📝آیتالله سیدعلیقاضی(ره): روضهی هفتگی ولو دو سه نفر باشد، اسباب گشایش امور است...
مراسم جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در موسسه صابره(س)
🔹با سخنرانی استاد زاهدی
🔹و مداحی برادر عبدالحسین کریما
👈 جمعه ۲۵ بهمن ۹۸
👈از ساعت ۹ صبح
@OstadZahedi 💠
💠مقام حضرت فاطمه(س) بقدری بالاست که رضایت او معادل شده با رضایت خدا.
💠چهارده صلواتی (فاطمی) که در آغاز جلسات میفرستیم برای این است که درهای آسمان را بر قلبهای ما باز کنند و قفلهای قلب ما برداشته شود.
💠خشمگینترین حالات شیطان به خاطر تشکیل مجالس منصوب به حضرت فاطمه سلام الله علیها است.
📃برگرفته از سخنان استاد زاهدی از جلسه ۱۹۸ و ۲۰۲ دوره آموزشی نظامشناسی
@OstadZahedi 💠
🔰جلسه ۲۶۹ دوره آموزشی نظامشناسی با تدریس استاد زاهدی در دفتر مرکزی موسسه صابره(س) برگزار شد.
(اول اسفند ۹۸)
👈موضوع:
🇮🇷نکاتی درباره انتخابات مجلس شورای اسلامی
➡️ @OstadZahedi
نکاتی درباره انتخابات.mp3
7.71M
🎤استاد زاهدی
#قطعه_صوتی
🇮🇷نکاتی درباره انتخابات مجلس شورای اسلامی
@OstadZahedi 🇮🇷
بسمه تعالی
به اطلاع دانشپژوهان محترم دوره آموزشی نظامشناسی میرساند که کلاس فردا (پنجشنبه هشتم اسفند ۹۸) دایر میباشد.
📝آیتالله سیدعلیقاضی(ره): روضهی هفتگی ولو دو سه نفر باشد، اسباب گشایش امور است...
مراسم زیارت عاشورا و عزاداری شهادت امام هادی(ع) در موسسه صابره(س)
🔹با سخنرانی استاد زاهدی
🔹و مداحی برادر عبدالحسین کریما
👈 جمعه ۹ اسفند ۹۸
👈از ساعت ۹ صبح
@OstadZahedi 💠
به مناسبت ۸ اسفند، روز امورتربیتی
👈گفتاری از استاد زاهدی (موسس امور تربیتی و معاون شهیدان رجایی و باهنر)
💠نهاد امور تربیتی با سی هزار نیرو در سراسر کشور عمل کرد و کل جامعه را تحت تاثیر قرار داد. افراد شاخصی مثل #شهید_رجایی و #شهید_باهنر و #شهید_شاهآبادی نه تنها هوادار آن بودند بلکه پشتیبانی میکردند و در حمایت از آن سخنرانی کردند؛ همچنین #رهبر_معظم_انقلاب_اسلامی نیز چندین بار آن را مورد تایید قرار دادند و فرمودند اگر امور تربیتی نداشتیم و تاسیس هم نشده بود میبایست دوباره تاسیس شود.
💠این جمله رهبر گواه است که امور تربیتی ظرفیت بیش از یک طرح ملی را در صورت تاسیس دارد و نشان میدهد که مثل بسیج، سپاه، جهاد سازندگی، انقلاب فرهنگی و... جزو سرمایههای فکری جمهوری اسلامی در تعاملات فرهنگی و فکری با غرب بوده است که در صورت اصلاح، تقویت و پیگیری، یکی از سرمایههای بزرگ و از اسباب پیروزی جمهوری اسلامی در عرصه فرهنگ و هنر و در عرصه تعاملات فرهنگی جهانی میباشد.
💠آنچه مسلم است آن است که پیروان #اندیشههای_غربی با فعالیت و حضور "امور تربیتی" مخالفند و تلاش میکنند که آن را ریشهکن کنند و از خاطر ملت محو نمایند.
