🔴برای خیلیها سوال شده چرا ترکیه دستش تو دست تروریستهاست؟
🔹یکی از دلایل حمایت ترکیه از تروریسم در منطقه
◾️واقعیت این است که خاصیت بیناموسی همین است. سالهاست ترکیه خط مقدم اعمال تروریسم فرهنگی علیه فرهنگ، سبک زندگی دینی و عفت زنان ترکیه است. سران ترکیه برای رسیدن به منافع اقتصادی خود از به لجن کشیدن ناموس ترکیه ابا نکردند. شما توقع دارید ترکیه به زنان عفیف فلسطین رحم کند؟
◀️همانطور که میبینید زنان ترکیه در راس تعویض شریک جنسی در جهان گرفتار شدهاند. این همان ترکیهای است که روزگاری مردانش نماد غیرت و زنانش نماد عفت بودند، حال بگذریم که ترکیه در آمار زن کشی و خشونت علیه زنان هم سرآمد دنیاست .
✍عالیه سادات
🍃__________________________
#کانال_شکوه_زن_وزنانگی_در_ایتا
14.34M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⛔️ بیستهای خطرناک!
🎙 #دکتر_سعید_عزیزی:
⛔️ اگر همه نمرات دانشآموزی بیست باشد #خطرناک است. این یعنی دارد به او #فشار میآید و تو متوجه نیستی. این فشار بالاخره از جایی بیرون خواهد زد.
⛔️ چگونه نظام #آموزشی فعلی دارد فرزندان ما را #کوتوله بار میآورد.😱
میگفتیم اگه پزشکیان بیاد جنگ میشه
میگفتیم اگه پزشکیان بیاد جبهه مقاومت تحت فشار قرار میگیره
میگفتیم اگه پزشکیان بیاد داعش دوباره ظهور میکنه
ولی ۱۶ میلیون پروفسور، باورشون نشد و بهمون گفتن متوهم!
امیر
🔥
🔴 یکی به این👆 احمق بگه، جنگ مثه سیل است.
وقتی سیل جاری شد و سد و مانعی جلوش نباشه، هر چی فرار کنی، این طوری می گرده و پیدات می کنه و تا شکارت نکنه رهات نمی کنه!
┄┅═✧☫✧●زاغ سیاه●✧☫✧═┅┄
⭕️#اختصاصی/آنقدر حجم آتیش و نیرو های تروریست ها بالا است، هیچ جوره نمیشه وصف کرد...
🔹️داعش مقابل شون هیچی نیست، تاکتیکی که بلدن و تجهیزاتی که دارن، آدم رو یاد دلتا فورس(نیرو های ویژه آمریکایی)میندازه.
⭕️ راه حلّ دیگری وجود ندارد : تروریست های چند ملّیتی به میدان آمدند ؛ وقت به میدان آوردن بسیجیان چند ملّیتی و سپاه انسانی قدس است !
دکتر مجتبی زارعی عضو کمیسیون امنیت ملّی مجلس:
فرزندان #پنتاگون #موساد #سیا و #ام_آی_سیکس برای شکستن محورهای مقاومت ، نیروهای #چند_ملیتی خود را برای حذف #دمشق و سپس #عراق به میدان آوردند؛
حالا اما وقت بمیدان آوردن فوری #بسیجیان #چند_ملّیتی جهان اسلام و تقویت آنی و همه جانبه #سپاه_انسانی_قدس از سوی دولت و مجلس است ! سرکوب تروریستهای چند ملّیتی راهی جز سپاه انسانی و چند ملّیتی قدس ندارد !
✔️تروریست ها هیچ عقبه فرهنگی _ ملی در ملت های منطقه ندارند و پشت شان فقط به آمریکا ، اسرائیل ، انگلیس و اردوغانِ بی حیاء است
┄┅═✧☫✧●زاغ سیاه●✧☫✧═┅┄
ایران از ترس مکانیزم ماشه وعده صادق ۳ رو عملیاتی نمیکنه ودرواقع تاوان قراردادننگین ظریف حالا حالاها یقه ایران راگرفته چه بخواهیم چه نخواهیم همه چیز تحریم شده ورهبری نوع پاسخ رابه عهده مسولین گذاشته ولی باز نظامیان ما دچاراشتباه راهبردی شده اند وتعبیر رهبری مبنی شتاب زده عمل نکردن را به اشتباه به زیادی تعلل ،تعبیر کرده اند.
🔻آقای خسروپناه! دوران رهاییست!
✍ دکتر مهدی جمشیدی
[یکم]. چند سال پیش در یکی از مدارس، چند جلسهای برای دانشآموزان، اخلاق جنسی تدریس کردم؛ اما از تدریس، پا فراتر نهادم و به دانشآموزان نزدیک شدم و از دنیای درونی آنها مطلع شدم. عجیب بود؛ نسبت به نسل و دهۀ من، انحرافهای جنسی، بسیار گسترده شده و آلودگیهای اخلاقی، ریشه دوانیده بودند. بااینحال، این نوجوانان غوطهور در معصیت، مشاور و راهنمای دلسوزی نداشتند که مسألههای درونیشان را با او در میان بگذارند. یکی از دانشآموزان میگفت مبتلا به خودارضایی است و مشاور رسمی آموزشوپرورش به او گفته هفتهای یکبار انجام این عمل اشکالی ندارد. حجم آفتها و انحرافها آنچنان بود که علاج ریشهای و ساختاری میطلبید.
