دسته عزاداری داریم اینجا. داریم شربت می دیم مهتاب جات خالیه. انقدر هیئت هست. بعد با طبل هاشون امشب حالت مارش جنگی می زنن که جنگ ظهر عاشورا رو اطلاع رسانی کنن ی جورایی. خیلی باحاله. به یادتم عیزم.
#Loki
---------
وای وای خوش به سعادتت
خیلی دعا کن باشه؟
مرسی که به یادمی🫂
تینا تو به من وایب رنگ آبی اقیانوسی و مروارید رو میدیییی
#ماریا
ـــــــــــــــــــــــــــ
یپیدسدستسستستساای
ذوووووووووقققققق فراوان قربونت برم من ماریا جونم
تو به من وایب طلایی میدی اون طلایی که خورشید داره
آره واقعا تو مثل خورشید هستی✨🫂