💠تاکنون نیز سعی کردهاند به جای آن سازمان دانشآموزی که نام اصلی آن پیش آهنگی است را جایگزین کنند و متاسفانه با پشتیبانی اندیشههای غربی تا اندازهای موفق هم بودهاند.
💠اما با فرمایشاتی که رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره "امور تربیتی" فرمودند؛ بر تمام نیروهای انقلابی فرهنگیان متعهد واجب است که در احیای آن بکوشند و فرمایشات رهبر انقلاب را بر زمین نگذارند.
💠زیرا همانطور که اشاره شد سازمان دانشآموزی ریشه در پیشآهنگی دارد که عقبه آن در اندیشههای غربی ست اما "امور تربیتی" دارای مبانی عمیق اسلامی و قرآنی است که موجب پایداری آن تا ابد خواهد شد.
💠در این زمینه دفتری تاسیس شده است و طبق قانون #آتش_به_اختیار، دلسوختگان و محققین جمع شدهاند و دورههای آموزشی را برگزار کردهاند و تاکنون نزدیک به هزار جلسه آموزشی به اجرا گذاشته شده است.
💠اکنون که #امور_تربیتی، یادگار شهیدان رجایی و باهنر، به یاری عمارهای انقلاب اسلامی نیاز دارد، محققان این مجموعه در تلاشند تا مکتب تربیتی اسلام را مطابق با آخرین نظرات علمی ارائه نمایند و صدای "هل من ناصر" قرآن کریم را به گوش عاشقان ولایت برسانند...
(۸ اسفند ۱۳۹۷)
➡️ @OstadZahedi
📃باز نشر سخنرانی استاد زاهدی در همایشی در جمع مربیان امور تربیتی
💠بعد از پيروزی انقلاب "روزی شهيد رجايی به من گفت: يادت هست كه مردم خانههايشان را میفروختند تا كنار مدارس ما خانه بخرند و بچههايشان را به اين مدارس بفرستند، حالا بياييد همه مدارس را اسلامی كنيم".
💠يكی از نقاط ضعف نظام آموزشی قبل از تاسيس امور تربيتی این بود که در آن دوره علوم طبيعی مثل فيزيك و شيمی، آزمايشگاه و كارگاه داشت اما علوم انسانی مثل درسهای دينی، علوم اجتماعی، هنر و اخلاق كارگاه آموزشی نداشت، ما به كمك مدير و معلم آمديم تا نظام آموزشی بارور شود. ما برای دروس انسانی كارگاه آموزشی تاسيس كرديم.
💠هر كسی که امور تربيتی را مقابل و رو در روی نظام آموزشی قرار میدهد، امور تربيتی را نشناخته است.
💠همه چيز آموزش است، ما چيزی جز آموزش نداريم؛ تنها راه تربيت، آموزش است؛ اگر آموزشها جهتِ صحيح بگيرد، نتيجه تربيتی میگيريم.
💠يكی ديگر از دلايل تاسيس امور تربيتی، وارد كردن "ادراكات فوق حسی" در برنامه آموزشی مدارس است.
💠انديشه پوزيتيويسم متكی به حواس پنجگانه و ادراكاتی است كه مركز آن در مغز و ذهن است. علوم و #روانشناسی غربی، پوزيتيويستی است. به همين دليل از ادراكات فوق حسی چيزی نمیفهمند.
💠 #روانشناسی_غرب عاجز است. شجاعت، ايثار، شهادت، فداكاری و ساير عواطف عالی انسانی از ادراكات فوق حسی هستند و مركز آن قلب است. مديريت رفتار در دست قلب است...
💠هرگونه تمايزگذاری بين معلمان و مربيان، مردود است. بحث امور تربيتی دفاع از برنامه است نه از فرد؛ اينكه بعضیها مطرح میكردند كه امور تربيتی با معلمان در رقابت و تضاد است، موضوعی غلط است. بين معلمان افرادی وجود دارند كه میتوانند كار تربيتی كنند.
