eitaa logo
آن سو | روایت آن‌سوی ماجرا
2.2هزار دنبال‌کننده
3.8هزار عکس
841 ویدیو
97 فایل
پلتفرمِ نخبگانی، برای گفتن آنچه رسانه‌ها به ما نمی‌گویند ارسال مطلب @bashgah_admin
مشاهده در ایتا
دانلود
💢 سی ان ان مدعی شده نامه ای که برای تحریم فوتبال ایران و حذف ایران از جام جهانی به فیفا فرستاده شده است توسط دو بازیکن پیشین تیم ملی ایران یعنی مهدی مهدوی کیا و علی کریمی امضا شده است. ادعایی که توسط هیچ یک از این دو بازیکن تا کنون تکذیب نشده است. ▪️قبل تر هم سردار آزمون در یک اقدام ضد ملی، از کمپین اسماعیلیون برای اخراج سفرای ایران از کشورهای غربی حمایت کرده بود. با ما همراه باشید @onsoo_ir
مبگن قطعی اینترنت این قدر خسارت زده ولی نمی گن چرا اینترنت قطع شده؟ نمی گن چون یه عده با حمایت معنوی و رسانه ای همین حضرات، ریختن بیرون و امنیت کشور رو به هم ریختن، اینترنت قطع شده نمی گن اصلا این بررسی کجا انجام شده که خسارت قطع اینترنت ابن قدر بوده؟ آخه ۸ میلیون نفر؟ یه جوری ببندید که خودتون خنده تون نگیره. اینها رو میگن ولی نمیگن خسارت این همه اغتشاش چقدر بوده؟ چند اتوبوس؟ چند آمبولانس؟ چند ماشین و موتور؟ چند بانک ؟ خسارت ناامن شدن فضای اقتصادی ایران برای سرمایه گذار خارحی؟ اینها چقدر بوده؟ دیگه از کنار خسارت اون فروشگاه هایی که در اوج زمان معاملات، مجبور بودن فروشگاه رو ببندن، بگذریم @onsoo_ir
📸اسپایدرمن و سفید برفی تکینک تکرار. 🔸یکی از تکنیک‌های پرکاربرد رسانه‌ای تکرار است. همان‌طور که از نام این واژه پیداست رسانه‌ها بر اساس این تکنیک برای زنده نگهداشتن موضوع سعی می‌کنند با تکرار زمان‌بندی شده پیام مدنظرشان تا زمانی که نیاز است زنده بماند. 🔹روایت آنسوی ماجرا | @onsoo_ir
آن سو | روایت آن‌سوی ماجرا
پیوست 👆 🔸یکی از تکنیک‌های پرکاربرد رسانه‌ای «تکرار» است. همان‌طور که از نام این واژه پیداست رسانه‌ها بر اساس این تکنیک برای زنده نگهداشتن موضوع سعی می‌کنند با تکرار زمان‌بندی شده، پیام مدنظرشان تا زمانی که نیاز است به صورت مرتب تکرار کنند. خب به نظرتون چرا باید یه موضوع تکراری هی بیان بشه؟ 🔸در این روش رسانه‌ها با تکرار پیام، سعی بر القای مقصودی معین و جا انداختن پیامی در ذهن مخاطب دارند. تکرار؛ ازلحاظ روانشناسی در تشکیل عادت؛ بسیار مفید است به‌ویژه اگر با دقت و همراه با توأم باشد. به نظر شما تکنیک تکرار کجا استفاده میشه؟ 🔸هالیوود برای انتقال ارزشهای خود از دوران کودکی برنامه ریزی می کند. کودکی که در تخت سفید برفی یا باربی خوابیده ، با شیشه باربی شیر خورده با کیف باربی به مدرسه رفته، در دفتر باربی مشق نوشته، حالا برای عروسیش هم در درشکه سفیدبرفی می‌نشیند. 🔸استفاده از تکنیک تکرار در جاهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از موارد آن در مسئله ی تبلیغات است. طراحان تبلیغات با تکرار موضوع موردنظر، خود را در افکار عمومی زنده نگه می‌دارند و نمی‌گذارند از خاطره‌ها پاک شود.همچنین تکنیک تکرار، یکی از روش‌های یادگیری است که معمولاً برای یادگیری زبان‌های خارجی استفاده می‌شود. 🔸تکرار پیام باید به‌صورت مداوم صورت گیرد. منظور از تکرار مداوم این است که مدت‌زمانی که مفاهیم مستقر در تبلیغ تکرار می‌شود و ادامه می‌یابد، طولانی باشد؛ به‌عبارت‌دیگر هرچه پیام در مدت‌زمان طولانی‌تری به مخاطب عرضه شود و بیشتر تکرار شود، بهتر ملکه ذهن او می‌شود. 🔸در سال 2002 فیلم مرد عنکبوتی ساخته می شود و در ظرف دوسال سری بعدی آن ساخته شد. هالییود برای اینکه این قهرمانی پوشالی را الگو و گفتمان جهانی کند، از تکنیک تکرار استفاده می کند به گونه ای که در ظرف یک بازه زمانی 20 ساله به صورت مرتب سریال ها، انیمیشن ها ، لوازم التحریر و کلی قالب های مختلف آن را ارایه می دهد و امروزه می بینیم شخصیت قهرمان یک کودک یا نوجوان در دنیا، مرد عنکبوتی شده است 🔸شرط تحول و ایجاد تغییر درجوامع انسانی این است که؛ یک محتوا ثابت را با قالب های متنوع در جامعه تکرار کنید. استفاده از قالب های متنوع و پربسامد؛ در تکنیک تکرار، منجر به تحول و عادت کردن مخاطبین به محتوا می شود.