🔺تاریخ اجرا ۱ خرداد ۱۴۰۳ ✅رتبه‌هایی که صادر شده‌اند شامل موارد زیر می‌باشد: 🔹از فاقد به آموزشیار معلم 🔹 از فاقد به مربی معلم 🔹 از فاقد به استادیار معلم 🔹 و برخی رتبه‌های بالاتر نیز مشاهده شده است. @omoredary
برنامه زمان بندی برگزاری مسابقات قرآن عترت و نماز کشور 👆 @omoredary
با عرض سلام و درود خدمت مدیران محترم مدارس و معاونین اجرایی پرتوان در خصوص فرم خلاصه گزارش وضعیت درصورت وجود خطا، راهکار های زیر برای برطرف کردن خطا در دسترس است : 1⃣ در صورت وجود خطا قبل از هر کاری ابتدا اقدام به پاک کردن کش و کوکی مرورگر خود اقدام نماید و در صورتی که هنوز خطا وجود داشت نسبت به رفع آنها طبق موارد زیر اقدام نمایید. 2⃣ در صورت خطا در قسمت تعداد دانش آموزان ثبت نام شده در مدرسه ، از قسمت ⬅ مدیریت کلاسبندی ⬅ کلاس‌های مدرسه نسبت به کلاسبندی دانش آموزان و ثبت تایید نهایی اقدام نمایید. 3⃣ در صورت خطا در قسمت تعداد درس/گروه‌های ایجاد شده در مدرسه ، از قسمت ⬅ انتخاب واحد(درس) ⬅ تخصیص معلم به درس گروه نسبت به تخصیص معلم برای درس های ایجاد شده ای که معلم برای آنها تعریف نشده است اقدام نمایید. 4⃣ در صورت خطا در قسمت تعداد معلمان شاغل در مدرسه ، موارد زیر را بررسی نمایید: 🔶 ابتدا از قسمت : ⬅ مدیریت ⬅ انتصاب و دسترسی ⬅ لیست پرسنل مدرسه در دوره‌ی جاری لیست همکارانی که برای آنها پست معلم ثبت شده است بررسی نمایید و در صورتی که همکار در آن مدرسه پست معلم ندارد ، سمت معلم ایشان را حذف نمایید. 🔶 در صورتی که معلم مدرسه دارای مرخصی می باشد و در مدرسه حضور ندارد نسبت به حذف سمت معلم مدرسه از قسمت ⬅ مدیریت ⬅ انتصاب و دسترسی ⬅ لیست پرسنل مدرسه در دوره‌ی جاری اقدام نمایید. ( نکته : ابلاغ همکاری که مرخصی دارد به هیچ وجه حذف نشود) 🔶 در صورتی که معاونین مدرسه دارای ابلاغ تدریس عوامل اجرایی می‌باشند و برای آنها پست معلم تعریف شده است ولی در قسمت تخصیص معلم به درس گروه برای آنها درس تعریف نشده است ، نسبت به تعریف درس برای ایشان اقدام نمایید. 🔶 در صورتی که بعد از بررسی موارد بالا هنوز هم خطا وجود داشت ، ابتدا فهرستی از کد پرسنلی همکارانی که سمت معلم برای آنها تعریف شده است ایجاد نمایید و سپس از قسمت ⬅ انتخاب واحد(درس) ⬅ تخصیص معلم به درس گروه تمام کد پرسنلی همکاران در فهرست را جستجو کنید و بررسی کنید که کدام همکار برای او درس تخصیص داده نشده است و جهت رفع خطا برای او درس تخصیص دهید. 5⃣ در صورت خطا در قسمت دانش آموزان با انتخاب واحد اشتباه ، تک به تک باید انتخاب واحد دانش آموزان چک شود . @omoredary