eitaa logo
عشاق بقیت الله
1.9هزار دنبال‌کننده
7.5هزار عکس
8هزار ویدیو
21 فایل
@rezarabee3 ارتباط با ادمین https://eitaa.com/chadorarzan_kohi
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 امام خمینی (ره ) : 🔵 صبح ها سعی کنید دعای عهد را بخوانید چون در سرنوشت شما دخالت دارد. به کانال عشاق بقیت الله بپیوندید.👇 @oshghebaghyatollah
Ragheb - Bazgard (320).mp3
10.26M
💭 بازگرد! 🌻مصطفی راغب من دعای میخوانم بیا🍃 بر سر این عهد میمانم بیا🍃
AUD-20221007-WA0007.mp3
1.78M
💬 قرائت دعای "عهــــد" 🎧 با نوای استاد فرهمند هدیه میڪنیــم به امام زمــان ارواحنافداه ❤️🌹
🔵 ۱۷ 💠 چراغ های فروزان در سیاهی شب 🔹پيامبر گرامی اسلام در فرصت های مناسب، بارها از ياران وفادار خود در آخرالزمان ياد می‌کردند و همواره ايمان استوار و فداکاری آنها را گرامی می‌داشتند. 🔹امام باقر علیه السلام فرمودند: ✨روزی عده ای در حضور پيامبر گرامی نشسته بودند و آن حضرت با شور و شوقی دعا می‌کردند و می‌فرمودند: ✨«خداوندا! مشتاق ديدن برادران عزيزم هستم.» و اين جمله را تکرار نمودند. اصحاب ايشان پرسيدند: مگر ما برادران تو نيستيم؟ آن حضرت فرمودند: ✨«نه، شما ياران من هستيد؛ برادرانم مردمی هستند که در آخرالزمان به من ايمان دارند، در حالی که هيچگاه مرا نديده اند. ثابت ماندن يکی از آنها بر دين خود، از صاف کردن درخت خاردار(قتاد) با دست در شب ظلمانی، دشوارتر است و همانند کسی هستند که آتش سرخ را در دست گرفته است. آن ها چراغ های فروزان هستند. پروردگار، آنان را از هر فتنه تيره و تاری نجات می دهد.» [۱] 🔻بايد اين را بدانيم که بهشت و زندگی جاودانه را به بها می‌دهند، نه بهانه. هنر حفظ ايمان و هنر عشق راستين در اين زمان و در اين شرايط نامناسب، آشکار و ثابت می‌شود... ادامه دارد _______📚 ۱. بحارالانوار، ج ۵۲، ص ۱۲۴. به کانال عشاق بقیت الله بپیوندید👇 @oshghebaghyatollah
نماز سکوی پرواز 20.mp3
5.07M
20 🎧آنچه خواهید شنید؛👇 ❣ از گذشته نترس، از فکر گناهان گذشته ات، مضطرب نشو؛ 👌نماز؛ ميتونه همه گذشته ات رو برات جبران کنه. چراغ دلتو دوباره روشن کن. @ostad_shojae
عشاق بقیت الله
🌙 آداب نماز[۱] 🔹 قسمت ۱٩ 🔻 فصل هشتم: در بیان حضور قلب ▫️ بخش نخست ✨یکی از مهمّات آدابْ قلبیّه که
🌙 آداب نماز[۱] 🔹 قسمت ٢۰ 🔻 فصل هشتم: در بیان حضور قلب ▫️ بخش دوم ✨... چنانچه بعضی از اهل معرفت روایت نمودند از رسول اکرم صلّی اللّه علیه و‏‎ ‎‏آله راجع به اهل بهشت که ملکی می آید پیش آنها؛ پس از آن که اذن ورود‏‎ ‎‏می طلبد وارد می شود و نامه ای از جناب ربوبیّت به آنها می دهد بعد از آن که از‏‎ ‎‏خدای تعالی به آنها سلام ابلاغ نماید. و در آن نامه است برای هر انسانی که‏‎ ‎‏مخاطب به آن است: ‏ ‏‏     ‏‏مِنَ الْحَیِّ القَیُّومِ الَّذی لاٰ یَموُتُ اِلَی الْحَیِّ القَیُّومِ الَّذی لاٰیَمُوتُ اَمّا بَعْدُ،‏‎ ‎‏فَاِنّی اَقُولُ لِلشَّیْءِ کُنْ فَیَکُونُ وَ قَدْ جَعَلْتُکَ تَقولُ لِلشَّیْءِ کُنْ فَیْکونُ. فقال صلی‏‎ ‎‏اللّه علیه و آله: فلا یَقولُ اَحَدٌ مِنْ اَهْلِ الجَنَّةِ لِلشَّیْءِ کُنْ اِلاّ وَ یَکُون.‏‎ [٢] ‏‏🔻و این سلطنت الهیّه ایست که به بنده دهند از برای ترک ارادۀ خود و ترک‏‎ ‎‏سلطنت هواهای نفسانیّه و اطاعت ابلیس و جنود او. و هیچیک از این نتایج که‏‎ ‎‏ذکر شد حاصل نمی شود مگر با حضور قلب کامل... 🔻و از این جهت است که‏‎ ‎‏می بینید در ما پس از چهل پنجاه سال عبادت اثری حاصل نشده، بلکه روز‏‎ ‎‏به روز بر ظلمت قلب و تعصّی[٣] قوا افزوده می شود و آن به آن اشتیاق ما به‏‎ ‎‏طبیعت و اطاعت ما از هواهای نفسانیّه و وساوس شیطانیّه افزون گردد. اینها‏‎ ‎‏نیست جز آن که عبادات ما بی مغز و شرایط باطنه و آداب قلبیّۀ آن به عمل‏‎ ‎‏نمی آید، و الاّ به نصّ آیۀ مبارکۀ کتاب الهی: «نماز نهی از فحشاء و منکر‏‎ ‎‏‎می نماید.»