ناشناس:
https://eitaa.com/our_voice/467 حالا همین لبخند مهربان جیگر ما رو خون میکنه تا آهنگ های درخواستیمونو بخونه😂
.
حاجی خیلی مود مهمه😂 باید باشه...
دیر به دیر میاد
ناشناس:
لبخند اگه تصمیم گرفتی خواننده بشی من مدیر برنامت باید باشم هااا
.
تو کی ای فرزندم؟😂
صدای ما
ناشناس: لبخند اگه تصمیم گرفتی خواننده بشی من مدیر برنامت باید باشم هااا . تو کی ای فرزندم؟😂
جستجوگر هم این جایگاهو میخواد اخه😂🌝
ناشناس:
https://eitaa.com/our_voice/479 براوو بدون کلاس اینقدر بی نقص اجرا میکنی دیگه کلاس بری چی میشه
.
🥲🫂نه بابا اونقدر هم بی نقص نیس لطف توعه
ناشناس:
https://eitaa.com/our_voice/477
نانا
.
حالا چون تویی دوتایی کارو جمع میکنیم🎀🌝