eitaa logo
آن سو | روایت آن‌سوی ماجرا
2.2هزار دنبال‌کننده
3.8هزار عکس
841 ویدیو
97 فایل
پلتفرمِ نخبگانی، برای گفتن آنچه رسانه‌ها به ما نمی‌گویند ارسال مطلب @bashgah_admin
مشاهده در ایتا
دانلود
آن سو | روایت آن‌سوی ماجرا
پیوست 👆 🔸یکی از تکنیک‌های پرکاربرد رسانه‌ای «تکرار» است. همان‌طور که از نام این واژه پیداست رسانه‌ها بر اساس این تکنیک برای زنده نگهداشتن موضوع سعی می‌کنند با تکرار زمان‌بندی شده، پیام مدنظرشان تا زمانی که نیاز است به صورت مرتب تکرار کنند. خب به نظرتون چرا باید یه موضوع تکراری هی بیان بشه؟ 🔸در این روش رسانه‌ها با تکرار پیام، سعی بر القای مقصودی معین و جا انداختن پیامی در ذهن مخاطب دارند. تکرار؛ ازلحاظ روانشناسی در تشکیل عادت؛ بسیار مفید است به‌ویژه اگر با دقت و همراه با توأم باشد. به نظر شما تکنیک تکرار کجا استفاده میشه؟ 🔸هالیوود برای انتقال ارزشهای خود از دوران کودکی برنامه ریزی می کند. کودکی که در تخت سفید برفی یا باربی خوابیده ، با شیشه باربی شیر خورده با کیف باربی به مدرسه رفته، در دفتر باربی مشق نوشته، حالا برای عروسیش هم در درشکه سفیدبرفی می‌نشیند. 🔸استفاده از تکنیک تکرار در جاهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از موارد آن در مسئله ی تبلیغات است. طراحان تبلیغات با تکرار موضوع موردنظر، خود را در افکار عمومی زنده نگه می‌دارند و نمی‌گذارند از خاطره‌ها پاک شود.همچنین تکنیک تکرار، یکی از روش‌های یادگیری است که معمولاً برای یادگیری زبان‌های خارجی استفاده می‌شود. 🔸تکرار پیام باید به‌صورت مداوم صورت گیرد. منظور از تکرار مداوم این است که مدت‌زمانی که مفاهیم مستقر در تبلیغ تکرار می‌شود و ادامه می‌یابد، طولانی باشد؛ به‌عبارت‌دیگر هرچه پیام در مدت‌زمان طولانی‌تری به مخاطب عرضه شود و بیشتر تکرار شود، بهتر ملکه ذهن او می‌شود. 🔸در سال 2002 فیلم مرد عنکبوتی ساخته می شود و در ظرف دوسال سری بعدی آن ساخته شد. هالییود برای اینکه این قهرمانی پوشالی را الگو و گفتمان جهانی کند، از تکنیک تکرار استفاده می کند به گونه ای که در ظرف یک بازه زمانی 20 ساله به صورت مرتب سریال ها، انیمیشن ها ، لوازم التحریر و کلی قالب های مختلف آن را ارایه می دهد و امروزه می بینیم شخصیت قهرمان یک کودک یا نوجوان در دنیا، مرد عنکبوتی شده است 🔸شرط تحول و ایجاد تغییر درجوامع انسانی این است که؛ یک محتوا ثابت را با قالب های متنوع در جامعه تکرار کنید. استفاده از قالب های متنوع و پربسامد؛ در تکنیک تکرار، منجر به تحول و عادت کردن مخاطبین به محتوا می شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👓 گورستان آدم‌هایی که آرزوی سرنگونی جمهوری اسلامی را داشتند. @onsoo_ir
7.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥این‌زن‌ها‌هستن‌که‌میتونن‌ تا ۳نسل‌بعدخودشون‌رو‌تغییر‌بدن‼️ پشت پرده آشوب‌های این روزها..... 📋''سند2030درگانـــــــــــدو" @onsoo_ir
📸فاکتور 8 پرونده نافرجام قتل عام فرانسه. 🔸انسیتو مریو شرکتی پژوهشی-دارویی در فرانسه است. در خلال سالهای جنگ عراق علیه ایران با صادر کردن خونهای آلوده به ایران منجر به انتقال ویروس بیماری ایدز (HIV) و عده‌ای از بیماران هموفیلی که نیاز دائم به دریافت انواع فاکتورهای انعقادی خون بودند را به ایدز مبتلا کرد. فاکتور_هشت#هموفیلی#مریو#حقوق_بشر#دارو https://www.instagram.com/p/Cj_NMuWOGEY/?igshid=YmMyMTA2M2Y= 🔹روایت آنسوی ماجرا | @onsoo_ir
آن سو | روایت آن‌سوی ماجرا
📸فاکتور 8 پرونده نافرجام قتل عام فرانسه. 🔸انسیتو مریو شرکتی پژوهشی-دارویی در فرانسه است. در خلال س
پیوست 👆 🔸7 ‌ساله بودم که فاکتور هشت وارداتی از شرکت مریو فرانسه را که آلوده هم بود، برایم تزریق کردند، هنوز شکل آن فاکتورهایی که برایم تزریق کردند، یادم است. امیر و بهروز دو برادر دیگرم بودند که آنها هم بیماری هموفیلی داشتند، همان موقع من و امیر مبتلا به ایدز شدیم که امیر دو سال بعد فوت کرد. 🔸محمد یکی از ده ها بیماران هموفیلی بود که به واسطه انتقال خون به ویروس ایدز و هپاتیت آلوده شد. این فراورده‌ها آلوده در ایران در اختیار ۹۷۶ نفر از بیماران مبتلا به هموفیلی قرار گرفت که 200 نفر از دریافت کننده گان این خون ها جان باختند. 🔸انسیتو مریو شرکتی پژوهشی-دارویی در فرانسه است. در خلال سالهای جنگ عراق علیه ایران با صادر کردن خونهای آلوده به ایران منجر به انتقال ویروس بیماری ایدز (HIV) و عده‌ای از بیماران هموفیلی که نیاز دائم به دریافت انواع فاکتورهای انعقادی خون بودند، را به ایدز مبتلا کرد. 🔸فرانسه، این مدعی آزادی و حقوق بشر که میزبان بسیاری از گروهک منافقین و ضد انقلاب هست، حتی حاضر نشد از ایران عذرخواهی کند و هیچ وقت رنج و داغ این عزیزان و خانواده هایشان التیام نشد.
▪️بیانیه اخیر روبیکا رو خوندم، هندل کردن ۱۴ میلیون DAU (کاربران فعال روزانه) و ۳۴ میلیون MAU (کاربران فعال ماهانه) حقیقتا یک دستاورد ملی در گام اوله، امیدوارم تیم روبیکا بدون توجه به هجمه‌ها و دروغ‌های جریان ضدملی علیه پلتفرم‌های داخلی، با قدرت ادامه بدن و با بهبود UI (رابط کاربری) و UX (تجربه کاربری) و حفظ کاربران، پاسخ این جریان رو در میدان عمل بدن. "رضا شایسته" @onsoo_ir