➡️ @OstadZahedi
📝استاد زاهدی: مسئله کرونا و درست و غلط آن با نگاه اسلامی و معنوی، راهحل نجات از کرونا: هم بهداشت و هم دعا
💠اهل بیت علیهمالسلام با افراد جذامی زمان خودشان، برخلاف جوی که حاکم بود، با ملاحظات بهداشتی دلجویی میکردند.
💠اینک در کشور ما با توجه به ویروس کرونا، یک سنت بسیار غلط دارد پایهگذاری میشود و رواج پیدا میکند که به جای "آموزش رعایت بهداشت و پرهیز و توجه و مراقبت فردی و جمعی"، صورت مسئله را پاک و همهی کشور از مدرسه تا هیات و مساجد و نمازجمعه وحرمها را تعطیل میکنند که صحیح نیست.
💠در گذشته که در همین ایران بیماری وبا میآمد و شاید یک سوم مردم هم میمردند، بجای اینکه آموزش ببینند که دست روی خود را بشویند و به جای برخورد با مرض و راه نجات از آن، با مریض برخورد میشد و در قلعهها نگهداری میشدند تا بمیرند.
💠چکار باید کرد؟ قبل از اینکه غربیها و مدرنها بخواهند به ما رعایت بهداشت را یاد دهند، ذات دستورات و احکام اسلام پر از پاکی، عفت، نظافت، زیبایی، آرامش و صحت، عافیت و عبادت است، به شرط رعایت و عمل.
💠راه حل مسئله، پاک کردن صورت مسئله مانند قدیم (زندانی کردن در قلعهها تا رسیدن مرگ) و یا تعطیل کردن فعلی نیست. راه حل، پرهیز و آموزش، همراه با دعا است.
💠از طرفی آنهایی که زمینه گرفتن این بیماری را دارند و یا دچار شبه کرونا و یا سرماخوردگی و آنفولانزا شدهاند، حضور عمومی آنها در جامعه و آلوده کردن دیگران و عدم رعایت موارد بهداشتی، نوعی خیانت و جنایت و حقالناس است.
💠لذا غیر از توصیههای بهداشتی، توجه و مراقبت ظاهری، آموزش و پرهیز، راهحل دیگر، دادن صدقات است.
💠راه حل مهم دیگر روی آوردن به دعا و استغفار، توبه، انابه و توسلات است:
«قُلْ ما يَعْبَؤُا بِکُمْ رَبِّي لَوْ لا دُعاؤُکُمْ» (فرقان:۷۷) و یا«قُلْ لَنْ يُصِيبَنَا إِلَّا مَا كَتَبَ اللَّهُ لَنَا هُوَ مَوْلَانَا ۚ وَعَلَى اللَّهِ فَلْيَتَوَكَّلِ الْمُؤْمِنُونَ» (توبه: ۵۱) بگو خداوند از مصیبتها، جز آنچه که در سرنوشت و مقدرات حتمی ما نوشته شده، بر سر ما نمیآورد.
💠این خودش یک حرز است که اگر بنویسیم در جیب بگذاریم، با رعایت بهداشت و توجه لازم، مریضی مثل کرونا نمیگیریم.
💠خداوند نسبت به دعا و دعاکننده لطف عجیبی دارد. فرشتهها دلها را شستشو و آرامش میدهند. هرکس به رحمانیت خدا متوسل شود مورد رحمت قرار میگیرد.
💠خداوند در ابتدا درب جهنم را باز نکرده، اول در بهشت را باز کرده است. النظافه من الایمان، بهداشت برای مومنین است که برتر از بهداشت ادعایی غربیهای به ظاهر متمدن و شیک است، و علاوه بر نظافت ظاهری، نسبت به نجس و پاکی و تطهیر باطنی و معنوی نیز دستورالعمل دارد و کسانی که رعایت میکنند نهال و شکوفه ایمان را در قلب خود میکارند.