[دوم]. برای گفتگو با دانشآموزان، به یکی از مدارس دخترانه رفته بودم. مشخص بود که به زور و اجبار به نشست آمده بودند. هرچه میگفتم در ذهنها جا نمیگرفت؛ گویا یک شکاف هویّتیِ بزرگ پدید آمده بود که امکان تفاهم و گفتگو را از میان برده بود. این همه فاصله و زاویه، عجیب بود. پس از برنامه، یکی از دانشآموزان کنارم آمد و گفت فقط میخواهم به شما بگویم که بسیار دیر آمدید. او درست میگفت اما مخاطبش من نبودم؛ نویسندهای که تمام توان خود را در دو دهۀ اخیر، صرف روشنگری و اعتراض و انتقاد و مناظره و تبیین کرده است.
[سوم]. در جریان اغتشاشات سال ۱۴۰۱ که برای اولین بار، دامنۀ کشمکشها و تضادها به مدرسهها هم کشیده شد، دخترم که در یک مدرسۀ دولتی تحصیل میکرد، بهشدت از سوی همکلاسیهایش مورد فشار و تحقیر قرار گرفت. همکلاسیهای او که همگی غیرچادری بودند و ذهنیّت منفی نسبت به انقلاب داشتند، چادریبودن او و عقاید دینی و انقلابیاش را به دستاویزی برای بایکوتکردن وی و سرزنش و ملامتش تبدیل کرده بودند. فشارها و کنایهها به دخترم در حدی بود که در مدت کوتاهی، نشانههای افسردگی در او نمایان گردید. بسیار احساس انزوا و تنهایی میکرد و میگفت در مدرسه، دوستی ندارد که سبک زندگی و تفکرش مانند او باشد. در اینجا بود که من در این اندیشه فرو رفتم که آیا من مقصرم که به دلیل قرار داشتن در طبقۀ متوسط، توان پرداخت شهریۀ مدرسۀ غیردولتی را ندارم، یا نهادهای فرهنگی و از جمله شورای عالی انقلاب فرهنگی که بیخاصیّت و بیکفایت هستند؟!
[چهارم]. از کنار مدرسۀ دولتی پسرم میگذشتم. صدای بلند فحاشیهای ناموسیِ بسیار رکیک دانشآموزان را با یکدیگر شنیدم. گویا با یکدیگر درگیر شده بودند. از پسرم در این باره پرسیدم. پاسخ داد همیشه در مدرسه نزاع هست و هرچه میخواهند میگویند و یکبار هم که معاون مدرسه میخواست اینان را مهار کنند، خودش را کتک زدند. دریافتم مدرسه، رهاست و کنکور و دیوانسالاری و شبکههای اجتماعیِ غربی و بیعملی نهادهای فرهنگی، همهوهمه، هویّت را بر باد دادهاند. نه معاون پرورشی دارند و نه کمترین خبری از کار فرهنگی است و نه معلمان در جهت تربیت تلاشی میکنند و ... . به معنی واقعی کلمه، مدرسه رهاست.
[پنجم]. حجتالاسلام خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، چندیست که به منتقدان کارنامۀ شورا میتازد و آنها را بیاطلاع و غیرمیدانی و بیادب میخواند و به دفاع از شورا میپردازد. دیگران را نمیدانم اما من از زندگی روزمرّۀ فرهنگی نوشتم، از عینیّتهای محسوس، از واقعیّتهای کنونی، از زیر پوست جامعه، از ذهنیّتهای فرسودهشده، از لیبرالیسم فرهنگی، از اغتشاش معنایی و زوال هویّت، از سرمایهسالاری در نظام آموزشی، از خاموشی و انحطاط شورای عالی انقلاب فرهنگی، از دوگانگی فرساینده در درون نظام، از منافقان انقلاب و ... . من از آن انقلابیهایی نیستم که فرزندانم را از جامعۀ واقعی جدا کنم و به درون گلخانههای شبهمذهبی که مدرسه نام گرفتهاند ببرم. همین که انقلابیها، فرزندانشان را از مدرسههای دولتی جدا کردهاند، به معنی شکست نظام در انقلاب فرهنگی نیست؟! مگر بنا نبود توحید در ساخت اجتماعی و زندگی روزمره، مستقر شود و جامعه، به بستری برای کمالات معنوی و ایمانی تبدیل گردد؟! آنقدر از واقعیّتهای جامعه احساس خطر کردهاند که برای خود، کلونیهای آموزشی ساختهاند و فقرا و طبقۀ متوسط را در مدارس دولتی رها کردهاند. این وضع، نه عدالت است و نه اخلاق. و من در شورای عالی انقلاب فرهنگی، یک مرد نمیشناسم که این دردهای عمیق و مزمن را فریاد بزند و یقه چاک بدهد و از کارگزاران فرهنگیِ بیکفایت و ضعیفالنفس، پاسخ و عمل بطلبد. همه با هم تعارف دارند. سیاست، حقیقت را بلعیده و قدرتطلبی، خدایی میکند و آرمانها، در دهۀ شصت جا ماندهاند.
🗳 جهش ایران |