ناشناس گزارشا رو از ناشناس خودم جدا کردم، الان ناشناس خودم دیگه خالی میشه کلا😂
هدایت شده از المکاتبات | جلیلي
این که برگشته حرم بین عبا، بخت من است
در میان یک عبا، بخت بلندم جا نشد:)
زحمتی دارم اباالفضلم، تو هم با من بگرد
من که خیلی گشتم اما، بیش از این پیدا نشد
او خلاصه آمد و من هم خلاصه چیدمش
چیدم اما آن جوان خوش قد و والا نشد:)...
چشم خود را بست و خواب از چشم یک خیمه گرفت
هیچ کس مثل سکینه بعد او تنها نشد...
_علی کرمی
@zahra_jalili110
#تغزلات
سبزِ متمایل به نارنجی.
همین الان مامانم داشت با تلفن حرف میزد، یهو صحبتشو قطع کرد، گفت فائزه میبریمت. میبریمت کربلا.. خد
دلم از این کربلا یهوییها میخواد:)
سبزِ متمایل به نارنجی.
این مال پارسال همین موقعهاست :) خیلی ناراحتم که نشد امسالم برم باهاشون.. #me
اینجا بعد از ظهر روز عاشورا بود گمونم. شایدم فرداش بود. فقط یادمه از اون همه هیاهوی ظهر عاشورا، هیچی نمونده بود. یهو حرم خالی شد. کل شهر خالی شد. و اونجا تازه حس غربت رو درک میکردی:)
هدایت شده از عمار نوشت
اولین زخم را دشمن با اماننامه به عباس زد. آن روز سلطان ادب، هزار بار این سوال را از خود پرسید: «خدایا من چهکار کردهام که شمر جرئت کرده برایم اماننامه بیاورد؟!» تاسوعا سالگرد اماننامه است...
@ammar_nevesht