‏ [۴] 🔻و البته این نهی؛ نهی صوری ظاهری نیست، لابدّ باید در دل‏‎ ‎‏چراغی روشن شود و در باطن نوری فروزان شود که انسان را هدایت به عالم‏‎ ‎‏غیب کند و زاجر[۵] الهی پیدا شود که انسان را از عصیان و نافرمانی باز دارد.‏  ‎‏     🔻و ما خود را در زمرۀ نمازگزارها محسوب می داریم و سالهای سال است‏‎ ‎‏اشتغال به این عبادت بزرگ داریم و در خود چنین نوری ندیدیم و در باطن،‏‎ ‎‏چنین زاجر و مانعی برای ما پیدا نشده؛ پس وای به حال ما آن روزی که صُوَر‏‎ ‎‏اعمال ما و صحیفۀ افعال ما را در آن عالم به دست ما دهند و گویند خود حساب‏‎ ‎‏خود را بکش‏... [۶] ادامه دارد. ‎‏ ________پ. ۱. آداب نماز، امام خمینی، موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی، چاپ اول؛ ص ٣٣. ٢. از حیّ قیّومی که نمی میرد [بسوی] حیّ قیّومی که نمی میرد؛ اما بعد،من چون به(هر) چیز گویم: باش! پس(موجود) می شود؛ تو را(نیز) چنان قرار دادم که به(هر) بگویی: باش! موجود می شود. آنگاه رسول خدا(صلی الله علیه و آله) فرمود: احدی از اهل بهشت به چیزی نمیگوید باش! مگر آن که(موجود) شود. علم الیقین، ج ٢، ص ۱۰۶۱.(با اندکی اختلاف ) ٣. نافرمانی ۴. اِنَّ الصلوةَ تَنهی عَنِ الفحشاءِ وَالمنکَرِ (عنکبوت/۴۵) ۵. نهی کننده ۶. اشاره است به آیه ۱۴ سوره اسراء "اِقرَء کِتابَکَ کُفی بِنَفسِکَ الیَومَ علیکَ حَسیباً. به کانال عشاق بقیت الله بپیوندید.👇 @oshghebaghyatollah
🟢 پیامبر اکرم صلی‌الله علیه وآله: ✨هوشمند، كسى است كه نفْس خويش را رام سازد و براى پس از مرگ، دركار باشد. 📚 الأمالى، طوسى، ص ۵۳۰. اللهم عجل لولیک الفرج به کانال عشاق بقیت الله بپیوندید👇 @oshghebaghyatollah
18.92M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سفر به لبه‌ی قابلِ مشاهده‌ی جهان با سرعت نوری! به کانال عشاق بقیت الله بپیوندید👇 @oshghebaghyatollah
7.54M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🥀 انا لله و انا الیه راجعون ▪️روح بلند پیشوای مسلمانان و رهبر آزادگان جهان در ساعت ۲۲:۲۰ روز شنبه سیزدهم خردادماه سال ۱۳۶۸ به ملکوت اعلی پیوست. به کانال عشاق بقیت الله بپیوندید👇 @oshghebaghyatollah
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
| آیات ۲۷ و ۲۸ فجر ای نفسِ دل‌آرام، به سوی اِله اَت برگرد، در حالیکه هم تو به رضا رسیده‌ای، و هم او از تو راضی است💫. به کانال عشاق بقیت الله بپیوندید👇 @oshghebaghyatollah
فیش شماره ٢٨ 🔵 انتظار و مهدویت از منظر امامین انقلاب 🔴 طرح برداشت های مختلف از انتظار [۱] ┄┄┅═❁🌸❁═┅┄┄ 2⃣ دیدگاه دومی که حضرت امام بدان اشاره می کنند بسیار شبیه به دیدگاه اول است با این تفاوت که در دیدگاه دوم به طور کلی وظیفه ای که هر فرد مسلمان نسبت به جامعه خود دارد به فراموشی سپرده شده و حتی از امر به معروف و نهی از منکر هم غفلت شده است:  💫 «یک دسته دیگری بودند که انتظار فرج را می گفتند اینست که ما کار نداشته باشیم به این که در جهان چه می گذرد، بر ملتها چه می گذرد، بر ملت ما چه می گذرد، به این چیزها ما کار نداشته باشیم، ما تکلیفهای خودمان را عمل می کنیم، برای جلوگیری از این امور هم خود حضرت بیایند ان شاءالله درست می کنند. 💫 دیگر ما تکلیفی نداریم، تکلیف ما همین است که دعا کنیم ایشان بیایند و کاری به کار آنچه در دنیا می گذرد یا در مملکت خودمان می گذرد نداشته باشیم. اینها هم یک دسته ای، مردمی بودند که صالح بودند.» [٢] ______________📚 ۱. انتظار در اندیشه امام خمینی، ابراهیم شفیعی سروستانی، موعود ۱٣٧۶ شماره٢ ٢. صحیفه نور، ج 20، ص 196 ‌@oshghebaghyatollah