eitaa logo
قم عُشّ آل محمد ۱
144 دنبال‌کننده
23هزار عکس
12.8هزار ویدیو
307 فایل
قم عش آل محمد قم آشیانه آل محمد #قم_عش_آل_محمد #قم_آشیانه_آل_محمد ادامه مطالب کانال اول در کانال دوم می آید @oshh_2 @oshh_1 @oshh_2 @oshh_3 ادمین @oshh_4
مشاهده در ایتا
دانلود
امتحانات آخرالزمان خیلی سخته خودی ها هم روفوزه میشن
☑️توئیت کنایه آمیز امیرآبادی به روحانی -------------- ☑️اولین نفر از قم با خبر شوید اخبارموثق |جذاب |فوری قـم👇 💢 http://eitaa.com/joinchat/1031798786C1a8f8517c9
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️نحوه دستگیری یک معترض توسط پلیس استرالیا در جریان تظاهرات ضد محدودیت‌های کرونایی در شهر ملبورن -------------- ☑️اولین نفر از قم با خبر شوید اخبارموثق |جذاب |فوری قـم👇 💢 http://eitaa.com/joinchat/1031798786C1a8f8517c9
🔰 ذکر در مقابل غفلت 🔸 برای بشر مدرن هر چیزی که ایجاد فراموشی کند، ارزش دارد؛ از جمله سینما و فیلم که باعث شده انسان با شریک شدن در تجربه‌های شخصی دیگران ، خود را فراموش کند و لذت ببرد. بنابراین، فیلم و سوپراستاری که بیشترین فراموشی را به بیننده القا کند، محبوب‌تر است. اساسا پدیده «سوپراستار» فقط در چنین فضایی قابلیت طرح دارد. ورزش قهرمانی، ابزار تولید هیجان و لذت است. دیدن مسابقه فوتبال در واقع، تجربه نود دقیقه خلسهٔ روحی و فکری است. اگر مواد مخدر و الکلیسم با تغییرات فیزیولوژیک زمینه غفلت و فراموشی را فراهم می‌کنند، سینما، ورزش مدرن، موسیقی‌های خاص و ... بستر روان‌شناختی و روحي فراموشی را از طریق تولید لذت و هیجان فراهم می‌کنند. عارضه و اثر فراموشی، لذت [کاذب] و هیجان است. نقطه مقابل فراموشی «یادآوری» است که مفهوم دینی آن «ذکر» است، و ذكر همان است که به انسان یادآوری کرده و متذكر حقایق می‌شود؛ چه بودن و چگونه بودن را یادآوری می‌کند. 🔸 در مفاهیم دینی، انسانِ حقیقی کسی است که اهل ذکر است. حتی در فقه هر چیزی که ارمغانش فراموشی باشد، مورد مذمت قرار گرفته و یا حتی حرام دانسته شده است؛ از مسکرات (مست‌کننده‌ها) گرفته تا موسیقی‌هایی که حالت تفکر و وقار انسان را خدشه‌دار کنند. مفهوم «خلوت» که نزدیک‌ترین مفاهیم به «ذکر» است در مدرنیته حذف می‌شود، چون خلوت برای انسان مدرن دلهره می‌آورد و موجب یادآوری می‌شود. 🔸 حتی معماری مدرن هم خلوت‌گریز است. برخلاف آن در معماری و شهرسازی اسلامی، معانی ویژه حریم، حیا و خلوت قابل رؤیت است. برای مثال، شهرهای اسلامی برخلاف شهرهای مدرن، نه تنها از مفهوم «مرگ» فرار نمی‌کنند که یاد مرگ را عبادت و ذکر می‌دانند؛ از این رو، اغلب قبرستان‌ها در مرکز شهر ایجاد شده‌اند، به طوری که با دیدن آن انسان مفهوم مرگ را متذکر شود. انسان سنتی (اعم از پیروان ادیان ابراهیمی یا حتی تمدن‌های شرقی مانند آیین کنفسیوس یا بودیسم) انسان‌هایی «پل‌گونه»اند؛ یعنی این جهان را پلی می‌دانند برای رسیدن به جهان و حقیقتی بالاتر و بهتر. در واقع انسان پل‌گونه، نقطه مقابل انسان پرومته است و حزن عرفانی او منافی شادی نیست. 📔 ماجرای فکر آوینی - ص 19 و 20 🏙 معماری هجری @memarihejri_ir
🔰 عکساتون گرفتید،حاجتاتون گرفتید؛اشکاتون ریختید؛خودتون تخلیه کردید؛حالا حسین و بچه‌هاش رو تنها بذارید و برید به زندگیاتون برسید دیگه برید همین ربای توی بانک‌ها رو بخورید و خوش باشید برید بچه‌هاتون رو مبتنی بر سند یونسکو تربیت کنید و جهاد و شهادتم از کتاباشون حذف کنید برید دنیابازی ✍ پوریا فاضل اندیشه جویان استاد حسن عباسی 📡 @Hasanabbasi_students