💠اسلام همه پرهیزهای بهداشتی و نحوه و روش آن را به ما یاد داده است اما نه فقط برای خواندن و دانستن، بلکه برای عمل کردن. آنگاه، پدرجد کرونا هم کاری از پیش نمیبرد و دکترها و پرستاران محترم هم سرشان خلوت میشود.
💠دولت که دارد نمازجمعه را تعطیل میکند، بایستی گردشگری را هم تعطیل کنند زیرا بیماریهای زیادی هم از طریق خارجیهای گردشگر و یا بعضی از ایرانیان بی بند و بار که برای سفر تفریحی به خارج تردد دارند نیز منتقل میشود.
💠با تعطیل کردن حل نمیشود. به جای فیلم سینمایی، آموزش را سی برابر کنند. ما با رحمت و ایمان زنده هستیم و امید داریم و اگر دستور اسلام رعایت شود، دور هم جمع میشویم و از خطرات نیز حفظ میشویم.
💠اگر چه معلوم نیست دولت روحانی چه شیشه خورده و بی صداقتی دارد که حتی اطلاعرسانی هایش، به جای آموزش و هوشیاری و پرهیز مردم، آنها را مضطرب و نگران میکند!
📕برگرفته از سخنرانی استاد زاهدی در روز جمعه ۹ اسفند ۹۸ بعد از مراسم روضه و زیارت عاشورا
➡️ @OstadZahedi
👆👆👆✅قابل استفاده برای مبلغین و مبلغات محترم، روحانیون و اساتید محترم، دانشپژوهان موسسه صابره(س) و سایر علاقمندان به مباحث اسلامی
🎤لینک صوت کامل تدریس استاد زاهدی با موضوع "فلسفه ابتلائات" در قالب ۶ جلسه
👈با توجه به شرایط فعلی کشور و دنیا درباره ویروس کرونا، گوش دادن این جلسات بسیار مفید ارزیابی میشود.
1⃣جلسه اول: فلسفه ابتلائات از ديدگاه قرآن و روايات درباره تبيين اسرار حوادثی مثل سيل و زلزله و...
2⃣جلسه دوم: بيان تفاوت اجل مشروط و اجل مسمی - بيان تفاوت مفهوم قضا و قدر- سومين علت از دلايل ايجاد حوادث و بلايای فردی و جمعی
3⃣جلسه سوم: آنگاه كه مرگ و ميرها و درد و رنجها و حوادث طبيعی و غير طبيعی هدف ابتلائات الهی باشد- مفهوم بلا و ابتلاء از ديدگاه قرآن و روايات
4⃣جلسه چهارم: آنگاه كه در پس مرگ و ميرها و درد و رنجها و حوادث طبيعی و غير طبيعی عنايات الهی نهفته باشد
5⃣جلسه پنجم: آنگاه كه حوادث اعم از فردی و جمعی و طبيعی و غير طبيعی رنگ فتنه به خود بگيرد
6⃣جلسه ششم: آنگاه كه در پس مرگ و ميرها و درد و رنجها و حوادث طبيعی و غير طبيعی رنگ عذاب به خود بگيرد
🌐لینک دانلود فایل سخنرانی صوتی این جلسات:
http://sabereh.com/goftar/sotkamel/motefareghe/s1127
@OstadZahedi ❇️
👆👆👆✅قابل استفاده برای مبلغین و مبلغات محترم، روحانیون و اساتید محترم، دانشپژوهان موسسه صابره(س) و سایر علاقمندان به مباحث اسلامی
دعای هفتم صحیفه سجادیه.mp3
10.69M
🎧صوت دعای هفتم صحیفه سجادیه
دعایی که رهبر انقلاب که امروز خواندن آن را در دوران شیوع بیماری توصیه کردند
با صدای #عبدالحسین_کریما
💠 @Ostadzahedi
بسمه تعالی
به اطلاع دانشپژوهان محترم دوره آموزشی نظامشناسی تهران میرساند که کلاس فردا (پنجشنبه پانزدهم اسفند ۹۸) دایر میباشد.
