eitaa logo
قم عُشّ آل محمد ۱
144 دنبال‌کننده
23هزار عکس
12.8هزار ویدیو
307 فایل
قم عش آل محمد قم آشیانه آل محمد #قم_عش_آل_محمد #قم_آشیانه_آل_محمد ادامه مطالب کانال اول در کانال دوم می آید @oshh_2 @oshh_1 @oshh_2 @oshh_3 ادمین @oshh_4
مشاهده در ایتا
دانلود
‌ هیچگاه‌واردگذشتہ‌هیچ‌کسی‌نشووزیرو روش‌نکن،حتی‌عزیزترینت ‌زیباترین‌باغچہ‌راهم‌کہ‌بیل‌بزنی‌یک‌کرم داخلش‌پیدامیکنی... @Masjed5
📝 مغالطه‌‌گری برای نفی «قانون‌حجاب» ✍ محمدعلی رامین 1⃣ بخش اول عدم تفکیک محدوده «حق‌فردی» از گستره «حق‌اجتماعی» در مبحث «حجاب» گاهی باعث می‌شود که گویا اگر «حق‌فردی» مخل «حق‌جامعه» باشد، باز هم اولویت با «حق فردی»است؛ و گاهی به‌گونه‌ای دیگر، «حق‌‌عمومی» فدای غلبه «حق‌قانون‌گریز» بر «حق قانون‌مدار» می‌شود؛ با این استدلال که چون قانون‌گریزان زیاد شده‌اند، پس باید قانون به نفع آنها لغو شود، هرچند «قانون‌الهی» بوده و مراعات آن موجب صیانت از «حقوق‌عمومی» باشد! این مغالطه‌ای غیرمنطقی و ناقض مصالح عمومی جامعه انسانی است که اجرای سایر احکام شریعت را نیز آماج خود قرار می‌دهد. مسائل اجتماعی عموماً پیچیدگی‌ها و درهم‌تنیدگی‌های نامرئی جدی و فراوان دارند که اگر با سهل‌انگاری نادیده گرفته شوند، برای کلیت جامعه، سرنوشت‌سوز خواهند شد. در این‌جا علاوه بر بیست نکته‌ای که در یادداشت قبلی عرض شد، نکات دیگری تقدیم می شود: ۱- بی‌حجابی از الزامات لیبرالیسم است که در تعارض با شریعت اسلامی قرار دارد؛ در این مسئله، اصولاً بحث «حق‌انتخاب‌پوشش‌زن» نیست، بلکه مسئله اصلی «وظیفه‌برهنگی‌زنان» برای ارضای غرایز شهوانی از طریق «حق‌التذاذبصری‌مردان» در تماشای اندام زنانه هر زنی در ملاءعام، همیشه و در همه جاست؛ ۲- در همین راستا، زنان با انواع شگردهای تبلیغاتی در قالب «مد و آزادی»، نادانسته ملزم به پذیرش «ویترین برهنگی» شده و باهم‌جنسان خود به رقابتی بیمارگونه برای جلب توجه مردان هوسران وادار می‌شوند و نمی دانند که مشهورترین «مدسازان لباس زنان»، مردانی هستند که برای ذائقه هم جنسان خودشان، زنان را به دلخواه آذین بندی می‌کنند. مشارکت و همراهی در این مسابقات «تن‌نمایی زنانه» که توسط مدسازان مرد تدارک می شود، امروزه یک اصل خدشه ناپذیر در روابط زنان با مردان جوامع لیبرال است. البته همین فرایند فرهنگی، چند آسیب جدی به جوامع لیبرال وارد کرده است: الف- عموم مردان جوامع لیبرال، با خطر دو بیماری روانی و جسمی مواجه شده‌اند: از یک‌طرف بیماری «سکسیسم» و از طرف دیگر بیماری «ناتوانی جنسی» در تأمین نیازهای همسر (یا هم‌باشی‌های متعدد و متنوع خودشان) که منجر به اختلافات طرفینی و افسارگسیختگی روابط «صرفا جنسی» زنان و مردان جامعه لیبرال شده و هر شخص یا گروهی از هر جامعه‌ای که