هدایت شده از .... ..
سلام عليكم با اينترنت ميتوان شبكه ماهواره اي ولايت را تماشا كرد
نخیر هوش مصنوعی شون بدرد عمه عمر میخوره
تازه وارد شده بودم
سابقه ای نداشتم بزرگوار
مستند مستندکه میکنن الکیه
برای طلبه مفید فایده نیست
هدایت شده از محمد مهدی عابدی
خدمت اوشونی که میگه تلگرام خوب و بد داره و باید بریم از خوبیاش استفاده کنیم باید عرض کنم توی هیچ جای اسلام نیومده خودتونو بندازید وسط دو راهیه خوب و بد
نفس انسان طلب شهوت میکنه
چند درصد از همین انسان های متدین میتونن خودشونو دربرابر محتوای مستهجن تلگرام کنترل کنن؟ وقتی در عرض چند ثانیه و به راحتی میتونن بهش دسترسی داشته باشن؟
هدایت شده از سید مصطفی موسوی
«شبکه جهانی ولایت» را در بازار اندروید ببین:
http://cafebazaar.ir/app/?id=tv.velayat.hamrah&ref=share
هدایت شده از خط شکن فرهنگی
🔴 پیامبر (ص)، پروفسور هاوزن و گوشت گاو
🔲 بررسی بیماری زایی و سرطان زا بودن «گوشت گاو» در روایات اسلامی، طب سنتی و دستاوردهای جدید پزشکی در اروپا
✍ دکتر سید مرتضی میرسراجی
@drmirseradji
🔹لینک مطلب جهت مطالعه:
🔻🔻🔻🔻
https://tabnakbato.ir/fa/news/209426/
هدایت شده از محمد رضا باقی اصفهانی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#تولی_و_تبری
💠 زیربنای ولایت اهلبیت علیهمالسلام: دشمنی با دشمنان اهلبیت علیهمالسلام
💠 اهمیت تبری: «لؤ أنّ عبداً عبد الله ألف عام، ما قبل ذلک منه إلاّ بولایتک و ولایة الأئمة من ولدک، و إنّ ولایتک لا تقبل إلاّ بالبراءة من أعدائک و أعداء الأئمة من ولدک»¹
۱۳۸۳/۱۱/۲۶=۵محرمالحرام۱۴۲۶
🍃 مرحوم آیتالله شیخ جواد کربلایی
___________
۱) الأنوار الساطعة فی شرح الزیارة الجامعة، ج۱ص۳۵۲.
@revayatbaghiesfahani
هدایت شده از محمد رضا باقی اصفهانی
5.73M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#تولی_و_تبری
💠 فرق شیعیان با دیگر مذاهب و ادیان در اعتقاد به ولایت اهلبیت علیهمالسلام
💠 سه هزار روایت با این مضمون هست که...
💠 قبول طاعت الهی به سبب موالات ائمه اطهار علیهمالسلام؛ «بِمُوَالاتِکُمْ تُقْبَلُ الطَّاعَة الْمُفْتَرَضَة» (زیارت جامعه کبیره)
۱۳۸۳/۱۱/۲۶=۵محرمالحرام۱۴۲۶
🍃 مرحوم آیتالله شیخ جواد کربلایی
@sheykh_javad
@revayatbaghiesfahani
هدایت شده از محمد
تو تاریخ داریم وقتی عبدالله بن زبیر داشته میگفته متعه همون زناست هست ابن عباس رفته پیشش اول کلی بهش توپیده بعد گفته خود عمر گفته متعتان محللتان... پس خودش اقرار میکنه متعه حلال بوده و حالا تحریمش برا ما حجت نیست! و تو این عبدالله که داری میگی صیغه همون زناست؛ تو خودت صیغه زاده ای پس یعنی ولدالزنا هستی! اگه باور نداری برو پیش مادرت بگو فلان داستان رو برات تعریف کنه
که اینم میره پیش مادرش و با اصرار مادر خیلی رک و راست بهش میگه آره قضیه اینطوره. بعد میگه کی اینو بهت گفته؟ میگه ابن عباس!
میگه مگه صد بار بهت نگفتم با بنی هاشم دهن به دهن نشو؟!
جالبه ملت آمار دائم و صیغه همو هم داشتن! کی دائم کرده کی صیغه کرده کی صیغه زاده هست حتی ماجرای صیغه چی بوده و براحتی بروی طرف میارن که آره تو صیغه زاده ای و داستانت هم اینه برو از مادرت بپرس و مادر هم رک و راس میگه قضیه چی بوده!!!!!
مرحوم آقای بهجت باید به این سؤال هم پاسخ دهند که اگر حضرت حاضر بودند برای حفظ جانشان بیعت کنند، پس چرا مثلاً قاسم ۱۳ ساله را میدان فرستادند؟ با این که می شد در خیمه ها بمانَد و همراه زنان و کودکان اسیر شود و جان سالم به در ببرد🤔
یا مثلاً چرا حضرت عباس علیه السلام و برادرانشان، امان نامه ای که شمر از ابن زیاد برایشان گرفته بود، نپذیرفتند؟
آیا پذیرش امان نامه، ذلّت محسوب می شود؟
می بینید که لازم است درباره مفهوم دقیق و مصادیقِ ذلّت، بیشتر بحث و بررسی شود.
مثلاً همین شعارِ هیهات منّا الذلة و جنگ تا پیروزی و رفع فتنه از عالَم را ما در جنگ تحمیلی می دادیم ولی وقتی سران مملکت به این نتیجه رسیدند که ادامه جنگ به مصلحت کشور و مردم نیست، حاضر به آتش بس و مذاکره و مصالحه شدند با این که هیچ کدام از پیش شرط های قبلی از جمله پرداخت غرامت و اعلام صدام به عنوان متجاوز تا آن زمان محقق نشده بود.
و آیا اصولاً امام حسین دستور و وظیفه خاصّ داشتند که قابل سرایت به بقیه نیست یا طبق همان قواعد و ضوابطِ عمومیِ دینی و حتّی فقهی عمل کردند؟
مخصوصاً که از نظر فقهی و طبق نصّ قرآن، اگر تعداد دشمن بیش از دو برابرِ مسلمین بود، مسلمانان حق عقب نشینی دارند
البته ابتدا، بیش از ده برابر بود که با آیه ناسخ به دو برابر تقلیل یافت.
معلوم می شود ماجرای کربلا هنوز نیازمند تحقیق و پژوهش است و شاید برخی از ابعاد و زوایای آن تا ظهور روشن نگردد.
مطالبِ طلبگی (وافی)
سخنرانی #شب_پنجم #محرم_۱۴۰۲ شاهرود: #هیأت_عاشقان_مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف حجة الاسلام #ح
دارم این صوت را گوش می دهم
آقای سوزنچی سخن خود را این گونه آغاز می کند که: شهید مطهری از عبارت ( مثلی لا یبایع مثله) برداشتی دارد و آقای بهجت برداشتی دیگر و من قبلاً برداشت شهید مطهری را بالای منبرهایم می گفتم ولی الآن فهمیده ام که برداشت آقای بهجت دقیق تر است
[به آقای سوزنچی پیام دادم که نباید این بحث را بالای منبر آن هم در ماه محرّم مطرح می کردی، سوء برداشت و کج فهمی هم تا دلت بخواد هست]
فعلاً دارم صوت را گوش می دم ببینم می تونه حقّ مطلب را ادا کنه یا نه🤔
تا دقیقه ده، به بحث بیعت پرداخت و تمامش کرد
ظاهراً برای توضیحات بیشتر باید صوت قبلی را گوش داد 👇