📝آیتالله سیدعلیقاضی(ره): روضهی هفتگی ولو دو سه نفر باشد، اسباب گشایش امور است...
💐مراسم زیارت عاشورا و جشن میلاد حضرت امام محمد تقی (ع) در موسسه صابره(س)
🔹با سخنرانی استاد زاهدی
🔹و مداحی برادر عبدالحسین کریما
👈 جمعه ۱۶ اسفند ۹۸
👈از ساعت ۹ صبح
@OstadZahedi 💠
و اصبحتم بنعمته اخوانا.mp3
4.3M
🎤استاد زاهدی
#قطعه_صوتی
🌹🌷🌹🌷
👈 نعمت ولایت مولا علی علیه السلام باعث تمام محبتها و صمیمیتهاست... و اصبحتم بنعمته اخوانا/ وظیفهی امرةِ المومنین تا روز قیامت
➡️ @OstadZahedi
🔰جلسه ۲۷۰ دوره آموزشی نظامشناسی با تدریس استاد زاهدی در دفتر مرکزی موسسه صابره(س) برگزار شد.
(هشتم اسفند ۹۸)
👈موضوع:
🔹️ادامه مباحث حق و باطل
🔹️نگاهی به نتایج انتخابات مجلس یازدهم و پیروزی اصولگراها و انقلابیها
🔹️تاکید بر قرار دادن محوریت حق و باطل در طرحها و لوایح مجلس انقلابی
🔹️تفاوت مفهوم علم در اسلام و غرب
🔹️علت احساس خطر آمریکا از شهید سلیمانی و اقدام به ترور ایشان
🎤صوت کامل جلسه ۲۷۰ در سایت صابره:
http://sabereh.com/goftar/sotkamel/nezam/s1198
➡️ @OstadZahedi
استاد زاهدی
🔰جلسه ۲۷۰ دوره آموزشی نظامشناسی با تدریس استاد زاهدی در دفتر مرکزی موسسه صابره(س) برگزار شد. (هشتم
👈 1⃣بخش اول از اهم مطالب جلسه ۲۷۰ دورهی نظامشناسی (با تدریس استاد زاهدی، ۸ اسفند ۹۸)
💠برخی از مطالب مطرح شده:
🔹️مجلس جدید بایستی قوانین غلطی که تاکنون با اندیشهها و اشارات آمریکا و غربیها تصویب و یا در دستور کار است را مجدداََ بررسی و اگر خطر جدیدی دارد کنار بگذارد و یا اصلاح کند.
🔸️مجلس جدید، با محوریت حق و باطل، باید به نظام تعلیم و تربیت اسلامی توجه نماید. اساس مدیریت جامعه و تعلیم و تربیت اسلام، بر محوریت حق و باطل است. عدل و قسط محصول این دیدگاه است.
🔹️درست و غلط مصطلح، مربوط به ذهن است. ذهن، درست و غلط را میفهمد اما حق و باطل و زیبایی یا زشتیِ معنوی را نمیفهمد.
🔸️امام راحل(ره) هنگامی که روز قبل از حرکت به سمت ایران، از ایشان میپرسند شما با این همه دشمن و تهدید و خطر پیش رو، با چه محاسبه و تضمینی به ایران پرواز میکنید؟!فرمودند: "مسئله این است که ما نمیتوانیم باشیم و ظلم هم باشد". ایشان با این جملهی اساسی، جنگ حق و باطل را ترسیم کردند.
🔹️در زمان شهید رجایی ما امور تربیتی را با نگاه اسلام تاسیس کردیم اما خیانتکاران غرب زده [در دوران اصلاحات] آن را منحل کردند.
