ناشناس:
تو تنها نموندی و داغ یه عشق قدیمی
.
عه جدییی
ای جان یه عشق قدیمیو هم دوست داشتین؟😭
ناشناس:
همهشون🛐🛐🛐
ولی این آهنگ آخریه خیلی خفن بود
با اون شعری که خوندی(سجاده گشودم)
.
مرسیییی
اره همون شعره رو اتفاقا فرستادم تو گروهه که دوهزار و پونصد و خورده ای ممبر داشت🕺🎀
ناشناس:
اگه رسیدی بت یه جایی، تو تنها نموندی
.
عههه بنازم...
تو تنها نموندی ی رای بیشتر گرفت
ناشناس:
سلطان قلبم...عارف
.
بگذر ز من ای اشنا...عارف
.
سیمین بری گل پیکری اری
.
سوغاتی ...هایده
.
اینارو داری پیشنهاد میدی که بخونم؟🌝
یا چی!
ناشناس:
https://eitaa.com/our_voice/467 حالا همین لبخند مهربان جیگر ما رو خون میکنه تا آهنگ های درخواستیمونو بخونه😂
.
حاجی خیلی مود مهمه😂 باید باشه...
دیر به دیر میاد