گرفتار این نوع رفتارهای ناپایدار و عاری از عواطف و قواعد ثابت شرعی بشود، دیر یا زود، همین عوارض نصیبش خواهد شد. ب- جامعه‌ای که مردان و زنانش را از طریق «فرهنگ‌برهنگی» در معرض بیماری «سکسیسم» قرار دهد، دیگر توان پرورش «نوابغ و نخبگان» را در هیچ زمینه ای نخواهد داشت و برای استمرار بقای خود ناچار از واردات نخبگان جوامع سالم می‌شود. ج- جامعه‌ای که با بی‌حجابی از نظر روابط جنسی «لیبرال» شد، کانون خانواده‌اش متلاشی شده و زنانش هرگز معنای «وفاداری» مردان را تجربه نخواهند کرد و نگرش «ناموسی مرد به زن» در یک جامعه اسلامی و سنتی که مردان برای صیانت از «ناموس خود یا دیگران» جان خویش را فدا می‌کنند، تبدیل می‌شود به نگاهی «بدبینانه و نفسانی به زن» که در آن، زنان از منظر مردان، موجوداتی هستند با «جاذبه‌جنسی و دافعه‌روانی»... و همین قضیه در گسترش روزافزون «همجنس‌گرایی» میان جوامع لیبرال مزید علت شده و می‌شود. د- در جامعه بی‌حجاب، علاوه بر کمبودهای مادی و تنگناهای اقتصادی که فعلا بهانه‌هایی برای «پرهیز از ازدواج» جوانان شده؛ بخاطر «تأمین نیاز جنسی همگانی، آسان، ارزان و فراوان»، فلسفه وجودی «خانواده» که کانون تولیدمثل و مهد پرورش انسان‌هایی منطبق با هنجارهای ثابت فرهنگی اخلاقی و عقیدتی است، به سرعت از دست می‌رود و سرنوشت نسل‌های بعدی در ابهامی شکننده فرو خواهد رفت. ۳- برای هر انسان هشیاری کاملا واضح است که جامعه شیعی ایران با ساختار سنتی‌اش تاکنون، غالبا دور از دسترس اشرار جهانی بوده و درهم کوبیدن این ساختار کهن و پایدار، تنها با رفع محدودیت برهنگی زنان و نفی قانون حجاب میسر می‌شود. ۴- اگر کسی اهمیت و ضرورت حیاتی «قانون حجاب» را برای خنثی سازی توطئه‌های استکبار صهیونی نشناسد، می‌تواند دلائل شش دهه «ممنوعیت حجاب» با اراده انگلیس و آمریکا در رژیم پهلوی و چهار دهه فشار سیاسی سنگین و تبلیغات پرهزینه، متنوع و سرسام‌آور آن‌ها «علیه حجاب» را در رسانه‌های غربی-عبری جستجو کند و چرایی یک قرن تلاش گسترده و بی‌وقفه آن‌ها برای برهنه کردن زنان مسلمان و ارادتمندان حضرت زهرا (س) را پرس و جو کند. ⬅️ ادامه دارد... اندیشه‌جویان استاد حسن عباسی 📡 @Hasanabbasi_students
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‏در طول "هشت سال جنگ تحمیلی"، قیمت در ایران از ۲۰ تومان به ۹۶ تومان رسید، یعنی تقریبا ۵ برابر شد. ‌ اما در طول "هفت سال دولت روحانی"، قیمت دلار از ۳۲۰۰ تومان به بیش از ۲۸۰۰۰ تومان رسیده. یعنی تقریبا ۹ برابر! ‌ جناب آقای ! ‌ به جای معرکه گرفتن، با عدد و رقم پاسخ بدهید که ضرر کدام بیشتر بود؟ ۸ سال جنگ با صدام یا ۷ سال اداره کشور با تفکر شما؟ پی نوشت: فیلم مربوط است به مناظره تاجزاده و زاکانی در سال ۹۸. تاجزاده طی یک مغالطه، برای اینکه مخالفان روحانی را جنگ طلب نشان دهد به یکی از نظرسنجی های توییتری بنده استناد می کند. در حالیکه منظور بنده و ۶۸ درصدی که معتقد بودند ضرر روحانی از جنگ هم برای کشور بیشتر بوده مشخص است. نتیجه اش را این روزها همه دارند حس می کنند‌... ‌ @Sabeti