🔸️اسلام اگر چه در گام اول انقلاب به برکت خون شهدا پیروز شد اما هنوز هم نگذاشتهاند که حرف خود را خصوصاََ در تعلیم و تربیت که مادر همه نظامات است، بزند.
🔹️اسلام میفرماید تجارت، روابط، مدیریت، صنایع، خرید خارجی، صادرات، واردات، در همه چیز و همه جا، باید بر اساس حق و باطل باشد. اما ما بر اساس بینش غربی گفتیم باید بر اساس عرضه و تقاضا باشد!
🔸️این توقع از ادمهای خوبی که انتخاب شدند، وجود دارد که مجلس جدید آینده، بایستی در همه وظائف و ماموریتها و نظارتها و رای دادنهای مثبت و منفی به طرحها و لوایح و مسایل مهم کشور و انقلاب، بر اساس دیدگاه حق و باطلی اسلام ناب محمدی (ص) عمل کند.
🔹️اکنون متاسفانه از آموزش پرورش گرفته تا دانشگاه و مجلس، دولت و مدیریتها، از تفکر روابط بر اساس حق و باطل فاصله گرفته است.
🔸️آیا نمیتوان در دور جدید، روحیات و صفات شخصیتی و حق و باطل محوری شهید قاسم سلیمانی را از مدیران و وزرا و نمایندگان انتظار داشت؟
🔹️غربی ها و دشمنان اسلام، نظامات ویروسی خود را بر کشورهای اسلامی مسلط کردند و نام علمی هم به آن میدهند و هر نظر مخالفی را با عنوان غیر علمی بایکوت میکنند.
🔸️چرا غربیها، علوم وحیانی و معرفتی و حقایق و عوالم فراهستی را که از نظر اسلام، حقیقت علم و آگاهی و قلههای معرفت است، غیر علمی و حتی خرافه مینامند؟!
🔹️علت این است چون اینها دستگاههای ادراکی و عالی، مانند عقل ملکوتی و قلب روحانیشان خاموش و کور است، نمیتوانند با قوای حسی و چشم سر، حقایق را ببینند. لذا انکار میکنند. مگر با چشم سر و تلسکوپ میتوان انوار ملکوتی را مشاهده کرد؟ مگر با حس بویایی و شامه ظاهری میتوان عطر ملائک را استشمام کرد؟ یا با درست و غلط مادی، زنده بودن بیش از هزار و صد سال امام عصر (عج) را درک کرد؟ یا با دوربین فیلمبرداری ماجراهای برزخی درون قبر را تصویربرداری کرد؟
🔸️بنابراین امثال پوپر به دلیل کور باطنی، محسوسات و ظواهر قابل تغییر مادی را فقط میبینند و از مشاهده حقایق و سنتهای الهی و ارزشها وزیباییهای معنوی و یقینیات به دلیل عدم اعتقاد و عدم ایمان عاجز هستند، لذا انکار میکنند و نهایتا غیر علمی مینامند.
🔹️لذا یک قسمت حرفشان در مورد تغیرات ظاهری در جسمانیت جهان و زندگی زیستی درست است اما در مورد اینکه غیر از این هر چه باشد غیرعلمی است، این قسمتش غلط و باطل است. زیرا چیزهایی حتی در واقعیت و ظواهر وجود دارد که تغییر هم نمیکند و ثابت است مثل اصول ریاضیات.
ادامه دارد...