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 حاج قاسم سلیمانی: اگر انسان وجودش پر شد از محبت خدا و حُبّ به خدا، همه ی این وجود تهی می‌شود از محبت های دیگر و موضوعات دیگر، لذا کارخانه ی او، زندگی، دنیای او، متعلقات او تحت تاثیر این تعلق قرار می گیرند و او را بی قرار می‌کنند، به سمت خود می کِشند. اندیشه جویان استاد حسن عباسی 📡 @Hasanabbasi_students
🔰 انسان باید به‌طور دائم مراقبه داشته باشد 💬 رهبر انقلاب: 🔹 دل و جان ما در برخورد با حوادث روزمرّه زندگی، به طور دائم در حال فرسایش است. باید حساب این فرسایشها را کرد و جبران آن را با وسایل درست، پیش‌بینی نمود، و الّا انسان از بین خواهد رفت... 1381/7/17 اندیشه جویان استاد حسن عباسی 📡 @Hasanabbasi_students
🔰 دولت روحانی 5 برابر دولت احمدی‌نژاد پول تورم‌زا چاپ کرد 🔹 دولت روحانی در 8 سال فعالیت خود بیش از 5 برابر دولت احمدی‌نژاد، بر پایه پولی اضافه کرد. در حالی که حسن روحانی در سال 1392 افزایش پایه پولی در دولت احمدی‌نژاد را تمسخر می‌کرد، خودش در دولتش روی احمدی‌نژاد را سفید کرد. 🔹 در دوران دولت احمدی‌نژاد میزان پایه پولی 80هزار میلیارد تومان افزایش یافت که بیش از نصف آن صرف ساخت مسکن مهر شد. اما در دولت روحانی نزدیک به 418هزار میلیارد تومان بر حجم پایه پولی اضافه شد که البته یک ریال آن هم صرف ساخت مسکن نشد و همه آن صرف هزینه‌های جاری دولت و پرداخت به بانک‌ها و سپرده‌گذاران میلیاردی شد. اندیشه جویان استاد حسن عباسی 📡 @Hasanabbasi_students
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آیا معادلات علمی دگرگون شده اند؟! مینو محرز عضو ستاد ملی کرونا،۲۱ آذر ۱۳۹۹:امکان اینکه واکسن آمریکایی به ایران بیاد اصلا نیست چون نیاز به یخچال و شرایط نگهداری در دمای منفی ۷۰ و منفی ۲۰۰ درجه دارند.اون واکسن‌ها میشه برای آمریکا و فوقش یکی دو تا کشور اروپایی. انگلیس هم که دوزش مشخص نیست.... مرداد ۱۴۰۰مجوز واردات واکسن فایزر و مدرنا صادر شده انگلیسی که هم خیلی وقت پیش وارد!! خانم محرز و اعضای ستاد کرونا پاسخ بدن آیا معادلات علمی دگرگون شده اند و دیگر بحث شرایط نگهداری در دمای ۷۰ - و ۲۰۰ -درجه مطرح نیست؟! @AntiBBC
به تابلو زل نزنید با منفی شدن و شل شدن سهمتون لرز نگیرید سهم عوض نکنید با هر تعویض سهم 1.5 درصد از سرمایه شما درجا کم میشه چند تا سهم از چند گروه مختلف که گذاشتید داخل سبد .درو ببندید آب و دون بزارید براشون برید دنبال زندگی . چیزی تو این مملکت ارزون نمیشه و اگه بشه فقط جو روانی و موقته . راهی که قیمتها پیش رو دارند شیبدار و سر بالاییه . تو مسیر گاهی دست انداز هست موقتا بالا پایین میشن .
📚 دانلود کتاب کمیاب «روچیلدها» 💥 کتاب حاضر برای نخستین‌بار پس از آن‌که به سختی تهیه و اسکن شده و با نرم‌افزار فتوشاپ به بهترین شکل ویرایش شده است در دسترس شما بزرگواران قرار می‌گیرد. (پی.دی.اف این کتاب در برخی سایت‌ها با قیمت ٢٠٠هزار تومان به فروش می‌رسد!) ✅ اندیشکده مطالعات یهود: 👉 @jscenter
روچیلدها کم حجم.pdf
18.33M
📚 دانلود کتاب 📖 روچیلدها 1⃣ بخش اول: ترجمهٔ مقالهٔ «روچیلد» از دائرةالمعارف یهود 2⃣ بخش دوم: ترجمهٔ مقالهٔ «روچیلد» از دائرةالمعارف جودائیکا 3⃣ بخش سوم: ترجمهٔ دو مقاله از یک کتاب مجلّل که به‌مناسبت یکصدوپنجاهمین سال بنیان‌گذاری خانوادهٔ روچیلد در پاریس به سال ١٩۶٨ چاپ شده است. مقالهٔ اول نوشتهٔ موریس دروئون است و مقالهٔ دوم متن سخنرانی بارون گی روچیلد. 4⃣ بخش چهارم: نقد و نظری پیرامون برخی مطالب کتاب از استاد شمس‌الدین رحمانی ✍ مترجمان این اثر نفیس: 👈 رضا سندگل 👈 منیژه اسلامبولچی 🔸 سازمان چاپ و انتشارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، چاپ اول، تابستان ١٣۶٩ ✅ اندیشکده مطالعات یهود: 👉 @jscenter