💠چهل سال پیش، دخترهای خانه صبح ها زود بیدار می شدند تا قبل از مدرسه رفتن، همه جای خانه را رفت و روب کرده باشد و بعد اجازه داشتند راهی مدرسه شوند. پسرها بايد يا صبح زود يا عصر، نان و مايحتاج خانه را خريد ميكردند و كارهای مردانه را در كمك پدر خود انجام ميدادند. حالا با نسلی روبرو هستیم که صبح که بیدار می شوند، از هتل خانه شان خارج می شوند. چون که والدینشان به عنوان مستخدمین "هتل خانه " همه جا را رفت وروب خواهند کرد. و با يك تلفن همه چيز درب خانه مهياست. نسلی که در برابر اتاقی که در آن می خوابد و خانه ای که در آن زندگی میکند و ظرفی که در آن غذا می خورد احساس مسئولیت ندارد؛ آیا در برابر سرزمینی که از آب وخاک آن بهره مند است حس مسئولیت خواهد داشت‼️ برای این نسل، سرزمین هم چون هتلی است که می توان خورد و خوابید و ریخت و پاشید؛ از مواهب طبیعی آن بهره مند شد و بعد اگر باب میل نبود آن را ترک کرد. سرزمین هم، مثل خانه، برای این نسل، هتل است. با این تفاوت که متأسفانه مستخدم سرجهاز ندارد و همه فقط برای خوردن و خوابیدن و بردن آمده اند. این نسل را چه کسی وچه کسانی چنین تربیت کردند❓کی بود❓کی بود⁉️ اتفاقاً این دفعه، من بودم، تو بودی، ما بودیم و...همه بودند. کمی به خود بیاییم و تکانی به خودمان و این نسل هتل نشین بدهیم‼️ گرچه به نظر من نسلی که این بچه ها رو تربیت کرد، فکر می کرد چون خودش سختی کشیده باید هرجور امکاناتی رو برای بچه اش فراهم کنه و این موضوع از تهیه سیسمونی برای کودک به دنیا نیومده شروع میشه و متاسفانه ادامه پیدا میکنه تاجاییکه شان والای مادر و پدری خودش رو در حد یک مستخدم برای اربابش پایین بیاره مبادا که آبی در دل فرزندش تکون بخوره.اما غافل شد از اینکه هر باغچه و مزرعه ای با آب زیادی فاسد میشه و به لجنزار تبدیل خواهد شد. گاهی باغبان به گیاهش بی آبی رو تحمیل میکنه چون میدونه اون گیاه نیاز داره چند روز بستر خشکی داشته باشه تا بتونه ریشه هاش رو توی خاک رشدبده و به حیاتش ادامه بده❗ امیدوارم همه ما مادرها و پدرها بتونیم به این درک برسیم که امکانات هتلی ایجاد کردن برای فرزندانمون افتخار نیست❗مسئولیت پذیر کردن و قدردان بار آوردن کودکمون افتخاره❗ مسجد مجازی حضرت عمار ‹ره› 🕋🧎@masjed_ammar