➡️ @OstadZahedi
استاد زاهدی
👈 1⃣بخش اول از اهم مطالب جلسه ۲۷۰ دورهی نظامشناسی (با تدریس استاد زاهدی، ۸ اسفند ۹۸) 💠برخی از مطا
👈 2⃣بخش دوم از اهم مطالب جلسه ۲۷۰ دورهی نظامشناسی (با تدریس استاد زاهدی، ۸ اسفند ۹۸)
💠برخی از مطالب مطرح شده:
🔹️همه قوانین داخل هستی را می توانی درک کنی و استخراج کنی اما چیزهای دیگری هم هست که با محاسبات ذهنی، مادی و ظاهری جور در نمیآید اما تغییر ندارند و ثابت هستند مثل حقایق. حقایق اصلاََ با ابزار شناخت علوم جدید قابل شناسایی و تایید نیست.
🔸️اسلام میفرماید آنچه که در ظاهر هست و حرکت دارد، تغییر پذیرند و به قول غربیها ابطال پذیرند، درست است و ما هم قبول داریم، اما اینگونه هم نیست که بگویی همین است و دیگر خبری نیست! جایی هم هست که ظاهری نیست و حقیقت این عالم است و اتفاقا ثابت و بر این عالم مسلط است و ابطالپذیر هم نیست.
🔹️شهید سردار قاسم سلیمانی با نوع مبارزه حق و باطلی و اخلاق الهی و تصویری که از یک انسان شجاع و مجاهد، صادق، خودساخته، وارسته، مصلح و فداکار برای بشریت و مظلومین از خود نشان داد، خواست همین حقایق را برای دوستان، یادآوری کند و به دشمنان، هشدار دهد و برای مستضعفین جهان، امید و الگوی مبارزه و نجات را نشان دهد.
🔸️دشمنان، اینها را علامت و نشانههای تمدن الهی و توحیدی دانستند که از یک سردار نظامی انقلاب اسلامی، در صحنه اجرا فعال و درحال بروز و ظهور است و اگر صدایش به دیگر نقاط جهان خصوصاََ غرب و اروپا برسد همه در برابر اسلام ناب خلع سلاح میشوند و اینها نیز به رغم داعشپروری و جنگ فرهنگی و نرم و سخت و اسلام هراسی و ایران هراسی، دیگر حرفی برای گفتن ندارند. لذاچاره را فقط در حذف فیزیکی دانستند. همان خطای استراتژیکی که بیشتر دشمنان حق در مصاف با حق مرتکب شدند.
🔹️ترور شهید سلیمانی اتفاقی نبود. بلکه سرمداران کورباطن و ظاهرگرای آمریکا و اذنابش، با مطالعات خاص و تحلیلهاو آیندهپژوهیها، با همان نگاه درست و غلط ظاهری و بریده از حق، به این نتیجه رسیدند که امثال سردار سلیمانی را باید سر به نیست کنند. یعنی گمان کردند با حذف جسم شهید، صورت مسئله را پاک کرده و میتوانند راه و مرام، مکتب و آرمان شهید را هم حذف کنند. اما بعید است با اتفاقاتی که افتاد و اصلاََ پیشبینی نمیکردند، عبرت بگیرند.
🔸️سردار شهید بدون مرز ما و منادی اسلام ناب، عملاََ به دشمنان نشان داد که وقتی یک انسان به حق متصل میشود، حق از او دفاع میکند. هستی که خلقت خدا است و باحق هماهنگ است از او دفاع میکند و ناگهان چنان موجی در ظاهر و باطن انسانها به وجود میآورد که قاتلان را از این جنایتشان پشیمان میکند و در دام خودساخته خود گرفتار میکند. ومکروا و مکر الله.
🔹️شهید سلیمانی با شهادت خود نیز به دشمنان نشان داد همچون گردویی که پوستش را بکنند و به مغز سفید و خوش خوراک برسند، تمام جهان اسلام و حتی آزادگان حقطلب در سایر کشورها و ادیان الهی یک دفعه خیز برداشتند و یک خیزش عمومی و بصیرت و دشمنشناسی در حمایت از این شهید و مخالفت با شیطان بزرگ ایجاد شد. قاتلین گفتند پس ما درست فکر میکردیم که یک گردوی اسلام را شکستیم، ببین چه خبرها شد! هنوز در حال خوشحالی از حذف این شهید بودند که بمباران عینالاسد همچون زهر جگرسوز کام آنها را تلخ کرد. این تاز ه اول کار است. آنها شروع کردند اما اکنون در برابر پایان دادن آن عاجز هستند و امپراطوری خبری آنها نیز کارایی خود را از دست داد.