💢 درست در زمانی که نسخه‌های تجویزی برآمده از آموزه‌های ، اوضاع اقتصادی کشور ما را به این روز انداخته و همین شرایط موجب اقبال جوانان به سمت شده است؛ هفته‌نامه‌ی «تجارتِ فردا» مصاحبه‌ای را از یک فردِ ملبس به لباس دین، منتشر کرده که در آن به طرز عجیبی از جریان اصلی اقتصاد متعارف دفاع می‌شود! 📌البته این اقدام از سوی مجله - که یکی از رسانه‌های شناخته شده لیبرال می‌باشد - قبلاً سابقه داشته است. به عنوان مثال در بحبوحه جو غالب مخالفت با ربای بانکی، مصاحبه‌ای از یک روحانی در این خصوص منتشر کردند تا در آن اوضاع به گونه‌ای از اعاده حیثیت شود. ➖➖➖➖➖ ✊جنبش مردمی احیای زکات 📡 @e_zakat
☑️«چریک پیر»، لقبی که حاج‌قاسم به یک زن داد 🔸مرحومه «حاجیه زهرا اسدی» معروف به «چریک پیر» از شیرزنان استان کرمان و شهر خانوک زرند است که مردم این شهر را تبدیل به یک گردان نانوایی کرد و تا آخر دفاع مقدس وظیفه پخت نان جبهه را با تمامی مردم خانوک برعهده گرفت، همچنین یک کارگاه خیاطی برای لباس رزمندگان راه‌اندازی کرد که در آن سه شیفته لباس برای رزمندگان می‌دوختند. 🔸حاج قاسم گفته بود زمانی که خواستید سنگ قبرش را سفارش بدهید، بر روی سنگ قبر بنویسید «چریک پیر» و طبق گفته شهید حاج قاسم بر روی قبر مادر «حاج زهرا چریک» حک شد. ☑️بزرگترین کانال خبری استان قم👇 http://eitaa.com/joinchat/1031798786C1a8f8517c9
فوری/ طرح تشکیل مجمع سهامداران حقیقی در مجلس کلید خورد قاضی زاده هاشمی نایب رییس مجلس در نشست خبری: 🔹پس از پنج دهه انتظار سهامداران خرد برای نقش آفرینی در تصمیمات کلان بازار سرمایه، طرح تشکیل مجمع سهامداران حقیقی در دستور کار پارلمان قرار گرفت 🔸در چند سال اخیر سهم سهامداران حقیقی از ارزش معاملات به صورت تصاعدی در حال افزایش است اما هیچ ابزار قانونی برای پیگیری حقوق خود نداشتند 🔹 در صورت تصویب این طرح سهامداران حقیقی دو نماینده در شورای عالی بورس خواهند داشت 🔹مجمع سهامداران حقیقی می تواند تخلفات بازار سرمایه را رصد و به نهادهای ذی صلاح گزارش نماید 🔹همچنین ساماندهی، نظارت و اعطای مجوز فعالیت در فضای مجازی به این مجمع واگذار می شود 🔹طبق این طرح صدور مجوز آموزشگاه های بازار سرمایه و تصویب استانداردهای آموزشی بر عهده این مجمع خواهد بود 🔹این مجمع دارای ۷ عضو هیئت مدیره خواهد بود که به وسیله انتخابات مجازی توسط سهامداران انتخاب می شوند. @shirmard80
‏عکس از Lord of Kings
6.07M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 قهوه‌خانه هایی که در دوران کرونا هم همچنان فعال هستند! ☑️بزرگترین کانال خبری استان قم👇 http://eitaa.com/joinchat/1031798786C1a8f8517c9
☑️تصویری از خانه دنیایی و خانه ابدی امیر کویت ☑️بزرگترین کانال خبری استان قم👇 http://eitaa.com/joinchat/1031798786C1a8f8517c9
☑️ آزمایش کرونای ترامپ و همسرش مثبت اعلام شد/ایسنا ☑️بزرگترین کانال خبری استان قم👇 http://eitaa.com/joinchat/1031798786C1a8f8517c9