🔸️این حیات جدید ادامه دارد و خودش بنیان حوادث انتقامی دیگر علیه بانیان ترور این شهید است. و اینچنین مکتب حقیقت بینی سردار شهید بر جبهه باطل و ظاهربین، پیروز میدان شده است.
🔹️مجلس جدید با حضور مدعیان اسلام ناب بایستی محوریت حق و دوری از باطل را در دستور کار داشته باشند و انشاالله دولت جوان و انقلابی آینده نیز بر این اساس تشکیل شود.
🔸️ملت و دوست و دشمن ببینند اگر حق، در صدر اقدامات و فعالیتها باشد چه پیروزی ها و برکاتی نصیب مردم و کشور و انقلاب خواهد شد.
➡️ @OstadZahedi
4_5802966820847616829.mp3
9.12M
🎤استاد زاهدی
#قطعه_صوتی
👈 #زائر_حقیقی کسی است که فضایل امام(ع) را زیارت کند
📕سخنان در ایام اربعین در حرم امیرالمومنین(ع) ایراد شده است.
🔸پوزش بابت کیفیت پایین صدا.
➡️ @ostadzahedi
گدایی.mp3
4.42M
🎤استاد زاهدی
#قطعه_صوتی
چگونه نزد حضرت زهرا(س) حاجت بخواهیم؟
ما فقط گدایی کنیم، فیض و هبه و بخشش و هدیه را به خودشان بسپاریم...
➡️ @ostadzahedi
🔰جلسه ۲۷۱ دوره آموزشی نظامشناسی با تدریس استاد زاهدی در دفتر مرکزی موسسه صابره(س) برگزار شد.
(۱۵ اسفند ۹۸)
👈موضوعات
💠انتشار ویروس کرونا باعث اختلال در کسب و کارها، صله رحمها، قطع ارتباطات، بستن مساجد و نمازجمعهها و... شده است. در کنار رعایت بهداشت فردی و عمومی که دارد انجام میشود، اینک فصل دعا و رعایت بهداشت معنوی هم هست تا اگر به صورت طبیعی، برای رفع ویروس کرونا تلاش میشود، با دعا و مناجات با حضرت حق و توسل به اهل بیت علیهم السلام نیز، اگر توطئه و نقشه بیرونی و و خیانت داخلی هم در کار است برطرف شود. [بعد از رعایت بهداشت و دعا]حال اگر قرار باشد با ویروس کرونا، در دامن حضرت زهرا (س) قرار بگیرم، عاشقانه از این بلا استقبال میکنم!
💠اشاره به نقش امیرالمومنینیِ حضرت مولا(ع) تا قیامت و نقش پدری و طبیبیِ اهل بیت در هدایت و مدیریت ما و حل مشکلات و گرفتاری مادی و معنوی ما.
💠اشاره به معجزات گوناگون انقلاب اسلامی و ماجرای شهادت شهید سلیمانی و ذلت آمریکا در عین الاسد.
💠اشاره به معجزه طولانی بودن عمر امام زمان (عج).
🎤صوت کامل در سایت صابره:
sabereh.com/goftar/sotkamel/nezam/s1201
➡️ @OstadZahedi
🌺حضرت امام خمینی(ره):
سرّ بعثت حضرت رسول اکرم(ص)، تزکیه امّت و تعلیم و تربیت امّت است.
📃صحیفه امام(ره)، ج۹،ص۳۳۶
🌹موسسه قرآن و عترت صابره(س)، پیشرو در نظامسازی تعلیم و تربیت قرآنی
💠 @ostadzahedi